دوربین مداربسته ارزان قیمت

انتخاب دوربین مداربسته ارزان قیمت دغدغه بسیاری از مشتریان است.

حتی برای بخشی از مشتریان استفاده از محصولات با کمترین رنج قیمت مهم ترین قسمت کار است.

مهم ترین سوالاتی که در مقاله ی دوربین مداربسته ارزان قیمت قصد داریم به آن ها پاسخ دهیم موارد زیر است:

سوال اول: چه سیستمی انتخاب نماییم که همزمان قیمت مناسب و کیفیت مطلوب داشته باشد؟

سوال دوم: آیا خرید دوربین مداربسته دست دوم موجب ارزان شدن قیمت خرید دوربین مداربسته میباشد؟

یکی از مزایای استفاده از دوربین مداربسته و دزدگیر بالا بردن نظارت و حفاظت مکان مورد نظر است، در این مطلب ما به شما کمک میکنیم که چگونه به انتخاب و خرید یک سیستم دوربین مداربسته ارزان بپردازید امیدواریم این محتوا مفید بالفایده باشد برای شما

آیا دوربین مداربسته ارزان قیمت کیفیت مناسبی ندارد؟

جواب این سوال میتواند هم مثبت باشد و هم منفی؟!

در واقع بیشتر به این موضوع بستگی دارد که شما تا چه حدی به دنبال ارزان بودن تجهیزات مداربسته خود هستید.

در صورتی که بتوانید دسته ای از محصولات با برند های برتر مثل سونی پاناسونیک ای ویژن و ….را با کانفیگ پایین تر و رده های اقتصادی تر را با شرایط مناسبی بخرید ممکن است یک برند به نام را نیز با هزینه ای مناسب برای خود نصب کنید و یا با در نظر گرفتن شرایط محیط دوربین مداربسته ای را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد.

البته توجه داشته باشید که گاه کم کردن هزینه سیستم مداربسته به قیمت کاهش کیفیت آن تمام خواهد شد به این دلیل که شاید بخواهیم کیفیت رزولوشن مناسب عددی رو تهیه کنیم اما در صورتی که چیپست به کار گرفته شده در آن دوربین های مداربسته چیپست های فیک و یا ساخت کمپانی های دسته چندم چینی باشد در آن صورت به احتمال بسیار زیاد دوربین مداربسته نامناسب خریداری کرده اید که در آینده با مشکلات بزرگی رو به رو خواهید شد.

آیا دوربین مداربسته دست دوم، دزدگیر دست دوم بخریم؟

بسیاری مواقع مراجعین خرید دوربین مدرابسته وقتی به ما مراجعه میکنند میپرسند دوربین مداربسته دست دوم هم دارید؟ یا این که دوربین مداربسته دست دوم میشناسم چقدر بخرم مناسبه؟

حال در این جا میخواهیم به دلایل خرید و عدم خرید دوربین مدارسته دست دوم و دزدگیر دست دوم و بررسی نیاز شما میپردازیم.

الف) دلایل خرید دوربین مداربسته دست دوم، دزدگیر دست دوم شامل:

1- شاید دوربین مداربسته دست دوم، دزدگیر دست دوم را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید. شاید نصف قیمت دوربین مداربسته جدید. بنابراین استفاده از دوربین مداربسته دست دوم، دزدگیر دست دوم گزینه ای به صرفه از لحاظ هزینه ای میباشد.

اگر بودجه شما برای خرید دوربین مداربسته محدود است می توانید از لیست محصولات، مدل ارزان قیمت را انتخاب کنید.

خرید از فروشگاه زرین سیستم

“ارزان” لزوماً مفهوم کیفیت پایین ندارد.

دوربین مداربسته اکبند و دزدگیر اکبند با گارانتی و کیفیت مطلوب نیز در فروشگاه زرین سیستم عرضه میشود که قیمت مناسبی دارد و میتوانید دوربین مدرابسته ارزان قیمت خریداری کنید.

2- تنظیمات در دوربین مداربسته و سیستم انجام شده است.

ب) نخریدن دوربین مداربسته دست دوم دلایل بسیاری دارد که حال آن ها را بررسی مینماییم.

1- اگر صاحب قبلی کد های ورودی دوربین مداربسته دست دوم و دزدگیر دست دوم را داشته باشد میتواند شما را تحت نظر قرار بدهد و سیستم شما را با اخلال مواجه کند.

در صورت خرید دوربین مداربسته دست دوم ممکن است حریم خصوصی شما مورد خدشه قرار گیرد.

2- هیچگونه تضمینی برای دوربین مداربسته دست دوم، وجود ندارد و شما نمی توانید قانونی اثبات کنید که این دوربین مداربسته متعلق به کیست؟ (اگر اقدام به خرید دوربین مدرابسته دست دوم نمودید حتما از خریدار رسید و امضا بگیرید)

اگر یک دوربین مداربسته دست دوم سرقتی خریده باشید ممکن است شما را به عنوان مشارکت در جنایت در نظر بگیرند و در پرونده سرقت درگیر شوید(ما خود شاهد این بوده ایم که چند مراجعه کننده به زرین سیستم دچار همچین مشکلاتی شدند)

3- شاید دوربین مداربسته دست دوم که خریدید در ابتدا تصویرش خوب باشد و یا دید در شب خوبی داشته باشد ولی ممکن است سیستم مشکلاتی داشته باشد و خیلی زود خراب شود و چون دوربین مداربسته دست دوم گارانتی ندارد شما با مشکلات رو به رو شوید.

ب) دلایل خرید یا عدم خرید دوربین مداربسته اکبند و دزدگیر اکبند عبارت است از:

دوربین مداربسته اکبند در مقایسه با دوربین مداربسته دست دوم، قیمت بالاتری دارند، اما مزایای آنها می تواند معایب را کاملاً رفع کند.

دوربین مداربسته اکبند که کسی تا به حال از آن استفاده نکرده، بی شک تصویری بهتر از دوربین مداربسته دست دوم خواهد بود.

طول عمر دوربین مداربسته اکبند به این دلیل که اجزای آن تا به حال تعمیر یا خرابی نداشته باشد، معمولاً بیشتر از دوربین مداربسته دست دوم است.

فرض کنید شما یک دوربین مداربسته دست دوم با هزینه ی کمتر خریداری کردید و فقط یک ماه کار کرده ولی یک دوربین مداربسته اکبند می تواند حدودا سی هزار ساعت(سه سال و نیم) عمر مفید داشته باشد

در دراز مدت تهیه دوربین مداربسته اکبند با صرفه تر و منطقی تر است، دوربین مداربسته اکبند زرین سیستم دارای گارانتی تعویض است.

شما به سادگی می توانید بصورت اینترنتی با یک کلیک ماوس یک دوربین امنیتی دست اول سفارش دهید.

می خواهم سیستم مداربسته من چقدر ارزان باشد؟

در انتخاب یک سیستم مداربسته ارزان مطرح کردن چنین سوالی واقعا مهم است.

میتوان از طریق تعدیل تعداد دوربین ها یا استفاده از برندهایی و محصولاتی که قیمتی مناسب دارند هزینه های نصب سیستم مداربسته را تا حدی کاهش داد یا با استفاده از ترکیبی از دوربین های با رزولوشن های متفاوت و یا تکنولوژِی های مختلف این کار را کرد.اما در صورتی که بخواهید سیستم مداربسته شما واقعا ارزان تمام شود حتما باید از برخی از المان های مهم دوربین مداربسته بگذرید.

کدام سیستم مداربسته را انتخاب کنم؟

سیستم های مداربسته به دو نوع انالوگ و شبکه تقسیم می شوند.

همانطور که احتمالا میدانید سیستم مداربسته انالوگ و دوربین های مداربسته انالوگ به مراتب از سیستم شبکه کم هزینه تر هستند پس در انتخاب سیستم ارزان خود حتما از دوربین های انالوگ استفاده کنید.

سعی کنید ترکیبی از دوربین های مداربسته AHD با کیفیت قابل قبول و دوربین مداربسته انالوگ استفاده کنید ضمنا به خاطر داشته باشید در زمان انتخاب دستگاه های مدیریت تصویر (DVR) توجه داشته باشید که دستگاه ها 4 و 8 و 16 و 32 دوربین را پشتیبانی میکنند و در صورتیکه احتمال میدهید دوربین مداربسته ای را در ایننده اضافه خواهید کرد دستگاهی با ساپورت تعداد دوربین مداربسته بیشتری انتخاب کنید.

ضمنا این نکته را نیز توجه داشته باشید که هر چقدر دستگاه قدیمی تری را انتخاب کنید که دوربین مداربسته ای با رزولوشن کم تری را ساپورت کند دیگر نمیتوانید دوربین مداربسته نسل جدید و با کیفیت بیشتری را انتخاب کنید.

ضمنا داشتن امکان انتقال تصویر نیز برای بسیاری از مشتریان بسیار مهم میباشد. البته میتوان با خرید دوربین های پلاگ اند پلی که نیازی به سیم کشی ندارد و سهولت دسترسی بالایی را نیز دارند در هزینه های کابل کشی صرفه جویی کرد.

اما با این اوصاف دوربین های پلاگ اند پلی معایب خاص به خودشان را دارند.

 

پک دوربین مداربسته ارزان قیمت

در بسیاری از موارد مصرف کنندگان سیستم های نظارت تصویری و دوربین مداربسته اقدام به سفارش پک دوربین مداربسته و یا پک دزدگیر میکنند و خود اقدام به نصب پک دوربین مداربسته در مکان خود مینمایند.پک دوربین مداربسته در برندهای مختلف بسته بندی و آماده ارسال می باشند. درصورتی که نیاز به تجهیزات جانبی دوربین مذاربسته، کابل اضافی و یا هر محصول مرتبطی داشتید، آن محصول بصورت اختصاصی به پک شما اضافه و ارسال میشود.

این پک های ارزان قیمت دوربین مداربسته در زرین سیستم تست و پس از اطمینان از سالم بودن سیستم دوربین مداربسته برای مشتری نهایی ارسال میشود.

آموزش نصب صفر تا صد دوربین مداربسته را نیز ما در تیم تولید مجتوی زرین سیستم تهیه نموده ایم و تیم پشتیبانی فنی زرین سیستم نیز آماده ی راهنمایی شما در نصب پک دوربین مداربسته هستند.

انواع پک دوربین مداربسته

پک دوربین مداربسته ارزان قیمت شامل این موارد میشود: دوربین مداربسته دام و یا بولت (بنابر انتخاب شما دوربین مداربسته بولت و یا دام انتخاب میگردد.) – یک عدد دستگاه DVR منبع تغذیه مرکزی – فبش تغذیه –  فیش BNCکابل کواکسیال ترکیبی

  1. پک دو عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  2. پک سه عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  3. پک چهار عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  4. پک پنج عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  5. پک شش عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  6. پک هفت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  7. پک هشت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل

کدام سری از دوربین های مداربسته ارزان هستند؟

 

ارزان قیمت ترین رنج از محصولات مداربسته دوربین های مداربسته انالوگ با لنز فیکس و کیفیت تصویر 420تیوی لاین هستند.

این دوربین ها با وجود کیفیت تصویر پایین نیازهای عمومی را برطرف میکنند(در حدی که فقط میتوان حضور و عدم حضور اجسام و اشخاص را آن هم به صورت تیره و تار دید در حال حاضر دوربین های مداربسته زیر دو مگاپیکسل از رده خارج به حساب می آیند و دیگر تولید نمیشوند در صورتی که پایین بودن هزینه ها برای شما بسیار مهم باشد میتوانید از دوربین مداربسته دو مگاپیکسل با قیمت پایین استفاده نمایید)

از کجا دوربین مداربسته ارزان بخرم؟

زرین سیستم به عنوان یک توزیع کننده سیستم های مداربسته، رنج وسیعی از محصولات مداربسته را به فروش میرسانیم و همچنین محصولات عرضه شده در زرین سیستم دارای گارانتی قیمت میباشند.
طبق ماده ششم از قوانین زرین سیستم گارانتی قیمت به این معنی است که:

در صورتی که در زمان خرید کالا استعلامی معتبر از مجموعه ای معتبر و فعال در زمینه ی سیستم های حفاظتی نظارتی انجام داده اید که فروشنده قیمت پایین تری را به شما اعلام کرده باشد.تحفه ی زرین سیستم خرید با ارزان ترین دوربین مداربسته ارزانما در زرین سیستم جنس مورد نظر را به همان قیمت استعلام شده به همراه تحفه ای هر چند کوچک به شما عرضه میکنیم.

تبصره 1: انجام پیگیری و راستی آزمایی از این که آیا اقلام مورد نظر اصالتی مطابق با جنس مورد نظر ما را دارد یا خیر. دلیل این اقدام این است که گاها قطعاتی در بازار عرضه میشود که از لحاظ فیزیکی بسیار شبیه به هم میباشند، اما قطعات داخلی آن ها و یا نرم افزار آن ها با هم تفاوت های بسیار دارد. یا کالا از موادی غیر قانونی تهیه شده است.

تبصره 2: نوسانات تعرفه و یا نوسانات دلار و تفاوت در زمان خرید اجناس نیز مهم است.

تبصره 3: قبل از خرید محصول، استعلامات در زمینه قیمت، نوع کیفیت محصول، نحوه کارایی و عملکرد محصول خریداری شده را انجام دهید. قیمت درست و کیفیت درست محصول اطمینان حاصل کنید زیرا زرین سیستم پس از انتخاب نهایی و خرید هیچگونه مسئولیتی در این موارد ندارد.

طبیعتا در این بین دوربین ها و تجهیزاتی با قیمت بسیار پایین هم پیدا می شود. با تماس با ما و درخواست دریافت لیست قیمت محصولات ارزان قیمت ما میتوانید محصول مناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

 

کار نصب را چه کسی انجام دهد؟

در صورتی که کار نصب سیستم دوربین مدار بسته ارزان قیمت را به یک شرکت بسپارید این شرکت موظف خواهد بود خدمات پس از فروش رو برای شما مهیا کند. چنین کاری برای شرکت و برای شما پرهزینه خواهد بود.

در صورتی که نیاز دارید سیستم شما واقعا کم هزینه شود بهتر است از یک نصاب حرفه و متهعد برای مشاوره در انتخاب دوربین مداربسته مناسب و نصب آن کمک بگیرید.

 

البته میتوانید با مطالعه دفترچه های راهنما و یا تماشای ویدیو های آموزشی خودتان دست به کار شوید.

طبیعتا در این زمان نمیشود انتظار داشت خدمات پس از فروش مناسبی اتفاق بیفتد و یا ممکن است اتصالات و یا نصب به صورت غیر استاندارد انجام وشد.

اما به هر صورت هزینه های شما برای نصب سیستم مداربسته به حداقل میرسد.

Rate this post
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *