معرفی کمپانی هایک ویژن

هایک ویژن (Hikvision) یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مدار بسته و تجهیزات وابسته) است.

لوگو هایک ویژن

هایک ویژن در سال 2001 در هانگژو چین شروع به کار کرده و یکی از برترین برند ها و پیشتازان سیستم های دوربین مداربسته در جهان میباشد.

هایک ویژن در سال ۲۰۰۱ با یک تیم ۲۸ نفره تاسیس شد، هدف اولیه این شرکت تولید تجهیزات دوربین مداربسته مانند: دوربین مداربسته، مرکز کنترل آنالوگ و آی پی، سوئیچ های شبکه، لنز دوربین، کابل شبکه و بسیاری دیگر از تجهیزات امنیتی میباشد.

HIKVISION در سال 2013 بیش از 13000 نفر در هایک ویژن مشغول به کار بودند . فقط تیم تحقیق و توسعه ی این کمپانی عظیم 4000 نفر بود که در آن زمان بزرگترین تیم تحقیق و توسعه جهان محسوب می شد.

فقط در طول سال 2018، هایک ویژن به توسعه تعداد مراکز تجاری استانی در داخل چین پرداخت و پنج زیرمجموعه جدید و چندین دفتر شعبه جدید در خارج از کشور را افتتاح کرد.

جهت سرمایه گذاری آینده پژوهی، این شرکت سرمایه گذاری عظیمی در حوزه R&D انجام داده و در حال حاضر بیش از 16,000 کارمند، مهندس، محقق در R&D هایک ویژن مشغول به کار هستند.

در حال حاضر(سال 2019) نیروی کاری این شرکت با رشد 31 درصد، به تعداد 34,000 کارمند رسیده است.

دفتر مرکزی هایک ویژن

 

محصولات HIKVISION شامل طیف کامل و وسیعی از انواع دوربین‌ مداربسته Turbo HD و دوربین مداربسته IP، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، دستگاه‌ ضبط تصاویر Turbo HDدستگاه ضبط تصاویر NVR و… می‌باشد.

هایک ویژن برند تجاری شماره یک دوربین مداربسته در لیست 20 کشور است که این لیست شامل: ایالات متحده امریکا، کانادا و پنج کشور اروپایی است.

در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و برند پیشتاز تجهیزات نظارت تصویری در حوزه سیستم‌های امنیتی در جهان به‌شمار می‌آید.

پروژه های اصلی هایک ویژن در جهان

محصولات هایک ویژن در 155 کشور در جهان و 4000 نمایندگی عرضه میشود .بسیاری از اماکن در جهان مجهز به تجهیزات هایک ویژن هستند.

  • پروژه شهری امن در سئول کره جنوبی،
  • چونگ کینگ در کشور چین
  • دون لاگر ایربرا در ایرلندبانک مرکزی هند
  • فرودگاه میلان
  • فرودگاه لیناته ایتالیا
  • فرودگاه اسپانیا
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه
  • مرکز تفریحی فیلادلفیا در ایالات متحده آمریکا
  • استادیوم ملی المپیک پکن، چین
  • استادیوم جام جهانی برزیل
  • زندان LILLE-ANNOEULLIN فرانسه
  • کلیه دوربین های مداربسته شهر سنگاپور
  • انجمن امنیت فیلادلفیا در ایالات متحد آمریکا
  • نمایشگاه شانگهای چین

 

هدف هایک ویژن

قدرت بخشیدن به بینایی برای امنیت و رشد پایدار جهان

ماموریت هایک ویژن

یافتن روش های نوآورانه برای درک و فهم بهتر جهان پیرامون ، قدرت بخشیدن به بینش تصمیم گیرندگان و متخصصان و ارتقاء امنیت و رشد پایدار جهان

ارزش های هایک ویژن

تعهد و اختصاص همه منابع در جهت موفقیت مشتری
پایداری به ارزش ها
واقع بینی و صداقت
در جستجوی برتری

بیانیه شرکت هایک ویژن

ما از لحظه ای که چشم باز میکنیم در حال درک این دنیا هستیم.
ما برای کنکاش در جهان پیرامون اشتیاق داریم.
به همین دلیل ، مشاهده برابر است با باور ، و مشاهده تجربه و تفکر را عمیق می کند.
جهان ، به لطف قانع نشدن انسان به چیز هایی که فقط چشمانش می بیند ، پیوسته درحال تغییر است.
ما همیشه بر این باور هستیم که راه های بهتری برای درک دنیای پیرامون وجود دارد.
ما برای داشتن تصویر کامل زاویه دیدمان را تغییر داده ایم.
ما برای بیشتر و دقیق تر دیدن ابزاری اختراع کردیم .
چیزی که میبینیم را ذخیره می کنیم تا دلایل پیدایش را کشف کنیم.

 

گارانتی هایک ویژن

هایک ویژن در ایران

می توان گفتHIKVISION تنها محصولی در ایران است که به صورت مشترک در پروژه های کوچک (خانه ها، واحدهای اداری و تجاری کوچک و …) و پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه، کارخانجات بزرگ و …) مورد استفاده قرار می گیرد.

دلیل این موضوع تولید دامنه بسیار وسیعی از محصولات با توجه به نیاز مشتریان است.

به طوری که محصولات سری اقتصادی هایک ویژن می توانند با برخی از ارزان قیمت ترین تجهیزات حفاظتی در ایران رقابت کنند و همچنان کیفیت و استانداردهای خود را حفظ کنند.

ما در زرین سیستم به عرضه ی انواع محصولات هایک ویژن با گارانتی های مناسب میپردازیم.

هایک ویژن یکی از بزرگترین شبکه های بازاریابی در این صنعت را تشکیل داده است که شامل 33 شرکت تابعه خارج از کشور از جمله شرکت هایک ویژن تهران نماینده رسمی فروش محصولات هایک ویژن در ایران و 35 شعبه در سرتاسر سرزمین اصلی چین است که پاسخ سریع به نیاز مشتریان، کاربران و شرکا را فراهم می کند.

پروژه های اصلی هایک ویژن در ایران

  • کلیه دوربین های هایپراستار ایران مال
  • کلیه دوربین های بانک شهر
  • جایگاه سوخت
  • موسسات مالی
  • مراکز آموزشی
  • مترو تهران
  • اجرای هزاران پروژه ساختمانی – فروشگاه – رستوران

سهم هایک ویژن از کل بازار

در پانزده سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری دنیا را از آن خود کند.

هایک ویژن بزرگترین تولید کننده دوربین مداربسته و سومین تولید کننده تجهیزات حفاظتی دنیاست.

حجم بالای فروش هایک ویژن در دنیا این مفهوم را میرساند که تجهیزات تولید شده هایک ویژن کیفیت فوق العاده ای دارد.

قاعدتا اگر محصولات هایک ویژن بی کیفیت بود و تصویر مناسبی نداشت و یا خدمات قابل قبولی نداشت.

خط تولید روزانه هایک ویژن

 

HIKVISION در سال ۲۰۱۵ حدود ۱۶ درصد از کل تولید محصولات نظارت تصویری دنیا را به خود اختصاص داد.

HIKVISION در سال ۲۰۱۶ به رتبه اول در بین ۵۰ شرکت تولیدکننده تجهیزات امنیتی رسید.

HIKVISION ویژن در سال ۲۰۱7 به رتبه اول در بین ۵۰ شرکت تولیدکننده تجهیزات امنیتی رسید.

براساس گزارش IHS، هایک ویژن را به عنوان بزرگترین تامین کننده تجهیزات نظارت تصویری و دوربین مداربسته در جهان در شش سال متوالی (2011-2016) به ثبت رسانده است.

جایگاه شماره یک بازار را در تقریبا تمام کالاهای تجهیزات شخصی، از جمله دوربین های شبکه، دوربین های آنالوگ و HD CCTV، DVR / NVR ها و رمزگذار های ویدئویی

جوایز و امتیازات

هایک ویژن در طی سال های 2010 تا 2018 28 جایزه در سطح استاندارد جهانی دریافت کرده است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • برنده جایزه ملی ZUBR روسیه در سال ۲۰۱۳
  • برنده جایزه طراحی محصول RED DOT در سال ۲۰۱۲
  • برنده جایزه بهترین دوربین مداربسته IP در Secutech سال ۲۰۱۲
  • برنده جایزه “Golden Excellence Award” در CPSE سال ۲۰۱۱
  • جایزه مجله Benchmark
  • جایزه برنز Protector & Wik:
  • جایزه ESX Innovation Award:
  • جایزه PSI
  • برنده جایزه FSdays سال۲۰۱۰
  • جایزه مجله Benchmark هایک ویژن، این جایزه را در سطح سخت افزار تجهیزات امنیتی نظارتی برای دوربین سری Deep in View مدل (DS-2CD8426G0/B-I) که یک دوربین دولنزه با قابلیت آنالیز تصویری است دریافت نموده است.این رقابت هرساله در مجله Benchmark انجام می شود.
  • جایزه PSI هایک ویژن برای دوربین اسپیدام IP مدل DS-2PT3326iz-DE3 از سری Minipanovu به مدت سه سال پی در پی برنده این جایزه شد. هر ساله بیش از هزار نفر از کارشناسان سیستم های امنیتی نظارتی در این مسابقه شرکت می کنند.  هایک ویژن در رقابتی تنگاتنگ با سایر شرکت کنندگان برنده این جایزه شده است.
  • جایزه برنز Protector & Wik این رقابت در رده محصولات نظارت تصویری برگزار گردید که هایک ویژن برای دوربین مدل DS-2cd6810F/C از سری محصولات Deep in View خود موفق به کسب این جایزه شد.

این دوربین مجهز به دو عدد لنز و مناسب برای نصب در محیط داخلی است. قابلیت شمارش افراد از دیگر قابلیت های این مدل است.

  • جایزه ESX Innovation Award هدف از این رقابت انتخاب بهترین محصول از نظر نوآوری و ابتکار در زمینه امنیت تجهیزات الکترونیکی است.

هایک ویژن این جایزه را برای دوربین تحت شبکه خود Bi-Spectrum دریافت کرده است.

داده های اصلی مالی

شرکت هایک ویژن در مه ۲۰۱۰ پس از دریافت تاییدیه های لازم وارد بورس اوراق بهادار شنزن چین شد. میزان درآمد این شرکت در سال 2017 مبلغی بیش از 46241 میلیون دلار میباشد:

یکی از بزرگ ترین شرکت های جهان در زمینه فروش دوربین مداربسته که شرکت هایک ویژن نام دارد میزان فروش خود را در سال 2018 و ابتدای فصل 2019 اعلام کرده است .

شرکت هایک ویژن، پیشرو در ارائه محصولات و راهکارهای امنیتی از جمله دوربین مداربسته، گزارش مالی کامل سال 2018 خود را منتشر کرد. در گزارش سالانه حاکی از مجموع درآمد عملیاتی 49.84 میلیارد یوآن چین، با رشد سالانه 18.93 درصدی هایک ویژن است. سود خالص مربوط به سهامداران این شرکت به میزان 11.35میلیارد یوآن چین که معادل 20.64 درصدی رشد نسبت به سال پیش است.

سال 2018، مجموع درآمد عملیاتی شرکت هایک ویژن در بازار داخلی 35.65میلیارد یوآن چین با رشد 20.18 درصدی بوده است، در حالی که مجموع درآمد خارجی شرکت 14.19 میلیارد یوآن چین با رشد 15.90 درصدی گزارش شده است.

درآمد حاصل از فروش 6/65 میلیارد دلار در سال 2017 میلادی با نرخ رشد 31/19 درصد از 2010 تا 2017 و نرخ رشد 42/1 درصد بوده است.

 

درآمد عملیاتی سال 2018 این کمپانی 49,837,132,481.61 یوان درآمد عملیاتی سال 2017 این کمپانی 41,905,476,572.07 یوان
سود خالص سهامداران سال 2018 این کمپانی 11,352,869,241.32یوان سود خالص سال 2017 این کمپانی 9,410,855,084.82 یوان

 

در این آمار نتایج کلی با توجه به شرایط پیچیده بازار و کاهش رشد اقتصادی در بازار داخلی چین رضایت بخش بود.

علاوه بر این، HIKVISION نتایج مالی فصل اول سال 2019 خود را نیز اعلام کرد که نشان دهنده مجموع درآمد عملیاتی 9.94میلیارد یوآن چین معادل رشد سالانه 6.17 درصدی بوده است. سود خالص مربوط به سهامداران این شرکت نیز 1.54میلیارد یوآن چین بوده که نشان دهنده کاهش 15.41 درصدی سالانه می باشد.

با این حال، با افزایش سرمایه گذاری در موقعیت های تجاری در بازار داخلی و رشد ثابت در بازارهای جهانی، هایک ویژن به فصل دوم سال 2019 نگاهی مثبت دارد.

هوش مصنوعی هایک ویژن

توسعه نوآورانه به سبک هایک ویژن

شرکت هایک ویژن (Hikvision) یکی از این شرکت است که در تحقیق و توسعه بسیار سرمایه گذاری کرده است تا مشتریان خود را با فیلم های با کیفیت بالا که به راحتی در هر زمان خاص قابل دسترسی هستند، به مشتریان خود ارائه دهند.

هایک ویژن همچنین موفق شد تکنولوژی ها، محصولات و راهکارهای جدیدی را معرفی و ارائه نماید.

HIKVISION شرکت پیشرو در جهان برای ارائه محصولات و راه حل های نظارت تصویری نوآورانه است. هایک ویژن از شتاب حرکتی شگرفی برخوردار است. محصولات و اپلیکیشن های گوناگون ما ، صنعت نظارت تصویری هر سال با پیشرفت های جدیدی روبه رو می سازد و با غلبه بر محدودیت های موجود به سطوح جدیدی از تکامل دست می یابد .

هایک ویژن با ورود به عرصه های جدید این صنعت ، مانند هوش مصنوعی ، محاسبات ابری و یادگیری عمیق ،صنعت امنیت و نظارت تصویری را هدایت میکند و با استفاده از آنها شتاب حرکتی عظیم به سوی آینده را برنامه ریزی می نماید .
هایک ویژن سالانه 7 تا 8 درصد از درآمد فروش سالانه خود را برای تحقیق و توسعه برای نوآوری محصول می دهد. هایک ویژن یک سیستم کامل تحقیق و توسعه چند سطحی را ایجاد کرده است که شامل هر عملیاتی از تحقیق به طراحی، توسعه، آزمایش، پشتیبانی فنی و خدمات می باشد. از جمله مراکز تحقیق و توسعه در مونترال، کانادا و دره سیلیکون، کالیفرنیا در شمال امریکا و همچنین پکن، شانگهای، چونگینگ و ووهان در چین در طول چندین سال گذشته

نیاز سنجی هایک ویژن:

هایک ویژن دانش و تجربیات خود را در مورد نیازهای مشتری در بازارهای مختلف از جمله امنیت عمومی، حمل و نقل، آموزش و پرورش، مراقبت های بهداشتی، موسسات مالی و انرژی، و همچنین ساختمان های هوشمند، تقویت کرده است.

بر این اساس، این شرکت راه حل های حرفه ای و سفارشی را برای برآورده شدن نیازهای مختلف بازار فراهم می کند. علاوه بر صنعت نظارت تصویری، هایک ویژن کسب و کار خود را به فن آوری های هوشمند خانه، اتوماسیون صنعتی و صنایع الکترونیک خودرو – که همه براساس تکنولوژی اطلاعات ویدئویی است – گسترش می دهد تا کانال هایی را برای ادامه توسعه بلند مدت مورد بررسی قرار دهد.

بعنوان مثال، پلتفرم باز AI هایک ویژن برای سرعت بخشیدن به استفاده از برنامه های کاربردی هوشمند، نسل جدید دوربین مداربسته هوشمند سری DarkFighterX جهت دستیابی به وضوح بیشتر در تاریکی و پایانه های تشخیص چهره برای بهبود عملیات ساختمان، مدیریت نیروی کار و عملیات ایمنی معرفی و ارائه شدند.

HIKVISION سال 2018، سرمایه گذاری بر روی کسب و کارهای جدید را تداوم بخشید.

EZVIZ Smart Home نمایانگر رشد سالم و حفظ سودآوری بوده، در حالی که HikRobotics به تازگی شروع به سوددهی کرده است.

همچنین سرمایه گذاری های بیشتر در سایر زمینه ها مانند Hikvision Automotive Electronics و Hikvision Intelligent Storage نیز انجام شد.

HIKVISION فعالانه باعث ارتقاء نوآوری در صنعت می شود، از اوایل عصر دیجیتال تا دوره هوشمند امروزی، از هر فرصتی برای پیشرفت در صنعت امنیت با تکنولوژی های خلاقانه استفاده کرده است.

