دزدگیر منزل و دوربین مداربسته منزل

دوربین مداربسته منزل و دزدگیر منزل از ضروری ترین نیاز های جهت بالا بردن سطح امنیت و نظارت در منزل شما خواهد بود، در این پست ما شما را راهنمایی میکنیم برای انتخاب سیستم نظارتی و حفاظتی مناسب جهت منزل و دوربین مداربسته منزل با ما همراه باشید.دوربین مداربسته خانه منجر به تامین امنیت و آرامش خاطر عزیزانتان خواهد شد.

خانه حریم آرامش و آسایش افراد است، حفظ ، حراست و نظارت بر محل سکونت ادمی یکی از بزرگ ترین دغدغه های اوست.

با گسترش زندگی اجتماعی انسان ها و مهاجرت ها بالطبع بیشتر شدن اختلاط های فرهنگی وقوع جرایم و بزه نیز در شهر ها و روستا ها گسترش یافته است.

به کار گماردن نگهبان و سرایدار، استفاده از سگ های نگهبان، تعبیه درب های ضد سرقت ، دیوار های بلند، استفاده از دزدگیر فلزی و یا سیم خاردار همه و همه روش های جلوگیری از سرقت سخت در منازل مسکونی است.

جلوگیری از سرقت سخت:

  • در ساختمان های ویلایی به جهت آمد و رفت ها و یا حضور افراد غیر ساکن نیز رخ میدهد (کارگر، باغبان، پرستار بچه و یا افراد غیر)
  • در مجتمع های آپارتمانی به علت حضور افراد نا آشنا و غریبه نیاز به نظارت بر فعالیت افرادی که در مشاعات حضور پیدا میکنند.(داخل حیاط، راهرو، انبار ها، راه پله و پارکینگ) مهم میباشد.

دوربین مداربسته منزل در کاهش سرقت بسیار موثر می باشد.

با استفاده از سیستم نظارتی میتوان احتمال بروز سرقت اموال موجود در مشاعات واحد مسکونی را به حداقل رساند ضمن این که به این وسیله سطح امنیت و نظارت را بالا برده و موجب حفظ امنیت و نظارت منزلتان میشود.

مقاله انتخاب دوربین مداربسته مناسب

سال های دور از خانه و تامین امنیت آن با دوربین مداربسته منزل

امروزه تقریبا تمامی خانه ها مجهز به دوربین مداربسته می باشد و اگر تا کنون به فکر این موضوع نکرده اید، باید هر چه زودتر اقدام نمایید.

در این روزگار مدرن و استفاده نامحدود از اینترنت و خرید و فروش های آنلاین به راحتی آدرس و شماره تماس و گاها نحوه ورود را به افراد ناشناس میدهید. متاسفانه از دوره ای که چراغ خانه را روشن میگذاشتیم تا از ورود دزد جلوگیری شود عبور کرده ایم و در عصر ما با خرید یک بلیط پرواز و یا هر خرید اینترنتی برای رزرو هتل ها و یا اشتراک گذاشتن تصاویر در شبکه های اجتماعی عدم حضور خود را به دزدان حرفه ای این عصر اطلاع میدهیم.با دوربین مداربسته منزل و دزدگیر منزل میتوانید از راه دور نیز حفظ و حراست منزل خود را تضمین کنید

گاها قبوض آب و برق برخی از مالکین سال های دور از خانه، به سارقان فرصت مناسب را اعلام میکنند. با وجودی که فن آوری ما را آسیب پذیر کرده است ، شرکت های فنی در تلاش برای تامین امنیت خانه های ویلایی و آپارتمان ها با نصب دوربین مداربسته پیشرفته و کاربردی می باشند.

به طور خلاصه نصب دوربین مداربسته منزل هم در خانه و هم خارج از منزل شما تمامی موارد را ضبط و ذخیره سازی می کند و حتی می توانید با تلفن های هوشمند خود با اتصال به آن از هر کجایی محیط را در نظر بگیرید.

پنج دلیل نصب دوربین مداربسته منزل

در اینجا به شما پنج تا از مهمترین دلایل نصب دوربین مداربسته منزل جهت تامین امنیت خانه و عزیزانتان ارائه میشود . این سرمایه گذاری یک ضرورت محسوب می شود:5 دلیل نصب دوربین مداربسته منزل را نام برده ایم.

  1. نصب خود دوربین مداربسته و استفاده از برچسب هایی که منزل تحت نظر دوربین مداربسته می باشد عامل بازدارنده محسوب میشود.
  2. ضبط تصاویر توسط دوربین ها بعنوان مدارک در دادگاه ها قابل استفاده می باشد.
  3. میتوان فعالیت ها و رفت و آمدهای مشکوک را رصد کرد تا از وقوع جرم پیشگیری کرد.
  4. میتوان ورود و خروج خدمتکاران، پرستار و معلم … را چک نمود و از سلامت اعضای خانواده از راه دور مطمئن شد.
  5. میتونید سوابق کافی را در زمانهای مدنظر ذخیره کنید تا تصمیمات درست و آگاهانه ای اتخاذ کنید.

هزینه نصب دوربین مداربسته از مواردی است که باید به آن توجه کنیم.سوالی که ذهن افراد را در خصوص نصب دوربین مداربسته منزل دچار تردید می کند این است که سارقین با پوشاندن چهره مانع از شناسایی شوند ولی این مشکل با با نصب دوربین های متعدد و یا استفاده از دوربین های موجود در همسایگی محل شما رفع خواهد شد و قابل پیگیری می باشد، البته با استفاده از دزدگیر منزل نیز امکان سرقت موفق رو میتوان ناممکن نمود.

اهمیت استفاده از دوربین مداربسته

هزینه نصب دوربین مداربسته خانه

قطعا مواردی که باید به آن توجه کرد هزینه تمام شده نصب دوربین مداربسته خانه می باشد. در کل هزینه ی حفاظت و تامین امنیت منزل در قبال آسودگی خاطری که به مالک و عزیزانشان می دهد قابل اغماض است . حتما باید بخشی از درآمد را جهت تامین امنیت و حفظ اموال بکار برد و نباید منتظر بود تا اتفاقی رخ بدهد تا ضرورت آن را احساس کنیم.هزینه نصب دوربین مداربسته منزلهزینه نصب دوربین مداربسته اول از هرچیز به هدف شما از نصب آن بر میگردد چرا که در انتخاب نوع دوربین مداربسته و دستگاه مدیریت تصویر بسیار موثر است. نکته بعدی که حائز اهمیت است فضا هایی که تحت پوشش قرار میگیرند، تعداد دوربین را مشخص می کند.

ریز هزینه خدمات نصب دوربین مداربسته خانه

بازه ی قیمتی بسیار وسیعی بعلت وجود مارک های متعدد داخلی و خارجی وجود دارد. حق الزحمه نصب موارد هم مطابق اتحادیه خواهد بود . حتما لینک زیر را برای آگاهی از محدوده قیمت ها مطالعه فرمایید.

پک دوربین مداربسته منزل

یک دوربین مداربسته در انواع مدل ها و با برند ها و تکنولوژی های مختلف متناسب با نیاز اماکن شما در زرین سیستم عرضه میشود با استفاده از پک دوربین مداربسته منزل انتخاب مناسبی در خرید سیستم دوربین مداربسته خواهید داشت.

این پک ها به همراه تمام تجهیزات جانبی صفر تا صد شامل: دوربین مداربسته، دستگاه DVR – منبع تغذیه، فیش ها و اتصالات، کابل ها و همنین آموزش صفر تا صد نصب و راه اندازی عرضه میشود.

پک دوربین مداربسته منزل به همراه تمامی تجهیزات مختلف

پک های دوربین مداربسته منزل

پک دوربین مداربسته واحد مشکونی شامل این موارد میشود: دوربین مداربسته دام و یا بولت(بنابر انتخاب شما دوربین مداربسته بولت و یا دام انتخاب میگردد) – یک عدد دستگاه DVR منبع تغذیه مرکزی – فبش تغذیه –  فیش BNCکابل کواکسیال ترکیبی

  1. پک دو عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  2. پک سه عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  3. پک چهار عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  4. پک پنج عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  5. پک شش عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  6. پک هفت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  7. پک هشت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل

انتقال تصویر دوربین مداربسته منزل به موبایل

انتقال تصویر یکی از مزیت های نصب دوربین مداربسته منزل می باشد بدین نحو که شما بدون توجه به فاصله مسافتی که از خانه دارید از طریق بستر اینترنت می توانید منزل خود را چک و یا حتی دوربین مداربسته منزل را کنترل نمایید.

نرم افزار های انتقال تصویری برای دستگاه های DVR و NVR  نسل جدید وجود دارد این دستگاه ها به وسیله ی کابل شبکه مودم متصل میشوند و  هر دستگاهی یک کد اختصاصی و یک پنل کاربری مجزایی در فضای ابری (CLOUD) از قبل مشخص شده در کارخانه دستگاه سازنده دارد.سپس با نصب نرم افزار موبایلی و یا ورود به پنل کاربری با استفاده پی سی در سایت مورد نظر میتوان اطلاعات را به وسیله ی اینترنت دریافت کرد و تصاویر و اصوات را دریافت کرده و به کنترل سیستم نظارتی پرداخت. به این روش ، روش انتقال تصویر P2P می گویند.انتقال تصویر دوربین مداربسته منزل و نمایش دوربین مداربسته منزل و دزدگیر از راه دور

نرم افزار XMEYE نرم افزار XMEYE

این نرم افزار یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های انتقال تصویر میباشد که قابلیت های فراوانی دارد.

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار انتقال تصویر XMEYE

نرم افزار P6SLite 

P6SLite‏

نرم افزار انتقال تصویر این دستگاه P6SLite‏ میباشد که نرم افزار انتقال تصویر بسیار مناسبی است که میتواند دسترسی های بسیار بالایی را به شما دهد.

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار انتقال تصویر p6slite

البته در صورتی که

سیستم حفاظتی(دزدگیر منزل)

سیستم حفاظتی مهم ترین نقش را در برابر حفاظت از سرقت های سخت است (شکاندن درب و یا باز کردن درب با ابزار خاص و یا کندن دیوار و… در کل وارد شدن غیر مجاز به مکان به قصد سرقت از اموال،اسناد موجود در محل ) استفاده از درب ها و پنجره های ضد سرقت، دیوار های بلند فنس کشی شده ، سگ های نگهبان و یا شب کشیک و نگهبان از معمول ترین راه های های حفاظت است.دزدگیر منزل و سیستم حفاظتی منزل به همراه انواع سنسور ها و هشدار دهنده های دزدگیرسیستم حفاظتی الکترونیکی با استفاده از سنسور های پیشرفته احتمال وقوع سرقت موفق از واحد مسکونی را به حداقل میرساند. همچنین بسیار مقرون به صرفه است.

در صورتی که واحد مسکونی مورد نظر به دستگاه دزدگیر مجهز نباشد ما با بررسی محیط دستگاه دزدگیر مناسب برای رفع نیاز آن محیط انتخاب میکنیم.

سپس بنا بر نقاط خطر ورود و شرایط مکان مورد نظر ، سنسور های الکترونیکی کامپیوتری متناسب با آن مکان در محل نصب میشود.

پک دزدگیر مکمل دوربین مداربسته منزل

محصولات برای جلوگیری از اتلاف وقت و حذف کارهای تکراری و تامین هدف مشتری در زمان و موقعیت مناسب بصورت پک یا کیت به بازار عرضه می شوند. پک های دزدگیر موجود در دزرین سیستم با پنل های مرکزی انواع برندهای موجود و سنسورها با بهترین قیمت عرضه شده اند. دزدگیر منزل همواره مکمل دوربین مداربسته منزل جهت تامین امنیت خانه و حریم شما می باشد.

پک دزدگیر قبل از ارسال تست میشود همچنین در صورت تماس با مشاوران فنی و پشتیبانی زرین سیستم میتوانید نیاز سنجی نموده و سنسور و اقلام مورد نیاز پک را تغییردهید.

پک دزدگیر منزل موجود در زرین سیستم:

آشنایی با جزئیات انواع پک دزدگیر

سیستم نظارتی(دوربین مداربسته منزل)

سیستم دوربین مداربسته منزل شامل: دوربین مداربسته و دستگاه مدیریت تصویر میباشد که با بالا بردن حس نظارت میتواند عملکرد مثبتی را برای ساکنین واحد مسکونی مورد نظر ایجاد کند.

دوربین مداربسته مکمل سیستم حفاظتی در سرقت های سخت است. دوربین مدراربسته در منزل مزایای بسیاری برای ساکنین واحد مسکونی دارد.دوربین مداربسته منزل کالای هزینه ای نیست بلکه کالای سرمایه های محسوب می شود!

