دوربین مداربسته کرج و دزدگیر کرج

ما در زرین سیستم به عنوان توسعه دهنده ی سیستم های حفاظت الکترونیک از سال 1372 با تیم های طراحی و اجرا و فروش مجرب اقدام به عرضه دوربین مداربسته کرج و دزدگیر کرج میپردازیم. بدین ترتیب به افزایش نظارت و امنیت اماکنتان کمک خواهیم کرد.دوربین مداربسته کرج و دزدگیر کرج در زرین سیستم با پیشرفته ترین سیستم ها متناسب با بودجه و نیاز های شما عرضه میشود.کرج مرکز استان البرز چهارمین شهر پر جمعیت ایران و یک کلان شهر کوهپایه ای است و یکی از مهاجر پذیر ترین شهر های ایران است. متاسفانه آمار سرقت در کرج در سال های اخیر به دلایل متعددی رشد بالایی داشته است.(رشد 2.5 درصدی سال 1399 نسبت به سال 1398)

 

دفتر دوربین مداربسته کرج

ما در زرین سیستم به عرضه حضوری و اجرای سیستم های حفاظت الکترونیک در استان البرز و کرج میپردازیم، شما میتوانید به صورت حضوری به دفاتر فروش زرین سیستم در مشهد، تهران، آمل و کرج مراجعه نموده و به صورت فیزیکی تجهیزات را تهیه نموده و یا قرار داد اجرای سیستم دزدگیر کرج و دوربین مداربسته کرج خود را منعقد بفرمایید.

خدمات زرین سیستم در کرج

زرین سیستم به ارائه خدمات مختلف دوربین مداربسته کرج و دزدگیر کرج با خدمات کیفیت بالا در نصب و ارائه تجهیزات میپردازد، که مهم ترین آن ها عبارتند از:

1- فروش و اجرای دوربین مداربسته اماکندوربین مداربسته ایزدشهر

ما به عرضه ی انواع دوربین مداربسته در مدل ها، قیمت ها، کیفیت های مختلف بنابر نیاز ها و همچنین بودجه ی در نظر گرفته ی شما میپردازیم. شما با نصب دروبین مداربسته کرج هیج لحظه ای از تصاویر مکان خودتان را از دست نخواهید داد.

2- فروش و اجرای دزدگیر کرج
دزدگیر ایزدشهر

در صورتی که امکان سرقت از اماکن شما وجود دارد ما به شما پیشنهاد نصب سیستم دزدگیر کرج را می‌نماییم و بدین ترتیب سطح حفاظت اماکن شما بالا رفته و امکان سرقت از مکانتان از بین میرود.

3- هوشمند سازی اماکنهومشند سازی ایزدشهرشاید شما دوست داشته باشید از راه دور و فقط با یک کلیک کار های مختلفی را در منزلتان انجام دهید، ما در زرین سیستم بهترین، با کیفیت ترین و البته به صرفه ترین اقدام ها را جهت سیستم هوشمند سازی مکانتان به شما ارائه میدهیم.

حفاظت در کرج

جهت نصب سیستم حفاظتی و نظارتی یا سیستم دزدگیر کرج و دوربین مداربسته کرج گزینه های بسیار متنوعی از لحاظ برند، تکنولوژی و ساختاری دارید که از لحاظ سیستم ها موارد زیر گزینه های مورد نیاز شما میباشند:

دوربین مداربسته کرج و دزدگیر کرج

الف) سیستم دزدگیر کرج که با اتصال سنسور های چشم الکترونیک، مگنت و سنسور های دیگر با اتصال کابلی و یا بی سیم در صورت ورود سارق از طریق درب، پنجره، دیوار و… جهت حفاظت داخلی مکان مورد نظر شما مورد استفاده قرار میگیرد که در صورت ورود سارق یا سارقان سیستم  اقدام به آژیر زدن، تماس با شماره های از قبل ثبت شده و یا ارسال سیگنال مینماید.

ب) با استفاده از سیستم دوربین مداربسته کرج که در محیط پیرامونی مکان شما نصب میشود شما این امکان را دارید که به صورت زنده به وسیله ی مانیتور و یا از طریق اینتنرنت هر جای دنیا که باشید تصاویر را مشاهده فرمایید و یا وقایع گذشته را نیز ذخیره و بازبینی نمایید.

ج) دزدگیر محیطی که با استفاده از چشم الکترونیک فضای باز و همچنین چشمی خطی دزدگیر (بیم خطی) این امکان را فراهم میکند که فضای حیاط و دیوار های دور تا دور رو مورد پوشش قرار دهد و بدین ترتیب سطح حفاظت از اماکن شما بسیار بالا میرود.

ضمانت قیمت دوربین مداربسته و دزدگیر

ما در زرین سیستم با مناسب ترین قیمت ها به عرضه سیستم های حفاظت الکترونیک با کیفیت میپردازیم. در صورتی که در زمان خرید کالا استعلامی معتبر از مجموعه ای معتبر و فعال در زمینه ی سیستم های حفاظتی نظارتی انجام داده اید که فروشنده ی دیگری قیمت پایین تری را به شما اعلام کرده باشد.زرین سیستم عره کننده انواع سیستم های حفاظت الکترونیک (دوربین مداربسته کرج، دزدگیر کرج)

ما در زرین سیستم جنس مورد نظر را به همان قیمت استعلام شده به همراه تحفه ای هر چند کوچک به شما عرضه میکنیم.

تبصره 1: انجام پیگیری و راستی آزمایی از این که آیا اقلام مورد نظر اصالتی مطابق با جنس مورد نظر ما را دارد یا خیر، دلیل این اقدام این است. که گاها قطعاتی در بازار عرضه میشود که از لحاظ فیزیکی بسیار شبیه به هم میباشند، اما قطعات داخلی آن ها و یا نرم افزار آن ها با هم تفاوت های بسیار دارد. یا کالا از موادی غیر قانونی تهیه شده است.

تبصره 2: نوسانات تعرفه و یا نوسانات دلار و تفاوت در زمان خرید اجناس نیز مهم است.

تبصره 3: قبل از خرید محصول، استعلامات در زمینه قیمت، نوع کیفیت محصول، نحوه کارایی و عملکرد محصول خریداری شده را انجام دهید. قیمت درست و کیفیت درست محصول اطمینان حاصل کنید زیرا زرین سیستم پس از انتخاب نهایی و خرید هیچگونه مسئولیتی در این موارد ندارد.

نصب دوربین مداربسته کرج

کرج یکی از کلان شهر های بزرگ ایران است، ما در کرج تیم های فروش، نصب و اجرای متخصص و متعهدی داریم و در اقصی نقاط منطقه به ارائه خدمات نصب دوربین مداربسته کرج میپردازیم.خدمات نصب دوربین مداربسته کرج گام های طراحی سیستم دوربین مداربسته مورد نیاز جهت مکان شما و سپس تهیه تجهیزات و اقلام مطابق فرایند ما در صفحه اول سایت وجود دارد.

ما تمامی جوانب را اندیشیده ایم تا مشتریان به راحتی سیستم مورد نیاز مناسب را بشناسند و آگاهانه اقدام به خرید نمایند.

هدف زرین سیستم برخورداری مشتریان از سیستم نظارتی و حفاظتی کاربردی و پویا می باشد که به وسیله ی آن بتوانند سطح حفاظت و امنیت مکانشان را بالا ببرد.

فرایند نصب دوربین مداربسته کرج

خرید دوربین مداربسته آمل و دزدگیر آمل

در فرایند های بالا برنامه ریزی و اجرا و خدمات دهی کامل صفر تا صد سیستم های حفاظت الکترونیک و نصب دوربین مداربسته کرج و دزدگیر کرج در زرین سیستم را برای شما تشریح نموده ایم. لازم به ذکر است تمامی نیرو های زرین سیستم تحصیلات اکادمیک را در بهترین دانشگاه ها گذرانده و دوره های فنی سیستم های حفاظت الکترونیک را نیز دیده اند. که و گواهی سوء پیشینه و همچنین گواهینامه های لازم را دارند که به همراه تجربه کاری خوبی که در زمینه ی سیستم های حفاظت الکترونیکی دارن، افرادی متخصص و متعهد به کار خود هستند.

لینک های مفید زیر را جهت درک قیمت گذاری پروژه ها مطالعه بفرمایید:

جزئیات هزینه ی نصب و راه اندازی

جزئیات خدمات نصب و راه اندازی

سیستم دزدگیر کرج

سیستم حفاظتی مهم ترین رکن برای حفاظت و جلوگیری از سرقت های سخت در اماکن می‌باشد.
(شکاندن درب و یا باز کردن درب با ابزار خاص و یا کندن دیوار و… در کل وارد شدن غیر مجاز به محیط به قصد سرقت از اموال، اسناد موجود در محل همان سرقت سخت است.)
ما در زرین سیستم با استفاده از انواع سنسور های مناسب و چشم الکترونیک جهت حفاظت و انتخاب پنل دزدگیر مرکزی درست به بالا بردن سطح امنیت مکان شما کمک خواهیم کرد. هر مکانی بنابر نیازش سنسور هایی مناسب از چشم الکترونیک پرده ای، چشم الکترونیک پت و یا بیم خطی استفاده میشود. شما برای باغ ها، آپارتمان ها، مغازه ها و یا هر مکان دیگری که دارید میتوانید بهترین سیستم دزدگیر کرج را از ما بخواهید.

حفاظ فلزی یا حفاظت الکترونیکی

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از مالکان اماکن اعم از مسکونی، تجاری، باغی و… به جهت نصب دوربین مداربسته کرج و دزدگیر کرج پیش می آید این است که برای حفاظت از اماکن خودمان از دزدگیر فلزی استفاده کنیم و یا دزدگیر اماکن؟هر حفاظ فلزی و یا اهنی اعم از درب ضد سرقت شهریار، فنس درب شهریار و هر حفاظ فیزیکی که شما جهت بالا رفتن سطح امنیت مکان خود در نظر میگیرید بسیار بسیار اسیب پذیر میباشد و به راحتی و با سرعت بالا از بین میروند، شما با نصب دوربین مداربسته شهریار، دزدگیر شهریار اقدام به بالا بردن سطح حفاظت اماکن خود بپردازیدحفاظت فیزیکی به چند روش بسیار معمول است: استفاده از نگهبان، سگ، دیوار های بلند، نیزه های شاخ گوزنی، حصار، درب ضد سرقت، درب های اکاردئونی از مواردی است که به وسیله ی آن ها اقدام به بالا بردن سطح حفاظت اماکن مینمایند، حال سوال اصلی این است که این نوع از حفاظت فیزیکی تا چه حد موجب بالا رفتن امنیت و همچنین جلوگیری از سرقت سخت میشود.سیستم دزدگیر شهریار و همچنین دوربین مداربسته شهریارمتاسفانه هر روز شاهد بالا تر رفتن سرعت باز کردن درب های ضد سرقت و همچنین طراحی و اجرای روش های جدید جهت از بین بردن نرده، حصار فلزی و… در اقصی نقاط کرج از عظیمیه، گوهردشت و جهانشهر حصارک بالا، کیانمهر، مرکز شهر کرج و اسلام‌آباد و تا مهردشت هستیم.

حال ما به شما پیشنهاد استفاده از سیستم دزدگیر کرج و دوربین مداربسته کرج به جهت بالا بردن سطح حفاظت اماکن خودتان مینماییم.این که در مکان ویلا خود دوربین مداربسته نصب کنید و یا دزدگیر یک گزینه ی بسیار مهم است جهت بالا رفتن سطح حفاظت از مکان خود میتوانید انواع سیستم های دزدگیر و دوربین مداربسته را از زرین سیستم در خواست نمایید.البته این نکته را حتما در نظر بگیرید که دوربین مداربسته موجب جلوگیری از سرقت نمیشود بلکه در صورتی که برای اماکنی که امکان سرقت وجود دارد فقط دوربین مداربسته نصب نمایید، امکان سرقت مکان مورد نظر و همچنین دوربین مداربسته و تجهیزات آن نیز بسیار بسیار بالاست، ضمن این که پوشاندن صورت سارق و همچنین مخدوش کردن پلاک خودرو امری بسیار متداول از سوی سارقان است.از بین بردن حفاظ فیزیکی و سرقت در با استفاده از دزدگیر و دوربین مداربسته امکان جلوگیری از سرقت در اماکن فراهم میشود.در این شرایط ما به شما استفاده دزدگیر اماکن را پیشنهاد میکنیم که بدین صورت در صورت ورود غیر مجاز سیستم شروع به هشدار دادن مینماید و بدین وسیله سرقت دفع میشود و سارقان پا به فرار گذاشته و یا گیر میفتند، ما سال هاست در اقصی نقاط استان البرز به ارائه انواع سیستم های حفاظت الکترونیک متناسب با نیاز مشتریان و البته بودجه های مختلف میپردازیم.

ایا امکان دور زدن دزدگیر هست؟

ارائه بهترین پک دزدگیر کرج

پک ها از آن جهت که تمام چیزهای مورد نیاز برای اجرای سیستم مورد نظر را دارند و خریدار را از آن بابت که نباید به دنبال چیز اضافه تری باشند آسوده خاطر می کند، بسیار کاربردی می باشند. از طرفی چون ارسال و یا فروش تمام متعلقات به یک کالای وابسته هزینه تمام شده را برای فروشنده کاهش میدهد.

بنابراین فروشنده میتواند اقلام را با قیمت کمتر در پک عرضه کند که باز هم به نفع مشتری می باشد.

انواع پک دزدگیر ایزدشهر

پک های دزدگیر زرین سیستم با بهترین برندهای پنل مرکزی و چشم های الکترونیک آماده و قابل ارسال به تمام نقاط ایران می باشند. این پک ها قبل از ارسال تست شده و از کارایی تک تک اجزا مطمئن خواهیم شد. پک های دزدگیر در فروشگاه زرین سیستم:

خاطرنشان میکنم محتویات پک با توجه به نیاز سنجی شما قابل تغییر می باشد کافیست قبل از خرید با پشتیبانی و فروش زرین سیستم تماس بگیرید.

پک دزدگیر گلد 9000

انواع پک دزدگیر کرج

سامانه مها در کرج

سامانه مها (مرکز هشدار الکترونیک) توسط پلیس با هماهنگی بخش خصوصی طراحی و اجرا شده و تمامی صنوف و اماکن مسکونی می‌توانند عضو این سامانه شده بشوند. و بدیت صورت مورد پایش بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته ای مرکز هشدار الکترونیک قرار بگیرند.

راه اندازی دزدگیر و سامانه مها بهترین گزینه جهت حفاظت از ماکن مسکونی و اماکن تجاری میباشد که بدین صورت میتوان حفاظت اماکن را تضمین نمود.دزدگیر ایزدشهر و سامانه مها

زرین سیستم مجری سازمان مها در استان البرز می باشد و با مناسب ترین هزینه و رعایت استانداردهای حفاظتی امنیت را جهت اماکن تجاری و اماکن مسکونی در کرج و حومه به ارمغان میاورد.

همه چیز در مورد مها

نمایندگی دزدگیر پارادوکس در کرج

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع سیستم های دزدگیر در برند ها و قابلیت های مختلف هستیم, قطعا سطح بالاترین سطح حفاظتی و دسترسی ها را به شما عرضه میکند.

ما عرضه کننده سیستم دزدگیر پارادوکس در اقصی نقاط ایران و البته استان البرز و کرج هستیم.

کمپانی پارادوکس را میتوان به عنوان سردمدار و پیشرو در توسعه سیستم های حفاظت الکترونیکی و دزدگیر در دنیا نام برد، محصولات این کمپانی محصولاتی کارا، پیشرفته با بالا ترین سطح امنیت و ضریب اطمینان بالا بهترین گزینه برای اماکنی است که نیاز به سطح حفاظتی بالایی دارند، ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دزدگیر پارادوکس در ایران هستیم.

دزدگیر پارادوکس

نصب دوربین مداربسته کرج

ما در زرین سیستم عرضه کننده بهترین تجهیزات نظارتی با قیمت های متنوع و با کیفیت بسیار بالا هستیم.تیم نصب زرین سیستم جزو حرفه ای ترین تیم های نصب آموزش دیده ی تجهیزات حفاظتی در ایران می‌باشند که تاییدیه های حفاظتی را نیز از نهاد های ذی ربط دارند، با کم ترین زمان و با بالا ترین کیفیت اقدام به نصب تجهیزات مورد نیاز شما مینمایند.

انواع پک دوربین مداربسته کرج

فروش انواع پکیج ها به صورت کاملا متناسب با نیاز شما و تمام تجهیزات جانبی به همراه آموزش صفر تا صد نصب و راه اندازی و عیب یابی پک دوربین مداربستهپک دوربین مداربسته آمل

تجهیزات موجود در هر پکیج دوربین مداربسته
تجهیزات موجود در پکیج دوربین های مداربسته زرین سیستم که در مدل های مختلف و تعداد دوربین های مختلفی است شامل: دوربین مداربسته، دستگاه مدیریت تصویر،فیش بی ان سی، فیش تغذیه، کابل کواکسیال ترکیبی، منبع تغذیه، پیچ و رول پلاک و همچنین آموزش نصب صفر تا صد جزییات نصب پکیچ دوربین مداربسته زرین سیستم است.
انواع برند و رزولوشن و پک های دوربین زرین سیستم
ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع پیکج دوربین مداربسته با رزولوشن های دو مگاپیکسل، چهار مگاپیکسل در بدنه های مختلف در تکنولوژی های مختلف و البته از دو دوربین مداربسته تا هشت دوربین مداربسته متناسب با نیاز شما است، به عبارتی در صورتی که اولویت شما قیمت است. انتخاب پک های دو مگاپیکسل زرین سیستم انتخابی قابل قبول است و اگر هدف شما اول کیفیت و سپس قیمت است پیشنهاد ما پکیج های دوربین مداربسته مگاویژن است و البته پک دوربین فانتوم و پنچ مگاپیکسل و یا تحت شبکه نیز گزینه ای مناسب برای اماکنی است که کیفیت تصاویر و دوربین مداربسته برای آن ها اولویت اصلی را دارد.

پک دوربین مداربسته کرج شامل این موارد میشود: دوربین مداربسته دام و یا بولت (بنابر انتخاب شما دوربین مداربسته بولت و یا دام انتخاب میگردد) – یک عدد دستگاه DVR منبع تغذیه مرکزی – فیش تغذیه –  فیش BNCکابل کواکسیال ترکیبی

  1. پک دو عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  2. پک سه عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  3. پک چهار عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  4. پک پنج عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  5. پک شش عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  6. پک هفت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  7. پک هشت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل

نمایندگی دوربین مداربسته کرج، دزدگیر کرج

ما در زرین سیستم اقدام نصب و فروش و تجهیزات و خدمات دهی سیستم های حفاظتی (دزدگیر) و دوربین مداربسته مینماییم و نمایندگی های متنوع دوربین های مداربسته را داریم.

ما در زرین سیستم به ارائه بهترین تجهیزات حفاظتی و نظارتی و خدمات در داخل استان البرز و استان های دیگر میپردازیم.

دوربین مداربسته کرج داهوا

دوربین مداربسته داهوا

ما سال هاست که به عرضه و اجرای سیستم حفاظتی و نظارتی در کرج میپردازیم دوربین مداربسته داهوا یکی از برند های دوربین مداربسته ای است که ما عرضه میداریم.

دوربین های تحت شبکه، سری کوپر، دوربین های HDCVI و بسیاری از موارد دیگر بنا بر نیاز و همچنین بودجه ی در نظر گرفته شده به جهت خرید سیستم دوربین مداربسته داهوا را عرضه می‌نماییم.

دوربین مداربسته دست دوم کرج

بسیاری مواقع مراجعین خرید دوربین مداربسته کرج مخصوصا بخشی از خریداران که اولویت خرید آن ها قیمت مناسب است وقتی به ما مراجعه میکنند میپرسند: دوربین مداربسته دست دوم هم دارید؟ یا این که دوربین مداربسته دست دوم میشناسم چقدر بخرم مناسبه؟

حال در این جا میخواهیم به دلایل خرید و عدم خرید دوربین مداربسته دست دوم و دزدگیر دست دوم بپردازیم.

الف) دلایل خرید دوربین مداربسته دست دوم، دزدگیر دست دوم شامل:

1- شاید دوربین مداربسته دست دوم، دزدگیر دست دوم را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید. شاید نصف قیمت دوربین مداربسته جدید. بنابراین استفاده از دوربین مداربسته دست دوم، دزدگیر دست دوم گزینه ای به صرفه از لحاظ هزینه ای میباشد.

اگر بودجه ی شما برای خرید دوربین مداربسته محدود است می توانید از لیست محصولات، مدل های ارزان قیمت و اکونومی را انتخاب کنید، قطعا گزینه هایی وجود دارد که متناسب با بودجه شما باشد.

خرید از فروشگاه زرین سیستم

“ارزان” لزوماً مفهوم کیفیت پایین ندارد.

دوربین مداربسته اکبند و دزدگیر اکبند با گارانتی و کیفیت مطلوب نیز در فروشگاه زرین سیستم عرضه میشود که قیمت مناسبی دارد و میتوانید دوربین مداربسته ارزان قیمت خریداری کنید.

2- تنظیمات در دوربین مداربسته و سیستم انجام شده و سیستم داره کار میکنه.

ب) نخریدن دوربین مداربسته دست دوم دلایل بسیاری دارد:

1- اگر صاحب قبلی کد های ورودی دوربین مداربسته دست دوم و دزدگیر دست دوم را داشته باشد میتواند شما را تحت نظر قرار بدهد و سیستم شما را با اختلال مواجه کند.(در صورت خرید دوربین مداربسته دست دوم ممکن است حریم خصوصی شما مورد خدشه قرار گیرد.)

2- هیچگونه تضمینی برای دوربین مداربسته دست دوم، وجود ندارد و شما نمی توانید قانونی اثبات کنید که این دوربین مداربسته متعلق به کیست؟ (اگر اقدام به خرید دوربین دست دوم نمودید حتما از خریدار رسید و امضا بگیرید.)

اگر یک دوربین مداربسته دست دوم سرقتی خریده باشید ممکن است شما را به عنوان مشارکت در جنایت در نظر بگیرند و در پرونده سرقت درگیر شوید.(ما خود شاهد این بوده ایم که چند مراجعه کننده به زرین سیستم دچار همچین مشکلات عدیده ای شدند.)

3- شاید دوربین مداربسته دست دوم که خریدید در ابتدا تصویرش خوب باشد و یا دید در شب خوبی داشته باشد ولی ممکن است سیستم مشکلاتی داشته باشد و خیلی زود خراب شود و چون دوربین مداربسته دست دوم گارانتی ندارد شما با مشکلات زیادی رو به رو شوید.

ب) دلایل خرید یا عدم خرید دوربین مداربسته اکبند و دزدگیر اکبند عبارت است از:

دوربین مداربسته اکبند در مقایسه با دوربین مداربسته دست دوم کرج، قیمت بالا تری دارند، اما مزایای آن قطعا می تواند معایب را کاملاً رفع کند.

دوربین مداربسته اکبند را که کسی تا به حال از آن استفاده نکرده، بی شک تصویری بهتر از دوربین مداربسته دست دوم ارائه خواهد کرد.

طول عمر دوربین مداربسته کرج بسیار مهم است و این که سیستم اکبند است به این دلیل که اجزای آن تا به حال تعمیر یا خرابی نداشته باشد، معمولاً بیشتر از دوربین مداربسته دست دوم است.

فرض کنید شما یک دوربین مداربسته دست دوم کرج با هزینه ی کمتر خریداری کردید و فقط یک ماه کار کرده ولی یک دوربین مداربسته اکبند می تواند حدودا سی هزار ساعت(سه سال و نیم) عمر مفید داشته باشد.

در دراز مدت تهیه دوربین مداربسته اکبند با صرفه تر و منطقی تر است، دوربین مداربسته اکبند زرین سیستم با گارانتی تعویض ارائه میشود.

شما به سادگی می توانید بصورت اینترنتی با یک کلیک ماوس یک دوربین امنیتی دست اول سفارش دهید.

ارزش دزدگیر کرج، دوربین مداربسته کرج

ارزش دزدگیر اماکن

این نکته وجود دارد که بسیاری از افراد در ذهنشان میگویند: ما که چیز با ارزشی در اماکنمون نداریم! نیازی به سیستم های گران قیمت نیست.

به این هم فکر کنید که استفاده از سیستم حفاظتی و نظارتی مناسب و نصب یک دزدگیر خوب در مکان شما معادل چه هزینه ای هست؟

  • میتونیم بگیم نصف قیمت یک تلوزیون عادی!
  • نصف نصف قیمت یک لپ تاپ ساده؟
  • ارزان تر از یک فرش عادی یا ارزان تر از یک دوچرخه معمولی!؟
  • کم تر از 3 گرم طلا یعنی کوچک تر از یک تکه طلا؟!

دزدگیر و دوربین مداربسته موجب جلوگیری از سرقت درب ضد سرقت در دزدگیر چمستان و دوربین مدرابسته چمستان میشود.دوربین مداربسته تحت شبکه

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دوربین تحت شبکه در قیمت ها، کیفیت ها و نیاز های مختلف شما هستیم برای مثال، دوربین مداربسته تحت شبکه پنج مگاپیکسل TITAN SUPER HERO با قلب تپنده سونی و با قابلیت های فنی بالا (ذخیره پنج مگاپیکسل، بیست و پنج فریم، همچنین قابلیت استارلایت) از بهترین انتخاب ها جهت مجهز شدن به یک سیستم حرفه ای دوربین مداربسته تحت شبکه در محیط شما نام برد.

ما در زرین سیستم به عرضه انواع دوربین مداربسته تحت شبکه با کیفیت های مختلف و برند های مختلف مناسب با نیاز های شما عرضه میداریم.

دوربین مداربسته تحت شبکه

اهمیت نصب دوربین مداربسته در اماکن

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی با هدف بالا بردن سطح حفاظت اماکن شما هستیم، هر مکانی بنابر نیاز های خاص خود و همچنین موارد استفاده نیازمند موارد خاصی هست، دزدگیر جهت اماکن، دزدگیر اپارتمان، دزدگیر ویلا، دزدگیر مغازه، دزدگیر باغما برای هر فضا برای مثال: تجاری، آپارتمان، ویلا، باغ، دامداری، مرغداری، کارخانه، آموزشگاه، اداره، طلافروشی، مجتمع تجاری، منزل یک سری نکات خاص جهت نصب تجهیزات حفاظت الکترونیک و همچنین تجهیزات خاص به خودشان را دارند.ارسالات سفارشات سیستم دزدگیر و دوربین مداربسته در سراسر ایران

ما در زرین سیستم اقدام به ارسال سیستم های حفاظتی و نظارتی و آموزش کامل نصب و در صورت نیاز ارسال تکنسین فنی در مکان شما در کرج و تمامی استان البرز میپردازیم.