محصولات هایک ویژن

تکنولوژی های هایک ویژن

این کمپانی با در اختیار داشتن بزرگ ترین تیم تحقیق و توسعه در زمینه هوش مصنوعی در صنعت امنیت ، تجریات چشمگیری در تشخیص هدف ویدیویی ، تقطیع تصویر ، ساختار ویدیویی و بازیابی ویدیو کسب کرده است.

  • مخلوقات هوشمند:

هوش مصنوعی هایک ویژن ، تکنولوژی های گوناگونی از قبیل ادراک چند رسانه ای، کلان داده چند بعدی، یادگیری عمیق، هوش لبه ای، بینایی ماشینی و ارتباط ماشین – انسان را در بر میگیرد .

  • کدک صوتی و تصویری:

دیتای اضافی و اطلاعات غیر حساس در سیگنال صوتی و تصویری فشرده می شود و حجم دیتای که ارسال و بر روی شبکه ذخیره می شود، با حفظ کیفیت تصویر ویدیویی کاهش می یابد.

  • آنالیز ویدیویی و شناسایی الگو:

کارایی و قابلیت های دفاعی سیستم های نظارت تصویری بهبود یافته است. کاوش واستفاده از دیتا برای حجم عظیمی از داده های نظارتی را میسر می سازد.

  • ذخیره سازی دیتای صوتی و تصویری:

هارد درایوهای پارتیشن بنده شده ، هشدار عملکراد نا مناسب هارد درایو و تکنولوژی S.M.A.R.T پراکندگی اطلاعات بر روی هارد را کاهش می دهد.

این ویژگی ها حفاظت از اطلاعات مهم را تقویت می کنند و باعث سازگاری بیشتر با سیستم های نظارت تصویری می شود.

  • کنترل و شبکه بندی پخش آنلاین مدیا:

کنترل تحت شبکه هایک ویژن بر محدودیت های مسیر دهی در تجهیزات غلبه کرده و از فشار بر روی دستگاه ساختار شبکه می کاهد .

نیاز به پهنای باند گسترده شبکه را کم می کند و تجهیزات داخلی و خارجی شبکه را مجزا می سازد.

  • توسعه سیستم نهفته (تعبیه شده):

این سیستم که بر روی اپلیکیشن ها تمرکز دارد. بر اساس تکنولوژی کامپیوتری ساخته شده ، دارای ویژگی های عملکرد پایدار و نگهداری ساده است که  تضمین کننده عملکرد با ثبات و طولانی مدت می باشند.

  • دستگیری مجرمین:

برای حل جنایات، گرفتن مجرمان و کمک به آژانس های امنیتی و تصویربرداری در مقیاس وسیع،به دوربین مداربسته با قابلیت بالا همچون دوربین مداربسته هایک ویژن نیاز خواهند بود.

  • نظارت بر ترافیک شهری:

امروزه به علت تحقیقات و نوآوری های مداوم، این دوربین برای ساختن دوربین های نابه هنگام که می تواند برای بسیاری از چیزها بخصوص نظارت بر ترافیک استفاده شود، پیش میرود.

  • تشخیص چهره دقیق:

دوربین مداربسته هایک ویژن می تواند چهره اعضائی را که به طور منظم از یک درب یا درب ورودی استفاده می کنند را اسکن کنند .دسترسی به غریبه ها را مسدود کنند تا اینکه تأیید درست انجام شود. همچنین می تواند اثر انگشت را با استفاده از داده های بیومتریک ارائه شده به سیستم برای دسترسی به امنیت بهتر اسکن کند.

  • تشخیص ورود و خروج:

همچنین می تواند برای یک بازاریاب که می خواهد بداند آیا تعداد افرادی که از مغازه یا بازار دیدن می کنند چقدر است !، برای دستیابی به یک کمپین بازاریابی از Heatmap در دوربین مداربسته هایک ویژن استفاده می کنند.

  • قابل نصب در وسایل عمومی (به همراه ضبط ویدیو):

از بعضی دوربین مداربسته هایک ویژن می توان در وسایل حمل و نقل عمومی و وسایل نقلیه خصوصی با فضای ذخیره سازی کافی برای گرفتن هر لحظه ای که در خودرو اتفاق افتاده است، نصب کرد.

مزایای دوربین مداربسته هایک ویژن

  • زاویه دید باز اکثر این دوربین ها 110درجه زاویه دید دارند
  • آسان بودن نصب برای مشتریانی که خودشان دوربین هارا میخواهند نصب کنند به عباراتی نصب و استفاده آسان
  • طراحی مناسب جهت ترساندن مجرمین همچون دوربین مدل DS-2CE16D8T-IT3E
  • کیفیت تصویر بعضی از دوربین مداربسته هایک ویژن میتوانند تصاویر را تاطول 80 متر با کیفیت تصویر مناسب مشاهده کنند.
  • برنامه نویسی پیشرفته هایک ویژن این اجازه را می دهد فیلم های با کیفیت بسیار بالاتری را نسبت به اکثر سیستم های دوربین در جهان تولید کند.
  • با توجه به سرمایه گذاری عظیم آن در تحقیق و توسعه دوربین ها، برخی از این دوربین ها می توانند با رزولوشن تصویر  3860 × 2160 پیکسل ضبط کنند.
  • سیستم های هایک ویژن با رمزگذاری های ویدئویی و رمزگشاها برای ارسال و دریافت اطلاعات ویدئویی نسبت به بقیه سیستم ها امن تر هستند.
  • طول عمر و قابلیت اطمینان بالای سیستم های HIKVISION
  • قابل گسترش بودن سیستم های نظارت تصویری HIKVISION
  • مقاوم بودن در برابر شرایط آب و هوایی بد و گرد و غبار IP67-IP66
  • مشاهده تصاویر ضبط شده روی موبایل
  • انتقال تصویر رایگان مادام العمر با شبکه IP آن می توانید از دوربین در هر نقطه از جهان تصاویر آن را به طور زنده مشاهده کنید و همچنین تصاویر ضبط شده را روی موبایل مشاهده کنید.
  • هایک ویژن بر اساس سیستم دوربین آنالوگ و HD ساخته شده است که به شما امکان می دهد صدای مطلوب و همچنین کیفیت تصویر واضح را ببینید.
  • ساپورت کردن دوربین های مداربسته در انواع تکنولوژی های مختلف: آنالوگ – TVI – AHD
  • دارای قابلیت DarkFighterX
  • قابلیت Onvif در تمامی دوربین های مداربسته تحت شبکه

گارانتی دوربین مداربسته هایلوک

مزایا برند دوربین مداربسته هایک ویژن

از جمله مزیت های کلیدی برند هایک ویژن تمرکز برای رضایت مشتری است، که در تمام مدت فعالیت خود بسیار به این موضوع اهمیت داده است.

چند ماه گذشته HIKVISION دسته ای از دوربین مداربسته را به نام Hilook به بازار معرفی کرد، این محصولات برای پروژه های کوچک و متوسط طراحی و عرضه شده است.

ازجمله ویژگی دوربین مداربسته Hilook :

  • قیمت مناسب
  • نصب و راه اندازی آسان
  • قابلیت اطمینان بالا
  • طراحی زیبا حساب می آید.

هایک ویژن به عنوان بزرگترین تولیدکننده امنیتی در جهان، پیشگام در انقلابهای صنعت نظارت تصویری در زمینه دیجیتال سازی، شبکه سازی و هوش بوده است.

 

معایب دوربین مداربسته هایک ویژن

نداشتن قابلیت ضبط صدا برای ضبط صدا باید میکروفون گذاشته شود و خود دوربین ها قابلیت ضبط صدا را ندارد.
قیمت نسبتا بالا
نداشتن صدا روی دوربین های HD
ساپورت نکردن دوربین های CVI

نتیجه گیری

قبل از تصمیم گیری برای نصب سیستم های دوربین های امنیتی، بهتر است اطلاعات کاملی در مورد تمام برند ها کسب کنید، زیرا این امر شما را قادر می سازد با تصمیم گیری آگاهانه و انتخاب درست یک برند که نیاز و انتظارات شما را برآورده می کند کمک کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی های تکمیلی در مورد انتخاب مدل و برند سیستم خود با ما تماس حاصل فرمایید.

 

لیست قیمت دوربین مداربسته توربو اچ  دی هایک ویژن

 

 

لیست قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه هابک ویژن

3/5 - (1 امتیاز)
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *