نرم افزار انتقال تصویر داهوا

برای نصب و آموزش نصب نرم افزار انتقال تصویر داهوا GDMSS PLUS و IDMS میتوانید این مقاله را مطالعه بفرمایید، دستگاه های مدیریت تصویر داهوا اعم از NVR، DVR با چنین نرم افزار های انتقال تصویری کار میکنند.

کمپانی داهوا یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات مداربسته است. این شرکت کار خود را در سال 2001 در شهر هانگ ژو آغاز کرد و در همان سال اولین کمپانی در زمینه ی دوربین مداربسته در چین بود که دستگاه مدیریت تصویر را با قابلیت نمایش در لحظه (بدون تاخیر) را عرضه نمود، در حال حاضر مجموعه محصولات داهوا شامل مجموعه‌ای کامل از سخت‌افزارها و نرم‌ افزارهای امنیتی پیشرفته  از دوربین مداربسته، هارد و کنترلر گرفته تا مانیتور و… می‌باشد.داهوا مسیر پیشرفت را با سرعتی بالا طی کرد به طوری که در حال حاضر به عنوان ششمین تولید کننده بزرگ تجهیزات حفاظتی – امنیتی و دومین تولید کننده تجهیزات مداربسته (پس از شرکت هایک ویژن) در جهان شناخته شد.

دانلود نرم افزار داهوا

اپلیکیشن انتقال تصویر داهوا IDMSS برای گوشی های اپل (دانلود از اپل استور)

 

اپلیکیشن  GDMSS LITE برای گوشی های اندروید (دانلود از گوگل پلی)

 

اپلیکیشن  GDMSS lite برای گوشی های اندروید (دانلود با لینک مستقیم)

 

اپلیکیشن  GDMSS PLUS برای گوشی های اندروید (دانلود با لینک مستقیم)

مراحل نصب نرم افزار داهوا

علامت خانه را در بالا سمت چپ بزنید.

در پنجره باز شده Device را بزنید.

بالا سمت راست مثبت را بزنید و سپس Scan را انتخاب کنید.

در بعضی از گوشی ها نرم افزار انتقال تصویر داهوا مجوز برای استفاده از دوربین گوشی باز می شود که آن را تایید نمایید تا دوربین گوشی باز شود. بعدر از باز شدن دوربین سریال دستگاه را یا از روی جعبه یا از زیر دستگاه و یا از طریق  اسکن کنید.

حال اگر دستگاه را می خواهید ست کنین DVR/NVR و اگر دوربین تحت شیکه را می خواهید ست کنید مطابق فوق انتخاب کنید.

همانطور که میبینید سریال دستگاه ست شده است، حال با انتخاب یک نام کاربری دلخواه (ترجیحا انگلیسی) در قسمت Device Name و وارد کردن پسوورد دستگاه (همان پسوردی که هنگام ورود به منو از شما می خواهد)گزینه ذخیره بالا سمت راست را بزنید.

برنامه با کمی تاخیر دوربین های شما را باز می کند و مشخصات شما در برنامه ذخیره می شود.حال با زدن علامت دوربین بالا سمت راست دستگاه های ذخیره شده برای شما نمایش داده می شود و می توانید با انتخاب هر کدام دوربین های خود را مشاهده فرمایید.

مراحل مشاهده کد نرم افزار داهوا

در ابتدا دستگاه را از طریق کابل شبکه به مودم یا شبکه موجود در مکانتان متصل کنید.

این تنظیمات برای انتقال تصویر دستگاه داهوا بر روی گوشی و کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد

بعد از ورود به منوی اصلی و از طریق سربرگ شبکه Network وارد صفحه فوق می شوید.

در این صفحه ای پی دستگاه را مشاهده می کنید. معمولا دستگاه های مدیریت تصویر داهوا  ای پی 192.168.1.108 را دارند. اگر از بستر شبکه خود اطلاع دارید می توانید تنظیمات خود را مطابق شبکه خود تغییر دهید در غیر این صورت مطابق دستور بعدی عمل کنید.

مطابق تصویر بالا تیک گزینه DHCP را بزنید. با این کار خود دستگاه ای پی متناسب با مودم متصل شده به دستگاه را می گیرد و به صورت اتوماتیک دستگاه خود را با شبکه مچ می کند. بعد از زدن تیک SAVE را بزنید که تغییرات ایجاد شود.

سپس در منو کنار گزینه P2P را انتخاب کنید و تیک ?Enable  را بزنید تا دستگاه آنلاین شود و سپس SAVE را بزنید تا تغییرات اعمال شود.

حال اگر وضعیت دستگاه انلاین شد تنظیمات به درستی انتخاب شده و مشکلی در شبکه نیسن. در این پنجره می توانید با اسکن سریال دستگاه خود انتقال تصویر بر روی گوشی یا کامپیوتر را انجام دهید.

مشکلات رایج در انتقال تصویر

توجه داشته باشید اگر دستگاه انلاین نشد موارد زیر را چک کنید.

1- ارتباط بین دستگاه و مودم را چک کنید

2- داشتن اینترنت مودم را چک کنید.

3- اگر دستی IP را ست می فرمایید حتما رنج ای پی مودم و دستگاه یکی باشد.

4- حتما در قسمت Defulte Gateway  ای پی مودم را وارد کنید.

5- رمز ها و کد های عبور را چک بفرمایید.

Rate this post
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *