دوربین مداربسته مخفی

دوربین مخفی (دوربین مداربسته سوزنی، دوربین مداربسته پین هول) مراجعین بسیاری به دلایل متنوعی خواهان دوربین مداربسته مخفی  هستند، به صورتی که دوربین مداربسته نصب شده در مکان مورد نظر از دید حاضران محیط پنهان باشد و این سوال را میپرسند که ایا دوربین مداربسته ای که در فیلم های سینمایی اکشن جاسوسی استفاده نشان میدهند وجود دارد؟!؟!

حال ما در این مقاله به بررسی این دوربین مداربسته پین هول میپردازیم:ساپاسخ این سوال هم بلی و هم خیر است. در واقعیت دوربین مداربسته ای وجود دارد و به فروش میرسد که قابلیت تشخیص وجود آن دوربین مداربسته در محیط عملا غیر ممکن است این دروبین مداربسته در مدل های:
دوربین مخفی باسیم، دوربین های مخفی بی سیم و یا با باطری و بی باطری در بازار موجود است.

نکته ی مهم در باب مورد استفاده بودن دوربین مخفی
استفاده از دوربین مخفی بازدارندگی ایجاد نمیکند به عبارتی نصب و وجود دوربین مداربسته خود یک عامل بازدارنده است و موجب پایین آمدن احتمال بزه میشود و به غیر از موارد خاص امنیتی که هدف جمع اوری مدارک خاص است توصیه نمیشود.

دوربین مداربسته پین هول AHD

این دوربین مداربسته به دستگاه DVR متصل میشود و همانند یک کانال معمول دوربین مداربسته مورد استفاده قرار میگیرد، این دوربین مداربسته در اماکنی مورد استفاده قرار میگیرد که ترکیبی از انواع دوربین مداربسته مورد استفاده میشود.
البته مدلی دیگر از دوربین های مداربسته پین هول نیز در بازار عرضه میشود که خود دارای کارت حافظه و باطری هستند.Image result for ‫دوربین مداربسته مخفی‬‎

قوانین در رابطه با دوربین مخفی
مصوبه قانونی استفاده از دوربین های مخفی نصب دوربین مداربسته مخفی به هر نحو(در محیطهای مشاع یا خصوصی) نیازمند مجوز است. در صورت شکایت به واسطه نصب دوربین مخفی حتی در منزل شخصی فرد این موضوع می تواند به پرداخت جریمه سنگین یا تعقیب قضایی و شش ماه زندان منجر شود. میتوان برای دریافت مجوز جهت نصب دوربین مداربسته نامحسوس پس از ارائه شکایت به واسطه تخریب، تهدید یا خطرات امنیتی و با مطرح کردن ضرورت نصب دوربین مداربسته مخفی به نیروی انتظامی یا مراجع قضایی مراجعه کرده و در رابطه با دریافت مجوز نصب دوربین مداربسته در محل اقدام نمود.
در کل ما در زرین سیستم به شما پیشنهاد مینماییم که به جای استفاه از دوربین مداربسته پنهان اقدام به استفاده و نصب دوربین مداربسته متعارف نمایید ضمن آن که چندین برچسب این مکان مجهز به دوربین مداربسته است را نیز در جای جای مکان خود نصب نمایید، بدین صورت احتمال وقوع دوباره ی بزه در مکان شما بسیار پایین خواهد آمد.

4/5 - (1 امتیاز)
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *