لوازم جانبی دزدگیر(لوازم جانبی پک دزدگیر)

در صورتی که شما اقدام به خرید سیستم دزدگیر نمایید. نیاز به تهیه پنل و همچین لوازم جانبی دزدگیر خواهید داشت، ما در زرین سیستم انواع پک دزدگیر با قابلیت ها، قیمت ها متناسب با نیاز شما را عرضه نمودیم، حال قصد داریم لوازم جانبی پک دزدگیر را نیز به شما معرفی کنیم که در صورت صلاحدید شما به پک دزدگیر شما اضافه و یا کم شود.تجهیزات جانبی پک دزدگیر

چشمی NV5

چشمی NV5 یا چشم الکترونیک NV5 پارادوکس یک چشم الکترونیک با کیفیت ساخت بالا و حساس به وزن است.

پک دزدگیر شما مجهز به سنسور حرکتی یا چشمی است. در صورتی که قصد دارید میتوانید چشمی 476 پارادوکس، چشمی جنیوس، چشم الکترونیک NV5، چشم الکترونیک 106 است.قابلیت های فنی چشم الکترونیک NV5 از لحظا فنی و ساختاریچشم الکترونیک پارادوکس NV5 ساخت کانادا و مناسب جهت فضا های بسته است، زاویه 105 درجه و شعاع 13 متر را دارد، این چشم الکترونیک حساس به وزن است و قابلیت تنظیم تحریک حساسیت را نیز به وسیله پیچ تنظیم دارد.

خرید چشمی پارادوکس NV5

چشمی 106

چشم الکترونیک 106 یک چشم دزدگیر حساس به وزن و قابلیت تنظیم حساسیت است که قیمت و کیفیت مناسبی دارد.

پک دزدگیر شما مجهز به سنسور حرکتی یا چشمی است. در صورتی که قصد دارید میتوانید. چشمی 476 پارادوکس، چشمی جنیوس، چشم الکترونیک NV5، چشم الکترونیک 106 است.چشم 106 دارای قابلیت های فنی مناسب و کیفیت خوب استچشمی 106 یک چشمی عرضه شده در بازار است که همزمان با قیمت مناسب کیفیت ساخت خوب، خرابی کم، خطا و الارم کاذب بسیار کم و همچنین قابلیت تنظیم حساسیت بین 15 الی 30 کیلوگرم است.

خرید چشمی 106

انواع بیم خطی

پک دزدگیر شما مجهز به سنسور حرکتی یا چشمی است. در صورتی که قصد دارید میتوانید: چشمی 476 پارادوکس، چشمی جنیوس، چشم الکترونیک NV5، چشم الکترونیک 106 است و یا اگر پک های فضای باز را انتخاب نموده باشید بیم خطی نیز در پک شما قرار دارد.بیم خطی مناسب استفاده در فضای باز و همچنین اماکنی است که دارای دهنه ی بزرگی میباشند، ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع بیم خطی: بیم لیزر خطی 10 متری، بیم لیزر خطی 20 متری، بیم لیزر خطی 60 متری، بیم لیزر خطی 100 متری، بیم لیزر خطی 150 متری، بیم لیزر خطی 200 متری، بیم لیزر حطی 250 متری، بیم لیزر خطی 300 متری در مدل ها و قابلیت های مختلف میباشیم، شما میتوانید به پک دزدگیر خود بیم خطی را در صورت نیاز اضافه بفرمایید.

خرید انواع بیم خطی

آژیر فلاشردار

هشدار دهنده های صوتی و نوری از مواردی است که برای بسیاری از خریداران سیستم های حفاظتی امری است بسیار مهم شما میتوانید در صورت صلاحدیدتون به پک دزدگیر خود آژیر فلاشردار را نیز سفارش دهید.

آژیر فلاشردار بیرونی مناسب برای نصب در فضای باز است و مقاوم در برابر پوسیدگی و ریزش آب است و همچنین در صورت دستکاری یا آسیب دیدن آژیر فلاشردار سیستم دزدگیر شما فعال میشود.شما با نصب آژیر فلاشردار در فضای بیرون اعلام میدارید که سیستم دزدگیر در مکانتان نصب نموده اید ضمن این که صدای آژیر خطر و همچنین فلاش در محیط بیرونی مکانتان نیز پخش خواهد شد.

خرید آژیر فلاشردار

سنسور اعلان حریق

پنل های دزدگیر و پک های دزدگیر عرضه شده توسط زرین سیستم قابلیت پشتیبانی از سنسور های اعلان حریق را دارند و ما انواع سنسور های اعلان حریق را عرضه میکنیم.سنسور اعلان حریق

شما در صورت نیازتان میتوانید سنسور حریق را نیز به پک دزدگیر خود اضافه نمایید و به دین صورت به غیر از سیستم دزدگیر سیستم اعلان حریق نیز داشته باشید.

خرید سنسور اعلان حریق

مگنت دزدگیر

پنل های دزدگیر و پک های دزدگیر عرضه شده توسط زرین سیستم شامل یک چشم الکترونیک میباشد شما میتوانید در صورت تمایل از مگنت دزدگیر نیز استفاده نمایید.سنسور مگنت با سیم جهت نصب بر روی درب و پنجره و قابلیت اتصال به دستگاه دزدگیر به صورت با سیم و یا بی سیم مورد استفاده قرار میگیرد.

مگنت دزدگیر

سنسور ضربه دزدگیر

پنل های دزدگیر و پک های دزدگیر عرضه شده توسط زرین سیستم شامل یک چشم الکترونیک میباشد شما میتوانید در صورت تمایل از سنسور دزدگیر نیز استفاده نمایید.سنسور شوک یا سنسور ضربهسنسور شوک نیز از لوازم جانبی دزدگیر است که جهت نصب بر روی درب و یا دیوار در صورت ضربه حاصل از خرابکاری و یا کندن و… سنسور به دستگاه مرکزی اطلاع داده و شروع به آژیر کشیدن میکند، این مدل از سنسور شوک قابلیت تنظیم حساسیت را نیز دارد و مناسب برای اماکن است.

خرید سنسور ضربه دزدگیر

کابل دزدگیر

در پک های دزدگیر عرضه شده در زرین سیستم به صورت پیش فرض ده متر کابل دو زوج قرار دارد اما در صورتی که متراژ بالاتری از کابل نیاز داشتید میتوانید به صورت جداگانه انواع کابل دزدگیر را از فروشگاه زرین سیستم تهیه بفرمایید.
کابل دو زوج زمینی و کابل دو زوج هوایی از کابل های عرضه شده در زرین سیستم هست که با قیمت و کیفیت مناسبی عرضه میشود.ما در زرین سیستم اقدام به عرضه کابل های دو زوج زمینی و کابل های دو زوج هوایی و البته کابل های چند زوج با بهترین کیفیت و قیمت مناسب هستیم.

خرید انواع کابل دزدگیر

پدال دزدگیر

در پک های دزدگیر عرضه شده در زرین سیستم همه ی اقلام مورد نیاز جهت راه اندازی سیستم دزدگیر دیده شده است، در صورت نیاز شما میتوانید پدال دزدگیر را نیز خریداری نمایید.پدال دزدگیر با بدنه فلزی و قابل استفاده در تمامی مدارات الکترونیکیپدال دزدگیر حهت فعال نمودن دستی سیستم دزدگیر و یا دیگر مدارات استفاده میشود با نصب پدال دزدگیر بر روی زمین در صورتی که مورد تهدیدی برای شما ایجاد شد با فشردن آن سیستم اعلان سرقت شما چه سیستم روشن و چه خاموش باشد شروع به هشدار دادن میکند.

خرید پدال دزدگیر

چشم الکترونیک فضا باز

در صورتی که قصد نصب سنسور دزدگیر در فضای باز و حفاظت از محیط بیرونی ساختمان داشته باشید دو گزینه پیش رو خواهید داشت: الف) بیم خطی ب) چشم الکترونیک فضای باز چشمی فضا باز جنیوسدر بازار در حال حاضر انواع چشم های الکترونیک در مدل های مختلفی عرضه میشود که بسیاری از آن ها واقعا عملکرد مناسبی ندارند.(خطای بسیار زیاد، پوشش کم، خرابی زیاد) چند مدلی که در بازار عرضه میشوند و عملکرد خوبی دارند عبارتند از: چشمی های فضای باز پارادوکس(DG85 به بالا) – چشم فضای باز مکسرون – چشمی فضای باز جنیوس G225

خرید چشمی جنیوس فضا باز دزدگیر

Rate this post
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *