دوربین مداربسته اهواز دزدگیر اهواز

زرین سیستم فعالیت خود را در زمینه ی سیستم های حفاظتی، نظارتی را در سال ۱۳۷۲ آغاز کرده است و میتوانیم این ادعا را داشته باشیم که از لحاظ سابقه کار فعال در زمینه ی سیستم های حفاظت الکترونیک از اولین ها در صنعت حفاظت در ایران هستیم و در اقصی نقاط ایران اقدام به توزیع و عرضه و نصب سیستم های حفاظتی میباشد.

متاسفانه در چند سال اخیر سطح امنیت در منطقه ی خوزستان و همچنین اهواز و مناطق پیرامونی و البته تمام کشور بسیار افت کرده است، و روزانه شاهد سرقت و انواع بزه در مناطق مختلف هستیم، شما با استفاده از دوربین مداربسته اهواز و دزدگیر میتوانید سطح حفاظت اماکن خود را بالا ببرید.ما در زرین سیستم به فروش و نصب دوربین مداربسته، دزدگیر، هوشمندسازی در اقصی نقاط ایران میپردازیم و تجربه عرضه و نصب و اجرای دوربین مداربسته اهواز و دزدگیر اهوازجهت ویلا ها، مراکز تجاری بسیاری داشته ایم. البته در صورتی که حفاظت نیز برای شما همزمان با نظارت مهم باشد، ما در زرین سیستم اقدام به عرضه ی دزدگیر اهواز در انواع مختلف نیز هستیم.

فروشگاه مرکزی فیزیکی زرین سیستم به ارائه خدمات و فروش اجناس و تجهیزات به صورت مراجعه حضوری و یا خرید اینترنتی توسط سایت صورت میپذیرد، به عبارتی زرین سیستم فقط یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه جزو صنف است و ما در اهواز و حومه ی آن دارای نیروی اجرایی و خدمات پس از فروش فعال هستیم.

 

در سال 1395 وبسایت زرین سیستم و فروشگاه اینترنتی آغاز به کار کرده است و با ارائه محصولات و خدمات با بهترین کیفیت و قیمت از شمال غربی ترین جای ایران تا جنوب شرقی ترین جای ایران به خدمت رسانی پرداخته است.

تمرکز اجرایی زرین سیستم از سال 1372 الی 1395 در دوربین مداربسته آمل و دوربین مداربسته در مازندران و بعضا نقاط دیگر کشور بوده است، پروژه ها را با نهایت دقت و اختصاصی به ثمر رسانده ایم و تا کنون به ارائه خدمات و پشتیبانی به قدر کفایت ادامه می دهیم.
ما در زرین سیستم از سال 1395 اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی و سایت نموده ایم و در حال حاضر در همه جای ایران ارسال خدمات و محصولات میپردازیم.

فروشگاه الکترونیکی زرین سیستم

خدمات زرین سیستم

زرین سیستم به ارائه خدمات مختلف دوربین مداربسته چمستان و دزدگیر چمستان با خدمات کیفیت بالا میپردازد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

1- فروش و اجرای دوربین مداربسته اماکندوربین مداربسته ایزدشهر

2- فروش و اجرای دزدگیر اماکندزدگیر ایزدشهر

3- هوشمند سازی اماکنهومشند سازی ایزدشهر

 

حفاظت منازل در اهواز

جهت سیستم دزدگیر اهواز و دوربین مداربسته اهواز خود میتوانید از این سیستم ها استفاده بفرمایید:الف) سیستم دزدگیر اهواز که با اتصال سنسور های چشم الکترونیک، مگنت و سنسور های دیگر با اتصال کابلی و یا بی سیم در صورت ورود سارق از طریق درب، پنجره، دیوار و… به ساختمان ویلا سیستم دزدگیر ویلا اقدام به آژیر زدن و تماس با شماره های از قبل ثبت شده مینماید.

ب) سیستم دوربین مداربسته اهواز که شما میتوانید به وسیله ی دوربین های مداربسته ی فضای بیرونی و یا داخلی ویلا وقایع را به صورت زنده هر جای دنیا که باشید از طریق تلفن همراه خود مشاهده بفرمایید و یا وقایع گذشته را نیز ذخیره و بازبینی نمایید.

ج) دزدگیر محیطی که با استفاده از چشم الکترونیک فضای باز و همچنین چشمی خطی دزدگیر (بیم خطی) فضای حیاط و دیوار های دور تا دور رو مورد پوشش قرار میدهد و بدین ترتیبی سطح حفاظت از ویلای شما بالاتر میبرد.

نصب دوربین مداربسته نوشهر

گام های طراحی سیستم دوربین مداربسته مورد نیاز جهت مکان شما و سپس تهیه تجهیزات و اقلام مطابق فرایند ما در صفحه اول سایت وجود دارد.

ما تمامی جوانب را اندیشیده ایم تا مشتریان به راحتی سیستم مورد نیاز مناسب را بشناسند و آگاهانه اقدام به خرید نمایند.

هدف زرین سیستم برخورداری مشتریان از سیستم نظارتی و حفاظتی کاربردی و پویا می باشد که بتواند سطح حفاظت و امنیت مکانشان را بالا ببرد.خرید دوربین مداربسته آمل و دزدگیر آمل

در فرایند های بالا برنامه ریزی و اجرا و خدمات دهی صفر تا صد سیستم های حفاظت الکترونیک و نصب دوربین مداربسته نوشهر و دزدگیر نوشهر در زرین سیستم را برای شما تشریح نموده ایم.

لازم به ذکر است تمامی نیرو های زرین سیستم تحصیلات اکادمیک را گذرانده و بهترین دوره های فنی سیستم های حفاظت الکترونیک را نیز دیده اند.

لینک های مفید زیر را جهت درک قیمت گذاری پروژه ها مطالعه بفرمایید:

جزئیات هزینه ی نصب و راه اندازی

جزئیات خدمات نصب و راه اندازی

 

دوربین مداربسته اهواز شبکه

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دوبین مداربسته نوشهر با تکنولوژی شبکه در قیمت ها، کیفیت ها و نیاز های مختلف شما هستیم برای مثال، دوربین مداربسته تحت شبکه پنج مگاپیکسل TITAN SUPER HERO با قلب تپنده سونی و با قابلیت های فنی بالا (ذخیره پنج مگاپیکسل، سی فریم، همچنین قابلیت وارم لایت) از بهترین انتخاب ها جهت مجهز شدن به یک سیستم حرفه ای دوربین مداربسته تحت شبکه در محیط شما نام برد.

ما در زرین سیستم به عرضه انواع دوربین مداربسته تحت شبکه با کیفیت های مختلف و برند های مختلف مناسب با نیاز های شما در دوربین مداربسته نوشهر و دیگر نقاط مازندران عرضه میداریم.

دوربین مداربسته تحت شبکه

سیستم دزدگیر اهواز

سیستم حفاظتی مهم ترین رکن برای حفاظت و جلوگیری از سرقت های سخت در اماکن می‌باشد.
(شکاندن درب و یا باز کردن درب با ابزار خاص و یا کندن دیوار و… در کل وارد شدن غیر مجاز به محیط به قصد سرقت از اموال، اسناد موجود در محل همان سرقت سخت است.)
ما در زرین سیستم با استفاده از انواع سنسور های مناسب و چشم الکترونیک جهت حفاظت و انتخاب پنل دزدگیر مرکزی درست به بالا بردن سطح امنیت مکان شما کمک خواهیم کرد. هر مکانی بنابر نیازش سنسور هایی مناسب از چشم الکترونیک پرده ای، چشم الکترونیک پت و یا بیم خطی استفاده میشود.

ارائه بهترین پک دزدگیر اهواز

پک ها از آن جهت که تمام چیزهای مورد نیاز برای اجرای سیستم مورد نظر را دارند و خریدار را از آن بابت که نباید به دنبال چیز اضافه تری باشد آسوده خاطر می کند بسیار کاربردی می باشند. از طرفی چون ارسال و یا فروش تمام متعلقات به یک کالای وابسته هزینه تمام شده را برای فروشنده کاهش میدهد.

بنابراین فروشنده میتواند اقلام را با قیمت کمتر در پک عرضه کند که باز هم به نفع مشتری می باشد.

انواع پک دزدگیر ایزدشهر

پک های دزدگیر زرین سیستم با بهترین برندهای پنل مرکزی و چشم های الکترونیک آماده و قابل ارسال به تمام نقاط ایران می باشند. این پک ها قبل از ارسال تست شده و از کارایی تک تک اجزا مطمئن خواهیم شد. پک های دزدگیر در فروشگاه زرین سیستم:

خاطرنشان میکنم محتویات پک با توجه به نیاز سنجی شما قابل تغییر می باشد کافیست قبل از خرید با پشتیبانی و فروش زرین سیستم تماس بگیرید.

پک دزدگیر گلد 9000

انواع پک دزدگیر جمستان

گارانتی زرین سیستم

از نگاه ما در زرین سیستم خدمات گارانتی یک از مواردی است که بسیار بسیار اهمیت دارد این که کسی دوربین مداربسته نوشهر و یا دزدگیر نوشهر را خریداری و نصب نماید و در آینده نتواند از آن استفاده نماید امری بسیار اندوهناک برای مجموعه ما است و ما در زرین سیستم اصل را بر خدمات گارانتی استوار نموده ایم.فرم ابنومان زرین سیستم از سال 1372 گارانتی دوربین مداربسته آمل دزدگیر آمل

فرم ابنومان فوق برای یک سیستم دزدگیر اماکن عرضه شده در زرین سیستم برای اوایل سال های هفتاد هجری شمسی است.

نصب دوربین مداربسته اهواز

ما در زرین سیستم عرضه کننده بهترین تجهیزات نظارتی با قیمت های متنوع و با کیفیت بسیار بالا هستیم.تیم نصب زرین سیستم جزو حرفه ای ترین تیم های نصب آموزش دیده ی تجهیزات حفاظتی در ایران میباشند که تاییدیه های حفاظتی را نیز از نهاد های ذی ربط دارند، با کم ترین زمان و با بالا ترین کیفیت اقدام به نصب تجهیزات مورد نیاز شما مینمایند.

انواع پک دوربین مداربسته اهواز

فروش انواع پکیج ها به صورت کاملا متناسب با نیاز شما و تمام تجهیزات جانبی به همراه آموزش صفر تا صد نصب و راه اندازی و عیب یابی پک دوربین مداربستهپک دوربین مداربسته آمل

تجهیزات موجود در هر پکیج دوربین مداربسته
تجهیزات موجود در پگیج دوربین های مداربسته زرین سیستم که در مدل های مختلف و تعداد دوربین های مختلفی است شامل: دوربین مداربسته، دستگاه مدیریت تصویر،فیش بی ان سی، فیش تغذیه، کابل کواکسیال ترکیبی، منبع تغذیه، پیچ و رول پلاک و همچنین آموزش نصب صفر تا صد جزییات نصب پگیچ دوربین مداربسته زرین سیستم است.
انواع برند و رزولوشن و پک های دوربین زرین سیستم
ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع پیکج دوربین مداربسته با رزولوشن های دو مگاپیکسل، چهار مگاپیکسل در بدنه های مختلف در تکنولوژی های مختلف و البته از دو دوربین مداربسته تا هشت دوربین مداربسته متناسب با نیاز شما است، به عبارتی در صورتی که اولویت شما قیمت است. انتخاب پک های دو مگاپیکسل زرین سیستم انتخابی قابل قبول است و اگر هدف شمما اول کیفیت و سپس قیمت است پیشنهاد ما پکیج های دوربین مداربسته مگاویژن است و البته پک دوربین فانتوم و پنچ مگاپیکسل و یا تحت شبکه نیز گزینه ای مناسب برای اماکنی است که کیفیت تصاویر و دوربین مداربسته برای آن ها اولویت اصلی را دارد.

انواع پک دوربین مداربسته عرضه شده توسط زرین سیستم:

1 – پک دو عدد دوربین مداربسته 

ما در زرین سیستم به عرضه انواع پک کامل دوربین مداربسته میپردازیم، انواع پک های دو دوربین مداربسته که ما در زرین سیستم عرضه مینماییم از دوربین هایی با کیفیت دو مگاپیکسل در مدل های ارزان تا دوربین های مداربسته تحت شبکه و تجهیزات مورد نیاز آن میپردازیم.

2 – پک سه عدد دوربین مداربسته

در خیلی از ویلا ها و اماکن مسکونی و تجاری نیاز به تعداد محدودی دوربین دارند ما در زرین سیستم به عرضه پک سه عدد دوربین مداربسته در مدل ها و قیمت های مختلف متناسب با نیاز ها و بودجه ی در نظر گرفته شده ی شما میپردازیم.

پک چهار عدد دوربین مداربسته

3- پک چهار عدد دوربین مداربسته 

بنا بر تجربه ما در زرین سیستم بیشتر اماکن که دوربین مداربسته برای آن نصب می‌نماییم به صورت مستطیل شکل است و در چهار گوشه ی آن دوربین مداربسته نصب نموده و بدین صورت دور تا دور منزل را به وسیله ی دوربین مداربسته پوشش داده و بدین صورت بالا ترین حد از نظارت را برای مکانشان به تصویر در می‌آوریم.

 

پک پنج دوربین مداربسته چمستان

4 – پک پنج عدد دوربین مداربسته 

ما در زرین سیستم انواع پک های دوربین مداربسته در تعداد مختلف دوربین مداربسته را عرضه می‌نماییم و معمولا حتی اگر شما نیاز به چهار دوربین مداربسته داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از دستگاه مدیریت تصویر هشت کانال می‌باشد که در صورتی که بخواهید میتوانید دوربین مداربسته را نیز به آن اضافه نمایید.

پک شش عدد دوربین مداربسته

5 – پک شش عدد دوربین مداربسته

نصب چهار عدد دوربین مداربسته اهواز در دور تا دور مکان و همچنین نصب دو دوربین مداربسته در درب بیرونی که دیوار بیرونی رو به خیابان را نیز پوشش تصویر دهد نیز از مواردی است که در نصب دوربین مداربسته چمستان و انواع دوربین مداربسته ویلا انجام میپذیرد، در کل استفاده از انواع پک شش عدد دوربین مداربسته در مدل ها و کیفیت ها و قیمت های مختلفی عرضه میشود.

پک هفت دوربین مداربسته

6 – پک هفت عدد دوربین مداربسته 

ما به عرضه ی پک هفت تایی دوربین مداربسته و تجهیزات مورد نیاز آن نیز میپردازیم در صورتی که مد نظر داشته باشید که برای مکان خود تعداد دوربین های مداربسته متعددی نصب کنید پک هفت عدد دوربین مداربسته زرین سیستم در مدل های مختلف با قیمت های متفاوتی عرضه میشود.

پک هشت عدد دوربین مداربسته چمستان

7 – پک هشت عدد دوربین مداربسته 

در بسیاری از اماکن نیاز به تعداد زیادی دوربین مداربسته است که البته ما در زرین سیستم پیشنهاد میکنیم در صورتی که نیاز به بیش از هشت عدد دوربین مداربسته دارید از دوربین های مداربسته تحت شبکه استفاده بفرمایید.

خرید انواع پک دوربین مداربسته

نمایندگی دوربین مداربسته اهواز و دزدگیر اهواز

ما در زرین سیستم اقدام نصب و فروش و تجهیزات و خدمات دهی سیستم های حفاظتی (دزدگیر) و دوربین مداربسته مینماییم، یکی از شهر ها و مناطقی که به خاطر مرکز استان بودن اقدام به ساخت مراکز بسیاری نموده اند اهواز و مناطق پیرامونی این شهر است.ما در زرین سیستم به ارائه بهترین تجهیزات حفاظتی و نظارتی و خدمات در داخل استان خوزستان و استان های دیگر میپردازیم.