Rate this post
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 thoughts on “دوربین مداربسته کرج و دزدگیر کرج

  1. شما تو کرج هم شعبه دارید برای نصب!؟ ما مهرشهر هستیم و برای خونمون دوربین و دزدگیر میخوایم

    1. سلام وقت بخیر
      بله ما در کرج نمایندگی فروش و دفتر نصب داریم در صورتی که نیاز به طراحی، نصب و اجرا و راه اندازی سیستم های حفاظت الکترونیک شامل دوربین مداربسته کرج و دزدگیر کرج داشتید.
      تیم نصب و فروش ما میتوانند اقدام به خدمات دهی به شما نمایند.
      برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین هماهنگی جهت اجرای پروژه با پشتیبانی زرین سیستم تماس حاصل فرمایید.
      با تشکر فراوان

  2. ممنون از تیم زرین سیستم که اقدام به خدمات بسیار مناسب، سریع و دقیقی به ما داد.

    1. سلام وقت بخیر
      مایه ی افتخار ماست که امکان این را داشتیم که در خدمت شما باشیم، تیم اجرا، فروش و خدمات فنی زرین سیستم در همه جای استان البرز و البته کرج اقدام به خدمات دهی مینمایند و مایه ی افتخار ماست که به غیر از ویلای مازندران شما که در گذشته اقدام به خدمت رسانی داشته بودیم در باغ کرج و همچینن منزل مسکونی تهرانتون داشته باشیمم.
      با تشکر

  3. پک دزدگیر کرج با چه قیمتیه؟! ما دوربین مداربسته کرج داریم الان برای دزدگیر چی کار کنیم؟!

    1. سلام وقت بخیر
      ما در زرین سیستم به عرضه انواع دزدگیر و پک دزدگیر کرج میپردازیم و شما میتوانید انواع پک دزدگیر اماکن عرضه شده زرین سیستم را مشاهده نموده و در صورت نیاز هماهنگی ها جهت خرید را انجام دهید.
      با تشکر

  4. آیا شما دزدگیر کرج و دورببن مداربسته کرج را گارانتی خدمات میدهید؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله ما در زرین سیستم اقدام به اجرای خدمات و گارانتی دوربین مداربسته کرج و دزدگیر کرج می پردازیم.

  5. سلام
    آیا در پردیس هم نصب دوربین مداربسته انجام میدید؟

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
      بله ما در اقصی نقاط البرز و شهر کرج اقدام به نصب دوربین مداربسته و تجهیزات میپردازیم.
      با تشکر

  6. سلام شما در نظریه کرج هم دزدگیر و دوربین کار میکنید؟ چون ما دزدگیر و دوربین برای کارگاهمون میخوایم.

    1. سلام وقت بخیر
      ما در زرین سیستم دفتری در استان البرز و شهر کرج داریم و به ارائه دزدگیر کرج و دوربین مداربسته کرج در اقصی نقاط این منطقه میپردازیم، مایه ی افتخار ماست که بتوانیم به ارائه خدمات به شما بپردازیم.
      با تشکر

  7. ایا شما دوربین مداربسته برای طلا فروشی و همچنین نصب دزدگیر پارادوکس و اتصال به مرکز مها را در کرج انجام میدید؟

    1. سلام وقت بخیر
      ما در زرین سیستم به عرضه تجهیزات حفاظتی و نظارتی در مدل های مختلفی میپردازیم زرین سیستم مجری رسمی مها است و به ارائه سیستم های دزدگیر پارادوکس و اجرای پروژه های مها میپردازد.
      ما سال هاست اقدام به اجرای دوربین مداربسته کرج و دزدگیر کرج میپردازیم و در کرج تیم نصب برای دزدگیر پارادوکس و اتصال به مرکز مها و فرایند های کسب مجوز و برگه اماکن نیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.
      با تشکر