دوربین مداربسته ابرکوه و دزدگیر ابرکوه

ابرکوه(یا ابرقو) شهری است در استان یزد ایران. این شهر مرکز شهرستان ابرکوه است و در بخش مرکزی این شهرستان قرار گرفته‌است. این شهرستان در مسیر اتوبان یزد – شیراز قرار دارد. هم چنین موقعیت جغرافیایی این شهر توریستی و باستانی در میان سه شهر تاریخی ایران زمین، اصفهان، یزد و شیراز می‌باشد به طوری‌که به‌طور تقریبی در میان مثلث این سه شهر واقع می‌باشد ما در زرین سیستم اقدام به اجرای سیستم دزدگیر ابرکوه و دوربین مداربسته ابرکوه نموده ایم.

ما در اقصی نقاط شهرستان ابرکوه حتی بسیاری از روستا های این شهرستان اقدام به ارسال تجهیزات و اجرای پروژه های حفاظت الکترونیک نموده ایم و تیم کارشناسان نصب زرین سیستم در این منطقه اقدام به خدمات دهی مینمایند.

بهترین پک دزدگیر ابرکوه

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع سیستم دزدگیر برای اماکن هستیم و یکی از مواردی که بسیاری از مشتریان سیستم حفاظتی خواهان آن هستند پک دزدگیر می‌باشد.

شما در استان تمدن خیز یزد و همچنین شهرستان ابرکوه میتوانید انواع سیستم دزدگیر ابرکوه را تهیه نمایید.

محتویات پک های دزدگیر ارائه شده در زرین سیستم شامل: پنل دزدگیر – سنسور دزدگیر – کابل ارتباطی – هشدار دهنده صوتی می باشد. این پک های دزدگیر با برندهای مختلف بسته بندی و آماده ارسال می باشند.

درصورتیکه که نیاز به سنسور بیشتر یا کابل اضافی و هر محصول مرتبطی نیاز داشتید بصورت اختصاصی به پک شما اضافه و ارسال میشود.

پک دزدگیر ویلا

پک های دزدگیر با برندهای زیر در نظر گرفته شده است:

  1. پک دزدگیر سایلکس SG7+
  2. پک دزدگیر گلدن 809
  3. پک دزدگیر گلدن 808
  4. پک دزدگیر بی سیم
  5. پک دزگیر پارادوکس MG5000 و تلفن کننده G1
  6. دزگیر پارادوکس SP4000 و تلفن کننده G1
  7. پک دزگیر پارادوکس MG5050 و تلفن کننده VDMP3
  8. پک دزدگیر پارادوکس SP4000 و تلفن کننده VDMP3
  9. پک دزدگیر MG6250 به همراه ماژول سیم کارتی
  10. پک دزدگیر MG5000 به همراه تلفن کننده VDMP3

معرفی انواع پک دزدگیر

بهترین پک دوربین مداربسته ابرکوه

در بسیاری از موارد مالکین اماکن اقدام به سفارش پک دوربین مداربسته و یا پک دزدگیر میکنند و خود اقدام به نصب پک دوربین مداربسته مکان خود مینمایند.پک دوربین مداربسته در برندهای مختلف بسته بندی و آماده ارسال می باشند. درصورتیکه که نیاز به تجهیزات جانبی دوربین مداربسته، کابل اضافی و یا هر محصول مرتبطی داشتید، آن محصول بصورت اختصاصی به پک شما اضافه و ارسال میشود.

شما میتوانید دوربین مداربسته ابرکوه را از زرین سیستم با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

این پک دوربین مداربسته در زرین سیستم تست و پس از اطمینان از سالم بودن سیستم دوربین مداربسته برای مشتری نهایی ارسال میشود.

آموزش نصب صفر تا صد دوربین مداربسته را ما در تیم تولید مجتوی زرین سیستم تهیه نموده ایم و تیم پشتیبانی فنی زرین سیستم نیز آماده ی راهنمایی شما در نصب پک دوربین مداربسته واحد تجاری هستند.

انواع پک دوربین مداربسته

پک دوربین مداربسته ابرکوه شامل این موارد میشود: دوربین مداربسته دام و یا بولت (بنابر انتخاب شما دوربین مداربسته بولت و یا دام انتخاب میگردد) – یک عدد دستگاه DVR منبع تغذیه مرکزی – فیش تغذیه –  فیش BNCکابل کواکسیال ترکیبی

  1. پک دو عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  2. پک سه عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  3. پک چهار عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  4. پک پنج عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  5. پک شش عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  6. پک هفت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  7. پک هشت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل

اهمیت نصب دوربین مداربسته در اماکن

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی از جمله دوربین مداربسته زاهدان با هدف بالا بردن سطح حفاظت اماکن شما هستیم، هر مکانی بنابر نیاز های خاص خود و همچنین موارد استفاده نیازمند موارد خاصی هست، دزدگیر جهت اماکن، دزدگیر اپارتمان، دزدگیر ویلا، دزدگیر مغازه، دزدگیر باغما برای هر فضا برای مثال: تجاری، آپارتمان، ویلا، باغ، دامداری، مرغداری، کارخانه، آموزشگاه، اداره، طلافروشی، مجتمع تجاری، منزل یک سری نکات خاص جهت نصب تجهیزات حفاظت الکترونیک و همچنین تجهیزات خاص به خودشان را دارند.
ارسالات سفارشات سیستم دزدگیر و دوربین مداربسته در سراسر ایران

ما در زرین سیستم اقدام به ارسال سیستم های حفاظتی و نظارتی و آموزش کامل نصب و در صورت نیاز ارسال تکنسین فنی در مکان شما در ابرکوه میپردازیم.