دوربین مداربسته مشهد و دزدگیر مشهد

ما در زرین سیستم به عنوان توسعه دهنده ی سیستم های حفاظت الکترونیک از سال 1372 با تیم های طراحی و اجرا و فروش مجرب اقدام به عرضه دوربین مداربسته مشهد و دزدگیر مشهد میپردازیم.دوربین مداربسته مشهد، دزدگیر مشهد، دوربین مداربسته داهوا مشهددفتر فروش و اجرای ما در مشهد اقدام به طراحی، اجرا و فروش تجهیزات حفاظت الکترونیکی به جهت بالا بردن سطح حفاظت اماکن و همچنین کمک به نظرات بر موارد پیش روی شما دارد.

خدمات زرین سیستم در مشهد

زرین سیستم به ارائه خدمات مختلف دوربین مداربسته کرج و دزدگیر کرج با خدمات کیفیت بالا در نصب و ارائه تجهیزات میپردازد، که مهم ترین آن ها عبارتند از:

1- فروش و اجرای دوربین مداربسته اماکندوربین مداربسته ایزدشهر

ما به عرضه ی انواع دوربین مداربسته در مدل ها، قیمت ها، کیفیت های مختلف بنابر نیاز ها و همچنین بودجه ی در نظر گرفته ی شما میپردازیم. شما با نصب دروبین مداربسته داهوا مشهد هیچ لحظه ای از تصاویر مکان خودتان را از دست نخواهید داد.

2- فروش و اجرای دزدگیر مشهد
دزدگیر ایزدشهر

در صورتی که امکان سرقت از اماکن شما وجود دارد ما به شما پیشنهاد نصب سیستم دزدگیر کرج را می‌نماییم و بدین ترتیب سطح حفاظت اماکن شما بالا رفته و امکان سرقت از مکانتان از بین میرود.

3- هوشمند سازی اماکنهومشند سازی ایزدشهرشاید شما دوست داشته باشید از راه دور و فقط با یک کلیک کار های مختلفی را در منزلتان انجام دهید، ما در زرین سیستم بهترین، با کیفیت ترین و البته به صرفه ترین اقدام ها را جهت سیستم هوشمند سازی مکانتان به شما ارائه میدهیم.

شهر مقدس مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. مشهد زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران پس از تهران است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مشهد با بیش از سه میلیون نفر جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و نود و پنجمین شهر پر جمعیت دنیا است. این شهر به واسطه وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.

ضمانت قیمت دوربین مداربسته و دزدگیر

ما در زرین سیستم با مناسب ترین قیمت ها به عرضه سیستم های حفاظت الکترونیک با کیفیت میپردازیم. در صورتی که در زمان خرید کالا استعلامی معتبر از مجموعه ای معتبر و فعال در زمینه ی سیستم های حفاظتی نظارتی انجام داده اید که فروشنده ی دیگری قیمت پایین تری را به شما اعلام کرده باشد.زرین سیستم عره کننده انواع سیستم های حفاظت الکترونیک (دوربین مداربسته کرج، دزدگیر کرج)

ما در زرین سیستم جنس مورد نظر را به همان قیمت استعلام شده به همراه تحفه ای هر چند کوچک به شما عرضه میکنیم.

تبصره 1: انجام پیگیری و راستی آزمایی از این که آیا اقلام مورد نظر اصالتی مطابق با جنس مورد نظر ما را دارد یا خیر، دلیل این اقدام این است. که گاها قطعاتی در بازار عرضه میشود که از لحاظ فیزیکی بسیار شبیه به هم می‌باشند، اما قطعات داخلی آن ها و یا نرم افزار آن ها با هم تفاوت های بسیار دارد. یا کالا از موادی غیر قانونی تهیه شده است.

تبصره 2: نوسانات تعرفه و یا نوسانات دلار و تفاوت در زمان خرید اجناس نیز مهم است.

تبصره 3: قبل از خرید محصول، استعلامات در زمینه قیمت، نوع کیفیت محصول، نحوه کارایی و عملکرد محصول خریداری شده را انجام دهید. قیمت درست و کیفیت درست محصول اطمینان حاصل کنید زیرا زرین سیستم پس از انتخاب نهایی و خرید هیچگونه مسئولیتی در این موارد ندارد.

نصب دوربین مداربسته مشهد

مشهد دومین شهر رز جمعیت ایران است، ما در مشهد فروشگاه و انبار و همچنین تیم های فروش، نصب و اجرای متخصص و متعهدی داریم و در اقصی نقاط استان خراسان رضوی به ارائه خدمات نصب دوربین مداربسته مشهد میپردازیم.خدمات نصب دوربین مداربسته کرج گام های طراحی سیستم دوربین مداربسته مورد نیاز جهت مکان شما و سپس تهیه تجهیزات و اقلام مطابق فرایند ما در صفحه اول سایت وجود دارد.

ما تمامی جوانب را اندیشیده ایم تا مشتریان به راحتی سیستم مورد نیاز مناسب را بشناسند و آگاهانه اقدام به خرید نمایند.

روش کار ما فروش مشاوره ای است، ما در زرین سیستم انواع برند ها و مدل های تجهیزات رسته حفاظت الکترونیک را موجود داریم و به شما بنابر نیاز، سلیقه و همچنین بودجه ی در نظر گرفته تان تجهیزات عرضه می‌نماییم.

هدف زرین سیستم برخورداری مشتریان از سیستم نظارتی و حفاظتی کاربردی و پویا می باشد که به وسیله ی آن بتوانند سطح حفاظت و امنیت مکانشان را بالا ببرد.

دوربین مداربسته داهوا مشهد

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دوربین مداربسته با برند دوربین مداربسته مارین، دوربین مداربسته داهوا، هایک ویژن، دوربین مداربسته تحت شبکه تیتان، مگاویژن هستیم.دوربین مداربسته داهوا مشهددر حال حاضر برند داهوا یکی از مناسب ترین و بهینه ترین سیستم های دوربین مداربسته در بازار ایران است و ما در زرین سیستم به عرضه دوربین مداربسته داهوا با بهترین گارانتی ها و قیمت و همچنین در انواع مدل هستیم.(موجودی داهوا زرین سیستم در مشهد یکی از کامل ترین ها در شرق کشور است.) شما میتوانید برای خرید دوربین مداربسته داهوا در مشهد به دفتر فروش زرین سیستم در مشهد مراجعه نموده و اقدام به خرید تجهیزات نمایید، همچنین در صورت صلاحدید تیم نصب و اجرای زرین سیستم نیز میتوانند سیستم مورد نظر شما را نصب نمایند.دوربین مداربسته داهوا مشهد با گارانتی مناسبدوربین مداربسته داهوا مشهد یکی از مواردی است که طیف قیمتی بسیار متنوعی دارد شما میتوانید دوربین مداربسته داهوا رو با کم ترین قیمت (کم تر از 450 هزار تومان و یا در مدل هایی با بیش از هشت میلیون تومان خریداری نمایید.) ما در زرین سیستم بنابر نیاز شما گزینه های متعددی را پیشنهاد می‌نماییم.

ما در زرین سیستم انواع دوربین مداربسته مشهد و همچنین دوربین مداربسته داهوا مشهد و همچنین انواع دوربین مداربسته تحت شبکه را عرضه می‌نماییم.

عرضه دوربین مداربسته داهوا
داهوا یک کمپانی بزرگ در عرصه ی دوربین مداربسته در جهان است و زرین سیستم به عنوان عرضه کننده و خدمات دهنده محصولات این کمپانی در ایران به شمار می آید. زرین سیستم انواع محصولات داهوا را با گارانتی های یک ساله و دو ساله و سه ساله در ایران تامین میکند.

فرایند نصب دوربین مداربسته مشهد

خرید دوربین مداربسته آمل و دزدگیر آمل

در فرایند های بالا برنامه ریزی و اجرا و خدمات دهی کامل صفر تا صد سیستم های حفاظت الکترونیک و نصب دوربین مداربسته مشهد و دزدگیر مشهد در زرین سیستم را برای شما تشریح نموده ایم. لازم به ذکر است تمامی نیرو های زرین سیستم تحصیلات اکادمیک را در بهترین دانشگاه ها گذرانده و دوره های فنی سیستم های حفاظت الکترونیک را نیز گذرانده اند و گواهی سوء پیشینه و همچنین گواهینامه های لازم را دارند که به همراه تجربه کاری خوبی که در زمینه ی سیستم های حفاظت الکترونیکی دارن، افرادی متخصص و متعهد به کار خود هستند.

لینک های مفید زیر را جهت درک قیمت گذاری پروژه ها مطالعه بفرمایید:

جزئیات هزینه ی نصب و راه اندازی

جزئیات خدمات نصب و راه اندازی

سیستم دزدگیر مشهد

سیستم حفاظتی مهم ترین رکن برای حفاظت و جلوگیری از سرقت های سخت در اماکن می‌باشد.
(شکاندن درب و یا باز کردن درب با ابزار خاص و یا کندن دیوار و… در کل وارد شدن غیر مجاز به محیط به قصد سرقت از اموال، اسناد موجود در محل همان سرقت سخت است.)
ما در زرین سیستم با استفاده از انواع سنسور های مناسب و چشم الکترونیک جهت حفاظت و انتخاب پنل دزدگیر مرکزی درست به بالا بردن سطح امنیت مکان شما کمک خواهیم کرد. هر مکانی بنابر نیازش سنسور هایی مناسب از چشم الکترونیک پرده ای، چشم الکترونیک پت و یا بیم خطی استفاده میشود. شما برای باغ ها، آپارتمان ها، مغازه ها و یا هر مکان دیگری که دارید میتوانید بهترین سیستم دزدگیر مشهد را از ما بخواهید.

حفاظ فلزی یا حفاظت الکترونیکی

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از مالکان اماکن اعم از مسکونی، تجاری، باغی و… به جهت نصب دوربین مداربسته کرج و دزدگیر کرج پیش می آید این است که برای حفاظت از اماکن خودمان از دزدگیر فلزی استفاده کنیم و یا دزدگیر اماکن؟هر حفاظ فلزی و یا اهنی اعم از درب ضد سرقت شهریار، فنس درب شهریار و هر حفاظ فیزیکی که شما جهت بالا رفتن سطح امنیت مکان خود در نظر میگیرید بسیار بسیار اسیب پذیر میباشد و به راحتی و با سرعت بالا از بین میروند، شما با نصب دوربین مداربسته شهریار، دزدگیر شهریار اقدام به بالا بردن سطح حفاظت اماکن خود بپردازیدحفاظت فیزیکی به چند روش بسیار معمول است: استفاده از نگهبان، سگ، دیوار های بلند، نیزه های شاخ گوزنی، حصار، درب ضد سرقت، درب های اکاردئونی از مواردی است که به وسیله ی آن ها اقدام به بالا بردن سطح حفاظت اماکن مینمایند، حال سوال اصلی این است که این نوع از حفاظت فیزیکی تا چه حد موجب بالا رفتن امنیت و همچنین جلوگیری از سرقت سخت میشود.سیستم دزدگیر شهریار و همچنین دوربین مداربسته شهریارمتاسفانه هر روز شاهد بالا تر رفتن سرعت باز کردن درب های ضد سرقت و همچنین طراحی و اجرای روش های جدید جهت از بین بردن نرده، حصار فلزی و… در اقصی نقاط مشهد از سناباد، نوغان، ملک آباد، گلشهر و… هستیم.

حال ما به شما پیشنهاد استفاده از سیستم دزدگیر مشهد و دوربین مداربسته مشهد به جهت بالا بردن سطح حفاظت اماکن خودتان مینماییم.این که در مکان ویلا خود دوربین مداربسته نصب کنید و یا دزدگیر یک گزینه ی بسیار مهم است جهت بالا رفتن سطح حفاظت از مکان خود میتوانید انواع سیستم های دزدگیر و دوربین مداربسته را از زرین سیستم در خواست نمایید.البته این نکته را حتما در نظر بگیرید که دوربین مداربسته موجب جلوگیری از سرقت نمیشود بلکه در صورتی که برای اماکنی که امکان سرقت وجود دارد فقط دوربین مداربسته نصب نمایید، امکان سرقت مکان مورد نظر و همچنین دوربین مداربسته و تجهیزات آن نیز بسیار بسیار بالاست، ضمن این که پوشاندن صورت سارق و همچنین مخدوش کردن پلاک خودرو امری بسیار متداول از سوی سارقان است.از بین بردن حفاظ فیزیکی و سرقت در با استفاده از دزدگیر و دوربین مداربسته امکان جلوگیری از سرقت در اماکن فراهم میشود.در این شرایط ما به شما استفاده دزدگیر اماکن را پیشنهاد میکنیم که بدین صورت در صورت ورود غیر مجاز سیستم شروع به هشدار دادن مینماید و بدین وسیله سرقت دفع میشود و سارقان پا به فرار گذاشته و یا گیر میفتند، ما سال هاست در اقصی نقاط استان خراسان رضوی به ارائه انواع سیستم های حفاظت الکترونیک متناسب با نیاز مشتریان و البته بودجه های مختلف میپردازیم.

ایا امکان دور زدن دزدگیر هست؟

ارائه بهترین پک دزدگیر مشهد

پک ها از آن جهت که تمام چیزهای مورد نیاز برای اجرای سیستم مورد نظر را دارند و خریدار را از آن بابت که نباید به دنبال چیز اضافه ای باشند آسوده خاطر می کند، بسیار کاربردی می باشند. از طرفی چون ارسال و یا فروش تمام متعلقات به یک کالای وابسته هزینه تمام شده را برای فروشنده کاهش میدهد.

بنابراین فروشنده میتواند اقلام را با قیمت کمتر در پک عرضه کند که باز هم به نفع مشتری می باشد.انواع پک دزدگیر ایزدشهرپک های دزدگیر زرین سیستم با بهترین برندهای پنل مرکزی و چشم های الکترونیک آماده و قابل ارسال به تمام نقاط ایران می باشند. این پک ها قبل از ارسال تست شده و از کارایی تک تک اجزا مطمئن خواهیم شد. پک های دزدگیر در فروشگاه زرین سیستم:

خاطرنشان میکنم محتویات پک با توجه به نیازسنجی شما قابل تغییر می باشد کافیست قبل از خرید با پشتیبانی و فروش زرین سیستم تماس بگیرید.

پک دزدگیر گلد 9000

انواع پک دزدگیر کرج

نصب دوربین مداربسته مشهد 

ما در زرین سیستم عرضه کننده بهترین تجهیزات نظارتی با قیمت های متنوع و با کیفیت بسیار بالا هستیم.تیم نصب زرین سیستم جزو حرفه ای ترین تیم های نصب آموزش دیده ی تجهیزات حفاظتی در ایران می‌باشند که تاییدیه های حفاظتی را نیز از نهاد های ذی ربط دارند، با کم ترین زمان و با بالا ترین کیفیت اقدام به نصب تجهیزات مورد نیاز شما مینمایند.

انواع پک دوربین مداربسته مشهد

فروش انواع پکیج ها به صورت کاملا متناسب با نیاز شما و تمام تجهیزات جانبی به همراه آموزش صفر تا صد نصب و راه اندازی و عیب یابی پک دوربین مداربستهپک دوربین مداربسته آمل

تجهیزات موجود در هر پکیج دوربین مداربسته
تجهیزات موجود در پکیج دوربین های مداربسته زرین سیستم که در مدل های مختلف و تعداد دوربین های مختلفی است شامل: دوربین مداربسته، دستگاه مدیریت تصویر،فیش بی ان سی، فیش تغذیه، کابل کواکسیال ترکیبی، منبع تغذیه، پیچ و رول پلاک و همچنین آموزش نصب صفر تا صد جزییات نصب پکیچ دوربین مداربسته زرین سیستم است.
انواع برند و رزولوشن و پک های دوربین زرین سیستم
ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع پکیج دوربین مداربسته با رزولوشن های دو مگاپیکسل، چهار مگاپیکسل در بدنه های مختلف در تکنولوژی های مختلف و البته از دو دوربین مداربسته تا هشت دوربین مداربسته متناسب با نیاز شما است، به عبارتی در صورتی که اولویت شما قیمت است. انتخاب پک های دو مگاپیکسل زرین سیستم انتخابی قابل قبول است و اگر هدف شما اول کیفیت و سپس قیمت است پیشنهاد ما پکیج های دوربین مداربسته مگاویژن است و البته پک دوربین فانتوم و پنچ مگاپیکسل و یا تحت شبکه نیز گزینه ای مناسب برای اماکنی است که کیفیت تصاویر و دوربین مداربسته برای آن ها اولویت اصلی را دارد.

پک دوربین مداربسته مشهد شامل این موارد میشود: دوربین مداربسته دام و یا بولت (بنابر انتخاب شما دوربین مداربسته بولت و یا دام انتخاب میگردد) – یک عدد دستگاه DVR منبع تغذیه مرکزی – فیش تغذیه –  فیش BNCکابل کواکسیال ترکیبی

  1. پک دو عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  2. پک سه عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  3. پک چهار عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  4. پک پنج عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  5. پک شش عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  6. پک هفت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  7. پک هشت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل

خدمات دوربین مداربسته مشهد

در زرین سیستم ما عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته و خدمات دوربین مداربسته مشهد هستیم ، ما در زرین سیستم به اجرای انواع دوربین مداربسته تحت شبکه و همچنین دوربین مداربسته AHD با تکنولوژی های مختلف و همچنین قابلیت های فنی بسیار بالایی دارد

نمایندگی دوربین مداربسته مشهد، دزدگیر مشهد

ما در زرین سیستم اقدام نصب و فروش و تجهیزات و خدمات دهی سیستم های حفاظتی (دزدگیر) و دوربین مداربسته می‌نماییم و نمایندگی های متنوع دوربین های مداربسته را داریم.عرضه انواع دوربین مداربسته مشهدما در زرین سیستم به ارائه بهترین تجهیزات حفاظتی و نظارتی و خدمات در داخل استان خراسان رضوی و استان های دیگر میپردازیم.

ارزش دزدگیر مشهد، دوربین مداربسته مشهد

ارزش دزدگیر اماکن

این نکته وجود دارد که بسیاری از افراد میگویند: ما که چیز با ارزشی در اماکنمون نداریم! نیازی به سیستم های گران قیمت نیست.

به این هم فکر کنید که استفاده از سیستم حفاظتی و نظارتی مناسب و نصب یک دزدگیر خوب در مکان شما معادل چه هزینه ای هست؟

  • میتونیم بگیم نصف قیمت یک تلویزیون عادی!
  • نصف نصف قیمت یک لپ تاپ ساده؟
  • ارزان تر از یک فرش عادی یا ارزان تر از یک دوچرخه معمولی!؟
  • کم تر از 3 گرم طلا یعنی کوچک تر از یک تکه طلا؟!

دزدگیر و دوربین مداربسته موجب جلوگیری از سرقت درب ضد سرقت در دزدگیر چمستان و دوربین مدرابسته چمستان میشود.

دزدگیر پارادوکس مشهد

دزدگیر پارادوکس با قابلیت های فنی بسیار بالا

کمپانی پارادوکس را میتوان به عنوان سردمدار و پیشرو در توسعه سیستم های حفاظت الکترونیکی و دزدگیر در دنیا نام برد، محصولات این کمپانی محصولاتی کارا، پیشرفته با بالا ترین سطح امنیت و ضریب اطمینان بالا بهترین گزینه برای اماکنی است که نیاز به سطح حفاظتی بالایی دارند.

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دزدگیر پارادوکس و برند های دزدگیر دیگر هستیم و دزدگیر مشهد و دوربین مداربسته مشهد جزو پر فروش ترین تجهیزات عرضه شده در فروشگاه ما می‌باشند، اگر به سطح بالای سیستم های حفاظتی نیاز دارید دزدگیر پارادوکس به عنوان یک گزینه ی مناسب برای شما است.

دزدگیر پارادوکس

اهمیت نصب دوربین مداربسته مشهد

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی با هدف بالا بردن سطح حفاظت اماکن شما هستیم، هر مکانی بنابر نیاز های خاص خود و همچنین موارد استفاده نیازمند موارد خاصی هست، دزدگیر جهت اماکن، دزدگیر اپارتمان، دزدگیر ویلا، دزدگیر مغازه، دزدگیر باغما برای هر فضا برای مثال: تجاری، آپارتمان، ویلا، باغ، دامداری، مرغداری، کارخانه، آموزشگاه، اداره، طلافروشی، مجتمع تجاری، منزل یک سری نکات خاص جهت نصب تجهیزات حفاظت الکترونیک و همچنین تجهیزات خاص به خودشان را دارند.ارسالات سفارشات سیستم دزدگیر و دوربین مداربسته در سراسر ایران

ما در زرین سیستم اقدام به ارسال سیستم های حفاظتی و نظارتی و آموزش کامل نصب و در صورت نیاز ارسال تکنسین فنی در مکان شما در مشهد و تمامی استان خراسان رضوی میپردازیم.

Rate this post
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 thoughts on “دوربین مداربسته مشهد و دزدگیر مشهد

  1. شما هنوز دفتر فروشتون در مشهد پاساژ سبحان خیابان صاحب الزمان هست؟
    چون برای دفترم هم دوربین و دزدگیر میخوام
    مرسی

    1. سلام وقت بخیر جناب مصطفوی عزیز
      بله دفتر فروش ما در شهر مشهد واقع در خیابان صاحب الزمان و مرکز خرید سبحان است.
      مایه ی افتخار ماست که رضایت شما را برای سیستم حفاظت الکترونیک منزل مسکونی و همچنین ویلای بابلسر شما داشته ایم و در حال حاضر با افتخار امادگی تیممون رو برای سیستم حفاظتی و نظارتی دفتر فروشتان را اعلام میداریم.
      با تشکر

  2. سلام من برای باغ ملک ابادم آژیر و دوربین میخوام چی میتونید بهمون پیشنهاد کنید.

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
      ما تجربه ی خوبی در دزدگیر مشهد و دوربین مداربسته مشهد و همچنین اقصی نقاط ایران داشته ایم در کل سه سیستم اصلی را در باغ و خانه باغ ها میتوانیم پیشنهاد نماییم که با استفاده از چنین سیستم هایی میتوانید سطح حفاظت و نظارت مکان خود را بسیار بالا ببرید و حس ارامش خیال را به خود هدیه دهید.

      الف) سیستم دزدگیر داخلی که با اتصال سنسور های چشم الکترونیک، مگنت و سنسور های دیگر با اتصال کابلی و یا بی سیم در انبار و یا فضای مسکونی داخل باغ در صورت ورود سارق از طریق درب، پنجره، دیوار و… به ساختمان سیستم دزدگیر باغ اقدام به آژیر زدن و تماس با شماره های از قبل ثبت شده مینماید و بدین ترتیب وسایل با ارزش شما حفظ و حراست میشود.

      ب) سیستم دوربین مداربسته باغ که شما میتوانید به وسیله ی دوربین های مداربسته نقاط مختلف ورودی ها و فضاهای مختلف را به صورت زنده هر جای دنیا که باشید از طریق تلفن همراه خود مشاهده بفرمایید و یا وقایع گذشته را نیز ذخیره و بازبینی نمایید.

      ج) دزدگیر محیطی باغ که با استفاده از چشم الکترونیک فضای باز و همچنین چشمی خطی دزدگیر فضای داخلی باغ و دیوار ها، فنس و یا پرچین دور تا دور باغ رو مورد پوشش قرار میدهد و بدین ترتیبی سطح حفاظت از باغ شما بالا تر میرود و در صورت ورود غیر مجاز سیستم هشدار دهنده ی شما شروع به آژیر کشیدن و یا زنگ زدن به شما مینماید.

    2. ممنون از شما، من همه ی شهر را برای دوربین مداربسته داهوا مشهد گشتم و چیزی که واقعا بشه بهش اتکا کرد پیدا نکردم تا این که با شما آشنا شدم
      ممنون از تجهیزات و خدماتی که انجام دادید قطعا من بکلی مشتری براتون میارم.

      1. سلام وقت بخیر
        مایه ی افتخار ماست که بتونیم به عرضه تجهیزات حفاظت الکترونیک در اقصی نقاط ایران اللخصوص مشهد بپردازیم.
        با تشکر

  3. من برای دزدگیر مشهد آپارتمانم و دوربین مداربسته چه باید کنم؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      ما در شهر مقدس مشهد نمایندگی فروش و اجرا داریم و میتوانیم اقدام به فروش و اجرا انواع سیستم های حفاظتی، نظارتی در مشهد داشته باشیم.
      با تشکر از شما