دوربین مداربسته اپاراتمان و دزدگیر اپارتمان

در این جا به بررسی دزدگیر آپارتمان و دوربین مداربسته اپارتمان میپردازیم و در نهایت به شما در انتخاب سیستم حفاظتی، نظارتی و اعلام حریق جهت هوشمند سازی اپارتمان مسکونی کمک خواهیم کرد. به دنبال دوربین مداربسته منزل این بار به زندگی در آپارتمان می پردازیم چرا که به علت ویژگی های ساختاری بنا سیستم حفاظت پیرامونی شما نیازمند یک سری اصول و قوانین است که در خانه های مستقل حیاط دار افراد ملزم به رعایت آن نمی باشند.

ما در زرین سیستم فعالیت خود را در زمینه ی سیستم های حفاظتی و نظارت را از سال 1372 آغاز نموده ایم و تجربه نصب، تامین تجهیزات بسیاری از آپارتمان ها را در اقصی نقاط ایران داشته ایم.(برای هماهنگی جهت خرید و نصب دوربین مداربسته و دزدگیر میتوانید با ما در تماس باشید.)

در آپارتمان ساکنین در مواردی چون ورودی اصلی، پارکینگ، حیاط و راه پله با یکدیگر اشتراک دارند. از آنجایی که خانواده هایی با خصوصیات اخلاقی و رفتاری متفاوتی ممکن است در آپارتمان ها کنار هم زندگی کنند، بنابراین نظارت بر مشاعات و دوربین مداربسته آپارتمان ضرورت پیدا می کند.دوربین مداربسته اپارتمان حتما در قسمت های مشترک برای ساکنین نصب میشود، استفاده از اعلان حریق نیز یک انتخاب نیست بلکه اجبار است و با استفاده از دزدگیر اپارتمان شما حس امنیت خود را بالا خواهید برد.با توسعه شهر نشینی و حضور افراد غریبه در اپارتمان مشکلات بسیاری را از لحاظ امنیتی برای ساکنین آپارتمان ها ایجاد میکند.

برای بالا بردن حس امنیت در مکان شما ما راه حل های بسیار عملی با هزینه های معقول به شما پیشنهاد میکنیم، با ما همراه باشید.

دوربین مداربسته اپارتمان 

هر مکانی بنابر شرایط، نیاز ها، تهدیدات و فرصت هایی که پیش روی آن می باشد نیازمند دزدگیر و دوربین مداربسته خاص به خودش می‌باشد. دوربین مداربسته آپارتمان موجب ایجاد حس آرامش و امنیت و پیگیری آسان مشکلات پیش آمده می شود.

در حال حاضر با بالا رفتن تعداد بزه در کشور چه سرقت سخت (با شکستن در و پنجره) و یا سرقت اموال (سرقت خودرو داخل پارکینگ، سرقت اموال داخل انبار و حتی سرقت کفش) نیاز به ایجاد حس نظارت و امنیت از طریق نصب دزدگیر و دوربین مداربسته اپارتمان امری ضروری شده است.

دوربین مداربسته آپارتمان جهت کنترل تردد های افراد غریبه (نظافت کار، باغبان، کارگران خدماتی و …) و نظارت بر اتفاقات و حوادث در مشاعات واحد های مسکونی استفاده میشود.دوربین مداربسته اپارتمانالبته در مجتمع های آپارتمانی و ساختمان هایی که دارای نگهبانی است، میتوان مانیتور های دوربین مداربسته آپارتمان را در اختیار نگهبان قرار داد تا بتوانند به صورت 24 ساعته به مانیتور وضعیت ساختمان بپردازند.البته در صورتی که این امکان وجود نداشت و آپارتمان شما نگهبانی ندارد میتوانید تجهیزات و مانیتور دوربین مداربسته اپارتمان خود را در داخل رک در یکی از انبار های واحد ها نصب نموده و با استفاده از یک مودم در داخل رک تصاویر دوربین مداربسته آپارتمان خود را هر جای دنیا که هستید به صورت آنلاین مشاهده نمایید.نمایش تصاویر دوربین مداربسته اپارتمان با استفاده از مودم

نقاط تحت پوشش در آپارتمان ها

اماکنی که پیشنهاد میشوند با استفاده از دوربین مداربسته آپارتمان مورد پوشش قرار گیرند شامل:

  • انبار های واقع در حیاط یا پارکینگ
  • محوطه ی بیرونی ساختمان
  • ورودی های ساختمان
  • راه پله ها
  • راهروها
  • پشت بام
  • حیاط و پارکینگ

در کل با استفاده از دوربین مداربسته اپاراتمان تمامی ساکنین این امکان را دارند که دسترسی ها و رویداد های داخل آپارتمان را با استفاده از تلفن همراه مورد نظارت قرار دهند و در صورت وقوع اتفاقی تصاویر را ذخیره کرده و مدارک و ویدیو ها را جزو مدارک قضایی مورد استفاده قرار دهند.

دوربین مداربسته آپارتمان با استفاده از انتقال تصویر به شما کمک میکند تا زمانی که در مسافرت یا محل کار هستید، بتوانید تمامی اتفاقات محل زندگی خود را بصورت زنده در گوشی موبایل، تبلت یا کامپیوترتان مشاهده کنید. یا در آرشیو هارد سیستم تان ذخیره کنید.پک دوربین مداربسته اپارتمان

پک های دوربین مداربسته آپارتمان

نکات و قوانین نصب دوربین آپارتمان

نصب دوربین مداربسته در آپارتمان اجباری نیست؛ اما بهتر است به‌عنوان یک الزام قانونی برای ایمنی خود و خانواده در موردش فکر کنید.قوانین نصب دوربین مداربسته آپارتمان مشاعات اپارتمان ها (محیط ‌هایی هستند که مالکان مشترکی مانند: حیاط، راهرو،پشت بام و… دارند) و نصب دوربین مداربسته آپارتمان باید با اطلاع و رضایت تمام ساکنین واحد ها صورت بگیرد.

برای نصب دوربین مداربسته در مشاعات نیازی به اخذ مجوز از مراجع قانونی وجود ندارد، لذا اگر بخواهیم در راهرو، راه پله و یا پارکینگ ساختمان دوربین نصب نمایید باید از تمام مالکان واحد ها رضایت بگیرید زیرا طبق قانون اگر یکی از مالکان مخالف نصب دوربین مداربسته در مشاعات ساختمان باشد، دیگر مالکان می‌توانند با مراجعه به مراجع قانونی اقدام به کسب مجوز نصب دوربین مداربسته بپردازند.

مالکیت و اجازه ی نمایش فیلم های ذخیره شده دوربین های مداربسته آپارتمان فقط برای مالکین آپارتمان می‌باشد و واگذاری این فیلم ها به اشخاص دیگر و یا منتشر کردن این ویدیو ها در شبکه‌های اجتماعی خلاف قانون است و امکان پیگرد قانونی دارد.(قوانین نصب دوربین مداربسته آپارتمان در آسانسور به صورت جداگانه است.)

نصب تک دوربین اپارتمان به صورت وای فای

چندی است که سری های دوربین های مداربسته وای فای در بازار عرضه میشود که میتوان در داخل فضای اپارتمان نصب نمود و امکان مشاهده ی تصاویر داخل منزل از طریق اینترنت نیز وجود دارد.دوربین مداربسته وای فای

تکته ی بسیار مهمی که وجود دارد استفاده از دوربین مداربسته وای فای در همه جا پیشنهاد نمیشود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله ی اختصاصی دوربین مداربسته وای فای را مطالعه بفرمایید.

انواع دوربین مداربسته وای فای

نصب دوربین آپارتمان چقدر هزینه دارد و بر عهده چه کسی است؟

مدیر ساختمان علاوه بر وظایفی مانند: دریافت شارژ، هزینه‌های اشتراک در آپارتمان و… لازم است، برای برقراری نظم و امنیت در آپارتمان، اقدام به نصب دوربین مداربسته اپارتمان نماید و قبل از اقدام به نصب و اجرای پروژه ی نصب دوربین مداربسته مشاعات با بقیه ی ساکنین جلسه ای برگزار نموده و محل های حساس و مورد نیاز که برای ساکنین مهم است را مشخص نموده و برای نصب آن را لحاظ نماید.(برای مثال: محل پارکینگ خودرو ها، انباری ها و…)هزینه ی نصب دوربین مداربسته آپارتماننکته ی بسار مهمی که وجود دارد از آن جا که نصب دوربین مداربسته اپارتمان امری است اشتراکی در نتیجه هزینه ی خرید تجهیزات و نصب آن در بین ساکنین اپارتمان تقسیم میشود و هزینه ای که هر واحد باید پرداخت نماید بسیار پایین خواهد آمد، البته دزدگیر آپارتمان یک مقوله ی دیگری است و هر کدام از واحد ها باید خود به صورت جداگانه اقدام به نصب دزدگیر در واحد خود نمایند.

سیستم دزدگیر آپارتمانپک دزدگیر اپارتمان و دوربین مداربسته اپارتمان

شاید تا ده سال پیش نگرانی از سرقت مخصوصا سرقت از داخل واحد آپارتمانی (مخصوصا در طبقات بالایی) کم تر بود چراکه در واحد های مسکونی همیشه همسایه ای وجود دارد. و ما گاها فقط برای واحد های آپارتمانی خاصی که اموال با ارزشی در داخل واحد داشتند،(همانند: طلافروشان، صراف ها و…) دزدگیر نصب میکردیم و در گذشته بیشترین معضل واحد های آپارتمانی مربوط به سرقت اموال موجود در مشاعات بود.

اما متاسفانه امروزه واحد های آپارتمانی در طبقات بالا (حتی طبقه ی پنجم و ششم)  هم از گزند سارقان در امان نیستند. سارقین با حضور طولانی مدت در واحد های آپارتمانی مسکونی مورد نظر به تاراج تمامی اموال داخل واحد (حتی شیر سینک) میپردازند.

در حال حاضر ما در زرین سیستم با در نظر گرفتن سیستم لیزر بیم خطی دزدگیر و چشم الکترونیک جهت درب و دیواره ها و محیط پیرامونی ساختمان که مکمل سیستم نظارتی(دوربین مداربسته) است به جلوگیری از ورود غیر مجاز از طریق دیوار و حاشیه ساختمان به داخل محوطه میپردازیم.

سیستم دزدگیر داخلی واحد مسکونی آپارتمانی نیز با نصب سنسور های مختلف در صورتی که سارق وارد واحد مسکونی مورد نظر بشود شروع به آژیر کشیدن و اطلاع دادن به وسیله ی تلفن و یا پیامک میپردازدسیستم دزدگیر داخل اپارتمان جهت بالا رفتن سطح حفاظت از اپارتمان و جلوگیری از سرقت اپارتمان شما مورد استفاده قرار میگیردضمنا سیستم های پنل مرکزی دزدگیر مثل دزدگیر گلدن به غیر از سنسور های دزدگیر قابلیت اتصال به سنسور ها و تجهیزات اعلان حریق همانند: سنسور دود، سنسور حرارت و شاستی اعلان حریق را دارد.

معرفی و خرید دزدگیر سایلکس Silex SG7+

مخالفت با نصب دروبین مداربسته در آپارتمان

محله ما امن هست و همسایه ما همه آشنا هستند عمو و دایی و خاله کنارمون هستند همسایه رو به رویی ما پلیسه و یا کلانتری و پایگاه بسیج تا خونه ی ما یک دقیقه هم راه نیست، درب های ما همه آهنی هست محکم و شیشه ها هم همه ضد گلوله اصلا دزدگیر نیاز نیست همه ی این ها شنیده های مالباختگانی هستند که پس از سرقت اموالشان اقدام به خرید و نصب دزدگیر نموده اند و ما هر روز در پشتیبانی زرین سیستم با این گفت و گو ها رو به رو هستیم.منطقه ما امنه اپارتمانمون دزدگیر نمیخواد ضرورت نصب دزدگیر اپارتمانمتاسفانه در بسیاری از موارد ساکنین آپارتمان ها با اشتباه شناختی که دارند تصور میکنند که مکانشان امن است و نیاز به دزدگیر اپارتمان ندارند ولی ما در زرین سیستم شاهد این بودیم که مکان هایی با لابی من، مالک پلیس آگاهی و… مورد دستبرد سارق و یا سارقین قرار گرفتته اند و بنابر نظر کارشناسانه پلیس بهترین راه برای جلوگیری از سرقت استفاده از دزدگیر اپارتمان و سنسور تجهیزات حفاظت الکترونیک است.

معایب نصب دزدگیر اپارتمان نامناسب

همانند خرید بسیاری دیگر از اقلام و لوازم در زمان خرید دوربین مداربسته اپاراتمان و دزدگیر آپارتمان و در کل در همه ی موارد، اگر این نکته در نظر گرفته نشود و سیستمی تهیه نمایید که معتبر و با کیفیت نباشد، ممکن است مشکلاتی همانند: ارسال پیام اشتباه (خطا) از سنسورها و چشم ها، ارسال فرمان های اشتباه، آژیر مزاحم و… اتفاق بیفتد، به خاطر همین دلایل و ایجاد مزاحمت و… موجب میشود که بسیاری از افراد از دزدگیر خود استفاده نمی کنند و یا کلاً دزدگیر آپارتمانی خود را قطع مینمایند که موجب آزار و اذیت خودشان و همسایه ها نشود.آژیر مزاحم دزدگیر اپارتمان

مزایای نصب دزدگیر آپارتمانی

در صورتی که سیستم دزدگیر و حفاظتی پیشرفته ای در واحد اپارتمان شما نصب شده باشد همیشه یک چشم بیدار در اپارتمان خود دارید و این امر موجب میشود، که حس حفاظت و نظارت بالایی را در مکان زندگی خود ایجاد نمایید و این امر موجب بالا بردن ارامش خیال در شما میشود.

حفظ ارامش خیال با نصب دزدگیر اپارتمان و دوربین مداربسته اپارتمان

دزدگیر آپارتمان بیسیم

برتری دزدگیر بی سیم نسبت به بقیه ی دزدگیر های اماکن شامل:

نصب آسان، بی خطا بودن دزدگیر، مصرف هوشمندانه باتری، ظاهری شیک و زیبا و نصب آسان می باشد.

این موارد موجب شده دزدگیر آپارتمان بیسیم انتخابی مناسب برای دزدگیر آپارتمان های ساخته شده است. دزدگیر اپارتمان بی سیمضمن این که سرعت تماس و ارسال پیامک این نوع دزدگیر بی سیم بسیار بالا است.(کم تر از سه ثانیه) پس از تحریک شدن و هشدار دادن شروع به تماس تلفنی و SMS دادن به شماره های از قبل ثبت شده میکند.

استفاده از دزدگیر آپارتمان بیسیم یک گزینه ی بسیار مناسب برای آپاراتمان های اجاره ای میباشد و بدون هیچ هزینه ای امکان جا به جایی پنل مرکزی و سنسور ها را دارد، در صورتی که استفاده از دزدگیر با سیم موجب میشود مقدار زیادی کابل و کانال و… بی استفاده باقی بماند، ضمن آن که نصب و راه اندازی آن نیز بسیار دشوار و وقت گیر است.

اطلاعات و خرید دزدگیر بی سیم

دزدگیر انبار آپارتمان 

یکی از مکان هایی در اپارتمان که در بسیاری از مواقع مورد سرقت قرار میگیرد.انبار آپارتمان می باشد، در انبار اپارتمان معمولا اشیا و لوازم با ارزش وجود دارد که امنیت مناسبی نیز ندارد.دزدگیر انبار اپارتمان ها

با استفاده از دزدگیر انبار اپارتمان این امکان وجود دارد که سرقت از انبار واحد ها را غیر ممکن نمود، شما میتوانید به صورت مجزا و یا به صورت اشتراک با دیگر همسایگان اقدام به خرید و نصب دزدگیر انبار اپاراتمان نمایید.

درب ضد سرقت جایگزین دزدگیر اپارتمان

در بسیاری از آپارتمان های مسکونی مالکین اپارتمان با تکیه بر درب ضد سرقت و یا نرده های فلزی پنجره اذعان دارند که واحد آپارتمانی آن ها امن است و نیازی به دزدگیر اپارتمان ندارند.امکان نفوذ حتی با استفاده از درب ضد سرقت در اپارتمان وجود دارد تنها راه جلوگیری از سرقت استفاده از دزدگیر اپارتمان است

متاسفانه در چند سال اخیر با بالا رفتن امار سرقت شاهد آن هستیم که هیچ مکانی امن نیست و در بسیاری از اپارتمان های مسکونی که دارای دوربین مداربسته در مشاعات و مجهز به درب های ضد سرقت هستند به راحتی و بسیار سریع توسط سارقین دور زده میشود و زمان باز کردن

با این اوصاف میتوان گفت تنها روش امن نگه داشتن اماکنی مانند اپارتمان استفاده از دزدگیر اپارتمان است که امکان قطع کردن دزدگیر و یا دستکاری آن وجود ندارد بدین وسیله شما میتوانید از وقوع سرقت در مکانتان جلوگیری نمایید.

سیستم اعلان حریق اپارتمانسیستم اعلان حریق اپارتمان

سیستم اعلان حریق مجموعه‌ای از قطعات الکترونیکی می‌باشد که وظیفه اعلان حریق در اماکن مختلف را بر عهده دارد.

سامانه‌ های اعلام حریق اپارتمان به سه گروه: آدرس پذیر، متعارف و بدون سیم تقسیم میشود.

هر اپاراتمانی بنا بر طراحی و نیاز هایش به سیستم اعلام حریق اپارتمان خاص به خود دارد.

 

نیاز ضروری به سیستم اعلام حریق در واحد های مسکونی، واحد های تجاری و انبار ها احساس میشود.

بنابر نیاز از سامانه ای خاص به خودش به همراه نصب دوربین مداربسته اپاراتمان  تکمیل میشود.

هر ساختمانی بنابر نیاز هایش سیستم اعلان حریق خاص خود را دارد.

سیستم اعلان حریق

انواع سنسور اعلان حریق

اهمیت نصب دوربین مداربسته در اماکن

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی با هدف بالا بردن سطح حفاظت اماکن شما هستیم، هر مکانی بنابر نیاز های خاص خود و همچنین موارد استفاده نیازمند موارد خاصی هست.ما برای هر فضا برای مثال: تجاری، آپارتمان، ویلا، باغ، دامداری، مرغداری، کارخانه، آموزشگاه، اداره، طلافروشی، مجتمع تجاری، منزل یک سری نکات خاص جهت نصب تجهیزات حفاظت الکترونیک و همچنین تجهیزات خاص به خودشان را دارند.

انواع پک دوربین مداربسته اپارتمان

فروش انواع پکیج ها به صورت کاملا متناسب با نیاز شما و تمام تجهیزات جانبی به همراه آموزش صفر تا صد نصب و راه اندازی و عیب یابی پک دوربین مداربستهپک دوربین مداربسته آمل

تجهیزات موجود در هر پکیج دوربین مداربسته
تجهیزات موجود در دوربین های مداربسته زرین سیستم که در مدل های مختلف و تعداد دوربین های مختلفی است شامل: دوربین مداربسته، دستگاه مدیریت تصویر،فیش بی ان سی، فیش تغذیه، کابل کواکسیال ترکیبی، منبع تغذیه، پیچ و رول پلاک و همچنین آموزش نصب صفر تا صد جزییات نصب پگیچ دوربین مداربسته زرین سیستم است.
انواع برند و رزولوشن و پک های دوربین زرین سیستم
ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع پیکج دوربین مداربسته با رزولوشن های دو مگاپیکسل، چهار مگاپیکسل در بدنه های مختلف در تکنولوژی های مختلف و البته از دو دوربین مداربسته تا هشت دوربین مداربسته متناسب با نیاز شما است، به عبارتی در صورتی که اولویت شما قیمت است. انتخاب پک های دو مگاپیکسل زرین سیستم انتخابی قابل قبول است و اگر هدف شما اول کیفیت و سپس قیمت است پیشنهاد ما پکیج های دوربین مداربسته مگاویژن است و البته پک دوربین فانتوم و پنچ مگاپیکسل و یا تحت شبکه نیز گزینه ای مناسب برای اماکنی است که کیفیت تصاویر و دوربین مداربسته برای آن ها اولویت اصلی را دارد.

انواع پک دوربین مداربسته آپارتمان عرضه شده توسط زرین سیستم:

دوربین مداربسته اپارتمان پک دو عدد دوربین مداربسته

1 – پک دو عدد دوربین مداربسته 

ما در زرین سیستم به عرضه انواع پک کامل دوربین مداربسته اپارتمان میپردازیم، انواع پک های دو دوربین مداربسته که ما در زرین سیستم عرضه می‌نماییم از دوربین هایی با کیفیت دو مگاپیکسل در مدل های ارزان تا دوربین های مداربسته تحت شبکه و تجهیزات مورد نیاز آن میپردازیم، شما میتوانید با خرید و نصب این پک های دوربین مداربسته سطح نظارت اپارتمان خود را بالا ببرید.

دوربین مدرابسته آپارتمان پک سه دوربین مداربسته

2 – پک سه عدد دوربین مداربسته اپارتمان

در بعضی از اپارتمان ها به تعداد محدودی دوربین مداربسته نیاز دارند.(معمولا فقط داخل پارکینگ و رو به انباری ها) ما در زرین سیستم به عرضه پک سه عدد دوربین مداربسته در مدل ها و قیمت های مختلف متناسب با نیاز ها و بودجه ی در نظر گرفته شده ی شما میپردازیم.

پک چهار عدد دوربین مداربسته اپارتمانت

3- پک چهار عدد دوربین مداربسته اپاراتمان

بنا بر تجربه ما در زرین سیستم بیشتر اپارتمان هایی که دوربین مداربسته برای آن نصب می‌نماییم از آن جهت که به دنبال پایین آوردن هزینه ها هستند معمولا از چهار دوربین مداربسته استفاده مینمایند، ما در زرین سیستم عرضه کنند انواع دوربین مداربسته اپارتمان هستیم.

پک پنج دوربین مداربسته اپاراتمان

4 – پک پنج عدد دوربین مداربسته اپارتمان

ما در زرین سیستم انواع پک های دوربین مداربسته در تعداد مختلف دوربین مداربسته را عرضه مینماییم و معمولا حتی اگر شما نیاز به چهار دوربین مداربسته داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از دستگاه مدیریت تصویر هشت کاناله میباشد که در صورتی که بخواهید میتوانید دوربین مداربسته را نیز به آن اضافه نمایید.

پک شش عدد دوربین مداربسته

5 – پک شش عدد دوربین مداربسته اپارتمان

نصب چهار عدد دوربین مداربسته در داخل پارکینگ و همچنین نصب دو دوربین مداربسته در درب بیرونی که دیوار بیرونی رو به خیابان را نیز پوشش تصویر دهد نیز از مواردی است که در نصب دوربین مداربسته اپارتمان و انواع دوربین مداربسته آپارتمان انجام میپذیرد، در کل با استفاده از انواع پک شش عدد دوربین مداربسته که در مدل ها و کیفیت ها و قیمت های مختلفی در زرین سیستم عرضه میشود، میتوانید نظارت اماکن خود را بالا ببرید

پک هفت دوربین مداربسته

6 – پک هفت عدد دوربین مداربسته اپارتمان

ما به عرضه ی پک هفت تایی دوربین مداربسته و تجهیزات مورد نیاز آن نیز میپردازیم در صورتی که مد نظر داشته باشید که برای اپارتمان خود تعداد دوربین های مداربسته متعددی نصب کنید پک هفت عدد دوربین مداربسته زرین سیستم در مدل های مختلف با قیمت های متفاوتی عرضه میشود.

پک هشت عدد دوربین مداربسته چمستان

7 – پک هشت عدد دوربین مداربسته 

در بسیاری از اماکن نیاز به تعداد زیادی دوربین مداربسته است که البته ما در زرین سیستم پیشنهاد میکنیم در صورتی که نیاز به بیش از هشت عدد دوربین مداربسته دارید از دوربین های مداربسته تحت شبکه استفاده بفرمایید و بریا تعداد بیشتر دوربین مداربسته اپارتمان میتوانید با پشتیبانی زرین سیستم تماس حاصل فرمایید.

خرید انواع پک دوربین مداربسته

امکانات و مزایای هوشمند سازی آپارتمان ها

هوشمند ساز زرین سیستم

  1. بهینه سازی مصرف انرژی

  2.  اعمال کنترل مرکزی توسط یک سیستم در ساختمان معمولا بر روی تمامی بخش ها

  3. سیستم های قدرت (شامل سیستم های ذخیره انرژی الکتریکی و تامین برق اضطراری)

  4. سیستم تامین روشنایی (تجهیزات روشنایی)

  5. سیستم تامین گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع (HVAC)

  6. دزدگیر اپارتمان و دوربین مداربسته اپارتمان

  7. تنظیم دسترسی

  8. سیستم آتش نشانی (شامل اعلام و اطفای حریق)

  9. کنترل آسانسورها و بالابرها

  10. سیستم آبرسانی (شامل: تنظیم دبی و فشار آب مناطق مختلف، قطع و وصل جریان آب ، امکان کنترل آبیاری فضای سبز و…)

موارد دیگری نیز وجود دارد که هر یک بسته به کاربری ساختمان و سطح درخواست کاربر قابل لحاظ در سیستم هوشمند سازی می باشد، بررسی دزدگیر اپارتمان و دوربین مداربسته آپارتمان به شما در انتخاب سیستم حفاظتی، نظارتی و اعلام حریق برای اپارتمان مسکونی کمک خواهد کرد.

پنل مرکزی هوشمندساز RM2
3.7/5 - (11 امتیاز)
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 thoughts on “دوربین مداربسته اپاراتمان و دزدگیر اپارتمان

  1. سلام من برای خونه ام که نود و پنج متر هست نگران هستم که وقتی سر کار میرم کسی بیاد و دزدی کنه!؟! باید چی کار کنم چی بگیرم؟!
    راهنمایی بفرمایید لطفا

    1. سلام وقت بخیر
      شما در وحله اول برای بالا بردن حفاظت واحد مسکونی خودتون برای جلوگیری از وقوع سرقت در منزل دزدگیر نصب نمایید که اگر کسی وارد منزل شد و درب و یا پنجره ها را باز نمود و وارد شد شروع به آژیر کشیدن و تماس گرفتن با شما نموده و بدین صورت سارق را فراری دهد.

  2. تو ساختمون ما دزدی میشه و موتور یکی از همسایه و انبار من رو زدن چی باید بزاریم؟

    1. سلام و عرض ادب
      به شما پیشنهاد میکنیم که در ابتدا در مشاعات خود سیستم دوربین مداربسته را نصب نمایید تا اتفاقات رخ داده در ساختمان را مورد پایش قرار دهید.
      ضمن این که جهت انبار ها و همچنین واحد های اپارتمان اقدام به نصب سیستم دزدگیر بنمایید.
      با تشکر

  3. دزدا هر دفعه میاند و انباری های ما رو خالی میکنند باید چی کار کنیم؟ دوربین هم داریم ولی هیچ فایده ای نداره:(

    1. سلام و عرض ادب و احترام
      سیستم دوربین مداربسته به جهت نظارت در امور مشاعات ساختمان مورد کاربرد دارد.(نظارت بر اعمال نظافت کنندگان، تعمیراتچی ها، دیگر ساکنین ساختمان) نمیتوان از دوربین مداربسته انتظار حفاظت از انبار ها و واحد های اپارتمانی داشت.
      به شما پیشنهاد استفاده از دزدگیر در واحد ساختمانی خود و همچنین انبار های ساختمان میکنیم، که در صورت تشخیص نفوذ به مکان های شما سیستم شروع به آژیر کشیدن و زنگ زدن به شما نماید.
      با تشکر

  4. سلام
    ببخشید دوربین مدار بسته 4 کاناله که نام مشخصی ندارد. روی آن قید شده است FULL HD AHD DVR – SEFE EYE – model: AL-2004PR
    اخیرا ارتباط موبایل با سیستم کلا قطع میشود که با مراجعه به سیستم مشخص می شود که مانیتور هم تصویر برفکی دارد. سوکت آداپتور را خارج می کنم و مجدد می زنم و ملاحظه می شود که تصویر روی مانیتور ایجاد می شود و بعد از مدت کوتاهی ارباط و تصویر موبایل هم برقرار می شود. اما بعد از سپری شدن مدتی مجددا ارتباط موبایل قطع و تصویر مانیتور نیز هم برفکی می شود. مشکل چیست. ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر
      به احتمال بسیار زیاد مشکل از دستگاه مدیریت تصویر شماست، پیشنهاد میکنم دستگاه را تست بفرمایید.
      با تشکر

  5. سلام وقت بخیر
    برای اپارتمان طبقه اول چه باید کرد؟

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
      شاید تا در دهه گذشته نصب دزدگیر در اپارتمان توجیه خاصی نداشت(با این فرض که امنیت برقرار است) اما در چند سال اخیر امار سرقت از اپارتمان ها بسیار بسیار نگران کننده شده است و شاهد این هستیم که واحد های اپارتمانی متعددی را حتی با وجود نگهبان، سرایدار و دوربین مداربسته محیطی مورد سرقت قرار میدهند.
      شما به جهت طبقه اول با توجه به این نکته که امکان ورود سارق از طریق پنجره نیز وجود دارد باید برای پنجره ها نیز پوشش حسگر داشته باشید.
      استفاده از سنسور دزدگیر برای ورودی درب اصلی، پنجره ها، رایزر ها پیشنهاد اصلی ما در زرین سیستم است که با خرید پک دزدگیر میتوانید امنیت واحد اپارتمانی خود را به سطح بالایی برسانید.
      با تشکر

  6. سلام من یه آژیر برای خونه ام میخوام که اگر کسی اومد تو پاگرد و دست زد به پدرم آژیر بکشه

    1. سلام وقت بخیر شما میتوانید از بیم خطی و یا چشمی وزنی برای پاگرد استفاده بفرمایید، البته اگر اپارتمان باشد این امکان وجود دارد که بقیه ی همسایه ها قصد این را داشته باشند که از راه پله به عنوان مشاعات استفاده بفرمایند که در این صورت سیستم دزدگیر شما خطا خواهد داد.
      با تشکر

  7. سللام
    برای نصب دزدگیر در پارکینگ اپارتمان ها چه چیزی پیشنهاد میکنید ؟؟
    اصلا میشه ؟؟
    اگه شد ، نحوه فعال و غیر فعال کردن اونها چطور هست ؟؟؟

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
      سیستم دزدگیر در اپارتمان به چهار صورت اصلی تقسیم میشود:
      1- دزدگیر داخلی اپارتمان
      2- دزدگیر انباری اپارتمان
      3- دزدگیر فضای باز اپارتمان
      4- دزدگیر خطی اپارتمان
      دزدگیر داخلی اپارتمان که توصیه ی اکید در استفاده از آن را مینماییم به صورت مجزا برای هر واحد اپارتمانی توصیه میشود و بدین صورت عمل میکند که هر واحدی به صورت مجزا دزدگیر اختصاصی خودش را دارد و در زمان عدم حضور در اپارتمان آن را روشن نموده و یا در زمان استراحت در حالت خواب و نیمه فعال روشن میگذارد.(بدین صورت پنجره ها، در ها، بالکن ها، رایزر ها و همچنین پاسیو مورد پوشش قرار میگیرد و در صورتی که سارق و یا سارقین اقدام به ورود به واحد اپارتمانی نمایند سیستم اعلان هشدار مینماید.)
      دزدگیر انباری نیز به صورت مستقل از هم و یا به صورت بلوک یک جا و یا ریموت مجزا مورد استفاده قرار میگیرد و بدین ترتیب جلوی سرقت را از انباری ها میگیرد.
      دزدگیر فضای باز نیز با استفاده از چشمی فضا باز و همچنین بیم خطی در داخل حیاط و پارکینگ را پوشش میدهد و نکته ای که وجود دارد باید ساکنین هر کدام دسترسی برای خاموش و یا روشن کردن سیستم را داشته باشند که در زمانی که در داخل پارکینگ هستند سیستم اعلان هشدار کذب نکند.
      و در نهایت سیستم بیم خطی که بر روی دیوار ها و همچنین پشت دروازه اصلی بلوک اپارتمان پوشش داده میشود و در صورتی که فرد یا افرادی اقدام به ورود غیر مجاز نمایند سیستم شروع به هشدار دادن مینماید.
      پس در نتیجه این امکان وجود دارد که پارکینک مورد پوشش سیستم حفاظتی قرار بگیرد.
      نحوه فعال و غیر فعال کردن نیز به چند صورت:
      1- کیپد و کد ورود
      2- به وسیله ی نرم افزار گوشی موبایل و یا پیامک
      3- به وسیله ی ریموت
      امیدوارم اطلاعاتی که به جناب عالی دادیم مفید بالفایده باشد.
      با تشکر فراوان