دوربین مداربسته آمل و دزدگیر آمل

دوربین مداربسته آمل زرین سیستم طراح مجری و تولید کننده ی سیستم های حفاظتی و نظارتی و مخابراتی و سالن های کنفرانس است و اولین مجری دوربین مداربسته آمل و دزدگیر آمل و مازندران بوده است و در حال حاضر به عرضه ی برندهایی چون دوربین مداربسته تیتان، مگاویژن، هایک ویژن، داهوا، مارین و سایر برندهای روز دنیا فعالیت دارد.دوربین مداربسته آمل و دزدگیر آمل با قابلیت های فنی بالا، خدمات رسانی مناسبزرین سیستم فعالیت خود را در زمینه ی سیستم های حفاظتی – نظارتی را در سال 1372 آغاز کرد.

فروشگاه مرکزی فیزیکی زرین سیستم در شهر آمل قرار دارد و به ارائه خدمات و فروش اجناس و دوربین مدرابسته آمل و دزدگیر آمل میپردازد به عبارتی زرین سیستم فقط یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه جزو صنف است.خدمات زرین سیستم

ما در زرین سیستم بنابر نیاز های ویژه ی نظارتی (دوربین مداربسته) و حفاظتی (دزدگیر) مورد نیاز مکان شما، دوربین های مداربسته، سنسور های سیستم دزدگیر و… را پیشنهاد میدهیم که بتواند نیاز های شما پوشش دهد.

در سال 1395 وبسایت زرین سیستم و فروشگاه اینترنتی اغاز به کار کرده است و با ارائه محصولات و خدمات با بهترین کیفیت و قیمت از شمال غربی ترین جای ایران تا جنوب شرقی ترین جای ایران به خدمت رسانی پرداخته است.

فروشگاه الکترونیکی زرین سیستم

دوربین مداربسته آمل و دزدگیر، با توجه به جمعیت و فعالیت های صنعتی در شهر آمل که برخی از آنها در در زمینه صادرات فعال هستند مانند: کاله، لبنه دوشه آمل، خزرالکتریک، جهت حراست و تامین امنیت و ارتقاء سطح کیفی عملکرد کارکنان بسیار حائز اهمیت می باشد و البته تعداد زیادی ویلا های مسکونی و مجتمع های تفریحی

ویترین دزدگیر و دوربین

اهمیت دوربین مداربسته و دزدگیر در اماکن مختلف

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی با هدف بالا بردن سطح حفاظت اماکن شما هستیم، هر مکانی بنابر نیاز های خاص خود و همچنین موارد استفاده نیازمند موارد خاصی هست.ما برای هر فضا برای مثال:

یک سری نکات خاص جهت نصب تجهیزات حفاظت الکترونیک و همچنین تجهیزات مرتبط را در نظر می گیریم.

سیستم دوربین مداربسته مناسب شما

تمرکز اجرایی زرین سیستم از سال 1372 الی 1395 در دوربین مداربسته آمل و دوربین مداربسته مازندران بوده است، پروژه ها را با نهایت دقت و اختصاصی به ثمر رسانده ایم و تا کنون به ارائه خدمات و پشتیبانی به قدر کفایت ادامه می دهیم.
ما در زرین سیستم از سال 1395 اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی و سایت نموده ایم و در حال حاضر در همه جای ایران ارسال خدمات و محصولات میپردازیم.

سیستم هایی با تکنولوزی و رزولوشن مورد نیاز شما با کیفیت مناسب، قیمت قابل قبول، قابلیت اطمینان بالا، مطابق با نوع بهره برداری از ساختمان 

ما در زرین سیستم در دوربین مداربسته مناسب  به صورت گام به گام و به تفضیل در مورد انتخاب دوربین مداربسته مطابق با نیاز شما پرداخته ایم.

لغات و اصطلاحات اختصاصی سیستم دوربین مداربسته

اطلاع از اصطلاحات در دوربین مداربسته و دانستن تجهیزات مورد نیاز و کلمات اختصاصی جهت برطرف نمودن بهتر نیازها برای هر کسی که خواهان نصب دوربین مداربسته و یا در زمینه ی دوربین مداربسته مازندارن فعالیت مینماید، امری ضروری می باشد.

در ادامه تمامی کلمات و اصطلاحات سیستم دوربین مداربسته و تجهیزات را به همراه تصاویر تشریح و توصیف نموده ایم.لعت نامه دوربین مداربسته

لغت نامه زرین سیستم

منبع تغذیهدستگاه DVR و NVRانواع دوربین مداربستهکاورهاانواع کابل های دوربین مداربسته
دوربین مداربسته اسپیددامفیش BNCانواع جعبه تقسیمرک دوربین مداربستهدستگاه UPS و استابلایزر
سیستم انتقال تصویرهارد دستگاه DVRلنز دوربین مداربستهدید در شب IRدوربین مداربسته مخفی
نور دوربین مداربستهدوربین مداربسته پلاک خوانانواع تکنولوژی دوربین مداربستهOSD منودوربین مداربسته با زاویه باز(فیش آی،پانورما)
زوم اپتیکال و زوم دیجیتالFPS یا  frame   Motion detection یا حسگر حرکتUTC دوربین مداربستهبرد صدا (AUDIO MONITORING) برد صدای عادیCorridor Mode
AGConvifdefogWDRDNRHLC
ICREISاستانداردهای IP66 و IP67فشرده سازی تصویرخروجی ویدیو DVR یا همان خروجی  GEM

قیمت تجهیزات و هزینه نصب دوربین مداربسته آمل

گام های طراحی سیستم دوربین مداربسته مورد نیاز جهت مکان شما و سپس تهیه تجهیزات و اقلام مطابق فرایند ما در صفحه اول سایت وجود دارد.

تمامی جوانب را اندیشیده ایم تا مشتریان به راحتی سیستم مورد نیاز مناسب را بشناسند و آگاهانه اقدام به خرید نمایند.

هدف زرین سیستم برخورداری مشتریان از سیستم نظارتی و حفاظتی کاربردی و پویا می باشد.

خرید دوربین مداربسته آمل و دزدگیر آمل

لینک های مفید زیر را جهت درک قیمت گذاری پروژه ها مطالعه بفرمایید:

جزئیات هزینه ی نصب و راه اندازی دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته

جزئیات خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته

نمایندگی دوربین مداربسته

زرین سیستم بعنوان نماینده رسمی برند مگاویژن در استان مازندران می باشد. مگاویژن یک کمپانی تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی است، این دوربین مداربسته ساخت کشور تایوان است. در محصولات مگاویژن اولویت کیفیت و سپس قیمت می باشد.
در پروژه سیستم دوربین مداربسته شما بنا بر انتظاری که از سیستم خود دارید دوربین مداربسته مناسب خود را انتخاب میفرمایید، در کل این برند در پروژه هایی که به دنبال کیفیت مناسب همراه با قیمت مناسب هستید گزینه ای مناسب است، ما در زرین سیستم عرضه کننده دوربین مدابسته مازندران هستیم.

دوربین مداربسته آمل دوربین مداربسته مگاویژن در آمل در انواع مدل ها و تکنولوژی ها

هر آنچه در مورد دوربین مداربسته مگاویژن باید بدانید از ویژگی ها تا قیمت های این برند

دوربین های مداربسته مگاویژن دارای کارت گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش می باشد. به این نکته توجه کنید که مشکلات ناشی از عدم استفاده و نگهداری صحیح (ورود سیالات، ضربه، شکستگی، دستکاری و یا تعمیر توسط افراد غیر متخصص) مشمول گارانتی نمی شود.

استعلام گارانتی

شما می توانید از طریق لینک زیر از صحت سریال و گارانتی محصولات خود مطمئن شوید.

