سطح نوری روشن و یا سطح نوری ضعیف

سطح نور کلی محیطی که شما تصمیم دارید در آنجا دوربین مداربسته را  نصب کنید نقش مهمی در انتخاب دوربین مدار بسته شما دارد. اگر سیستم نظارت تصویری شما در مناطق روشن و با نور خوب باشد، انتخاب دوربین مداربسته  شما بسیار گسترده می شود زیرا نور فراوان کار را برای هر دوربین مداربسته امنیتی که بخواهد تصویر واضح داشته باشد آسان می کند.

به عبارت دیگر، شرایط با نور خیلی کم نیاز به دقت و بررسی دارد،زیرا تمام دوربین های مدار بسته چنین کارایی ندارند. باید در جستجوی دوربین مداربسته ای با میزان حساسیت نور Lux 1 و یا پایین تر باشید که چنین دوربین مداربسته ای معمولا با برچسب دوربین مداربسته استار لایت شناخته می شود و یا در بین مشخصه های دوربین مداربسته ویژگی قابلیت در نور پایین ذکر شده باشد.

دوربین مداربسته دید در شب بیشترین حالت انعطاف پذیری را به شما می دهد، چرا که به شما این اجازه را میدهد که به طور مداوم فضا را ببینید و نظارت کنید حتی اگر سطوح نور به صورت مستمر تغییر کند و در نوسان باشد.

دوربین مداربسته استار لایت گزینه ی مناسبی است، برای محیط هایی که نیاز به دید بالایی در شب دارند.(منظور از استارلایت اصطالاحا به این معنی است که دوربین مداربسته مورد نظر حتی با نوری به اندازه ی نور ستارگان هم کار میکند و تصویر قابل قبولی را برداشت میکند.)

برای راهنمایی بیشتر در انتخاب دوربین مداربسته مناسب، مشاوره با تکنیسین‌های حرفه‌ای و تخصصی می‌تواند بسیار مفید باشد. با مشاوره تخصصی، می‌توانید بهترین تجهیزات را برای نیازهای خاص خود انتخاب کنید و از تجربه‌ای خوبتر در زمینه نظارت و امنیت خود بهره‌مند شوید.

Rate this post
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *