دوربین مداربسته no name دوربین مداربسته نو نیم

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دوربین مداربسته نو نیم(دوربین مداربسته no name) و یا دوربین مداربسته اسمبل شده و همچنین انواع دوربین های مداربسته در برند های جهانی و برند های ایرانی هستیم.مقایسه کیس و دستگاه اسمبل شده

اگر قصد خرید سیستم کامپیوتر شخصی را داشته باشید، دو گزینه ی اصلی جهت انتخاب رو به روی خود دارید:

خرید PC های آماده ی کمپانی ها مثل: DELLASUSAPPLE و… که با مشخصات عرضه شده توسط کمپانی سازنده و طبق اطلاعات فنی آن سیستم را خریداری مینمایید و انتخاب دوم شما خرید و یا سفارش کیس اسمبل شده بر مبنای نیاز، بودجه و سلیقه ی خودتان با انتخاب مادربرد، رم، تغذیه، گرافیک، CPU و… که بنابر نوع کاربرد و البته هزینه هایی که برای شما مورد نیاز است.

انتخاب و خرید دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته نیز دقیقا شبیه به خرید کامپیوتر شخصی است، شما دو گزینه ی اصلی در پیش روی خود دارید، میتوانید در میان برند های عرضه شده در بازار همانند:

انواع دوربین مداربسته با برند های مختلف در زرین سیستم

هایک ویژن، داهوا، تیاندی، پاناسونیک، اکسیس، ویووتک، یونیویو، مایلسایت، بوش، سانل، تیاندی و… را بر مبنای لیست عرضه شده ی کمپانی سازنده ی دوربین مداربسته خریداری نمایید و همچنین امکان این را دارید که دوربین های اختصاصی خودتان را سفارش داده و یا دوربین های اسمبل شده را بر مبنای دیتا شیت و مشخصات خاص هر سیستم و یا دوربین هایی با برند ایرانی را خریداری نمایید.ما در زرین سیستم به عرضه انواع دوربین مداربسته با برند ها و مارک های مختلف میپردازیمحال ما در این جا میخواهیم به بررسی دوربین های اختصاصی سازی شده، اسمبل شده و یا همان نو نیم بپردازیم.

ما در زرین سیستم در مقالات گذشته به بررسی چیپست دوربین مداربسته، لنز دوربین مداربسته، تکنولوژی های دوربین مداربسته و البته در مورد برند های مختلف دوربین مداربسته برای مثال: هایک ویژن، داهوا، مارین، مگاویژن، مایل سایت را به صورت کامل پرداخته ایم ولی با همه ی این اوصاف در بین این همه دوربین مداربسته عرضه شده نهایتا چه دوربین مداربسته ای جهت بر طرف کردن نیاز شما مناسب است.آیا برای این که دوربین مداربسته پیشرفته ای داشته باشیم باید مارک دار بخریم؟ حال در بین مارک ها چه مارکی را خریداری کنیم؟ و چه مدلی؟ یا این که باید به مشخصات فنی و قطعات دوربین مداربسته توجه بکنیم و البته شکل و کیفیت بدنه و همچنین گارانتی ارائه شده همگی مهم است، البته مهم ترین قسمت در انتخاب دوربین مداربسته این است که دوربین تحت شبکه باشد و یا در بستر آنالوگ(AHD) را انتخاب کنید. 

نکته ای مهم در دوربین نو نیم
این که ما از دوربین نو نیم میگوییم منظور ما آن دسته از دوربین های مداربسته ای که به ارزان ترین قطعات و با بی کیفیت ترین قطعات ممکن توسط کارگاه های زیر پله ای و بدون گارانتی و پشتوانه ی خدمات عرضه میشود نیست. منظور ما دوربین های مداربسته ای است که در کارگاه های فنی و کارخانه جات پیشرفته داخل کشور تحت نظارت واحد های فنی و پشتیبانی علمی بالا و با قطعاتی با کیفیت و قابلیت اطمینان بالا و با برند ایرانی، همچین تضمین خدمات پس از فروش و بهترین گارانتی اثبات شده در واحد های تولید داخل کشور مونتاژ و اسمبل میشود.
قطعات داخلی کامپیوتر دسکتاپاین که دوربین مداربسته در چه شرایط نوری قرار دارد، در کجا نصب میشود، چه ابعادی داشته باشد، دید در شب چگونه باشد، چند مگاپیکسل یا چند فریم باشد و مواردی از این دست را باید بررسی نمود. حال میخواهیم ببینیم در داخل یک دوربین مداربسته چه میگذرد؟انواع دوربین مداربسته دوربین مداربسته no name دوربین مداربسته نو نیم

جعبه / بدنه / دید در شب / برچسب و واشر ها / شیشه لنز / اسپیسر / ماژول دید در شب /IRCUT فیلتر / لنز / برد و پردازشگر تصویر / کابل تصویر / اتصالات

ODM ،OEM برند های مختلف دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته برند و عرضه در زرین سیستمیونی ویوقطعات داخلی دوربین مداربسته یونیویو

دوربین مداربسته یونیویو در ایران که یک کمپانی بزرگ دوربین مداربسته است با OEM ها و برند های مختلفی از جمله: یوینیویو، کسل، پاوان، اکسوم، حارص، زدیکس و… عرضه میشود.دوربین مداربسته یونیویوتمامی برند های بالا دوربین های مداربسته ای هستند که ریشه ی آن ها به یونیویو می باشد.

هایک ویژننقشه انفجاری دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن این کمپانی بزرگ ترین کمپانی دوربین مداربسته(از نظر حجم تولید است.)دوربین مداربسته هایک ویژن با برندهای: هایک ویژن، هایلوک(نسخه ارزان سازی شده)، اولدکس، رستر،اسپرادو، ورتینا، فنیکس، نظارت گستر، دید افزار و…انواع OEM ها و ODM های برند هایک ویژنتمامی موارد بالا جزو برند هایی وامدار هایک ویژن هستند.

داهوا

دوربین مداربسته داهوا در ایران با برند ها و ODM ،OEM مختلفی در ایران عرضه میشود از جمله: داهوا، کورتک، اس ویژن، راش سیستم و… البته با گارانتی های بسیار متنوع توسط شرکت های مجاز گارانتی دهنده و یا به صورت قاچاق وجود دارد.

انواع OEM ها و ODM های برند داهوا

تمامی برند های بالا از داهوا سرچشمه میگیرند.

نکته ی بسیار مهم در زمینه ی اسمبل کردن و اختصاصی سازی دوربین مداربسته نو نیم(دوربین مداربسته no name) این است که کمپانی های محدودی در دنیا اقدام به ساخت برد، پردازشگر و ایمیج سنسور مینمایند، البته در مدل ها و سریال های مختلف (مقاله معرفی انواع برد، چیپست دوربین مداربسته)
اجزای داخلی دوربین مداربسته اسمبل شده دوربین مداربسته نو نیم (دوربین مداربسته no name) و یا دوربین کاملحتی کمپانی هایی همانند: سانل، مایل سایت که دوربین های مداربسته ی سطح حرفه ای را تولید میکنند نیز از برد های و پروسسور ها و لنز هایی استفاده میکنند که در بازار عرضه میشود.(همانند: سیستم های کامپیوتر خانگی که معمولا تمامی قطعات کیس های آماده در بازار هم عرضه میشود و میتوان در کیس نیز میتوان جمع کرد.)

کیفیت دوربین اسمبل

میتوان گفت کیفیت دوربین مداربسته اسمبل و قابلیت های فنی یک دوربین مداربسته و… رابطه ی مستقیمی با قطعاتی که در آن سیستم استفاده میشود دارد.

کیفیت ساخت دوربین مداربسته مناسب و قابلیت های فنی دوربین مداربسته اسمبل شده و همچنین دوربین های نونیم و دوربین مداربسته برند زرین سیستم با بهترین قابلیت ها و قیمت و کیفیت

قاعدتا در صورتی که قطعات گران قیمت و در سری های پیشرفته را خریداری نمایید. آن گاه تصاویر بسیار با کیفیت، ثابت، بدون افت و ریزش تصویر خواهد بود که کیفیت بسیار مطلوبی را برای شما تضمین مینماید.

چارت تست تصویر دوربین مداربسته

بسیاری از دوربین های سمبل شده توسط زرین سیستم در پروژه های بزرگ دولتی، خصوصی و همچنین تعداد بسیار زیادی پروژه های کوچک مورد استفاده قرار گرفته است و سالیان درازی است که کم ترین افت کیفیت را حتی با جدول رنگ نداشته است.

ما در ادامه به بررسی قطعات داخلی دوربین مداربسته میپردازیم.(سعی ما در زرین سیستم عرضه ی محصولات کارا با کیفیت مناسب و قابلیت های فنی خوب و بهینه ترین قیمت ممکن است.)

برد دوربین مداربسته
دوربین مداربسته اسمبل شده از سریال های بسیار ارزان تا دوربین های سری های سوپر پروفشنال

قلب تپنده ی یک دوربین مداربسته را میتوان پردازشگر تصویر و همچنین سنسور تصویر آن دوربین مداربسته و یا به عبارتی برد داخلی دوربین مداربسته نامید. در حال حاضر در بازار دوربین های مداربسته پردازشگر های تصویر و ایمیج سنسور های 1.3 مگاپیکسلی تا 4k با برند های مختلف و سریال های اقتصادی، پیشرفته و فوق پیشرفته عرضه میشوند، که تکنولوژی ها و قابلیت های دوربین را نهایی مینماید.
F23 VS IMX226

لنز دوربین مداربسته

مورد دیگری از قطعات داخلی دوربین مداربسته که بسیار مهم است و در تصویر نهایی تاثیر به سزایی میتواند داشته باشد را میتوان لنز و IRCUT دوربین مداربسته نام برد شما میتوانید لنز ها مختلف با بزرگ نمایی های مختلف، زاویه دید های مختلف، مارک های مختلف، قابلیت های مختلف (لنز استارلایت، لنز دارک و موتورایز و…) مگاپیکسل مختلف و سریال های مختلف را انتخاب فرمایید لنز یکی از پارامتر های مهم در شفافیت تصویر نهایی در روز و شب است.

لنز دوربین مداربسته اسمبل با قابلیت های فنی و امکانات در مدل های مختلف دوربین مداربسته

(لنز هایی در بازار عرضه میشوند با قیمت 30 هزار تومان الی 700 هزار تومان یا حتی بیشتر)

بدنه دوربین مداربسته

بدنه ی دوربین مداربسته یکی از قسمت هایی است که در ابتدا مشتری به آن دوربین مداربسته جذب میشود.(شکل اصلی دوربین مداربسته) و در مدل ها و قیمت های مختلفی بنابر نیاز و قابلیت ها انتخاب میشود، مواردی که در قیمت کیس دوربین مداربسته تاثیر گذار است عبارتند از:

بدنه دوربین مداربسته اسمبل یا همان دوربین مداربسته نو نیم در شکل ها و انواع مختلفی عرضه میشود

  1. ابعاد دوربین مداربسته به عبارتی هر چقدر کیس بزرگ تر باشد قیمت آن کیس نیز بیشتر است.(برای مثال: کیس دوربین مداربسته ای در سه ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ و یک شکل عرضه میشوند و قیمت ها نسبت به ابعاد تغییر میکند.)
  2. شکل کیس دوربین مداربسته از لحاظ ظریف کاری ها و همچنین تکنولوژی ساخت و رغبت بازار به شکل کیس مورد نظر
  3. جنس بدنه نیز امری است تاثیر گذار در قیمت کیس دوربین مداربسته جنس های بدنه رایج بازار عبارتند از: کامپوزیتی، آلومینیومی، فلزی، پلاستیکی، ترکیب پلاستیک و فلز
  4. تکنولوژی ساخت نیز امری است بسیار مهم مواردی از جمله: یک تکه بودن بدنه، رینگ های و اتصالات مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، قابلیت اسمبل کردن لنز موتورایز و… همه موارد تاثیر گذار در بدنه دوربین است.

پروژکتور دید در شب

نقریبا میتوان گفت: اولین سوالی که خریدار یک دوربین مداربسته میپرسد در مورد دید در شب دوربین مداربسته است، دید در شب دوربین مداربسته نو نیم(دوربین مداربسته اسمبل شده) به غیر از برد دوربین مداربسته و تکنولوژی های به کار رفته در پردازشگر برد، سنسور تصویر و همچنین لنز دوربین مداربسته به پروژکتور دید در شب آن نیز بستگی دارد.انواع پروژکتور دید در شب دوربین مداربسته اسمبل شده و یا همان دوربین مداربسته نو نیمپروژکتور دید در شب همانند: یک پروژکتور نامرئی به محیط نور IR پخش مینماید. در نتیجه در صورتی که پروژکتور نور یکنواخت تر، حجم بیشتر، شدت کافی تر داشته باشد در نتیجه دید در شب بهتری را تجربه خواهید کرد. در بازار انواع پروژکتور های دید در شب مختلف بنا بر کیس دوربین مداربسته اسمبل شده و همچنین نیاز شما عرضه میشود.

دوربین مداربسته وارم لایت با کیفیت تصویر بسیار قابل قبول در شب در مدل ها و برند های مختلفی در زرین سیستم عرضه میشود.

یکی از مدل هایی که در سال های اخیر در بین دوربین های مداربسته همه گیر شده است، دوربین مداربسته وارم لایت است ما در زرین سیستم به عرضه انواع دوربین مداربسته وارم لایت نیز میپردازیم.

دوربین مداربسته وارم لایت دسته ای از دوربین های مداربسته هستند که در زمانی که سطح نوری محیط کاهش پیدا میکند با پروژکتور های نور مرئی که دارند محیط را روشن نموده و تصاویر در شب بسیار با کیفیتی را به شما نمایش میدهند. ما در زرین سیستم نسل ها و تکنولوژی های مختلفی از دوربین های مداربسته وارم لایت را با قیمت های مختلف و کیفیت ها و برند های مختلف عرضه میداریم.

قیمت دوربین اسمبل

دوربین مداربسته اسمبل شده همانند دوربین های مداربسته مارک دار بنابر قابلیت ها، بدنه، تکنولوژی و… بازه ی قیمتی بسیار بالایی دارد. همان طور که شما میتوانید دوربین مداربسته هایک ویژن (DS-2CE56C0T-IRPF) را با چهارصد هزار تومان و یا کم تر بخرید و یا دوربین هایک ویژن (DS-2CD1643G0-I) را با قیمت شش میلیون تومان خریداری نمایید. در دوربین مداربسته اسمبل شده نیز به همین صورت است.دوربین مداربسته بدون نام و یا برنداگر شما چیپست ارزان، برد ارزان، لنز ارزان، قطعات و بدنه ی ارزان خریداری نمایید، قیمت دوربین مداربسته اسمبل شده ی شما بسیار پایین خواهد آمد. (احتمالا دلیل این که بعضی از افراد دوربین مداربسته ی اسمبل شده را ارزان و بی کیفیت میپندارند همین استفاده از قطعات ارزان است.)نصب دوربین مداربسته اما در کل در شرایط برابر بر مبنای کیفیت تصویر برابر، قابلیت های تکنولوژی برابر، امکانات برابر اقدام به مقایسه ی دوربین مداربسته اسمبل شده ی با کیفیت با دوربین مداربسته مارک دار با کیفیت نماییم مشاهده میکنیم که دوربین مداربسته اسمبل شده به صورت بسیار زیادی مقرون به صرفه تر از دوربین مداربسته برند است.(البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت گاها کمپانی های عرضه کننده دوربین مداربسته بنا بر شرایط (ورود به بازار جدید، آفر های ویژه و…) دوربین های مداربسته ای را عرضه مینمایند که قیمت آن ها بسیار مناسب تر از دوربین مداربسته اسمبل شده با همون قطعات در می آید.)

گارانتی دوربین اسمبل

وقتی کیفیت ساخت قطعات یک سیستم بالا و همچنین ضریب قابلیت اطمینان آن بالا باشد در آن صورت احتمال خرابی دوربین مداربسته بسیار پایین می آید.کیفیت دوربین مداربسته و گارانتی دوربین مداربستهولی باز هم در هر قطعه و هر سیستمی الکترو کامپیوتری امکان خرابی وجود دارد ولی وقتی از گارانتی تعویض مدت دار و همچنین خدمات پس از فروش صحبت میشود، تضمین خدمات تجهیزات به موردی بسیار مهم تبدیل میشود و باید شرکت مورد نظر خدمات را با بالاترین تضمین کیفیت به مشتری عرضه نماید.

ما در زرین سیستم تمامی تجهیزات عرضه شده را حداقل یک سال گارانتی تعویض می‌نماییم.(دسته ای از دوربین های مداربسته عرضه شده زرین سیستم دارای گارانتی 12 ماهه، 18 ماهه، 26 ماهه، 50 ماهه نیز هستند.) و تقریبا همه ی مدل های دوربین مداربسته عرضه شده توسط زرین سیستم، استاندارد حداقل 30000 ساعت را گذرانده اند.(ما در زرین سیستم دوربین های اسمبل شده ای را عرضه نمودیم که از دهه هفتاد تا به امروز بدون هیچ مشکلی کار میکند.)گارانتی دوربین مداربسته و تجهیزات دوربین مداربسته

انواع برند ایرانی دوربین

انواع برند دوربین مداربسته عرضه شده در ایران که برند های ایرانی دارند.

حمایت از تولید شغل داخلی و سرمایه گذاری جهت فعال شدن نیروی کار داخل کشور یکی از مواردی است که باید به آن اهتمام بالایی داشت، در ایران سال هاست که شرکت های مختلفی اقدام به تولید دوربین مداربسته تحت شبکه، دوربین مداربسته در بستر آنالوگ مینمایند و الحق میتوان گفت: بسیاری از آن ها دارای کیفیت ساخت بالا و گارانتی مناسب هستند، در کل میتوان آن ها را به چند دسته ی زیر تقسیم نمود:

  1. دوربین های مداربسته ای که ODM شده که تماما از خارج می آید و با برند ایرانی دوربین مداربسته عرضه میشوند.
  2. دوربین های مداربسته ای که همان طور که گفته بودیم به صورت قطعه به قطعه اسمبل میشود و برند سازی شده بدین ترتیبی دوربین مداربسته اسمبل شده ای با برند ایرانی خواهید داشت.
  3. دوربین های مداربسته ای که قطعاتی از آن نیز در داخل کارخانه تولید میشود.(شیشه، بدنه و…)

دوربین های مداربسته برند ایرانی که تعداد این برند ها هم در داخل ایران کم نیست.(شاید صد ها برند مختلف) همراه با برند های خارجی در بازار ایران عرضه میشود، ما به شما توصیه میکنیم فارغ از برند ایرانی، خارجی، اسمبل شده و… دوربین مداربسته ای را تهیه نمایید که: قابلیت های فنی مناسب، قیمت منطقی(متناسب با قابلیت ها)، گارانتی و خدمات مناسب را از کمپانی تهیه بفرمایید که دارای سابقه خوبی باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه تیتان

دوربین مداربسته تحت شبکه تیتان

ما در زرین سیستم به عرضه انواع دوربین مداربسته تحت شبکه تیتان که یک دوربین مداربسته بالا رده است با گارانتی تعویض و همچنین گارانتی افت کیفیت تصویر میپردازیم.

TITAN SUPER HERO

دوربین مدرابسته تحت شبکه پنج مگاپیکسل وارم لایت تیتان سوپر هیرودوربین مداربسته تحت شبکه پنج مگاپیکسل با قلب تپنده سونی و با قابلیت های فنی بالا (ذخیره پنج مگاپیکسل، سی فریم، همچنین قابلیت وارم لایت) و از بهترین قطعات دوربین مداربسته از بهترین انتخاب های بازار جهت مجهز شدن به یک سیستم حرفه ای دوربین مداربسته تحت شبکه در مکان شما میتواند باشد.

دوربین مداربسته تیتان سوپر هیرو

دوربین price winner تیتان

دوربین مداربسته price winner چهار مگاپیکسلی وارم لایت تیتان یک دوربین مداربسته بولت مناسب برای نصب در فضای باز است که سنسور تصویر و همچنین پروسسور بسیار پیشرفته ای دارد استاندارد IP67 دارد و مجهز به دید در شب رنگی است این دوربین مداربسته قابلیت بیست فریم در ثانیه را دارد و یک دوربین مداربسته مدعی در بین دوربین های مداربسته با قیمت اقتصادی است و کیفیت تصویری و همچنین پایداری تصویر بسیار بالایی دارد.

دوربین مداربستهprice winner

 

دوربین price winner دام تیتان

دوربین مداربسته دام وارم لایت IP چهار مگاپیکسل دوربین مداربسته از سری دوربین های با کیفیت و پر فروش می‌باشد که با داشتن سنسور تصویر پیشرفته ای که دارد تصاویر شفاف و قابل قبولی ارائه میدهد، همزمان مجهز به دید در شب وارم لایت می‌باشد.

دوربین تحت شبکه دام وارم لایت

APR TITAN

دوربین مداربسته تحت شبکه پلاک خوان تیتاندوربین مداربسته تحت شبکه پلاک خوان تیتان این امکان را برای شما فراهم میکند که در تمامی ساعات روز و شب و در تمامی شرایط آب و هوایی پلاک خودرو های ورودی را با کیفیت بالا ذخیره نماید، این دوربین مداربسته قابلیت رکورد 60 فریم در دو مگاپیکسل و سی فریم در پنج مگاپیکسل و لنز موتورایز 6 به 22 میلی متری را دارد و همچنین مجهز به تمامی امکانات پلاک خوانی است. این دوربین با یک سال گارانتی تعویض و سه سال گارانتی افت کیفیت تصویر عرضه میشود.

دوربین پلاک خوان تیتان

ساختار گارانتی دوربین

یک روش ساده ای که ما در زرین سیستم انجام داده ایم برای خدمات قابل قبول به مشتری های دوربین های اسمبل شده موجودی انبار است، برای مثال وقتی ما در زرین سیستم هزار عدد از یک نوع برد و یا سیستم را عرضه می نماییم درصدی از آن تعداد را حداقل به مدت دو سال جزو موجودی انبار قرار میدهیم و پس از گذشت دو سال اقدام به فروش آن محصولات می‌نماییم.دوربین مدرابسته عرضه شده توسط زرین سیستم در این صورت اگر دوربین مداربسته اسمبل شده ای یا همان  دوربین مداربسته نو نیم(دوربین مداربسته no name) که عرضه نمودیم خرابی داشته باشه همیشه موجودی انبار جهت تعویض آن دوربین را داریم ضمن این که وقتی تجهیزاتی را خودمان اسمبل نموده باشیم برای خدمات دادن در آینده بسیار بهتر میتوانیم عمل نماییم.

5/5 - (2 امتیاز)
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 thoughts on “دوربین مداربسته no name دوربین مداربسته نو نیم

  1. آخر کدوم خوب؟
    دوربین نونیم یا برند؟
    به ما گفتند پول بی خود ندید به خاطر اسم

    1. ما هیچ تعصبی به مارک دوربین مداربسته خارجی یا داخلی و یا دوربین مداربسته اسمبل شده نداریم و عرضه کننده انواع دوربین مداربسته و دزدگیر با برند های مختلفی هستیم.
      ما دیتاشیت های دوربین مداربسته و قابلیت های فنی دوربین مداربسته را در نظر میگیریم(البته عرضه کننده دوربین مداربسته هم برامون مهم هست) در کل بنا بر شرایط شما ما پیشنهاد دوربین مداربسته با مشخصات فنی مختص به خودتون را پیشنهاد میکنیم.

  2. من دوربین داهوا نصب میکردم الان میخوام دوربین اسمبل شده کار کنم باید از کجا شروع کنم؟!

    1. سلام وقت بخیر
      انتخاب دوربین مداربسته همان طور که در این مقاله خواندید موارد بسیار زیادی دارد پیشنهاد میکنیم مقالات در مورد انواع لنز ها، تکنولوژی ها و در کل مقالاتی که لینک شده در این مقاله است را مطالعه نموده و در زمانی که اقدام به گرفتن سفارشی نموده اید با کارشناسان فنی زرین سیستم تماس حاصل کرده و به انتخاب دوربین مداربسته اسمبل شده مورد نیازتان بپردازید.
      با تشکر

  3. ممنون از لطف شما واقعا دوربین هایی که از شما برای خونه و مغازه گرفتم عالیه هستن، قطعا کلی براتون مشتری میارم.
    مرسی

    1. سلام ارادتمند
      مایه افتخار ماست که تونستیم در خدمت شما باشیم.
      با تشکر

  4. از طرفی نمی‌دونم چه دوربین اسمبل شده ای بخرم؟

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
      ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دوربین مداربسته اسمبل شده و شرکتی هستیم.
      شما در ابتدا باید ببینید چه شرایطی از دوربین، چه کیفیت تصویر، چه لنزی نیاز دارید.
      این که دوربین شما چه سطح از حفاظت در برابر گرما و رطوبت و باران داشته باشد و یا این که کیفیت تصویر مورد نیاز در چه حد باشد، دید در شب آن به چه صورت باشد!؟ چه فریم از تصویر داشته باشد و…
      در کل با قرار دادن این اطلاعات به ما و تیم زرین سیستم میتوانید دوربین مداربسته شخصی سازی شده ی خاص خود را داشته باشید.
      با تشکر

  5. سلام الان دوربین مداربسته تحت شبکه بخریم یا انالوگ؟

    1. سلام ارادت
      قطعا دوربین مداربسته تحت شبکه کیفیت ساخت بسیار بالا ضریب اطمینان بالا و همچنین کیفیت تصویر بالاتری دارد و به عبارتی تنها دلیلی که شما دوربین مداربسته آنالوگ انتخاب نمایید، قیمت مناسب تر این دوربین ها می‌باشد.
      با تشکر