دزدگیر بتا سیم کارتی Z7-GSM

ما در زرین سیستم به عرضه انواع دزدگیر اماکن و سنسور های مختلف میپردازیم در این جا به معرفی دزدگیر بتا سیم کارتی Z7-GSM میپردازیم با ما همراه باشید.

کمپانی  بتا در سال ۱۳۸۰ در راستای طراحی و تولید بردهای الکترونیکی با رویکرد بومی سازی درب بازکن های تصویری و آنتن، فعالیت خود را آغاز نمود و در سال های اخری اقدام به ساخت انواع دزدگیر و ریموت کنترل های هوشمند نیز پرداخته است.

جدیدترین محصول شرکت بتا در حوزه سیستم های حفاظتی و امنیتی دزدگیر z7-GSM بتا است که جهت افزایش رضایتمندی مشتریان 7 زون روی دزدگیر تعبیه شده است.قابلیت ضبط پیام هشدار دلخواه و نامگذاری ریموتها و زون های باسیم و بیسیم، موجب سهولت کار با این دستگاه شده است. همچنین در صورتیکه چند دزدگیر بتا در موقعیتهای جغرافیایی متفاوت نصب شده باشند از طریق اپلیکیشن سانترال، امکان مانیتورینگ تعداد نامحدودی دستگاه وجود دارد.

امکان فعال و غیر فعال کردن دزدگیر بتا سیم کارتی زون 24 ساعته، امکان فعال و غیر فعال کردن زون ها از طریق دیپ سوییچ روی دزدگیر و قابلیت نیمه فعال کردن سیستم از طریق ریموت که موجب می شود زون 3 و 4 غیر فعال شوند، از جمله قابلیت هایی است که جهت آزادی عمل بیشتر کاربر در هنگام کار با زون ها در دزدگیرهای بتا تعبیه شده است.

عمده ترین مزیت دزدگیر بتا سیم کارتی Z7-GSM نسبت به مدل های قبلی دزدگیر بتا امکان فعال و غیرفعال کردن زون ها از طریق نرم افزار است.  در این مدل نیز مانند مدل های قبلی جهت رفاه حال مشتریان ،امکان کنترل شارژ و شارژ کردن سیم کارت از طریق پنل دزدگیر یا از راه دور(از طریق SMS) مقدور می باشد.

برای دانلود کاتالوگ دزدگیر بتا کلیک بفرمایید.

برای دانلود نرم افزار اندروید دزدگیر بتا کلیک بفرمایید.

پک دزدگیر

در صورتی که برای مکان خود نیاز به دزدگیر دارید میتوانید انواع پک دزدگیر را با قیمت و کیفیت مناسب از زرین سیستم خریداریی نمایید.

پک دزدگیر به همراه آموزش نصب صفر تا صد

محتویات پک های دزدگیر ارائه شده در زرین سیستم شامل: پنل دزدگیرسنسور دزدگیرکابل ارتباطیهشدار دهنده صوتی می باشد. این پک های دزدگیر با برندهای مختلف بسته بندی و آماده ارسال می باشند.(آموزش کامل نصب سیستم دزدگیر را نیز ارائه نموده ایم.)

در صورتی که نیاز به سنسور بیشتر یا کابل اضافی و هر محصول مرتبطی نیاز داشتید، به صورت اختصاصی به پک شما اضافه و برای شما ارسال میشود.

پک های دزدگیر با برندهای محنلفی در فروشگاه زرین سیستم عرضه میشود که میتوانید در ادامه مشاهده فرمایید.

معرفی انواع پک دزدگیر اماکن

Rate this post
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *