قوانین سایت

قوانین سایت زرین سیستم

 

بند اول: قوانین عمومی و رایج

 

ماده اول: ارج نهادن به مشتری ، مشاوره ،کمک به انتخاب و استفاده از بهترین و مناسب ترین محصول بنابر نیاز مراجع کننده مهم ترین اصلی است که زرین سیستم به دنبال آن است.

ماده دوم : تمامی اصول و قوانین و فرایند های فروشگاه زرین سیستم مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و توسط مراجع ذی صلاح تایید گردیده است .

ماده سوم: کاربران سایت زرین سیستم نیز الزام به رعایت قوانین کاربری را دارند.

ماده چهارم: در صورتی که در قوانین مندرج، روش ها و سرویس‏‌های فروشگاه زرین سیستم تغییراتی ایجاد شود، در این متن تغییرات لحاظ خواهد شد و تایید این متن به منزله قبول تغییرات و قوانین سایت زرین سیستم است.

ماده پنجم : بهره برداری و استفاده از کالاهای خریداری شده از زرین سیستم مي بايست مطابق با قوانين كشوري و احکام اسلامی باشد. مسئولیت هر گونه استفاده غير از محصولات بر عهده شخص خریدار است.

 بند دوم : ضمانت قیمت خرید

ماده ششم: در صورتی که در زمان خرید کالا استعلامی معتبر از مجموعه ای معتبر و فعال در زمینه ی سیستم های حفاظتی نظارتی انجام داده اید که فروشنده قیمت پایین تری را به شما اعلام کرده باشد.ما در زرین سیستم جنس مورد نظر را به همان قیمت استعلام شده به همراه تحفه ای هر  چند کوچک به شما عرضه میکنیم.

بند سوم : عدم ارسال

ماده هفتم :در صورتی که به هر علتی ارسال کالا از طرف زرین سیستم مقدور نباشد، حداکثر تا 24 ساعت وجه پرداختی  شما را عینا به شما بازگشت خواهد داد.

تبصره 1: در مورد تمامی کالاهای فروخته شده و یا موجود در سایت، زرین سیستم مسئولیتی در قبال سرقت و همچنین نوسانات قیمتی بازار ندارد.

تبصره 2: زرین سیستم در ارائه مشخصات فنی و کارکرد کالاها اهتمام میورزد، همان مشخصاتی است که تولید کننده و یا عرضه کننده محصول اعلام نموده است و زرین سیستم دخل و تصرفی در محصولات غیر تولیدی خود ندارد.

بند چهارم: تعویض و یا مرجوع کالای معیوب

ماده هشتم: کالای معیوب حداکثر تا  24 ساعت بعد از دریافت کالا توسط مشتری، برای فروشنده ارسال شود. ایراد فنی باید مورد تایید کارشناسان زرین سیستم  باشد. بلافاصله بعد از دریافت کالای معیوب، توسط زرین سیستم، کالای جایگزین برای خریدار ارسال می شود.

ماده نهم : کالاهای که اعلام شده است، قابلیت مرجوعی دارند، 3 روز یعنی 72 ساعت بعد از ارسال برای مشتری قابل عودت به فروشنده می باشند.

بند پنجم: نصب و راه اندازی سیستم

 ماده دهم :  زرین سیستم هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در قبال نصب و خدمات مربوط به نصب کالای فروخته شده ندارد و هزینه نصب دوربین مداربسته و تجهیزات دزدگیر امری است جداگانه که نیاز به پرداخت مجزا دارد.

بند ششم: هزینه های پشتیبانی

 ماده یازدهم: در مورد کالاهائی که نیاز به پشتیبانی دارند، بعد از منقضی شدن مدت زمان پشتیبانی، خریدار جهت تمدید مدت پشتیبانی در صورت نیاز موظف به پرداخت هزینه خدمات پشتیبانی به صورت سالانه می باشد.

بند هفتم: گارانتی ویژه ی یک ساله زرین سیستم

 

قانون دوازدهم : زرین سیستم موظف است قابل اطمینان ترین و بهینه ترین گارانتی ممکنه را به مشتریان خود ارائه دهد.