دزدگیر سیم کارتی 4NET

ما در زرین سیستم به عرضه انواع دزدگیر اماکن وچشم الکترونیک  های مختلف میپردازیم در این جا به معرفی دزدگیر سیم کارتی 4NET میپردازیم با ما همراه باشید.

شرکت پاوان صنعت از سال 1373 در قالب یک شرکت تولیدی با مسئولیت محدود، تحقیق در بازار با هدف شناخت مجموعه نیازهای امنیتی، حفاظتی و هوشمند سازی در حوزه مجموعه های صنعتی، خانگی و تجاری را سرلوحه کار قرار داده است. و امروز افتخار دارد در زمینه سیستم های حفاظتی از جمله دزدگیر، تلفن کننده، چشمی و… اقدام به تولید دزدگیر سیم کارتی 4NET مینماید.دزدگیر 4NETدزدگیر سیم کارتی 4NET دارای قابلیت های بسیار متنوعی است که در زیر به صورت اجمالی به قسمتی از این قابلیت ها میپردازیم، قابلیت منحصر به فرد و یکی از دلایل برتری این دستگاه نسبت به دیگر محصولات انتصاب نام بصورت صوتی برای هر زون می باشد.

 

به این صورت که در هنگام تحریک پس از تماس با کاربر و پخش پیغام ضبط شده شماره زون تحریک شده نیز پخش می شود .حال چنانچه برای این زون نامی اختصاص داده شده باشد. به همراه شماره زون نام آن هم پخش گفته می شود. و در مجموعه های بزرگ به راحتی میتوان بررسی نمود.دزدگیر 4NET
1 – 6 زون باسیم و 3 زون بیسیم که بر روی هر زون بیسیم میتوان 5 عدد چشم یا مگنت یا… بیسیم با کد متفاوت لرن نمود.( دزدگیر سیم کارتی 4NET هیچ محدودیتی در پذیرش چشم یا مگنت یا… بیسیم با کد مشابه ندارد)

2 – برد بسیار بالای ریموت گنترل دزدگیر 4NET و قابلیت شناسایی نه عدد ریموت کد لرنینگ

3 – قابلیت پخش دینگ دانگ با 2 نوع تن متفاوت است که کاربر می تواند آن را بصورت “دینگ دانگ” یا پیغام “خوش آمدید” تنظیم کند.

4 – یک خروجی رله که به وسیله ی ریموت کنترل میشود و کاربران میتوانند آن را بصورت لحظه ای یا روشن شدن به همراه دستگاه انتخاب نماید.

5 – امکاان کنترل 2 عدد دیپ سوئیچ صدای بلنگوی خارجی را در هنگام تک آژیر کنترل کرد.

6 –  دزدگیر 4NET علاوه بر ریموت یا کیپد دزدگیر  از طریق SMS و کنترل از راه دور و یا از طریق تماس با سیمکارت نیز خاموش و روشن نمود.

7 – دزدگیر سیم کارتی 4NET مجهز به تلفن کننده دوگانه سیمکارتی و خط ثابت هوشمند و سخنگو مبپاشد.

8 – در این دستگاه میتوان اعلام گزارش قطع و وصل برق را فعال و غیر فعال نمود.

9 – در این دزدگیر سیم کارتی 4NET  به کاربر این امکان داده شده است که متناسب با شرایط دزدگیر، اولویت ارسال پیام یا تماس را خود انتخاب نماید.دزدگیر سیم کارتی 4net10 – به علت تفاوت مراکز مخابراتی کشور در این دستگاه از دو سیستم دزدگیر شماره گیری تن و پالس برای خط ثابت استفاده شده که کاربر میتواند سیستم متناسب با مرکز خود را انتخاب کند.

11 – دزدگیر 4NET از دو زبان فارسی و انگلیسی برای ارسال و دریافت پیام پشتیبانی میکند، لازم به ذکر است که برای دریافت پیام هیچ محدودیت زبانی وجود ندارد و حتی کاربر میتواند در صورت عدم استفاده از نرم افزار اندروید، فرمان مورد نظر را به صورت ترکیبی از فارسی و انگلیسی برای دزدگیر  4NET ارسال کند.چشم الکترونیک 106چشم الکترونیک 106 جزو چشم های الکترونیک حساس به وزن است و امکان تنظیم جهت بالا بردن حساسیت به وزن را دارد.

چشم الکترونیک 106

 

12 – توانایی دیگری که کاربر میتواند متناسب با استفاده خود آن را فعال نماید کنترل از راه دور توسط ارتباط از طریق تماس با سیمکارت دستگاه و وارد کردن رمز و کدهای فرمان بصورت تن میباشد . که میتوان فعال و غیر فعال نمود .

13 – از دیگر امکانات توانایی قطع و وصل تجهیزات الکتریکی توسط 5 خروجی این دستگاه میباشد  کاربر میتواند هرکدام از خروجی ها را روشن، خاموش و یا به صورت لحظه ای روشن نمایید.

14 – استراق سمع محرمانه به گونه ای است که در صورت تماس با دستگاه و وارد نمودن رمز و سپس کد مربوطه دستگاه به مدت 10 ثانیه صدای محیط را پخش میکند.کاتالوگ دزدگیر 4NET - اپلیکیشن دزدگیر 4NET - کاتالوگ راه اندازی دزدگیر 4NET

دانلود اپلیکیشن دزدگیر سیم کارتی 4NET

دانلود اپلیکیشن دزدگیر سیم کارتی 4NET مدل B400

دانلود کاتالوگ و راهنمای نصب دزدگیر 4NET مدل B500

دانلود کاتالوگ و راهنمای نصب دزدگیر 4NET مدل B400

 

پک دزدگیر

جهت دزدگیر اماکن میتوانید انواع پک دزدگیر را با قیمت و کیفیت مناسب از زرین سیستم خریداریی نمایید.

پک دزدگیر به همراه آموزش نصب صفر تا صد

محتویات پک های دزدگیر ارائه شده در زرین سیستم شامل: پنل دزدگیرسنسور دزدگیر کابل دزدگیر هشدار دهنده صوتی می باشد. این پک های دزدگیر با برندهای مختلف بسته بندی و آماده ارسال می باشند.(آموزش کامل نصب سیستم دزدگیر را نیز ارائه نموده ایم.)

در صورتی که نیاز به سنسور بیشتر یا کابل اضافی و هر محصول مرتبطی نیاز داشتید، به صورت اختصاصی به پک شما اضافه و برای شما ارسال میشود.

پک های دزدگیر با برندهای محنلفی در فروشگاه زرین سیستم عرضه میشود که میتوانید در ادامه مشاهده فرمایید.

معرفی انواع پک دزدگیر اماکن

4/5 - (1 امتیاز)
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *