انواع مارک های دزدگیر اماکن در ایران

حفاظت اماکن در برابر سرقت یکی از اولین گام های بشر جهت بالا بردن حس حاکمیت و امنیتش بوده است، در حال حاضر استفاده از دزدگیر اماکن به یکی از مهم ترین بخش های ایجاد حفاظت در اماکن تبدیل شده است.

اولین گام برای ساخت دزدگیر اماکن را مخترعی انگلیسی به نام تیلدسلی در سال 1700 پیمود او با استفاده از تعدادی زنگ مکانیکی در محل اتصال در و قفل موجب شد که زمانی که در باز میشود زنگ ها به صدا در آمده و صاحبخانه را مطلع میکرد. (البته در سیاه چادر های ایل های مرکز ایران نیز در چادر را به تپانچه ای متصل مینمودند و در صورتی که فردی که در را باز میکرد قلق از کار انداختن تپانچه و نخ را نمیدانست در صورتی که در چادر باز میشد تپانچه شلیک میکرد.)اولین دزدگیر اماکن ساخته شده در جهاندومین گام برای ساخت دزدگیر اماکن را مخترعی به نام اگوستوس راسل پاپ در 1853 برداشت، او کشف کرد که چگونه با استفاده از الکتریسیته، زنگ و آهنربا میتوان یک سیستم دزدگیر اماکن را بر اساس بسته شدن مدار الکتریکی ساخت، بدین روش تمام درب ها و پنجره ها به صورت مجزا و موازی به سیستم متصل نمود و با باز شدن مدار الکترکی ارتعاشی ایجاد میشد و اهرم چکش شکلی با برخورد به کاسه برنجی به تولید صدا میپرداخت.

سپس ادوین هولمز حق اختراع را از راسل پاپ خریداری نموده و اقدام به ساخت اولین کارخانه تولید کننده دزدگیر به نام شرکت حفاظت الکترونیکی هولمز پرداخت او با تبلیغ و استفاده از روش های نوین تبلیغات در آن زمان (تلگراف، چاپ اگهی) اقدام به معرفی گسترده سیستم دزدگیر نمود.

سومین گام برای ساخت دزدگیر اماکن را مردی به نام ادوارد کالاهان پیمود او که در زمینه ی تلگراف فعالیت میکرد او با یک جعبه تماس اضطراری، یک زنگ و چند کلید برای اتصال به خانه های دیگر است، به صورتی که اگر زنگ در خانه ی یک به صدا در می آمد خانه های دو و سه متصل میشدند و بخش بندی و به ایستگاه پلیس متصل میشده است.دزدگیر ساخته شده که متصل است به تلگراف

بعد ها شرکت تلگراف و تلفن این کمپانی را از هولمز خریداری کرده و بعد از جنگ جهانی دوم دزدگیر جای خود را در اماکن پر کرد و از سال 1990 نیز با ارزان شدن دزدگیر اماکن همه گیری سیستم بسیار زیاد شد.

دزدگیر اماکن در ایران

دزدگیر اماکن تا قبل از انقلاب بسیار محدود و در جاهای خاص و توسط خارجی ها به کار برده میشد.

احتمالا اولین دزدگیر های اماکنی که در ایران به صورت عمومی عرضه شد دزدگیرهای مگنام بوده است.

این مدل دزدگیرها از یک جعبه فلزی برخوردار بود و عملکرد بسیار ساده‌ای داشتند،دزدگیر قدیمیجعبه فلزی بصورت کشویی به سمت بالا باز می‌شد، بر روی جعبه فلزی دزدگیر مگنام قدیمی چهار عدد چراغ LED قرار داشت.

این چراغ‌ها به عنوان نشانگرهای دزدگیر اماکن بودند،

سه عدد چراغ مربوط به زون‌های دزدگیر و یک عدد چراغ مربوط به پاور دزدگیر بوده است.

برروی جعبه فلزی این دزدگیر اماکن قدیمی یک عدد سوئیچ یا میکروسوئیچ هم قرار داشت که با فشار دادن میکروسوئیچ حافظه زون‌ها ریست می‌شد.

یک عدد کلید بصورت قفل و باز نیز بر روی جعبه فلزی دزدگیر مگنام قرار داده شده بود که پس از چرخاندن این سوئیچ کاربر دزدگیر را فعال کرده و پس از یک دقیقه دزدگیر فعال میشد.دزدگیر قدیمیبرای ورود نیز یک تایم ورود بر روی دزدگیر اماکن وجود داشت که پس از ورود کاربر و تشخیص شخص توسط سنسور حرکتی کاربر زمان کافی داشته باشید که دزدگیر مگنام را توسط چرخاندن کلید مربوطه غیرفعال نمایید. در غیر اینصورت دزدکیر شروع به آژیر کشیدن مینمود.

آژیر کشیدن سیستم دزدگیر

بعد ها در اوایل دهه ی هفتاد شمسی تلفن کننده های حافظه دار در بازار عرضه شد این دزدگیر ها پس از تحریک شدن شروع به تماس گرفتن با سه شماره ی از قبل ثبت شده مینمودند و پس از تماس با شماره های دیگر صدای آژیر از بلندکو تلفن پخش میشد.

به مرور زمان سیستم های دزدگیر از دزدگیر های مکانیکی الکترونیکی به الکترونیکی و سپس الکترو کامپیوتری و در پیشرفته ترین دزدگیر های حال حاضر عرضه شده تمام کامپیوتری تبدیل شده است.

به عبارتی مگنت جای خود را به پیشرفته ترین سنسورر های حرکتی، سوییچ روی بدنه دزدگیر به پیشرفته ترین ریموت ها، کیپد ها، اپلیکیشن ها و رابط های کاربری پیشرفته تبدیل شده است و به جای فقط اژیر کشیدن دزدگیر و تماس و استفاده از خط تلفن استفاده از پهنای شبکه ی اینترنت یا اینترانت و ارتباط سیم کارتی با تعداد زیادی عملگر های مختلف جایگزین شده است.

انواع دزدگیر اماکن عرضه شده در ایران:انواع دزدگیر اماکن

در حال حاضر در ایران انواع پنل دزدگیر سیم کارتی ساخته و عرضه شده است و ما در زرین سیستم به عرضه ی انواع پنل دزدگیر اماکن میپردازیم، شما بر مبنای نیاز حفاظتی، قابلیت ها میتوانید این پنل های دزدگیر ا انتخاب نمایید.
دزدگیر هوشمند سیم کارتی گلد 9000

دزدگیر گلد 9000 دارای قابلیت های فنی بسیار بالایی است و گارانتی تعویض یک ساله و خدماتت سه ساله دارد، برای خرید و یا اطلاعات بیشتر در مورد این دزدگیر سیم کارتی هوشمند دو فضا میتوانید لینک پاییین را کلیک فرمایید.

اطلاعات و خرید دزدگیر گلد 9000

دزدگیر کلاسیک

دزدگیر کلاسیک یکی از اولین تولید کننده های پنل های دزدگیر در داخل ایران است که سیستم های حفاظتی کلاسیک کیفیت قابل قبول و قابلیت اطمینان مناسبی دارد، برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد دزدگیر کلاسیک لینک پایین را کلیک فرمایید.

اطلاعات و خرید دزدگیر کلاسیکدزدگیر اماکن سایلکس

دزدگیر سایلکس اولین پنل دزدگیر تولید شده در ایران با قابلیت فرکانس hope بوده است و گزینه ای مناسب برای حفاظت از اماکن میباشد، برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد دزدگیر سایلکس لینک پایین را کلیک فرمایید.

اطلاعات و خرید دزدگیر سایلکسدزدگیر پارادوکس

دزدگیر پارادوکس میتوان گفت دزدگیر های برند پارادوکس پیشرفته ترین دزدگیر های عرضه شده در جهان است ما در زرین سیستم به عنوان عامل فروش تجهیزات دزدگیر پارادوکس به عرضه ی انواع پنل دزدگیر و تجهیزات سیستم های دزدگیر پارادوکس میپردازیم.

اطلاعات و خرید دزدگیر پارادوکس

دزدگیر گلدن دزدگیر با قابلیت های فنی قابل قبول و قیمت بسیار مناسب است این دزدگیر سیم کارتی در داخل ایران ساخته میشود و ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع مدل های دزدگیر گلدن سیم کارتی در ایران میباشیم، برایخرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد دزدگیر گلدن لینک پایین را کلیک فرمایید.

اطلاعات و خرید دزدگیر گلدن

دزدگیر سیم کارتی پایرونیکس

دزدگیر سیم کارتی پایرونیکس از دزدگیر های سیم کارتی معرفی شده در بازار ایران است، ما در زرین سیستم اقدام به معرفی قابلیت ها و امکانات این دزدگیر سیم کارتی تولید داخل ایران نموده ایم.

اطلاعات دزدگیر پایرونیکسدزدگیر سیم کارتی سیماران

دزدگیر سیم کارتی سیماران ساخت کمپانی سیماران یکی از قدیمی ترین قطعه سازان الکترونیکی ایران است، که اقدام به ساخت دزدگیر سیم کارتی نیز نموده است، ما در زرین سیستم اقدام به معرفی قابلیت ها و امکانات این دزدگیر سیم کارتی نموده ایم.

اطلاعات دزدگیر سیماران

دزدگیر سیم کارتی فایروال ساخت کمپانی فایروال است که اقدام به ساخت انواع چشمی و پنل دزدگیر در ایران میپردازد. ما در زرین سیستم به معرفی قابلیت ها و امکانات این دزدگیر سیم کارتی میپردازیم.

اطلاعات دزدگیر فایروالدزدگیر سیم کارتی GMKدزدگیر سیم کارتی GMK یکی دزدگیر سیم کارتی عرضه شده در ایران است، صتایع GMK در سال ۱۳۸۵ تاسیس و هم اکنون در فضای ۱۰۰۰۰ متری در زمینه تولید سیستم های امنیتی و الکترونیکی اعم از دزدگیر، زنگ خبر، هوشمند ساز و… فعالیت می نماید، ما در زرین سیستم به معرفی قابلیت ها و امکانات این دزدگیر سیم کارتی میپردازیم.

اطلاعات و مشخصات دزدگیر GMKدزدگیر سیم کارتی 4NETدزدگیر سیم کارتی 4NET یک دزدگیر سیم کارتی عرضه شده در ایران است که قابلیت های فنی بسیار بالایی دارد، شرکت پاوان صنعت از سال 1374 اقدام به ساخت تجهیزات الکترونیکی مینماید و در چند سال اخیر اقدام به ساخت دزدگیر سیم کارتی نیز نموده است، ما در زرین سیستم به معرفی قابلیت ها و امکانات این دزدگیر سیم کارتی میپردازیم.

اطلاعات دزدگیر 4NETدزدگیر سیم کارتی کیپر

دزدگیر سیم کارتی کیپر یک دزدگیر سیم کارتی عرضه در ایران است که به عبارتی نمونه ی شخصی سازی شده دزدگیر سیم کارتی سایلکس است،ما در زرین سیستم به معرفی قابلیت ها و امکانات این دزدگی سیم کارتی میپردازیم.

اطلاعات و مشخصات دزدگیر کیپر

دزدگیر سیم کارتی آنیک

دزدگیر سیم کارتی آنیک یک دزدگیر سیم کارتی عرضه شده در ایران است که قابلیت های فنی و کیفیت ساخت خوبی دارد، شرکت آنیک الکترونیک کویر یزد تولیدکننده انواع سیستم های حفاظتی، دزدگیر اماکن و دیگر مدارهای الکترونیک، با هدف فعالیت در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی در سال ۱۳۸۶ در شهر یزد شروع به کار کرده است.

اطلاعات و مشخصات دزدگیر انیکدزدگیر سیم کارتی بتا

دزدگیر سیم کارتی بتا یک دزدگیر سیم کارتی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول است، کمپانی بتا در سال ۱۳۸۰ در راستای طراحی و تولید بردهای الکترونیکی با رویکرد بومی سازی درب بازکن های تصویری و آنتن، فعالیت خود را آغاز نمود و در سال های اخری اقدام به ساخت انواع دزدگیر و ریموت کنترل های هوشمند نیز پرداخته است.

اطلاعات و مشخصات دزدگیر بتا

دزدکیر سیم کارتی همارین یک دزدگیر سیم کارتی با قابلیت های فنی بسیار بالا و همچنین کیفیت ساخت بسیار بالایی است که از بهترین قطعات ساخته شده است، این دزدگیر دارای رله های خروجی و امکان نصب سنسور ادرس پذیر میباشد. این دزدگیر دارای گارانتی 26 ماهه سازگار است.

اطلاعات و مشخصات دزدگیر مارین

دزدگیر پارادوکس با قابلیت های فنی بسیار بالا

کمپانی پارادوکس را میتوان به عنوان سردمدار و پیشرو در توسعه سیستم های حفاظت الکترونیکی و دزدگیر در دنیا نام برد، محصولات این کمپانی محصولاتی کارا، پیشرفته با بالا ترین سطح امنیت و ضریب اطمینان بالا بهترین گزینه برای اماکنی است که نیاز به سطح حفاظتی بالایی دارند، ما در زرین سیتسم عرضه کننده انواع دزدگیر پارادوکس در مدل های مختلف و متناسب با نیاز حفاظتی و بودجه شما هستیم.

معرفی دزدگیر پارادوکس

پک دزدگیر

در صورتی که برای مکان خود نیاز به دزدگیر دارید میتوانید پک دزدگیر را از زرین سیستم خریداریی نمایید.

پک دزدگیر به همراه آموزش نصب صفر تا صد

محتویات پک های دزدگیر ارائه شده در زرین سیستم شامل: پنل دزدگیرسنسور دزدگیرکابل ارتباطیهشدار دهنده صوتی می باشد. این پک های دزدگیر با برندهای مختلف بسته بندی و آماده ارسال می باشند.(آموزش کامل نصب سیستم دزدگیر را نیز ارائه نموده ایم.)

در صورتی که نیاز به سنسور بیشتر یا کابل اضافی و هر محصول مرتبطی نیاز داشتید، به صورت اختصاصی به پک شما اضافه و برای شما ارسال میشود.

پک های دزدگیر با برندهای محنلفی در فروشگاه زرین سیستم عرضه میشود که میتوانید در ادامه مشاهده فرمایید.

معرفی انواع پک دزدگیر اماکن

5/5 - (1 امتیاز)
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 thoughts on “انواع مارک های دزدگیر اماکن در ایران

  1. با این اوصاف من سردرگم شدم که چه پنل دزدگیر سیم کارتی برای من مناسبه میتوانید راهنمایی کنید که چه پنل دزدگیری باید از شما خریداری کنیم.

    1. سلام وقت بخیر
      برای خرید دزدگیر بر مبنای نیازهای شما، هزینه ای که میخواهید بکنید و البته سطح امنیتی که نیاز دارید تقسیم بندی میکنیم.
      سیستم دزدگیر یک سوپر مارکت داخل کوچه با یک جواهر فروشی بزرگ، سطح امنیت متفاوتی را نیاز دارد و یا اموال داخل خانه ی یک کارمند عادی( مثل بنده) با اموال داخل خانه یک فرد که اشیا بسیار گران قیمت دارد فرق میکند.
      در کل ما چند پیشنهاد مختلف داریم:

      ۱- مدل اقتصادی:
      پنل دزدگیر سیم کارتی گلد 9000 یک دزدگیر مناسب برای اماکن است و قابلیت های بسیار بالا و امکانات فنی بسیار خوبی دارد مخصوصا با قیمتی که دارد گزینه ای مناسب برای اماکن است(به عبارتی با هزینه ای که میپردازید یک سیستم بسیار فوق العاده خواهید داشت)
      ۲- جهت اماکنی که ترجیح سیستم بی سیم است:
      پک دزدگیر بی سیم برای اماکنی که امکان کابل کشی وجود ندارد و یا ترجیح کارفرما عدم کابل کشی است و البته اماکن اجاره ای که دیگر نیاز نیست هزینه ی دوباره جهت کابل کشی و نصب مجدد را پرداخت نمایید.
      ۳- نیمه اقتصادی
      پک دزدگیر سایلکس sg7+ برای اماکنی که سطح امنیتی متوسطی را نیاز دارند(به دلیل سیستم hope کدینگ سایلکس) به همراه چشم الکترونیک ۱۰۶ پت و یا چشم الکترونیک nv5 پارادوکس
      ۴- سیستم سطح بالا :
      پک دزدگیر پارادوکس sp4000 (سری های SPبرای اماکنی که سطح امنیتی بالایی را نیاز دارند)، به همراه چشم الکترونیک nv5 پارادوکس و چشم الکترونیک DG75 پاردوکس
      در نهایت:
      ۵- پیشرفته ترین سیستم حفاظتی دنیا:
      پک دزدگیر پارادوکس سری ماژولان و یا EVO برای اماکنی که نیاز دارند بالا ترین سطح امنیت و حرفه ای ترین سیستم اعلان سرقت جهان را داشته باشند، همراه با چشم الکترونیک های DG85 پارادوکس DG 75 پارادوکس و NV 5 چشم های پرده ای

      برای پروسه نصب و راه اندازی هم ابتدا اجناس انتخاب میشود، سپس پک دزدگیر برای شما ارسال میشود و برای پروسه نصب نیز در صورت تمایل میتوانید خود اقدام به راه اندازی پک دزدگیر نمایید(با استفاده از محتوای اختصاصی زرین سیستم) و یا تیم نصب زرین سیستم جهت نصب پک دزدگیر شما به مکان شما اعزام گردند.
      در صورتی که نیازمند اطلاعات بیشتری در زمینه ی پک دزدگیر هستید میتوانیتد با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
      ۰۹۱۱۴۴۳۵۵۴۵
      ۰۱۱۴۳۲۳۲۱۲۲
      تماس حاصل فرمایید.

      با تشکر فراوان

  2. سلام الان بهترین دزدگیر اماکن که میشه داخل ایران تهیه کرد چیه؟

    1. سلام و عرض ادب و احترام
      قطعا پیشرفته ترین و قابل اطمینان ترین دزدگیر عرضه شده در داخل ایران دزدگیر پارادوکس کانادا است، به عبارتی اگر در هزینه کرد سیستم حفاظتی خود محدودیتی ندارید قطعا از پارادوکس استفاده فرمایید، در غیر این صورت برند های داخلی قابل قبولی مثل:گلد، کلاسیک، آنیک، سایلکس را به شما پیشنهاد میکنیم.
      زرین سیستم عرضه کننده انواع پنل دزدگیر اماکن در ایران است برای اطلاعات بیشتر میتوانید با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.
      با تشکر