دوربین مداربسته در منزل معمولا قبل (به صورت پیشگیری از وقوع جرم) و بعد از وقوع جرم ( از تصاویر برای شناسایی مجرم) به کمک ساکنین می آید.دزدگیر منزل از ابزار جلوگیری از سرقت سخت محسوب میشود.

اما در طول وقوع جرم هیچ کارایی ندارد. (البته در حال حاضر سارقان در زمان سرقت سخت از پوشش صورت و مخدوش کردن پلاک خودرو استفاده میکنند که به این صورت پیگیری سرقت بسیار مشکل میشود) البته نکته ای که بسیار شایان ذکر است بحث بازدارندگی وقوع سرقت به وسیله ی دوربین مداربسته در منزل میباشد.

(طبق آمار اقدام به سرقت در اماکنی که وجود سیستم نظارتی و حفاظتی در آن مکان محرض است بسیار بسیار کم است)نصب دوربین مداربسته به عنوان مکمل دستگاه دزدگیر بهترین تاثیر را در کاهش و توقف جرم دارد.

سیستم اعلان حریق منزل

مجموعه‌ای از قطعات الکترونیکی میباشد که وظیفه اعلان حریق در اماکن مختلف را بر عهده دارد.

سامانه‌های اعلام حریق به سه گروه آدرس پذیر، متعارف و بدون سیم نیاز به این سیستم در همه ی اماکن مسکونی واحد های تجاری و انبار ها احساس میشود و بنابر نیاز از سامانه ای خاص به خودش استفاده میشود.اعلان حریق منزل

بنابر حساسیت و خطر پذیری در ساختمان از سیستم های اطفا حریق که با تکنولوژی های متفاوت موجود در بازار همراه با سیستم اعلام حریق استفاده میشود.

ضمن این که دسته ای از سیستم های اعلام خطر ضمن این که دزدگیر هستند میتوانند نقش دستگاه مرکزی اعلام حریق را هم ایفا کنند.

 

با انواع سنسورهای اعلان حریق و کارکردشان آشنا شوید.

هوشمندسازی خانه

یکی ار مولفه هایی که به امنیت خانه کمک میکند بحث هوشمندسازی منزل می باشد. با توجه به امکانات اینترنتی و گوش های هوشمندی که در اختیار مالکین قرار دارد به راحتی میتوان خانه هوشمند را اجرایی نمود.

هوشمندسازی خانه علاوه بر کمک به پایداری محیط زیست میتواند رفاه را برای ساکنین تامین کند بدین نحو که با استفاده از رله های هوشمند میتوان تقریبا تمام وسایل برقی را از طریق گوشی همراه کنترل نمود از سیستم گرمایشی و سرمایشی، دوربین مداربسته و دزدگیر گرفته تا تنظیم نور خانه و استفاده از تجهیزات آشپزخانه از قبیل چای ساز و ماشین لباسشویی و…زمانی که در خانه حضور ندارید می توانید چراغ را روش یا خاموش کنید و یا حتی تلویزیون را برای مدتی روشن بگذارید بطوری که در حالت عادی از وسایل خانه استفاده میکنید و حضور فیزیکی ساکنین را القا می کند.

اطلاعات پنل مرکزی هوشمندساز RM2

لزوم نصب دوربین مداربسته در اماکن

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی با هدف بالا بردن سطح حفاظت اماکن شما هستیم، هر مکانی بنابر نیاز های خاص خود و همچنین موارد استفاده نیازمند موارد خاصی هست.دزدگیر جهت اماکن، دزدگیر اپارتمان، دزدگیر ویلا، دزدگیر مغازه، دزدگیر باغما برای هر فضا برای مثال: تجاری، آپارتمان، ویلا، باغ، دامداری، مرغداری، کارخانه، آموزشگاه، اداره، طلافروشی، مجتمع تجاری، منزل یک سری نکات خاص جهت نصب تجهیزات حفاظت الکترونیک و همچنین تجهیزات خاص به خودشان را دارند.

 

4.9/5 - (11 امتیاز)
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 thought on “دزدگیر منزل و دوربین مداربسته منزل

  1. سلام
    مقاله شما خیلی مفید بود و کارگشا
    خداقوت