دوربین مداربسته وای فای

دوربین مداربسته وای فای یکی از دسته های دوربین مداربسته میباشد، در گذشته در مورد دوربین مداربسته بی سیم مقاله ای به صورت مستقل تهیه کرده بودیم که میتوان در بستر رادیویی دیتا رو انتقال داد.دوربنی مدرابسته وای فایدر کل همه ی دوربین های مداربسته اعم از دوربین مداربسته شارژی ، دوربین مدرابسته وای فای خورشیدی، دوربین مداربسته لامپی، دوربین مداربسته بیبی کم و… جزو دوربنی های مداربسته وای فای هستند پک چند دوربنی مداربسته وای فای نیز جزو این دوربین های مداربسته است که قابلیت های بسیاری را ایجاد میکند.

شاید در تبلیعات اینستاگرامی، تلگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی تبلیغ دوربین های مداربسته ی بدون DVR و به صورت انلاین و هوشمند را دیده باشید که طبق تبلیغ میگوید با فقط یک دوربین ما تمام مشکلات زندگی شما حل میشه در صورتی که در بسیاری از موارد استفاده از این نوع دوربین مداربسته به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود.

نسل های اولیه این نوع از دوربین مداربسته وای فای فقط مناسب برای داخل فضای بسته و جهت چک کردن فضای منزل (چک کردن سالمندان، کودکان، حیوانات خانگی) مورد استفاه قرار میگرفت اما با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت این دوربین های مداربسته قابلیت های بسیاری به دوربین مداربسته وای فای اضافه گردید.

دوربین مداربسته وای فای خورشیدی 

اگر در محل مورد نظر خود دسترسی به برق ندارید، مستاجر هستید و یا مایل نیستید که از سیم کشی استفاده کنید و به فکر  نصب دوربین مداربسته هستید، دوربین مداربسته وای فای خورشیدی به کمک شما خواهد آمد. اگر خواهان نصب دوربین مداربسته در اماکنی مانند: انبار، کارگاه، باغ و کوه … که فاقد برق هستند و نیازمند تامین امنیت برای تجهیزات امنیتی قرار گرفته در این مکان ها است قرار بدهید. جهت تامین انرژی دوربین های مدار بسته راه چاره ای ندارند و منصرف از امنیت مکان خود میشوند.دوربین مداربسته وای فای خورشیدی

پیشنهاد ما استفاده از دوربین مداربسته خورشیدی watchmen است.

دوربین مداربسته خورشیدی از هیچ سیم کشی برای تامین برق و انتقال تصویر استفاده نمیکند.دوربین مداربسته خورشیدی به عنوان یک مجموعه کاملا مستقل است و فقط برای تامین انرژی خود احتیاج به نور خورشید دارد.

در بالای دوربین مدار بسته خورشیدی Watchmen از یک پنل خورشیدی 2.5w استفاده شده که فرآیند شارژ و تامین انرژی دوربین را انجام میدهد. با تابش سی دقیقه نور مستقیم خورشید به پنل خورشیدی، انرژی مورد نیاز برای یک روز دوربین تامین می شود.شما می توانید این دوربین را در مکان هایی که نور غیرمستقیم خورشید وجود دارد نیز استفاده کنید و احتیاجی به نور مستقیم خورشید برای شارژ ندارد.

انرژی دوربین مداربسته خورشیدی در شب توسط دو عدد باتری لیتیوم که مجموعا 5200mAh ظرفیت دارند تامین میشود و عمر متوسط این باتری ها در صورت استفاده مداوم از دوربین سه سال است. ظرفیت ذخیره سازی باتری ها برای استفاده دوربین در پنج روز مداوم ابری کافی است و دوربین مداربسته در روزهای ابری نیز توسط پنل خورشیدی شارژ می شود.

تا فاصله بیست و پنج‌متری از دوربین میتوانید به صورت مستقیم و بدون نیاز به اینترنت به دوربین ها متصل شوید و در صورتی که مایل باشید تصویر محل موردنظرتان را به صورت آنلاین ببینید می توانید دوربین را به یک مودم متصل کنید و بدون محدودیت مکانی تصویر دوربین را مشاهده کنید.

دوربین مداربسته وای فای شارژی

در بغضی از اماکن امکان کابل کشی برق به سیستم وجود ندارد فلذا استفاده از دوربین های مداربسته وای فای شارژی پیشنهاد میشود، برای مثال در راهرو ها دئر منازل و… گزینه ای بسیار مطلوب است.

دوربین مداربسته وای فای شارژی

نقش اصلی این دستگاه‌ها در واقع ثبت لحظات به صورت عکس و ویدیو است تا زمانی که در منزل حضور ندارید، تمامی اتفاقاتی که پیرامون خانه شما رخ می‌دهند تحت نظرتان قرار بگیرند. این اطلاعات می‌توانند به صورت خودکار در فضای ابری و ذخیره‌سازهای مشخص شده ذخیره شوند و یا در صورت تمایل آنها را به صورت زنده در گوشی هوشمندتان مشاهده کنید.

شیائومی نیز در اکوسیستم وسیع محصولات خود، ابزارهای امنیتی و نظارتی بسیار کارآمدی را به بازار عرضه می‌کند. دوربین نظارتی بی‌سیم IMILAB EC2 نیز یکی از این محصولات است که از طراحی کاملا بی‌سیم برخوردار بوده و برخلاف بسیاری از دوربین‌های نظارتی دیگر موجود در بازار، نیازی به تعویض باتری هر چند ماه یکبار وجود ندارد.

در واقع باتری تعبیه شده در این دوربین مداربسته به اندازه‌ای خوب است که تا ۴ ماه بدون هیچ مشکلی شارژدهی لازم را فراهم می‌کند. خوشبختانه برای شارژ مجدد باتری نیز تنها چیزهایی که نیاز دارید یک آداپتور شارژ و کابل USB است که همگی در بسته‌بندی محصول ارائه می‌شوند. استاندارد بودن این تجهیزات باعث استفاده آسان‌تر از آنها شده و در صورت گم کردن آنها هم به راحتی قابل جایگزین هستند.

دوربین مداربسته لامپیمقایسه زاویه دوربین مداربسته لامپی با دوربین مداربسته عادی

دو سالی از ورود دوربین مداربسته لامپی به بازار داخل ایران میگذرد و به دلیل قیمت مناسب نصب آسان و امکانات زیاد استقبال بسیار خوبی از طرف مشتریان داشته است.

دوربین لامپی (ICsee) یکی از انواع دوربین های مداربسته بیسیم است که اصطلاحا به این نوع از دوربین های مداربسته دوربین لامپی گفته می شود، ضمن این که از خصوصیات یک دوربین مداربسته حرفه ای، رم خور و وایرلس بودن برخوردار است، می تواند روشنایی محیط را نیز تامین نماید.

در کل دوربین لامپی یک سیستم نظارت تصویری است، که قابلیت های یک سیستم نظارتی دوربین مداربسته کامل را دارد.

داخل دوربین لامپی ۳ چراغ ال‌ای‌دی با توان مصرفی ۱ وات تعبیه شده‌اند تا این محصول علاوه بر اینکه یک دوربین مداربسته باشد، به عنوان یک پروژکتور LED هشدار دهنده نیز عمل کرده و با روشن کردن محیط به ضبط تصاویر با کیفیت با روشنایی مطلوب کمک فراوانی می‌کند.

دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته وای فای بیبی کم

این دوربین مداربسته به دوربین مدار بسته وایرلس wireless دوربین مدار بسته بی سیم و دوربین مدار بسته وای فای wifi، دوربین تحت شبکه پرستار کودک در بازار کشورمان معروف است. کاربردهای اصلی این محصول استفاده به عنوان دوربین پرستار کودک، دوربین مدار بسته جهت پارکینگ منازل و… است. برای مشاهده این محصول هم اکنون در سایت آمازون موجود میباشد.دوربین مداربسته وای فای بیبی کممزیت اصلی این سیستم عدم نیاز به دستگاه DVR مجزا، عدم نیاز به کابل کشی، عدم نیاز به هارد، امکان چرخش و تغییر زاویه دوربین توسط نرم افزار، دید در شب و امکان مکالمه دو طرفه می باشد.

کاربردهای دوربین مدار بسته وایرلس بی سیم babycam:
این دوربین مدار بسته معمولاً برای جاهایی نصب می گردد که می خواهند تعداد کم دوربین نصب نمایند.

از جمله موارد نصب آن مراقبت از کودک، نظارت تصویری دفترکار و مغازه از راه دور، همچنین امکان شنود و صحبت رایگان اینترنتی با پرسنل دفتر کار و مغازه می باشد. همچنین در بسیاری از مواقع جهت پارکینگ آپارتمان ها و نظارت تصویری یک خودروی خاص از این دوربین ها استفاده می شود.

عملکرد دوربین مدار بسته بی سیم وایرلس babycam:
دوربین مدار بسته بی سیم یک عدد اسلت ورودی کارت حافظه (مموری کارت SD) دارد که تصاویر ضبط شده دوربین مدار بسته فوق بر روی آن ذخیره می گردد.

جهت مشاهده آنلاین تصاویر دوربین مدار بسته بی سیم و همچنین مکالمه و شنود صدا باید در نزدیکی دوربین اینترنت وایرلس بی سیم (wifi) داشته باشیم. همچنین جهت چرخاندن و تغییر زاویه دوربین نیازمند به این نرم افزار هستیم. جهت مشاهده تصاویر گذشته این دوربین مدار بسته هم می توانیم از طریق اینترنت و نرم افزار اقدام به این کار کنیم و هم از طریق قرار دادن مموری SD در کامپیوتر

دوربین مداربسته وای فای کم

دوربین مداربسته وای فای مخفی

دوربین مخفی (دوربین مداربسته سوزنی- دوربین مداربسته پین هول) مراجعین بسیاری به دلایل متنوعی خواهان دوربین مداربسته مخفی  هستند، به صورتی که دوربین مداربسته نصب شده در مکان مورد نظر از دید حاضران محیط پنهان باشد و این سوال را میپرسند که ایا دوربین مداربسته ای که در فیلم های سینمایی  اکشن جاسوسی استفاده نشان میدهند وجود دارد؟!؟!دوربین مخفی باسیم، دوربین های مخفی بی سیم و یا با و بی باطری در بازار موجود است.

نکته ی مهم در باب مورد استفاده بودن دوربین مخفی
استفاده از دوربین مخفی بازدارندگی ایجاد نمیکند به عبارتی نصب و وجود دوربین مداربسته خود یک عامل بازدارنده است و موجب پایین آمدن احتمال بزه میشود و به غیر از موارد خاص امنیتی که هدف جمع اوری مدارک خاص است توصیه نمیشود.
Rate this post
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *