دوربین مداربسته مارین و دوربین مداربسته کوپر

دوربین مداربسته مارین و دوربین مداربسته کوپر از سری تجهیزات نظارت تصویری است، که دارای کیفیت ساخت بسیار بالا و تضمین کیفیت و گارانتی بیست و شش ماهه ویژه ی سازگار است. می توان جمله ی ساخت ایران را برای برند های مارین و کوپر به کار برد.

این دوربین مداربسته در کیس ها و با قابلیت های مختلف (اعم از دید در شب رنگی، کیس کوچک، کیس بزرگ، چیپست های پیشرفته و لنز های مختلف و…) و بنا بر نیاز های شما مصرف کنندگان محترم در مدل های مختلفی عرضه میشود.

ما در زرین سیستم ارائه دهنده و خدمات دهنده ی مارین و دوربین مداربسته کوپر هستیم.دوربین مداربسته کوپر و دوربین مداربسته مارین جزو دوربین های مداربسته ی ساخت ایران با قابلیت های بسیار مناسب است.

دوربین مداربسته کوپر:

دوربین های مداربسته کوپر دارای گارانتی ویژه 26 ماهه سازگار می‌باشد این دوربین های مداربسته کوپر مجهز به پیشرفته ترین چیپست های دوربین مداربسته ساخت کمپانی HS و چند برند دیگر مجهز می‌باشد که تصاویری با کیفیت بسیار بالا را به شما عرضه خواهد کرد،

لیست محصولات دوربین مداربسته کوپر

این دوربین ها در کیس های مختلف و با لنز های مختلفی عرضه میشوند. ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته با قابلیت های مورد نیاز شما و البته قیمت های متفاوت هستیم.دوربین های مداربسته کوپر با کیفیت ساخت مناسب و گارانتی و خدمات ویژه سازگار

دوربین مداربسته مارین:

دوربین های مداربسته مارین دارای گارانتی ویژه 26 ماهه سازگار می‌باشد این دوربین های مداربسته مارین مجهز به پیشرفته ترین چیپست های دوربین مداربسته ساخت کمپانی HS و چند برند دیگر مجهز می‌باشد که تصاویری با کیفیت بسیار بالا را به شما عرضه خواهد کرد،

این نکته که مارین در کل تفاوتی نسبت به دوربین های مداربسته کوپر ندارند و سریال های دوربین های مداربسته پیشرفته

دوربین مداربسته کوپر لیست دوربین مداربسته

این دوربین ها در کیس های مختلف و با لنز های مختلفی عرضه میشوند. ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته با قابلیت های مورد نیاز شما و البته قیمت های متفاوت هستیم.

دوربین مداربسته PNI

دوربین مداربسته PNI با گارانتی سازگار یکی از محصولات دوربین مداربسته مارین است که قابلیت ها بسیار متنوع و کیفیت مناسبی دارد نکته ی جالب در این دوربین مداربسته این است که در بسته بندی این دوربین مداربسته دو عدد BNC نیز قرار دارد.

کیفیت ساخت مناسب، تصویر با کیفیت چند حالته و همچنین گارانتی سازگار جزو مواردی است که این دوربین مداربسته را به یک دوربین مداربسته مناسب تبدیل کرده است.

26 ماه گارانتی سازگار:

گارانتی 26 ماهه ثبت شده ی سازگار تجربه ای بی نظیر از گارانتی دوربین کوپر و دوربین مارین را به شما عرضه خواهد کرد.گارانتی سازگار دوربین مداربسته کوپر

شرایط ضمانت نامه سازگار عبارت است از:
1- هر گونه ضربات فیزیکی، شکستگی، خراشیدگی، ترک خوردگی، تاب برداشتن، سوختگی قطعات الکتریکی کالا، صدمات ناشی از حمل و نقل، زنگ زدگی، نوسانات برق و مخدوش بودن شماره سریال، شامل تعهدات شرکت نمی باشد.

2- آن دسته از کالاهایی که در طول مدت ضمانت از مدار تولید خارج گشته و یا امکان تهیه آن برای شرکت وجود ندارد، در صورت وجود قطعه تعمیر گشته و در صورت نبود قطعه و تشخیص شرکت تعویض گردیده و تفاوت قیمت آن تسویه می گردد.

3- تعمیرات کالاهای فاقد گارانتی شامل هزینه می‌باشد.

4- انجام هر گونه تعمیرات و دستکاری توسط افراد غیر مجاز، باعث خارج شدن کالا از گارانتی می شود.

5- کالاهای فاقد گارانتی از اولویت کاری برخوردار نبوده و حداقل زمان انجام گارانتی 10 روز کاری خواهد بود.

انواع دوربین مداربسته مارین

در ادامه به بررسی چند مدل از دوربین های مداربسته مارین با انواع بدنه، دید در شب، برد دوربین مداربسته در مدل های مختلف میپردازیم.دوربین مداربسته مارین مجهز به سنسور تصویر سونی میباشد.

دوربین مداربسته B21SF2X16 سونی

دوربین مداربسته مارین با تکنولوژی AHD در مدل های بسیار مختلفی عرضه میشود که میتوان گفت:دوربین مداربسته مارین B21SF2X16 سونیدوربین مارین به همراه ایمیج سنسور سونی بهترین کیفیت را در بین مدل های مختلف این دوربین مداربسته دارد، این دوربین مداربسته با گارانتی 26 ماهه سازگار عرضه میشود.

دوربین مداربسته B21SF2X16 سونی

دوربین مداربسته B21afx9

این دوربین مداربسته برند مارین مجهز به برد تصویر HS و نمایش تصاویر بسیار با کیفیت است، برد دید در شب این دوربین مداربسته سی متر است.دوربین مداربسته مارین B21afx9بدنه ی آن فلزی بوده و مقاومت بالایی در مقابل ریزش باران و گرد و غبار دارد، این دوربین مداربسته دارای 26 ماه گارانتی سازگار است.

دوربین مداربسته مارین B21afx9

دوربین مداربسته B21bf2x5

یک دوربین مداربسته مجهز به برد تصویر پیشرفته HS و با بدنه پلاستیکی و دید در شب بسیار مطلوب است.

که این دوربین مداربسته را گزینه ای بسیار مناسب برای اماکن سر پوشیده همانند: مغازه ها، پارکینگ ها و اداره جات مینماید، این دوربین مداربسته دارای گارانتی 26 ماهه ی سازگار است.

دوربین مداربسته B21bf2x5

دوربین مداربسته B21bf2x11

این دوربین مارین مجهز به برد تصویر HS و نمایش تصاویر بسیار با کیفیت است.دوربین مداربسته مارین B21bf2x11برد دید در شب این دوربین مداربسته سی متر است و بدنه ی آن فلزی بوده و مقاومت بالایی در مقابل ریزش باران و گرد و غبار دارد، این دوربین مداربسته دارای 26 ماه گارانتی سازگار است.

دوربین مداربسته کوپر B21bf2x11

دوربین مداربسته B21SF2X8

این دوربین مارین مجهز به برد تصویر HS و نمایش تصاویر بسیار با کیفیت است. برد دید در شب این دوربین مداربسته سی متر است و بدنه ی آن فلزی بوده و مقاومت بالایی در مقابل ریزش باران و گرد و غبار دارد، این دوربین مداربسته دارای 26 ماه گارانتی سازگار است.

دوربین مداربسته B21SF2X8

5/5 - (2 امتیاز)
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 thoughts on “دوربین مداربسته مارین و دوربین مداربسته کوپر

  1. این دوربین‌ها گارانتی هم داره؟!

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوربین های مداربسته مارین دارای گارانتی 26 ماهه سازگار است و در سریع ترین زمان اقدام به حل مشکل تجهیزات شما میکند.
      با تشکر فراوان

  2. دوربین هایی مثل مگاویژن، برایتون، فراگستر. کدومش بهتره؟

    1. با سلام
      ما در زرین سیتم عرضه کننده همه این مارک های دوربین مداربسته هستیم.
      در حال حاضر محاسبه ضریب تناسب قیمتی دوربین مداربسته مارین نسبت به کیفیت عرضه شده بسیار مناسب است.
      به عبارتی بنا بر قیمت کیفیت بسیار خوبی نسبت به برند هایی که نام بردید دارد.(البته اگر قصد خرید هر کدام از مدل های برند های مورد اشاره را دارید میتوانید با پشتیبانی فروش زرین سیستم تماس حاصل فرمایید.)

  3. مارین کدوم دوربینش خوبه؟

    1. سلام وقت بخیر
      جناب دوربین مداربسته مارین از لحاظ کیفیت و تکنولوژی و البته قیمت تمام شده بسیار بهینه است.
      دوربین مداربسته مارین مدل x16 مجهز به ایمیج سنسور 323 سونی است و در مدل های دیگری با ایمیج سنسور سونی 307 نیز عرضه میشود.
      با تشکر

  4. نمونه تصویر از این دوربین هم میزارید؟!

    1. سلام وقت بخیر نمونه تصویر و تست دوربین مداربسته مارین در سایت زرین سیستم و سایت اپارات در دسترس است.
      با تشکر

  5. نمونه تصویر این دوربین رو چه جوری میتونیم ببینیم؟

    1. سلام و عرض ادب و احترام
      هر کدام از مدل های دوربین مداربسته مارین به صورت مجزا نمونه تصویر های هر دوربین مداربسته را نمایش میدهد.
      با تشکر

  6. دوربین مداربسته pni هم گارانتی سازگار دارد آیا این دوربین هم در کمپانی مارین ساخته می شود؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوربین مداربسته مارین، دوربین مداربسته pni, دوربین مداربسته اپتینا و دوربین مداربسته کوپر برای عرضه در بازار های مختلف ایران عرضه میشود که تمامی آن ها با گارانتی سازگار عرضه میشوند و در یک کمپانی تولید و عرضه میشود.

      1. دید در شب این دوربین مداربسته مارین چه جوریه؟

        1. سلام و عرض ادب و احترام
          دید در شب های این دوربین مداربسته در دو مدل IR و همچنین وارم لایت عرضه میشود و کیفیت قابل قبولی را در شب به شما ارائه می‌دهد.
          با تشکر

  7. سلام این دوربین مداربسته مارین مدل وارم لایت هم داره؟

    1. سلام وقت بخیر
      ما در ززرین سیستم عرضه کننده انواع دوربین مداربسته مارین و تجهیزات نظارت تصویری با برند های مختلف هستیم، ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دوربین وارم لایت با برند مارین هستیم.
      با تشکر

  8. سلام نرم افزار مانیتورینگ واسه سیستم برای این دوربین های مارین چیه؟؟

    1. نرم افزار دستگاه مدیریت تصویر مارین نرم افزار xmeye است.

  9. دوربین مداربسته مارین آیا ‌وارملایت هم داره؟

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
      ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دوربین مداربسته مارین هستیم، دوربین مداربسته مارین در مدل های بسیار متنوعی از لحاظ جنس بدنه و تکنولوژی دید در شب عرضه میشود و دوربین مداربسته وارم لایت مارین نیز یکی از این انواع است.
      با تشکر