دوربین مداربسته آمل روستا ها

دوربین مداربسته آمل

شهرستان آمل یکی از بیشترین توابع در بین دیگر شهر های ایران دارد. شش شهر آمل، رینه، گزنک، دابودشت، بابکان و امام‌زاده عبدالله و پنج بخش مرکزی، لاریجان، دابودشت، دشت سر و امامزاده عبدالله است و در بسیاری از این اماکن اقامت دائمی وجود ندارد و به صورت موقت(تابستان ها و یا اخر هفته ها اقامت وجود دارد.) پیشنهاد ما استفاده دزدگیر آمل و دوربین مداربسته آمل میباشد که با استفاده از این سیستم ها شما امنیت مکان خود را تضمین کرده و امکان نظارت بالایی را برای محل زندگی خود ایجاد مینمایی.

دوربین مداربسته آمل آپارتمان

ما در زرین سیستم به عرضه انواع دوربین مداربسته اپارتمان در مدل ها و قابلیت های فنی مختلف میپردازیم.

دوربین مداربسته اپارتمان آمل

یک اپاراتمان نیاز دارد که نقاط مشاع از پاگرد ها، راه پله، پارکینگ و ورودی و خروجی ها را به صورت بیست و چهار ساعته پایش نماید.

ارائه بهترین پک دوربین مداربسته در آمل

ما در زرین سیستم به ارائه انواع پک دوربین مداربسته با برند ها و تکنولوژی ها، کیفیت ها، البته قیمت ها و تعداد دوربین های مختلفی مناسب جهت اماکن تجاری، اداری و مسکونی میپردازیم.

فروش انواع پکیج ها به صورت کاملا متناسب با نیاز شما و تمام تجهیزات جانبی به همراه آموزش صفر تا صد نصب و راه اندازی و عیب یابی پک دوربین مداربستهپک دوربین مداربسته آمل

تجهیزات موجود در هر پکیج دوربین مداربسته
تجهیزات موجود در پگیج دوربین های مداربسته زرین سیستم که در مدل های مختلف و تعداد دوربین های مختلفی است شامل: دوربین مداربسته، دستگاه مدیریت تصویر،فیش بی ان سی، فیش تغذیه، کابل کواکسیال ترکیبی، منبع تغذیه، پیچ و رول پلاک و همچنین آموزش نصب صفر تا صد جزییات نصب پگیچ دوربین مداربسته زرین سیستم است.
انواع برند و رزولوشن و پک های دوربین زرین سیستم
ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع پیکج دوربین مداربسته با رزولوشن های دو مگاپیکسل، چهار مگاپیکسل در بدنه های مختلف در تکنولوژی های مختلف و البته از دو دوربین مداربسته تا هشت دوربین مداربسته متناسب با نیاز شما است، به عبارتی در صورتی که اولویت شما قیمت است. انتخاب پک های دو مگاپیکسل زرین سیستم انتخابی قابل قبول است و اگر هدف شمما اول کیفیت و سپس قیمت است پیشنهاد ما پکیج های دوربین مداربسته مگاویژن است و البته پک دوربین فانتوم و پنچ مگاپیکسل و یا تحت شبکه نیز گزینه ای مناسب برای اماکنی است که کیفیت تصاویر و دوربین مداربسته برای آن ها اولویت اصلی را دارد.

انواع پک دوربین مداربسته عرضه شده توسط زرین سیستم:

1 – پک دو دوربین مداربسته 

2 – پک سه دوربین مداربسته

3- پکیج دوربین مداربسته چهار عدد بولت 

4 – پک پنج دوربین مداربسته 

5 – پک شش دوربین مداربسته

6 – پک هفت دوربین مداربسته 

7 – پگ هشت دوربین مداربسته 

خرید انواع پک دوربین مداربسته


سیستم دزدگیر آمل

سیستم حفاظتی ( دزدگیر )مهم ترین رکن برای حفاظت و جلوگیری از سرقت های سخت در اماکن میباشد.
(شکاندن درب و یا باز کردن درب با ابزار خاص و یا کندن دیوار و… در کل وارد شدن غیر مجاز به محیط به قصد سرقت از اموال، اسناد موجود در محل همان سرقت سخت است.)
ما در زرین سیستم با استفاده از انواع سنسور های مناسب و چشم الکترونیک جهت حفاظت و انتخاب پنل دزدگیر مرکزی درست به بالا بردن سطح امنیت مکان شما کمک خواهیم کرد. هر مکانی بنابر نیازش سنسور هایی مناسب از چشم الکترونیک پرده ای، چشم الکترونیک پت و یا بیم دزدگیر استفاده میشود.

سیستم دزدگیر

مشخصات ، کارایی و قیمت انواع چشم الکترونیک در فروشگاه زرین سیستم

در مقاله ای به صورت گام به گام و به تفضیل در مورد انتخاب سیستم دزدگیر مطابق با نیاز شما پرداخته ایم.

 سامانه مها در آمل

سامانه مها (مرکز هشدار الکترونیک) توسط پلیس با هماهنگی بخش خصوصی طراحی شده و تمامی صنوف و اماکن می‌توانند عضو این سامانه شده بشوند و مورد پایش بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته ای مرکز هشدار الکترونیک قرار بگیرند.

زرین سیستم مجری سازمان مها در استان مازندران می باشد و با مناسب ترین هزینه و رعایت استانداردهای حفاظتی امنیت را برای همشهریان عزیز به ارمغان می آورد.

همه آنچه که باید در خصوص سامانه مها و ثبت نام در این سامانه بدانید.

ارائه بهترین پک های دزدگیر در آمل

پک ها از آنجهت که تمام چیزهای موردنیاز برای اجرای سیستم مورد نظر را دارند و خریدار را از آن بابت که نباید بدنبل چیز اضافه تری باشد آسوده خاطر می کند بسیار کاربردی می باشند. از طرفی چون ارسال و یا فروش تمام متعلقات به یک کالای وابسته هزینه تمام شده را برای فروشنده کاهش میدهد بنابراین فروشنده میتواند اقلام را با قیمت کمتر در پک عرضه کند که باز هم به نفع مشتری می باشد.

پک های دزدگیر زرین سیستم با بهترین برندهای پنل مرکزی و چشم های الکترونیک آماده و قابل ارسال به تمام نقاط ایران می باشند. این پک ها قبل از ارسال تست شده و از کارایی تک تک اجزا مطمئن خواهیم شد. پک های دزدگیر در فروشگاه زرین سیستم:انواع پک دزدگیر

  • پک دزدگیر سایلکس SG7+
  • پک دزدگیر گلدن ۸۰۹
  • پک دزدگیر گلدن ۸۰۸
  • پک دزدگیر بی سیم
  • پک دزگیر پارادوکس MG5000و تلفن کننده G1
  • دزگیر پارادوکسSP4000 و تلفن کننده G1
  • پک دزگیر پارادوکسMG5050 و تلفن کننده VDMP3
  • پک دزگیر پارادوکسSP4000 و تلفن کننده VDMP3
  • پک دزدگیر MG6250 به همراه ماژول سیم کارتی
  • پک دزدگیر MG5000 به همراه تلفن کننده

خاطرنشان میکنم محتویات پک با توجه به نیاز سنجی شما قابل تغییر می باشد کافیست قبل از خرید با پشتیبانی و فروش زرین سیستم تماس بگیرید .

محتویات پک های دزدگیر زرین سیستم

کمپانی پارادوکس

دزدگیر پارادوکس با قابلیت های فنی بسیار بالا

کمپانی پارادوکس را میتوان به عنوان سردمدار و پیشرو در توسعه سیستم های حفاظت الکترونیکی و دزدگیر در دنیا نام برد، محصولات این کمپانی محصولاتی کارا، پیشرفته با بالا ترین سطح امنیت و ضریب اطمینان بالا بهترین گزینه برای اماکنی است که نیاز به سطح حفاظتی بالایی دارند.

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دزدگیر پارادوکس و برند های دیگر در مازندران و ایران هستیم.

معرفی دزدگیر پارادوکس

قوانین زرین سیستم

ماده اول:

ارج نهادن به مشتری ، مشاوره ،کمک به انتخاب و استفاده از بهترین و مناسب ترین محصول بنابر نیاز مراجع کننده مهم ترین اصلی است که زرین سیستم به دنبال آن است.

ماده دوم :

تمامی اصول و قوانین و فرایند های فروشگاه زرین سیستم مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و توسط مراجع ذی صلاح تایید گردیده است .

ماده سوم:

کاربران سایت زرین سیستم نیز الزام به رعایت قوانین کاربری را دارند.

ماده چهارم:

در صورتی که در قوانین مندرج، روش ها و سرویس‏‌های فروشگاه زرین سیستم تغییراتی ایجاد شود، در این متن تغییرات لحاظ خواهد شد و تایید این متن به منزله قبول تغییرات و قوانین سایت زرین سیستم است.

ماده پنجم :

بهره برداری و استفاده از کالاهای خریداری شده از زرین سیستم مي بايست مطابق با قوانين كشوري و احکام اسلامی باشد. مسئولیت هر گونه استفاده غير از محصولات بر عهده شخص خریدار است.

فرم ابنومان زرین سیستم از سال 1372 گارانتی دوربین مداربسته آمل دزدگیر آمل

ضمانت قیمت خرید در زرین سیستم

در صورتی که در زمان خرید کالا استعلامی معتبر از مجموعه ای معتبر و فعال در زمینه ی سیستم های حفاظتی نظارتی انجام داده اید که فروشنده قیمت پایین تری را به شما اعلام کرده باشد .

ما در زرین سیستم جنس مورد نظر را به همان قیمت استعلام شده به همراه تحفه ای هر  چند کوچک به شما عرضه میکنیم.

تبصره ۱:

انجام پیگیری و راستی آزمایی از این که آیا اقلام مورد نظر اصالتی مطابق با جنس مورد نظر ما را دارد یا خیر. دلیل این اقدام این است که گاها قطعاتی در بازار عرضه میشود که از لحاظ فیزیکی بسیار شبیه به هم میباشند، اما قطعات داخلی آن ها و یا نرم افزار آن ها با هم تفاوت های بسیار دارد. یا کالا از موادی غیر قانونی تهیه شده است.

تبصره ۲:

نوسانات تعرفه و یا نوسانات دلار و تفاوت در زمان خرید اجناس نیز مهم است.

تبصره ۳:

قبل از خرید محصول، استعلامات در زمینه قیمت، نوع کیفیت محصول، نحوه کارایی و عملکرد محصول خریداری شده را انجام دهید. قیمت درست و کیفیت درست محصول اطمینان حاصل کنید زیرا زرین سیستم پس از انتخاب نهایی و خرید هیچگونه مسئولیتی در این موارد ندارد.

 

کالای معیوب حداکثر تا  ۲۴ ساعت بعد از دریافت کالا توسط مشتری، برای فروشنده ارسال شود. ایراد فنی باید مورد تایید کارشناسان زرین سیستم  باشد. بلافاصله بعد از دریافت کالای معیوب، توسط زرین سیستم، کالای جایگزین برای خریدار ارسال می شود .

شرایط گارانتی ویژه زرین سیستم

  • در صورت موجود نبودن محصول، دستگاهی مشابه با آن محصول ارسال خواهد شد.
  •  منبع تغذیه دستگاه ها شامل گارانتی تعویض نمیباشد.
  • اقلام مصرفی انواع کابل و فیش و … شامل گارانتی نمیباشند.
  • خرابی در اثر نوسانات برق شامل گارانتی نمیشود.
  • هر گونه تغییر و یا تعمیر سیستم ها توسط عامل غیر مجاز، موجب باطل شدن گارانتی میشود.
  • خرابی سیستم ها در اثر ریزش آب و یا ضربه، آتش و یا حرارت دهی بالا و حوادث مانند: سیل، زلزله، رعد و برق و …شامل گارانتی نمیشود.
  • مهلت گارانتی هر سیستم و دستگاه مشخص شده است.

هزینه ی نصب دوربین مداربسته آمل

نصب دوربین مداربسته در کل دو بخش اصلی هزینه ها را شامل میشود: 1- هزینه ی تجهیزات 2- هزینه ی نصب و راه اندازی

ما در زرین سیستم در دو مقاله به صورت جداگانه تمامی هزینه های تجهیزات مورد نیاز و همچنین هزینه های نصب را بررسی نموده ایم.

هزینه نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

هزینه ی تجهیزات دوربین مداربسته

ارزش خرید دزدگیر آمل

این نکته وجود دارد که بسیاری از افراد در ذهنشان میگویند: ما که چیز با ارزشی در ویلا نداریم! نیازی به سیستم های گران قیمت نیست.

به این هم فکر کنید که استفاده از سیستم حفاظتی و نظارتی مناسب و نصب یک دزدگیر خوب در ویلا معادل چه هزیه ای هست؟

  • میتونیم بگیم نصف قیمت یک تلوزیون عادی!؟
  • نصف نصف قیمت یک لپ تاپ ساده؟
  • ارزان تر از یک فرش عادی یا ارزان تر از یک دوچرخه معمولی!؟
  • کم تر از 3 گرم طلا یعنی کوچک تر از یک تکه طلا؟!

انواع تجهیزات و برند های دوربین مداربسته و دزدگیر

در بازار دوربین مداربسته و دزدگیر تجهیزات مختلف بتا برند های مختلفی در بازار وجود دارد، از دوربین های مداربسته با مارک های جهانی تا تولیدات در داخل کشور
ما در زرین سیستم به عرضه ی انواع دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی و دزدگیر و تجهیزات جانبی با برند های مختلف میپردازیم.

داهوا کمپانی بزرگ در عرصه ی دوربین مداربسته در جهان است و زرین سیستم به عنوان عرضه کننده و خدمات دهنده محصولات این کمپانی در ایران به شمار می آید. زرین سیستم انواع محصولات داهوا را با گارانتی های یک ساله و دو ساله و سه ساله در ایران تامین میکند.

دوربین مداربسته آمل هایک ویژن دوربین داهوا تحت شبکه

دوربین مداربسته آمل داهوا دوربین مداربسته داهوا انالوگ

هایک ویژن بزرگ ترین کمپانی در عرصه ی دوربین مداربسته در جهان است و زرین سیستم عرضه کننده و خدمات دهنده محصولات این کمپانی در ایران به شمار می آید. زرین سیستم انواع محصولات هایک ویژن را با گارانتی های پارس ارتباط، شرکتی و… به بازار عرضه میکند.

دوربین مداربسته آ»ل هایک ویژن دوربین مداربسته توربو هایک ویژن

 

دوربین مداربسته IP هایک ویژن دوربین مداربسته آمل دوربین مداربسته IP هایک ویژن

ما در زرین سیستم، سیستم های نظارتی و تجهیزات مورد نیاز آن با مارک ها و برند ها کیفیت های مختلفی عرضه میکنیم.

اکثر پروژه های دوربین مداربسته آمل نیاز بسیار خطیری به قابلیت اطمینان دوربین مداربسته همانند فضا هایی با ضریب اطمینان بالا ندارند فلذا ما در زرین سیستم دوربین مداربسته و تجهیزات با قیمت مناسب تر و البته کیفیت قابل قبول را به شما عرضه میداریم.

دوربین مداربسته تحت شبکه آمل

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دوربین تحت شبکه در قیمت ها، کیفیت ها و نیاز های مختلف شما هستیم برای مثال، دوربین مداربسته تحت شبکه پنج مگاپیکسل TITAN SUPER HERO با قلب تپنده سونی و با قابلیت های فنی بالا (ذخیره پنج مگاپیکسل، بیست و پنج فریم، همچنین قابلیت استارلایت) از بهترین انتخاب ها جهت مجهز شدن به یک سیستم حرفه ای دوربین مداربسته تحت شبکه در محیط شما نام برد.

ما در زرین سیستم به عرضه انواع دوربین مداربسته تحت شبکه با کیفیت های مختلف و برند های مختلف مناسب با نیاز های شما در دوربین مداربسته مازندارن و دیگر نقاط مازندران عرضه میداریم.

دوربین مداربسته تحت شبکه

خدمات و عرضه در نقاط مختلف مازندارن

ما در زرین سیستم به عرضه و همچنین نصب تجهیزات حفاظت الکترونیک (دوربین مداربسته، دزدگیر) اللخصوص در شهر های و روستاهای مازندران میپردازیم.

عرضه ی انواع سیستم دزدگیر و دوربین مداربسته در مازندران دوربین مداربسته چمستان، دوربین مداربسته ایزدشهر، دوربین مداربسته آمل، دوربین مداربسته نور، دوربین مداربسته جمستان

از جمله: دوربین مداربسته چمستان، دوربین مداربسته نور، دوربین مداربسته نوشهر، دوربین مداربسته ایزدشهر، دوربین مداربسته محمود آباد، دوربین مداربسته آمل، دوربین مداربسته سرخ رود، دوربین مداربسته بابلسر، دوربین مداربسته ساری که در همه ی شهر های یاد شده ما اقدام به اجرا و ارائه سیستم های حفاظتی با بهترین قیمت ها و کیفت میپردازیم.

 

سخن پایانی:

زرین سیستم فعالیت خود را از سال 1372 اغاز کرده است و ارائه دهنده دزدگیر در آمل و دوربین مداربسته آمل و در کل دوربین مداربسته مازندران میباشد، قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و قابلیت اطمینان بالا از مهم ترین خطوط مشی ما بوده است، امیدواریم با ارائه یک مشاوره حرفه ای و نصب سیستم حفاظتی و نظارتی متناسب با نیاز شما حس امنیت و آرامش خاطر را در شما ایجاد فرماییم.

با تشکر از شما

4/5 - (39 امتیاز)
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 thoughts on “دوربین مداربسته آمل و دزدگیر آمل

  1. با سلام و عرض ادب
    اونجوری که از مطالعه سایتتون دستم اومده اینه که به تنهایی نمی تونم با نصب دوربین تو مغازه ام امنیت رو تامین کنم و دزدگیر مهمتر باید باشه و دوربین تکمیل کننده است. من در زمینه لوستر فعالیت میکنم. با تشکر از شما.

    1. سلام جناب پویای عزیز
      ما در سیستم های حفاظتی(سیستم اعلان سرقت یا همان دزدگیر) و سیستم های نظارتی( دوربین مداربسته) دو مقوله ی جدا از هم به نام: حفاظت در برابر سرقت و نظارت محیط داریم.
      برای مثال شما با استفاده از دوربین مداربسته در مغازه لوستر فروشی تان بر رفت و امد ها حرکات مشتری ها و کارمندان خود احاطه دارید، میتوانید وضعیت داخل مغازه را بررسی نمایید، رویداد های گذشته را مرور بفرمایید، دخل را چک کنید و…. اما سیستم دوربین مداربسته جهت جلوگیری از سرقت سخت از مغازه شما نمیتواند کاری کند، به عبارتی سارق یا سارقین پس از ورود به داخل مغازه شما ممکن است که حتی دوربین مداربسته و سیستم های آن را نیز سرقت نمایند و به احتمال زیاد با پوشش چهره وارد خواهند شد بدین ترتیب سیستم دوربین شما نمیتواند کمکی جهت جلوگیری از سرقت سخت(سرقت به وسیله ی شکستن در، دیوار، پنجره و… و ورود به محیط شما) بشود.
      تنها راه موجود که قابلیت اطمینان بالایی دارد و سال هاست که در جهان برای اماکن از بسیار مورد اهمیت همانند: بانک ها، موزه ها، طلافروشی ها و… تا منازل مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد، سیستم دزدگیر اماکن است.
      سیستم دزدگیر در صورت تحریک سنسور ها شروع به آژیر کشیدن و تماس گرفتن با شما و شماره های از قبل ثبت شده میگیرد و شما و پلیس را متوجه وقوع سرقت میکند.
      امیدوارم توانسته باشیم به سوال شما پاسخ کامل و قانع کننده ای داده باشیم و گامی ورداشته باشیم جهت بالا بردن سطح حفاظت و نظارت مغازه لوستر فروشی شما.

      با تشکر فراوان

  2. ممنون از اطلاعات بسیار جامع و مفیدتون. خواستم از اینجا از پشتیبانی فوق العاده و بی نقص شما تشکر کنم. واقعا دمتون گرم و خسته نباشید.

    1. متشکر از شما همراه بزرگوار امیدوارم راهنمایی های ما توانسته باشه به شما کمک کند.

  3. شما در آمل تیم نصب هم دارید؟
    ما برای روستای فیلبند دزدگیر و دوربین می‌خوایم؟

    1. سلام و عرض ادب و احترام
      بله ما در مازندران و البته آمل تیم نصب متخصص داریم که امادگی جهت خدمت رسانی به شما عزیزان را دارند، برای هماهنگی جهت نصب میتوانید با پشتیبانی زرین سیستم تماس حاصل فرمایید.
      با تشکر

  4. سلام
    من برای ویلای معصوم آباد دزدگیر و دوربین مداربسته میخوام چی پیشنهاد میکنید؟

    1. سلام و عرض ادب و حترام خدمت شما
      ما در زرین سیستم از سال 1372 اقدام به اجرای سیستم های حفاظت الکترونیک اعم از دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته مینماییم، ما با افتخار میتوانیم اعلام کنیم که شاید بیش از دو هزار ویلا و ویلا باغ را در اقصی نقاط مختلف مجهز به سیستم های حفاظت الکترونیکی نموده ایم و بنا بر تجربه ای که داریم با استفاده از سه سیستم امکان بالا بردن سطح حفاظت و مکان شما تا حد بسیار عالی فراهم است:
      1- دزدگیر داخلی
      2- دوربین مداربسته پیرامونی
      3- دزدگیر پیرامونی
      با استفاده از این سه سیستم میتوان سطح حفاظت و نظارت بر ویلای شما را بسیار بالا برد.
      حال به جهت دوربین مداربسته آمل و دزدگیر آمل شما میتوانیم سه پیشنهاد مستقل بکنیم:
      الف) بسیار ارزان (که مورد استفاده ویلا ساز ها یا افرادی که اهمیت حفاظتی نمیدهند و فقط میخواهند بگویند که ما دوربین مداربسته، دزدگیر داریم) که البته ما به این گونه خدمات به هیچ عنوان نمیپردازیم.
      ب) قیمت اکونومی (که مالک ویلا میخواهد سطح حفاظت و نظارت قابل قبولی را برای ویلای خود ایجاد کند تا امکان وقوع سرقت بسیار پایین بیاید به علاوه این که به پایش مکان بپردازد.) پیشنهاد ما استفاده از سیستم دزدگیر گلد 9000 و دوربین های مداربسته AHD با گارانتی سازگار و یا دوربین های تحت شبکه چهار مگاپیکسل تیتان است.
      ج)نسخه پیشرفته (هدف از نصب سیستم دوربین مداربسته و دزدگیر پیشرفته این است که مالک قصد دارد که مکان خود را گاوصندوق کند و بالا ترین سطح امنیتی ممکنه را برای ویلای خود داشته باشد که ما پیشنهاد دوربین های تحت شبکه پنج مگاپیکسل تیتان و دزدگیر پارادوکس را میکنیم.
      در کل برای خرید سیستم دزدگیر و دوربین مداربسته باید بودجه ی مورد نظر و البته سطح حفاظت مورد نیاز برای مکان را در نظر گرفت.
      با تشکر

  5. شما دوربین مداربسته آمل و دزدگیر آمل هم نصب میکنید؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله ما در زرین سیستم اقدام به ارائه تجهیزات دوربین مداربسته و دزدگیر و همچنین به نصب دوربین مداربسته آمل و دزدگیر آمل میپردازیم.
      با تشکر