 دوربین مداربسته اهوازتحت شبکه

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دوربین تحت شبکه در قیمت ها، کیفیت ها و نیاز های مختلف شما هستیم برای مثال، دوربین مداربسته تحت شبکه پنج مگاپیکسل TITAN SUPER HERO با قلب تپنده سونی و با قابلیت های فنی بالا (ذخیره پنج مگاپیکسل، سی فریم، همچنین قابلیت وارم لایت) از بهترین انتخاب ها جهت مجهز شدن به یک سیستم حرفه ای دوربین مداربسته تحت شبکه در محیط شما نام برد.

ما در زرین سیستم به عرضه انواع دوربین مداربسته تحت شبکه با کیفیت ها، برند ها و قابلیت های فنی مختلف متناسب با نیاز های شما در دوربین مداربسته اهواز و دیگر نقاط خوزستان عرضه میداریم. در صورتی که خواهان یک دوربین مداربسته با کیفیت و با قابلیت های فنی بالا هستید قطعا دوربین مداربسته تحت شبکه را باید انتخاب نمایید.

دوربین مداربسته تحت شبکه

قیمت تجهیزات و هزینه نصب دوربین مداربسته اهواز

ارزش دزدگیر و سیستم حفاظتی

هزینه ی نصب دزدگیر در ویلا به مراتب ارزان تر از چیزی است که فکر میکنید.

این نکته وجود دارد که بسیاری از افراد در ذهن‌شان میگویند: ما که چیز با ارزشی در ویلا نداریم! نیازی به سیستم های گران قیمت نیست.

به این هم فکر کنید که استفاده از سیستم حفاظتی و نظارتی مناسب و نصب یک دزدگیر خوب در منزل معادل چه هزینه ای هست؟

  • میتونیم بگیم نصف قیمت یک تلویزیون عادی!
  • نصف نصف قیمت یک لپ تاپ ساده؟
  • ارزان تر از یک فرش عادی یا ارزان تر از یک دوچرخه معمولی!؟
  • کم تر از 3 گرم طلا یعنی کوچک تر از یک تکه طلا؟!

دزدگیر و دوربین مداربسته موجب جلوگیری از سرقت درب ضد سرقت در دزدگیر چمستان و دوربین مدرابسته چمستان میشود.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده میفرمایید، باز کردن درب ضد سرقت و سرقت از اماکنی که اصطلاحا درب ضد سرقت دارند بسیار بسیار آسان است و گران قیمت ترین درب های ضد سرقت نیز به راحتی باز میشود، نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد و استفاده از دزدگیر را در ویلا و همچنین دزدگیر چمستان را پیشنهاد میکنیم این نکته است که معمولا خانه های ویلایی و باغ های زمان سرقت بسیار طولانی دارند پس سارق به راحتی حفاظ های فلزی را میتواند باز نماید و حتی حفاظ ها را نیز سرقت نماید.

جدا کردن حفاظ فلزی و استفاده از دزدگیر ویلا جهت بالا بردن سطح حفاظت

استفاده از نرده های آهنی نیز هیچ کمکی در جلوگیری از سرقت نمیکند حتی نرده های به اصطلاح نرده بانکی.

انتقال تصویر دوربین مداربسته اهواز

یکی از مواردی که مالکین ویلا ها برایشان مهم است، تماشای تصاویر دوربین مداربسته ویلا از راه دور در تلفن همراه از طریق اینترنت است.

شما می توانید با اتصال سیستم نظارت تصویری خود به شبکه اینترنت (به وسیله ی مودم ADSL و یا مودم بی سیم) از هر نقطه ای از دنیا که هستید تصاویر دوربین مداربسته را به صورت زنده یا ضبط شده مشاهده کنید.

انتقال تصاویر به وسیله ی اینترنت
کارایی این دوربین ها به شکلی می باشد که در صورت مانیتور شدن به صورت زنده می توان ورود افراد غیرمجاز را مشاهده کرد و از آن جلوگیری نمود و در صورتیکه ورود مشاهده نشد، می توان با بازدید تصاویر ضبط شده راه ورود، چهره سارقین، پلاک ماشین سارقین و… را از تصاویر استخراج کرد و به مراجع قضایی تحویل داد.

معرفی تجهیزات دوربین مداربسته

Rate this post
نوشته شده توسط سید هاشم زرین کیا
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *