دوربین مداربسته ویلا و دزدگیر ویلا

دوربین مداربسته ویلا و دزدگیر ویلا از آن جهت حائز اهمیت می باشد که احتمال سرقت از ویلا به جهت نوع کاربرد و مدت حضور ساکنین در آن بیشتر از واحد هایی است که در آن ساکنین حضور دائم دارند و روزمره خود را در آن می گذرانند.

مثالی رایج را همیشه ما در زرین سیستم میزنیم: تعداد تهرانی های که برای ویلای خودشان در شمال و یا کرج و شهریار و… نیاز به سیستم دزدگیر و دوربین مداربسته دارند از تعداد تهرانی هایی که برای منزل خود در تهران نیاز به سیتم حفاظتی دارند بیشتر است.
دزدگیر ویلا و حفظ امنیت ویلادر نتیجه به دنبال دوربین مداربسته منزل به اهمیت نصب دوربین مداربسته و پک دزدگیر در خانه های ویلایی می پردازیم.

ما در زرین سیستم با بیش از 27 سال سابقه فعالیت در صنعت حفاظت و نظارت ویلا های متعددی را در اقصی نقاط ایران (از ویلاهای منطقه ی ارس و اذربایجان تا ویلاهای ساحلی و جنگلی استان گیلان و مازندارن دامنه های البرز و باغ ویلا های کرج و شهریار و البته ویلا باغ های شیراز زیبا و حتی ارتفاعات کوهرنگ و شهرکرد و جزیره های زیبای خلیج فارس و بسیاری از مناطق زیبای کشورمان) میتواند پیشنهاد های حفاظتی و نظارتی مناسبی را به شما ارائه دهد.
تامین امینت ویلا
ویلا معمولا به خانه هایی گفته میشود که در اطراف شهرها و نزدیک به طبیعت در زمین های وسیع بنا شده، از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و با حضور در ویلا تغییر فصل ها و طبیعت را شاهد باشید و انرژی طبیعت را حس کنید. از طرفی خانواده مهمترین دارایی فرد است.بالا بردن امنیت ویلا با استفاده از دزدگیر ویلا و دوربین مداربسته ویلا

بنابراین کوچکترین کوتاهی در حفاظت آن می تواند مشکلاتی را برای تمام اعضا بوجود آورد. شوک ناشی از سرقت را نباید دست کم گرفت چرا بار روانی آن تا مدتها در ذهن عزیزانتان باقی می ماند و ازرده خاطرشان میکند، چه بهتر با صرف هزینه ای منطقی از این پیامد منفی جلوگیری کنیم.جلوگیری از سرقت ویلا با استفاده از دوربین مداربسته ویلا و دزدگیر ویلا

جهت سیستم حفاظت و نظارت الکترونیکی ویلای خود میتوانید از دوربین مداربسته ویلا و دزدگیر ویلا استفاده بفرمایید که شامل:

الف) سیستم دزدگیر داخلی ویلا که با اتصال سنسور های چشم الکترونیک، مگنت و سنسور های دیگر با اتصال کابلی و یا بی سیم در صورت ورود سارق از طریق درب، پنجره، دیوار و… به ساختمان ویلا سیستم دزدگیر ویلا اقدام به آژیر زدن و تماس با شماره های از قبل ثبت شده مینماید.

ب) سیستم دوربین مداربسته ویلا که شما میتوانید به وسیله ی دوربین های مداربسته ی فضای بیرونی و یا داخلی ویلا وقایع را به صورت زنده هر جای دنیا که باشید از طریق تلفن همراه خود مشاهده بفرمایید و یا وقایع گذشته را نیز ذخیره و بازبینی نمایید.

ج) دزدگیر محیطی ویلا که با استفاده از چشم الکترونیک فضای باز و همچنین چشمی خطی دزدگیر ( بیم خطی )فضای حیاط ویلا و دیوار های دور تا دور ویلا رو مورد پوشش قرار میدهد و بدین ترتیبی سطح حفاظت از ویلای شما بالا تر میبرد.

امنیت ویلا

به نظر ما بالا بردن امنیت ویلا بسیار مهم است زیرا که زمان حضور شما در ویلا بسیار محدود است و همین حضور نداشتن در ویلا موجب میشود که سطح نظارت و حفاظت ویلایتان کم تر شود و بدین گونه احتمال وقوع سرقت بالا برود.سرقت از ویلا

چه چیزی بدتر از این که بعد از برنامه ریزی برای لذت بردن از تعطیلات و طی مسافتی طولانی زمانی که وارد ویلایتان می شوید شاهد باشید که آن جا سرقت شده است.

این اتفاق بسیار وحشتناک موجب میشود حس نا امنی تا مدت ها در ذهن شما و عزیزانتان خواهد ماند، ما در زرین سیستم بسیار شاهد بودیم که بسیاری از افرادی مکانشان مورد سرقت قرار گرفت به غیر از هزینه ها و خسارت های مالی که متحمل شدند، دچار مشکلات روحی و روانی حاصل از شوک سرقت نیز شدند.

افکار سارقین در مورد سرقت از ویلا

  • در زمانی که مالکین ویلا حضور ندارند بسیار راحت می توانیم وارد ویلا بشویم و با خیال راحت و داشتن زمان مناسب هر کاری که خواستیم انجام دهیم.
  • می توانیم حتی با شناسایی دارایی های صاحبخانه از قبل، در هنگام سرقت به آنها نیز دستبرد بزنیم.
  • چقدر خوب میشه با ورود به یک آپارتمان چند واحدی که به مسافرت می روند همزمان از چند واحد آن سرقت کنیم.
  • وقنی ویلا را خالی کردیم حتی در و پنجره ها رو هم کندیم و فروختیم تازه چند هفته یا چند ماه بعد صاحب ویلا میفهمه که سرقت کردیم.
  • برای دوربین مداربسته هم که خیالمون راحته با یه چفیه، شالگردن، ماسک یا چیزی صورتمون رو میپوشونیم، تازه دوربین را هم سرقت میکنیم.

سرقت ویلا و حفاظت بالا در بالا بردن سطح امنیت مکانتان

مطمئناً افکاری که در ذهن سارقین می باشد خیلی بیشتر و فراتر از موارد بالا است.

نگرانی های مالک ویلا جهت ایجاد امنیت

  • در زمانی که ویلا کسی حضور نداره مثلا کل زمستان که امکانش وجود نداره که به ویلا سر بزنیم و زمان برای سفر وجود نداره چگونه میتوانیم جلوی سرقت را بگیریم؟
  • همسایه ها و محلی ها هم که ممکن هست نباشند اگر دزد بیاد چیکار کنیم؟
  • درسته سرایدار و نگهبان داریم ولی پلیس گفته بود 40 درصد از سرقت های ویلا ها توسط سرایدار و نگهبان رخ میده و مضنون اصلی همان ها هستند؟ تازه اگر بلایی سر سرایدار بیاورند چی؟
  • اگر به هر طریقی سارق وارد شد چه باید بکنم؟
  • بسیاری نگرانی های دیگر که از ذهن شما می گذرد و دنبال راهکاری برای آنها می گردند…

انواع سرقت

این نکته وجود دارد که بسیاری از افراد در ذهنشان میگویند: ما که چیز با ارزشی در ویلا نداریم! نیازی به سیستم های گران قیمت نیست.

به این هم فکر کنید که استفاده از سیستم حفاظتی و نظارتی مناسب و نصب یک دزدگیر خوب در ویلا معادل چه هزیه ای هست؟

  • میتونیم بگیم نصف قیمت یک تلوزیون عادی!؟
  • نصف نصف قیمت یک لپ تاپ ساده؟
  • نصف نصف کولر اسپیلت
  • ارزان تر از یک فرش عادی یا ارزان تر از یک دوچرخه معمولی!؟
  • کم تر از 3 گرم طلا یعنی کوچک تر از یک تکه طلا؟!

پیشگیری از سرقت با ایجاد امنیت ویلا

متأسفانه در بسیاری موارد دیگر دیده می شود که همیشه بعد از مورد سرقت قرار گرفتن هموطنان ما به فکر ایجاد امنیت می افتند و عموماً به فکر پیشگیری نیستند و با توجه به شرایط فعلی متأسفانه باید اعلام کنیم که موارد سرقت در سطح کشور بسیار افزایش پیدا کرده و در طول شبانه روز تعداد سرقت های بسیاری توسط هموطنان عزیزمان اعلام می گردد.

بیش از 760 هزار دزدی در سال 1397

طبق اطلاعات مرکز آمار سرقت در سال 1395 حدود ۵۸۶ هزار فقره بوده است که به نسبت سال 1391 هفت درصد افزایش داشته است.

از طرفی اعلام شده که سرقت در سال ۹۷ به نسبت سال 1396 سی درصد بیشتر شده است. با توجه به اینکه آمار مشخصی از میزان سرقت در سال 1396 ارائه نشده، براساس آمار سرقت در سال 1395 می توان تعداد سرقت در سال ۹۷ را تخمین زد.

بنابراین می شود گفت که در سال 1397 حدود ۷۶۲ هزار سرقت اتفاق افتاده است.(منبع:سازندگی)

متاسفانه بنابر اعلام رسیم مراجع ذی صلاح تعداد وقوع سرقت در سال 1398 رشد بی سابقه ای داشته است.(البته پس از بحران کرونا با افزایش بسیار محسوس وقوع جرم در کشور رو به رو بوده ایم)

در ۵ ساله گذشته سرقت در ایران بیشتر از ۴ برابر شده است. بر اساس آمار به دست آمده سرقت از کشورمان در سال ۹۵ حدود ۳۴۳ هزار و ۴۲۵ فقره بوده است که بنابر اعلام معاونت پیشگیری و اجتماعی از وقوع جرم در سال های گذشته، تعداد سرقت از منازل و دیگر دزدی ها به ۱ میلیون و ۴۰۱ هزار فقره رسیده است. افزایش سرقت در ایران با بالارفتن میزان نرخ تورم با یک دیگر بسیار ربط دارند. به طور کلی در بازه ۵ ساله نرخ تورم حدود ۴.۴ برابر شده است.

با توجه به این موضوع که سازمان زندان ایران گزارش شده است، که حدود ۶۸ درصد زندانی ایران به دلیل جرائم مواد مخدر و سرقت از منازل در زندان ها به سر می برند. و از روی دیگر پلیس آگاهی تهران اعلام کرده نیمی از سارقین منازل و … سرقت اولی هستند. یعنی سارق هیچ تجربه ای از سرقت نداشته و با اولین تجربه سرقت خود، دستگیر می شوند

آشنایی با انواع دزدگیر

راهکارهای ایجاد امنیت ویلا و آرامش خاطر

راهکارهای بسیاری در رابطه با جلوگیری از سرقت وجود دارد. با پیشرفت تکنولوژی دست یافتن به راهکارهای امنیتی زیادی در دنیا ایجاد گردید و امروزه در سراسر دنیا از تجهیزات تولید شده جهت ایجاد ایمنی و امنیت بسیار بهره گرفته می شود. در اینجا می خواهیم به چند مورد از این تجهیزات اشاره کنیم که چگونه با استفاده از آن ها میتوان امنیت ویلایتان را بالا ببرید.جلوگیری از سرقت

  •  بسیاری از افراد برای تامین ایمنی باغ و ویلای خود از سرایدار و نگهبان استفاده می کنند و معمولا اتاقی را در گوشه باغ برای سرایدار تعبیه می کنند.(مخصوصا شهرک های ویلایی) و نیروی انسانی را برای محافظت از سرمایه های خود دخیل می کنند، اشتباهات انسانی و یا حتی اقدام به سرقت توسط همان افراد نیز امری است بسیار معمول به گونه ای که طبق تحقیقاتی که مورد شهرک های ویلایی یکی از شهر های مازندران قرار گرفت بیش از چهل درصد از سرقت های ویلا ها توسط نگهبان ها
  • تعبیه درب های ضد سرقت، دیوار های بلند، استفاده از دزدگیر فلزی و یا سیم خار دار و نرده شاخ گوزنی نیز فقط مقداری سرعت سارقین را در ورود کم میکند که در ویلا ها که عبور و مرور کم است زمان های سرقت نیز طولانی است پس سارق وقت زیادی برای باز کردن درب ضد سرقت یا جدا کردن دزدگیر فلزی دارد.
  • بسیاری دیگر از افراد این امنیت را توسط سگ های نگهبان تامین می کنند اما این سگ های نگهبان نیز خود نیاز به مراقبت و نگهداری دارند و در موارد بسیار زیادی حتی خود سگ نگهبان نیز به سرقت رفته است.

اما مناسب ترین راه و بهترین راه استفاده از دزدگیر و دوربین مداربسته است چرا که:

  • امنیت و حس نظارت بیشتری را ایجاد می کنند.
  • بیست و چهار ساعته و بدون استراحت است.
  • هزینه ی نگهداری چندانی نیاز ندارد.

اگر سیستم حفاظتی درست انتخاب بشود، درست نصب شود، درست استفاده شود احتمال سرقت موفق صفر خواهد بود و به غیر از این:

نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه ها و بالا رفتن امنیت دارد.نصب دزدگیر و دوربین مداربسته در ویلا و چشم الکترونیک محیطی میتوان فضای باز داخل منزل خود را احاطه نمایید.

نمایش دوربین مداربسته ویلا در موبایل

یکی از مواردی که برای مالکین ویلا مهم است، تماشای تصاویر دوربین مداربسته ویلا در تلفن همراه شان از طریق اینترنت است.انتقال تصویر دوربین مداربسته

شما می توانید با اتصال سیستم نظارت تصویری خود به شبکه اینترنت(به وسیله ی مودم ADSL و یا مودم بی سیم) از هر جایی که هستید تصاویر دوربین مداربسته را به صورت زنده یا ضبط شده مشاهده کنید،یکی دیگر از راهکارهای امنیتی (نظارتی) بهره گیری از دوربین های مداربسته می باشد.
کارایی دوربین ها در ویلا به شکلی می باشد که در صورت مانیتور شدن به صورت زنده می توان ورود افراد غیر مجاز را مشاهده کرد و از آن جلوگیری نمود و در صورتیکه ورود مشاهده نشد، می توان با بازدید تصاویر ضبط شده راه ورود، چهره سارقین، پلاک ماشین سارقین و… را از تصاویر ذخیره شده استخراج کرد و به مراجع قضایی تحویل داد.

کاربرد انتقال تصاویر دوربین مداربسته ویلا

جهت انتقال تصاویر دوربین مداربسته میتوان بر بستر اینترنت هر جای دنیا که باشید مشاهده فرمایید، با استفاده از مودم ADSL - مودم TDLTE - مودم 3G و یا حتی استفاده از رادیو به انتقال تصاویر بپردازید.

  • در زمان هایی که در ویلا حضور ندارید از این موضوع مطمئن شوید که نگهبان یا فردی که ویلا را به آن سپرده اید اقدام به استفاده غیر از ویلا یا اجاره ویلا بدون اجازه شما نمی کند و ویلا و سرمایه های شما مورد محافظت قرار می گیرد.
  • با نصب دوربین مداربسته می توانید ورود و خروج افراد مختلف را به ویلا بررسی کرده و از انجام درست کار ها توسط فرد مورد نظر مطلع شوید.
  • دوربین مداربسته در منزل معمولا قبل از وقوع جرم (به صورت پیشگیری از وقوع جرم) و بعد از وقوع جرم (از تصاویر برای شناسایی مجرم) به کمک ساکنین می آید.
  • بازدارندگی جهت سرقت و در صورت وقوع سرقت استفاده از تصاویر ذخیره شده دوربین مداربسته

کیفیت تصویر لازم برای دوربین ویلا

برای انتخاب دوربین مداربسته و اجزای سیستم مد نظرتان برای ویلا باید به اهداف و نیازهای های خود توجه داشته باشید.

معمولا به جهت تجهیز دوربین مداربسته ویلا از دوربین مداربسته با تکنولوژی AHD استفاده می شود، این نوع دوربین مداربسته با برند ها و کیفیت های مختلفی عرضه میشود و با توجه به ویژگی های این اماکن مناسب هستند.

به صورت معمول زرین سیستم با 26 سال تجربه در زمینه ی طراحی و اجرای سیستم های دوربین مداربسته، بنابر بهره برداری از ساختمان مورد نظر تکنولوژی و رزولوشن های زیر را برای دوربین مداربسته آن مکان پیشنهاد میکند.

تکنولوژی و رزولوشن مورد نیاز  نوع بهره برداری از ساختمان
IP/AHD  –  2MG
پارکینگ منزل – داخل خانه -سوپر ماکت کوچک – انواع بوتیک – فروگاه لوازم خانگی – اغذیه فروشی – دفاتر تجاری – کارخانه ها
IP  –  5MG  طلافروشی – صرافی – فضاهای باز وسیع – مراکز صنعتی – پمپ بنزین – مراکز نظامی
IP/AHD  –  4MG
 فروشگاههای زنجیره ای – پارکینگ منزل – دفاتر تجاری – هتل

درصورتی که کیفیت تصویر دوربین ویلا برای شما حائز اهمیت می باشد و یا دارای یک ویلای لوکس با لوازم و اجناس گران قیمت می باشید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از سیستم مداربسته تحت شبکه (IP) استفاده بکنید که جزء دوربین مداربسته میان رده و یا بالارده باشند که می تواند تمام نیازهای شما را در زمینه نظارت تصویری رفع کند.

راهنمایی در انتخاب دوربین مداربسته ویلا

انواع دوربین مداربسته در مدل ها و برند های مختلف در بازار عرضه میشود.

در کل بنابر ابعاد ویلای شما، نیاز ها و  البته بودجه ی خرید شما اقدام به معرفی و ارائه سیستم دوربین مداربسته ویلا شما مینماییم.

انواع برندهای مناسب دوربین مداربسته ویلا

ما در زرین سیستم به ارائه انواع دوربین های مداربسته با برند ها و در مدل های مختلف میپردازیم.

چند دسته ی اصلی برند های دوربین مداربسته مناسب ویلای شما عبارتند از: دورببین های مداربسته زرین سیستم، دوربین مداربسته مگاویژن، دوربین مدرابسته هایک ویژن، دوربین مداربسته داهوا البته در صورتی که شما قصد انتخاب دوربین مدرابسته با مارک دیگری را نیز داشته باشید تیم پشتیبانی زرین سیستم اقدام به ارائه اطلاعات در مورد آن دوربین مدراسته به شما مینماید.

دوربین مداربسته اسمبل شده
جهت تجهیز دوربین مداربسته ویلا با قیمت مناسب و کیفیت معقول میتوانید از تجهیزات ODM شده زرین سیستم استفاده نمایید. و یا پک دوربین مداربسته را خریداری نمایید.

دوربین مداربسته مگاویژن یک دوربین مداربسته با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب است.

دوربین مداربسته مگاویژن
جهت تجهیز دوربین مداربسته ویلا با قیمت قابل قبول و کیفیت خوب میتوانید از سیستم های دوربین مداربسته با مارک مگاویژن که مرکزیت این کمپانی در کشور تایوان است را از زرین سیستم تهیه نمایید.

دوربین مداربسته مگاویژن

هایک ویژن بزرگترین عرضه کننده دوربین مداربسته دنیا است.

دوربین مداربسته هایک ویژن ویلا
جهت تجهیز دوربین مداربسته ویلای لوکس خود میتوانید از سیستم های دوربین مداربسته با برند هایک ویژن (Hikvision) یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و بزرگ ترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است، استفاده فرمایید. بالطبع شما با استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن ویلا بالاترین کیفیت و تکنولوژی دوربین مداربسته را خواهید داشت، البته هایک ویژن در مقایسه با دیگر برند های موجود در بازار قیمت بالا تری دارد و به قول گفتنی هر چقدر پول بدی آش میخوری؟!؟!؟!

دوربین مداربسته هایک ویژن

داهوا یکی از بهترین دوربین مداربسته سازان دنیا است.

دوربین مداربسته داهوا ویلا
جهت تجهیز دوربین مداربسته ویلا میتوانید از سیستم های دوربین مداربسته با داهوا یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و دومین تولید کننده سیستم حفاظتی دنیا است، استفاده فرمایید. دوربین های مداربسته داهوا کیفیت قابل قبولی برخودار هستند و البته قیمت بالایی دارند(نسبت به دیگر برند های هم کیفیت قیمت بالا تری دارد و نسبت به هایک ویژن قیمت پایین تری دارد.)

دوربین مداربسته داهوا

مکان های مناسب جهت نصب دوربین ویلا

محل نصب دوربین مداربسته ویلا با توجه به نیاز و هدف مورد نظر شما متفاوت می باشد برای انتخاب محل مناسب نصب دوربین مدار بسته بهتر است که از نظر کارشناسان فنی زرین سیستم برای انتخاب محل نصب استفاده کنید اما از جمله مواردی که برای این واحدها می توان به آن اشاره نمود :نقشه نصب دزدگیر ویلا و نصب دوربین مداربسته ویلا جهت تامین امنیت ویلا

فلش های نارنجی جهت نصب دوربین – مربع های بنفش محل نصب چشم الکترونیک

ورودی ساختمان ویلا:

با توجه به ساختمان ویلایی ورودی می تواند شامل درب های مختلف ویلا باشد. این قسمت یکی از مهمترین قسمت های ساختمان می باشد که محل اصلی ورود و خروج فرد می باشد.

محوطه رو به روی ساختمان:

برای نظارت بر محوطه روبروی ساختمان ویلا و حیاط رو به روی آن می توان یک یا چند دوربین مداربسته، بسته به نیاز در این قسمت نصب شود.

محوطه بیرونی ویلا:

در بسیاری از موارد دیوار بیرونی و رو به کوچه را نیز دوربین مداربسته نصب مینماییم بدین صورت در صورتی که کسی خرابکاری در نمای ساختمان داشت و یا اقدام تعرض به خودرو های پارک شده ساکنین داشت میتوان تصاویر را مشاهده نمود.

درب های ورودی ویلا:

می توان در محل درب ورودی یک یا دو دوربین مداربسته با توجه به دید مورد نیاز برای نظارت بر ورود و خروج افراد و ماشین ها به حیاط ویلا در این قسمت نصب نمود.

داخل فضای ویلا:

در بسیاری از موارد مالکین ویلا ها علاقه مند هستند که با دوربین مداربسته ویلا داخل فضای ویلا را نیز مشاهده بنمایند، میتوان دوربین مداربسته در فضای داخلی ویلا نیز نصب نمود و در صورتی که مالک تمایل داشته باشد که دوربین مداربسته داخلی قطع شود (در زمان حضور در ویلا) با فشردن یک دکمه دوربین مداربسته داخل قطع شود و تصاویر دیگر ذخیره نشود.

 

ضرورت نصب پک دزدگیر ویلاسردار رهگذر با استفاده از دزدگیر و دوربین مداربسته ویلا اقدام به بالا بردن سطح حفاظت نماییید.

جانشین پلیس آگاهی فراجا سردار فرامرز ره گذر گفت: در نتیجه تحقیقات کارآگاهان در خصوص آمار وقوع جرایم در دی ماه که یکی از سردترین ماه‌های سال است، مشخص شده که آمار سرقت در این فصل در حوزه سرقت از اماکن که سرقت از باغ ویلاها در آن گنجانده شده است به عنوان دومین فراوانی جرم (بعد از سایر سرقت‌ها) تلقی می‌شود به نحوی که ۱۴.۶ در صد سرقت‌ها در این حوزه طبقه بندی می‌شود.

سردار رهگذر به تشریح عوامل زمینه ساز در سرقت از این اماکن و همچنین نکات ایمنی آن پرداخت و گفت: هنگام ساخت و ساز باغ ها و ویلاها به استحکام و ایمنی محل و سیستم‌های امنیتی و حفاظتی به اندازه زیبایی اهمیت قائل شوید.

دوربین مداربسته باغ و ویلا و دزدگیر باغ

وی با اشاره به اینکه سارقان پس از شناسایی محل‌های فاقد تجهیزات ایمنی و نگهبان‌های شبانه روزی اقدام به سرقت می‌کنند، گفت: با اقداماتی از جمله استفاده از دوربین‌ مداربسته، دزدگیر و حفاظ محکم درب‌ها و همچنین سرکشی مداوم فرصت سرقت را از سارقان سلب کنید.

این مقام انتظامی همچنین اشاره کرد: صاحبان باغ ویلاها، مزارع و روستاییان دقت لازم در نگهداری تجهیزات کشاورزی به خصوص موتور، پمپ‌های آب و… را داشته باشند و سعی کنند اطراف باغ را فنس کشی و از سامانه‌های هشدار دهنده(دزدگیر) استفاده کنند.

ما در زرین سیستم به شما ویلا دار ها و باغداران محترم توصیه ی اکید میکنیم که اقدام به بالا بردن سطح حفاظت و نظارت اماکن خود به وسیله ی پک دزدگیر و دوربین مداربسته بنمایید که در آینده دچار خسارت های دهشناک نشوید.

کشور عزیزمان ایران در بین کشور های دیگر جهان در رتبه بندی سرقت از اماکن رتبه ی 58 را دارد و اوضاع بهتری نسبت  به کشور هایی مانند: آمرکیا، بریتانیا و استرالیا دارد، متأسفانه در بسیاری موارد دیگر دیده می شود که همیشه بعد از مورد سرقت قرار گرفتن هموطنان ما به فکر ایجاد امنیت می افتند و عموماً به فکر پیشگیری نیستند و با توجه به شرایط فعلی متأسفانه باید اعلام کنیم که موارد سرقت در سطح کشور بسیار افزایش پیدا کرده و در طول شبانه روز تعداد سرقت های بسیاری توسط هموطنان عزیزمان اعلام می گردد.

بیش از 760 هزار دزدی در سال 1397

طبق اطلاعات مرکز آمار سرقت در سال 1395 حدود ۵۸۶ هزار فقره بوده است که به نسبت سال 1391 هفت درصد افزایش داشته است.

از طرفی اعلام شده که سرقت در سال ۹۷ به نسبت سال 1396 سی درصد بیشتر شده است. با توجه به اینکه آمار مشخصی از میزان سرقت در سال 1396 ارائه نشده، براساس آمار سرقت در سال 1395 می توان تعداد سرقت در سال ۹۷ را تخمین زد.

بنابراین می شود گفت که در سال 1397 حدود ۷۶۲ هزار سرقت اتفاق افتاده است.(منبع:سازندگی)

متاسفانه بنابر اعلام رسیم مراجع ذی صلاح تعداد وقوع سرقت در سال 1398 رشد بی سابقه ای داشته است.(البته پس از بحران کرونا با افزایش بسیار محسوس وقوع جرم در کشور رو به رو بوده ایم.)

در ۵ ساله گذشته سرقت در ایران بیشتر از ۴ برابر شده است. بر اساس آمار به دست آمده سرقت از کشورمان در سال ۹۵ حدود ۳۴۳ هزار و ۴۲۵ فقره بوده است که بنابر اعلام معاونت پیشگیری و اجتماعی از وقوع جرم در سال های گذشته، تعداد سرقت از منازل و دیگر دزدی ها به ۱ میلیون و ۴۰۱ هزار فقره رسیده است. افزایش سرقت در ایران با بالارفتن میزان نرخ تورم با یک دیگر بسیار ربط دارند. به طور کلی در بازه ۵ ساله نرخ تورم حدود ۴.۴ برابر شده است.

با توجه به این موضوع که سازمان زندان ایران گزارش شده است، که حدود ۶۸ درصد زندانی ایران به دلیل جرائم مواد مخدر و سرقت از منازل در زندان ها به سر می برند. و از روی دیگر پلیس آگاهی تهران اعلام کرده نیمی از سارقین منازل و… سرقت اولی هستند. یعنی سارق هیچ تجربه ای از سرقت نداشته و با اولین تجربه سرقت خود، دستگیر می شوند.

دوربین مداربسته وای فای جهت ویلا

دوربین مداربسته وای فای را میتوان در ویلا مورد استفاده قرار دهید،دوربنی مدرابسته وای فایدوربین مداربسته وای فای یکی از دسته های دوربین مداربسته میباشد، در گذشته در مورد دوربین مداربسته بی سیم مقاله ای به صورت مستقل تهیه کرده بودیم که میتوان در بستر رادیویی دیتا رو انتقال داد.

در کل همه ی دوربین های مداربسته اعم از دوربین مداربسته شارژی، دوربین مدرابسته وای فای خورشیدی، دوربین مداربسته لامپی، دوربین مداربسته بیبی کم و…. جزو دوربنی های مداربسته وای فای هستند، پک چند دوربنی مداربسته وای فای نیز جزو این دوربین های مداربسته است که قابلیت های بسیاری را ایجاد میکند.

انواع دوربین مداربسته وای فای

دزدگیر ویلا:

سیستم حفاظتی مهم ترین نقش را در برابر حفاظت از سرقت های سخت است.سرقت سخت با شکاندن در و پنجره اتفاق میفتد، با استفاده از دزدگیر و دوربین مداربسته جلوی سرقت را بگیرید.

سرقت سخت یعنی شکاندن درب و پنجره و یا باز کردن درب با ابزار خاص و یا کندن دیوار و… در کل وارد شدن غیر مجاز به ویلا به قصد سرقت از اموال، اسناد موجود در محل

سیستم حفاظتی الکترونیکی با استفاده از سنسور های پیشرفته ( چشمی الکترونیک )احتمال وقوع سرقت موفق ویلا را به حداقل میرساند.

دزدگیر ویلا بعد از ورود سارقان شروع به آژیر کشیدن و تماس گرفتن با شماره های از قبل ثبت شده مینماید در صورتی که ویلای شما مجهز به دستگاه دزدگیر نباشد ما با بررسی محیط دستگاه دزدگیر مناسب برای رفع نیاز آن محیط انتخاب میکنیم.

سپس بنابر نقاط خطر ورود و نفوذ و همچنین شرایط مکان مورد نظر، سنسور های الکترونیکی کامپیوتری متناسب با آن مکان در محل نصب میشود و اینگونه دزدگیر ویلای شما آماده ی حفاظت از ویلای شما میباشد.

معرفی دزدگیر سایلکس سیمکارتی

در صورتی که احتمال سرقت مکان وجود داشته باشد ممکن است سارق و سارقین حتی دوربین مداربسته را نیز به سرقت ببرند، البته میتوان دوربین مداربسته را نیز متصل به دزدگیر کرد و در صورت بریدن کابل دوربین مداربسته و یا دستکاری دوربین سیستم شروع به الارم دادن بنماید.

در بسیاری از موارد مشاهده شده که در هنگام سرقت و با صدا در آمدن آژیر دزدگیر ویلا، سارق یا سارقین بلافاصله محیط را ترک کردند و این امر باعث جلوگیری از سرقت شده است.

درب ضد سرقت جایگزین دزدگیر ویلا

در بسیاری از ویلا ها مالکین ویلابا تکیه بر درب ضد سرقت و یا نرده های فلزی پنجره اذعان دارند که ویلایشان امن است و نیازی به دزدگیر اپارتمان ندارند.امکان نفوذ حتی با استفاده از درب ضد سرقت در اپارتمان وجود دارد تنها راه جلوگیری از سرقت استفاده از دزدگیر اپارتمان است

متاسفانه در چند سال اخیر با بالا رفتن امار سرقت شاهد آن هستیم که هیچ مکانی امن نیست و در بسیاری از ویلا های مسکونی که دارای دوربین مداربسته در محیط شهرک و همچنین نگهبانی و سرایداری بودند و البته مجهز به درب های ضد سرقت هستند به راحتی و بسیار سریع توسط سارقین دور زده میشود.

با این اوصاف میتوان گفت: تنها روش امن نگه داشتن ویلا ها استفاده از دزدگیر ویلا است که امکان قطع کردن دزدگیر و یا دستکاری آن وجود ندارد بدین وسیله شما میتوانید از وقوع سرقت در مکانتان جلوگیری نمایید.

نکته مهم:

خیلی از کسانی که ابتدا مشاوره درستی در مورد نوع و برند دزدگیر نمی گیرند با مشکلات بعدی مواجه می شوند.

انواع پنل دزدگیر ویلا مناسب با سلیقه ها و بودجه های مختلف

یکی از عمده ترین مشکلات به صدا در آمدن آژیر، خطای سنسورهای دزدگیر می باشد. متاسفانه این امر موجب میشود گه دزدگیر ویلا به جای ایجاد آرامش خیال شما موجب به هم ریختگی آرامش شما و همسایگانتان شود.

ما در زرین سیستم بنا بر نیاز شما و ویلایتان دزدگیری مناسب با مکانتان پیشنهاد مینماییم و امیدواریم کیفیت مناسب و کارایی خوبی برای رفع نیاز شما داشته باشد.

معرفی و فروش انواع چشمی دزدگیر

سامانه مها ویلا

سامانه مها (مرکز هشدار الکترونیک) توسط بخش خصوصی و با هماهنگی پلیس طراحی و اجرا شده است، سیستم دزدگیر تمامی صنوف و اماکن و ویلا ها می‌توانند به این سامانه متصل بشوند و مورد پایش بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته ای مرکز هشدار الکترونیک قرار بگیرند.سامانه مها دزدگیر ویلا و در صورت اعلان هشدار دزدگیر ویلا شما به مرکز پلیس هشدار میدهدزرین سیستم مجری سامنه مها می باشد و با رعایت استاندارد های حفاظتی و البته مناسب ترین هزینه ها امنیت را برای ویلای شما به ارمغان می آورد.

اطلاعات بیشتر در مورد مها

پایش 24 ساعته دزدگیر ویلا در شمال

ویدیوی زیر برای آشنایی بیشتر شما با چگونگی کارکرد مرکز پایش 24 ساعته (سامانه مها) آماده شده است که با استفاده از این خدمت پلیس در محل ویلای شما حاضر میشود.

جالب است بدانید با اتصال به مها میتوانید اطمینان داشته باشید که دستگاه دزدگیر شما همواره آماده به کار است و به این صورت به هیچ دلیلی خاموش و یا از کار نمیفتد و در صورت ایجاد نقص در سیستم اعلان سرقت (بریده شدن کابل ها، خراب شدن باطری و…) حتما هماهنگی های لازم جهت پیگیری رفع آن از سمت سامانه مها انجام میگیرد.

مکان مناسب حهت نصب دزدگیر ویلا

محل نصب دزدگیر ویلا با توجه به مکان ویلا و شرایط بنای شما متفاوت می باشد.

نقشه نصب دزدگیر ویلا و نصب دوربین مداربسته ویلا جهت تامین امنیت ویلا

فلش های نارنجی جهت نصب دوربین – مربع های بنفش محل نصب چشم الکترونیک

برای انتخاب محل مناسب نصب دزدگیر ویلا بهتر است که از نظر کارشناسان فنی زرین سیستم برای انتخاب محل نصب نیز بهره ببرید اما از جمله نقاطی که به صورت معمول در نصب دزدگیر ویلاها  آن ها را مد نظر قرار میدهیم عبارت است از:

درب ورودی

یکی از محل های ورود سارق درب ورودی ویلا است که با شکاندن درب اقدان به وارد شدن به ساختمان ویلا میشوند، میتوان چشم الکترونیک را به سمت درب ورودی درب قرار داد و در صورتی که کسی اقدام به باز کردن درب پرداخت سیستم دزدگیر فعال شود.

پنجره های ورودی

یکی از محل های ورود سارق پنجره های ورودی ویلا است.

(حتی اگر پنجره های شما مجهز به دزدگیر فلزی یا کرکره هم باشد سارقین اقدام به ورود از آن مکان میکنند) میتوان چشم الکترونیک را رو به روی پنجره ها نصب نمود که در صورت ورود از پنجره سیستم دزدگیر فعال میشود.

دیوار های خارجی

از آن جا که بسیاری از ویلا ها در مکان هایی قرار دارد که از محل زندگی دائمی افراد فاصله دارد، امکان دارد از طرف حیاط و یا زمین کناری ویلا اقدام به سوراخ کردن دیوار و ورود به داخل ویلا کنند، در نتیجه با نصب دزدگیر به سمت دیوار هایی که امکان سوراخ کردن وجود دارد اقدام به جلوگیری از سرقت نمود.جدا کردن حفاظ فلزی و استفاده از دزدگیر ویلا جهت بالا بردن سطح حفاظت

حفاظت شهرک ویلایی

بسیاری از ویلا ها در شهرک های ویلایی اپارتمانی و یا ویلایی هستند، نقاط مشترک این شهرک ها جدا سازی شدگی از منطقه ی احداثی شهرک و همچنین داشتن نگهبان های مقیم و دیوار کشی کلی شهرک ها میباشد، معمولا در شهرک های ویلایی دوربین مداربسته مشاعات که نقاط مختلف شهرک را پایش میکند نیز وجود دارد.دوربین مداربسته ویلا در دوربین مداربشته شهرک ها مورد استفاده قرار میگیرد.در گذشته با وجود نگهبان و امنیت نسبی شهرک ها سطح حفاظت بالا بود و کم تر نیاز به نظارت و حفاظت جداگانه برای ویلا ها وجود داشت ولی در حال حاضر دوربین مداربسته ویلا و دزدگیر ویلا جزو جدا ناشدنی از شهرک های ویلایی قرار گرفته شده است.

ما در زرین سیستم به عرضه انواع سیستم حفاظتی جهت ویلا ها در اقصی نقاط ایران میپردازیم.

بهترین پک دزدگیر ویلا

محتویات پک های دزدگیر ارائه شده در زرین سیستم شامل: پنل دزدگیر – سنسور دزدگیر – کابل ارتباطی –  هشدار دهنده صوتی می باشد . این پک های دزدگیر با برندهای مختلف بسته بندی و آماده ارسال می باشند.

درصورتی که نیاز به سنسور بیشتر یا کابل اضافی و هر محصول مرتبطی نیاز داشتید بصورت اختصاصی به پک شما اضافه و ارسال میشود.

این پک های دزدگیر ویلا در زرین سیستم تست و سپس با اطمینان از سالم بودن سیستم دزدگیر برای مشتری نهایی ارسال میشود

آموزش نصب صفر تا صد پک دزدگیر ویلا را ما در تیم تولید مجتوی زرین سیستم تهیه نموده ایم و تیم پشتیبانی فنی زرین سیستم نیز آماده ی راهنمایی شما در نصب پک دزدگیر ویلا هستند.
پک دزدگیر ویلا

پک های دزدگیر با برندهای زیر در نظر گرفته شده است:

  1. پک دزدگیر سایلکس SG7+
  2. پک دزدگیر گلدن 809
  3. پک دزدگیر گلدن 808
  4. پک دزدگیر بی سیم
  5. پک دزگیر پارادوکس MG5000و تلفن کننده G1
  6. دزگیر پارادوکسSP4000 و تلفن کننده G1
  7. پک دزگیر پارادوکس MG5050 و تلفن کننده VDMP3
  8. پک دزدگیر پارادوکس SP4000 و تلفن کننده VDMP3
  9. پک دزدگیر MG6250 به همراه ماژول سیم کارتی
  10. پک دزدگیر MG5000 به همراه تلفن کننده VDMP3

معرفی انواع پک دزدگیر ویلا

اهمیت نصب دوربین مداربسته در اماکن

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی با هدف بالا بردن سطح حفاظت اماکن شما هستیم، هر مکانی بنابر نیاز های خاص خود و همچنین موارد استفاده نیازمند موارد خاصی هست.دزدگیر جهت اماکن، دزدگیر اپارتمان، دزدگیر ویلا، دزدگیر مغازه، دزدگیر باغما برای هر فضا برای مثال: تجاری، آپارتمان، ویلا، باغ، دامداری، مرغداری، کارخانه، آموزشگاه، اداره، طلافروشی، مجتمع تجاری، منزل یک سری نکات خاص جهت نصب تجهیزات حفاظت الکترونیک و همچنین تجهیزات خاص به خودشان را دارند . پیشنهاد می کنم به صفحه ی دوربین مداربسته مورد نیاز اماکن سری بزنید تا با نیازهای اماکن بطور جزئی تر آشنا شوید.

بهترین پک دوربین مداربسته ویلا

در بسیاری از موارد مالکین ویلا ها اقدام به سفارش پک دوربین مداربسته و یا پک دزدگیر میکنند و خود اقدام به نصب پک دوربین مداربسته ویلا مینمایند.پک دوربین مداربسته در برندهای مختلف بسته بندی و آماده ارسال می باشند. درصورتی که نیاز به تجهیزات جانبی دوربین مذاربسته، کابل اضافی و یا هر محصول مرتبطی داشتید، آن محصول بصورت اختصاصی به پک شما اضافه و ارسال میشود.

این پک دوربین مداربسته در زرین سیستم تست و پس از اطمینان از سالم بودن سیستم دوربین مداربسته برای مشتری نهایی ارسال میشود.نصب دوربین مداربسته و نصب دزدگیرآموزش نصب دوربین مداربسته از صفر تا صد را ما در تیم تولید مجتوی زرین سیستم تهیه نموده ایم و تیم پشتیبانی فنی زرین سیستم نیز آماده ی راهنمایی شما در نصب پک دوربین مداربسته ویلا هستند.

انواع پک دوربین مداربسته

پک دوربین مداربسته ویلا شامل این موارد میشود: دوربین مداربسته دام و یا بولت(بنابر انتخاب شما دوربین مداربسته بولت و یا دام انتخاب میگردد) – یک عدد دستگاه DVR منبع تغذیه مرکزیفیش تغذیه –  فیش BNC – کابل کواکسیال ترکیبی

  1. پک دو عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  2. پک سه عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  3. پک چهار عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  4. پک پنج عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  5. پک شش عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  6. پک هفت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  7. پک هشت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل

دوربین مداربسته مخفی در ویلا

بسیاری از مراجعینی که اقدام به خرید و سفارش سیستم حفاظت الکترونیک و دزدگیر ویلا و دوربین مداربسته ویلا مینمایند خواهان دوربین مداربسته مخفی، بند انگشتی هستند که بتوانند در خیال خود با نصب آن دوربین مداربسته در داخل ویلا اقدام به حفاظت از مکان فوق نمایند؟!دوربین مداربسته مخفی ویلادر صورتی که دوربین مداربسته مخفی یک دوربین مداربسته ای است که به صورت مقطعی و فقط در صورتی که به کس خاصی شک و گمان دارید و آن هم با نامه دادستانی مورد انجام قرار میگیرد.

دوربین مداربسته مخفی ویلا

هوشمند سازی ویلا

جهت هوشمند سازی ویلا از حسگرها و سایر رله های هوشمندسازی جهت نظارت و کنترل از راه دور طیف وسیعی از سیستم های ساختمان ویلا از گرمایش و تهویه مطبوع گرفته تا سیستم های روشنایی و امنیت بهره می برند.هوشمند ساز زرین سیستم

هدف از هوشمند سازی ویلا در درجه اول کمک به توسعه پایدار منابع و بعد تامین حداکثر رفاه ساکنین ویلا می باشد.

تا قبل از ورود به ویلا برخی از امکانات رفاهی مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی و حتی تهیه یک نوشیدنی گرم را قابل کنترل کند.

از طرفی زمانی که در ویلا حضور ندارید میتوانید فعال بودن چراغ ها و قفل های منزل را چک نمایید.

بطور کلی با وجود دسترسی آسان به فضای وب و گوشی های هوشمند شما قادر به کنترل ویلا خواهید بود و با خیال راحت تمامی موارد مد نظر خود را در چک نمایید.

پنل مرکزی هوشمندساز RM2

نتیجه گیری

جهت ایجاد امنیت محیط زندگی خودتان هر چه زودتر اقدام نمایید و از ورود سارقین به محیط خود پیشگیری کنید، ما ارزوی حس حفاظت و نظارت بر اماکنتان را داریم.

ما در زرین سیستم با عرضه و ارائه سیستم های حفاظتی و نظارتی دوربین مداربسته و دزدگیر در اماکن شما از جمله دزدگیر ویلا، دوربین مداربسته ویلا به ایجاد آرامش خیال شما کمک خواهیم کرد.

  • در نظر داشته باشید که سارقین منتظر کوچک ترین فرصت برای نفوذ به محیط شما و سرقت از شما هستند و همواره با راهکارهای متفاوتی این کار را انجام می دهند.
  • در زمانی که در ویلایتان حضور ندارید، امنیت ویلا تحت خطر است و باید از قبل چاره ای بیاندیشید.
  • از نگه داشتن طلا، جواهر، پول نقد و اشیاء قیمتی در منازل خود اکیداً خودداری نمایید.
  • یکی از مهم‌ ترین نکاتی که حتما باید به آن دقت کنید این است که می‌خواهید دوربین مدار بسته و دزدگیر شما چه امکاناتی داشته باشد.

پس از آگاهی از نیاز خود می‌توانید دوربین‌های مداربسته و دزدگیر را با توجه به بودجه و نیاز خود به راحتی انتخاب کنید تیم پشتیبانی زرین سیستم نیز در انتخاب سیستم حفاظتی نظارتی راهنمایی های لازم را مینمایند.

نصب دزدگیر و دوربین مداربسته ویلا

ما در زرین سیستم به عرضه و همچنین نصب و راه اندازی خدمات پس از فروش تجهیزات حفاظت الکترونیک از جمله:دوربین مداربسته، دزدگیر در ویلا های شما مخصوصا در شهر های و روستاهای مازندران میپردازیم و تلاش ما بالا رفتن سطح حفاظت و نظارت ویلا های شما میباشد.

عرضه ی انواع سیستم دزدگیر و دوربین مداربسته در مازندران دوربین مداربسته چمستان، دوربین مداربسته ایزدشهر، دوربین مداربسته آمل، دوربین مداربسته نور، دوربین مداربسته جمستان

از جمله: دوربین مداربسته چمستان، دوربین مداربسته نور، دوربین مداربسته ایزدشهر، دوربین مداربسته محمود آباد، دوربین مداربسته آمل، دوربین مداربسته سرخ رود، دوربین مداربسته بابلسر، دوربین مداربسته شهریار، دوربین مداربسته کرج، دوربین مداربسته مشهد که در همه ی شهر های یاد شده ما اقدام به اجرا و ارائه سیستم های حفاظتی و نظراتی با بهترین قیمت ها (گارانتی قیمت زرین سیستم) را در صفحه قوانین سایت زرین سیستم به آن پرداخته ایم.

4.5/5 - (2 امتیاز)
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

27 thoughts on “دوربین مداربسته ویلا و دزدگیر ویلا

  1. سلام با این اوصاف من تصمیم گرفتم برای ویلا بابلسرم دوربین مداربسته مگاویژن بگیرم
    فقط الان نمیدونم چه دزدگیری برای ویلا بگیرم یا اصلا دزدگیر بگیرم يا یا همان دوربین کافیه؟!؟!؟!؟
    و این که شما نصب رو هم انجام میدید و این که ما تعطیلات این هفته شمال هستیم.

    1. سلام وقت بخیر

      در مورد انتخاب دوربین مداربسته بنابر جا سنجیتون ما دوربین مداربسته را نصب خواهیم.
      برای دزدگیر بر مبنای نیازهای شما، هزینه ای که میخواهید بکنید و البته سطح امنیتی که نیاز دارید تقسیم بندی میکنیم(یک سوپر مارکت داخل کوچه با یک جواهر فروشی سطح امنیت مختلفی را نیاز دارند و یا اموال داخل خانه ی یک کارمند عادی( مثل بنده) با اموال داخل خانه یک فرد که اشیا بسیار گران قیمت دارد فرق میکند. در کل ما چند پیشنهاد مختلف داریم:

      ۱- دزدگیر گلدن ۸۰۸ برای اماکنی که سطح امنیتی بالایی نیاز ندارند(مدل اقتصادی) به همراه چشم الکترونیک ۴۷۶ پارادوکس و چشم الکترونیک ۱۰۶ پت
      ۲- دزدگیر سایلکس sg7+ برای اماکنی که سطح امنیتی متوسطی را نیاز دارند(مدل نیمه اقتصادی) به همراه چشم الکترونیک ۱۰۶ پت و یا چشم الکترونیک nv5 پارادوکس
      ۳- دزدگیر پارادوکس sp4000 (سری های SPبرای اماکنی که سطح امنیتی بالایی را نیاز دارند)، به همراه چشم الکترونیک nv5 پارادوکس و چشم الکترونیک DG75 پاردوکس
      ۴ دزدگیر پارادوکس سری ماژولان و یا EVO برای اماکنی که نیاز دارند بالا ترین سطح امنیت و حرفه ای ترین سیستم اعلان سرقت جهان را داشته باشند، همراه با چشم الکترونیک های DG85 پارادوکس DG 75 پارادوکس و چشم های پرده ای

      برای پروسه نصب و راه اندازی هم ابتدا اجناس انتخاب میشود، سپس پک میشود و برای نصب نیز تیم فنی زرین سیستم در محل شما حاضر میشوند برای رفاه حال شما عزیزان تیم نصب زرین سیستم در تعطیلات نیز اقدام به نصب میکنند، پروسه نصب سیستم دزدگیر و دوربین شما نیز از آن جا که شما امکان حضور مداوم در ویلای خود ندارید با دو اکیپ چند نفره(در جمع پنج نفر) و حداکثر در همان روز جمعه طول خواهد کشید.
      برای هماهنگی جهت خرید اقلام و برنامه ریزی نصب نیز میتوانید با شماره:
      09114435545
      01143232122
      تماس حاصل فرمایید.

      با تشکر فراوان

  2. سلام و عرض ادب
    محصولات رو به چه مدت گارانتی میکنید؟

    1. سلام وقت بخیر
      تمامی اجناس زرین سیستم دارای گارانتی ویژه زرین سیستم است(برای اطلاع از شرایط این گارانتی میتوانید به قسمت قوانین سایت مراجع کنید) تضمین بهترین خدمات و محصولات مهم ترین خطی مشی زرین سیستم است.

  3. بنظر مها یه طرح بسیار کاربردیه!!!! تا حالا انجام شده ؟‌هر پنل مرکزی رو میشه به مها وصل کرد؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله مها در بسیاری از استان های ایران فعالیت میکنه و تمامی طلافروشی های شهر تهران و بسیاری از شهر ها و ضمنا بسیاری از منازل به این سیستم متصل شده اند، خیر به دلیل این که پنل مورد نظر که به مها متصل شود باید قابلیت ارسال سیگنال بیست و چهار ساعته داشته باشد نمیتوان هر پنل دزدگیری را به مها متصل نمود و فقط پنل های دزدگیر پارادوکس امکان اتصال به سیستم مها را دارد.

    2. سلام وقت بخیر
      سامانه مها در بسیاری از استان های کشور در تعداد زیادی منزل و مغازه و… مورد استفاده قرار میگیرد و سابقه این مراکز به سال ها قبل برمیگردد و حساس ترین مراکز ار لحاظ وقوع سرقت به این سامانه متصل است و مورد پایش بیست و چهار ساعته قرار میگیرد.
      خیر فقط پنل های دزدگیر پارادوکس امکان اتصال به سامانه مها را دارد.

  4. سلام من برای ویلام یک سیستم فوق پیشرفته میخوام که کسی از دیوارم اومد تو جیغ بزنه!؟ چی کار کنم؟ و این که ویلام چالودس هست دوربین مداربسته ویلا هم دارم

    1. سلام و عرض ادب و احترام
      همان طور که در مقاله بالا توضیح داده شد جهت سیستم حفاظت و نظارت الکترونیکی ویلای خود میتوانید از دوربین مداربسته ویلا و دزدگیر ویلا استفاده بفرمایید که شامل:

      الف) سیستم دزدگیر داخلی ویلا که با اتصال سنسور های چشم الکترونیک، مگنت و سنسور های دیگر با اتصال کابلی و یا بی سیم در صورت ورود سارق از طریق درب، پنجره، دیوار و… به ساختمان ویلا سیستم دزدگیر ویلا اقدام به آژیر زدن و تماس با شماره های از قبل ثبت شده مینماید.

      ب) سیستم دوربین مداربسته ویلا که شما میتوانید به وسیله ی دوربین های مداربسته ی فضای بیرونی و یا داخلی ویلا وقایع را به صورت زنده هر جای دنیا که باشید از طریق تلفن همراه خود مشاهده بفرمایید و یا وقایع گذشته را نیز ذخیره و بازبینی نمایید.

      ج) دزدگیر محیطی ویلا که با استفاده از چشم الکترونیک فضای باز و همچنین چشمی خطی دزدگیر فضای حیاط ویلا و دیوار های دور تا دور ویلا رو مورد پوشش قرار میدهد و بدین ترتیبی سطح حفاظت از ویلای شما بالا تر میبرد.

      به عبارتی مورد نیاز شما استفاده از دزدگیر پیرامونی است که در صورت ورود غیر مجاز به ملک شما سیستم شروع به هشدار دادن و تماس گرفتن میکند، در صورتی که شما امکان نصب بیم خطی بر روی دیوار داشته باشید.(دیوار های صاف، بدون درخت در بالا) میتوانیم به شما پیشنهاد استفاده از بیم خطی بر روی دیوار های دور تا دور ویلایتان دهیم.
      در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و یا مشاوره داشتید میتوانید با پشتیبانی زرین سیستم تماس حاصل فرمایید.
      با تشکر از شما

  5. من الان برای ویلیای شمالم که تو شهرک هست چی باید بزارم؟
    دزدگیر یا دوربین؟

    1. سلام و عرض ادب و احترام
      در سیستم های حفاظت الکترونیک دو بحث اصلی وجود دارد:
      1- سیستم دزدگیر
      2- سیستم دوربین مداربسته
      شما با نصب این دو سیستم میتوانید اقدام به ایجاد امنیت و حفاظت در مکان خود نمایید و در صورتی که کسی وارد مکان شما شود سیستم شروع به آژیر کشیدن و زنگ زدن مینماید ضمن این که شما با دوربین مداربسته میتوانید به پایش سیستم بپردازید.
      با تشکر

  6. Salam
    Man Baray vilam dozdgir mikham shoma tu mahmud abad khadamat Darid?

    1. سلام و عرض ادب و احترام
      ما در زرین سیستم به عرضه انواع سیستم های حفاظت الکترونیک میپردازیم، البته ما در استان مازندران و تهران تیم نصب کامل نیز داریم که میتوانیم به ارائه خدمات نصب نیز بپردازیم.
      با تشکر فراوان

  7. دوربین های شما رو میشه تو گوشی دید؟

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما
      انتقال تصویر و نمایش از راه دور مربوط به نرم افزار های P2P دستگاه مدیریت تصویر شماست.
      در ویلا ها یکی از مهم ترین موارد قابلیت انتقال تصویر است که قطعا ما دستگاه های مدیریت تصویری را عرضه میکنیم که انتقال تصویر مناسبی دارند.

  8. سلام الان من برای دوربین مداربسته ویلا ای پی بگیرم یا اچ دی؟
    برای دزدگیر چی بخرم!؟ بیسیم یا ایرانی و یا خارجی!؟
    ممنون میشم کمکم کنید

    1. سلام و عرض ادب
      جهت انتخاب تکنولوژی دوربین مداربسته ویلا اولویت اصلی بودجه ی در نظر گرفته شده ی شماست، اگر محدودیت مالی زیادی ندارید و هدفتان تصویر با کیفیت، امکان تغییر و تحول در سیستم، تکنولوژی های پردازش تصویر است بلاشک از دوربین مداربسته تحت شبکه استفاده بفرمایید، اما اگر هزینه برای شما عامل تعیین کننده و مهم است میتوانید از دوربین مداربسته انالوگ هم استفاده بفرمایید.
      برای انتخاب دزدگیر ویلا پیشنهاد ما استفاده از دزدگیر سیمی است دلیل آن نیز اسکان موقت شما در ویلا است به عبارتی شاید شما مدت طولانی در ویلای خود حضور نداشته باشید و امکان تعویض باطری ها برای شما فراهم نباشد و بدین صورت سیستم هشدار الکترونیکی شما دچار باگ بزرگی خواهد شد.
      در حال حاضر دزدگیر های برند داخلی قابلی قبولی همانند: گلد، کلاسیک، سایلکس، انیک در بازار عرضه میشود که کیفیت قابل قبول و همچنین قابلیت های خوبی دارند اما اگر قصد خرید یک سیستم حرفه ای با سطح حفاظت بالا را دارید قطعا سیستم دزدگیر پارادوکس را خریداری نمایید.(بالطبع هزینه ی نهایی سیستم پارادوکس بیشتر خواهد بود.)

  9. ممنون از خدمات شما بابت دوربين مداربسته ويلا و همچنين دزدگير ويلا واقعا حس امنيت ما بسيار بالا رفت و خيالمون از ويلامون راحت شده حتي يه بار يه نفر خواست بياد و سرقت كنده و با شنيدن صداي دزدگير ديلم رو هم جا گذاشت و الفرارررر

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما بزرگوار
      مایه ی افتخار ما بوده است که توانسته ایم به عرضه خدماتی بپردازیم که موجبات ایجاد امنیت و حفاظت در ویلای شما و اماکن تان را فراهم آورده است.
      نصب دزدگیر ویلا و دوربین مداربسته ویلا یکی از ضرورت هایی است که آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد.
      باتشکر

  10. الان من بودجه ام محدوده دزدگیر ویلا بگیرم یا دوربین مداربسته ویلا؟

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
      در صورتی که نگران حفاظت از مکان خود هستید و امکان سرقت از ویلا وجود دارد از دزدگیر ویلا استفاده نمایید و در صورتی که میخواید به نظارت بپردازید از دوربین مداربسته ویلا استفاده بفرمایید.
      با تشکر

  11. ویلای ما در شهرک هست فکر کنم فقط دوربین مداربسته ویلا میخوایم؟

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
      دوربین مداربسته به جهت نظارت در ویلا و شهرک مورد استفاده میشود و دزدگیر ویلا به جهت حفظ و حراست از ویلا مورد استفاده قرار میگیرد.
      ما پیشنهاد میکنم که حتما از دزدگیر در شهرک نیز استفاده فرمایید چون سابقه ی سرقت از ویلاهای شهرکی بسیار است.
      با تشکر

  12. سلام من دزدگیر ویلا برای متل قو و همچنین برای باغ مهر شهرم میخوام

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
      ما در زرین سیستم به عرضه انواع دزدگیر ویلا و دوربین مداربسته ویلا متناسب با نیاز حفاظتی شما و همچنین بودجه در نظر گرفته شما میپردازیم.
      با تشکر

  13. با سلام مهندس زرین کیای عزیز واقعا متشکرم از خدمات بسیار خوب شما دزدگیر ویلا و دوربین مداربسته ویلا زرین سیستم که تکنسین های شما برای ویلای ما در شمال نصب کردند فالواقع که بسیار عالی بوده است مخصوصا حرفه ای بودن و دلسوز بودن تیم شما که تا ساعت دوازده شب روز تعطیل برای کار ما زحمت کشیدید اینجانب حتما توصیه ی شما را به تمامی دوستان و اشنایانم میکنم.
    با ارزوی توفیق روز افزون برای شما

    1. با سلام جناب اقای دکتر ناصر نژاد عزیز
      مایه ی افتخار تیم ما در زرین سیستم است که این امکان را داشته ایم که بتوانیم به خدمت رسانی به شما بپردازیم، پیام پر از محبت جناب عالی مایه ی دلگرمی ماست و ارزش بسیار بسیار بالایی برای ما در زرین سیستم دارد. ما همیشه سعی میکنیم که همراهان خودمان در زرین سیستم را درک کنیم و متوجه این نکته میشویم که وقتی عزیزانی به ویلای خود مراجعه میکنند امکان این که در روز های عادی هفته حضور داشته باشند را ندارند و تمام سعی ما این است در سریع ترین زمان و با استاندارد های بالا اقدام به عرضه خدمات به شما عزیزان را داشته باشیم.
      با تشکر و احترام