محصولات تولیدی ما

با توجه به نیاز های خاص و محدودیت های موجود در کشور ما در زمینه ی قطعات و سیستم های الکترونیکی و کامپیوتری ما در زرین سیستم به طراحی و تولید و ODM ,OEM تجهیزات و سیستم ها میپردازیم.

در ابتدا به معرفی دوربین مداربسته ی آنالوگ و IP زرین سیستم میپردازیم:

دوربین های مداربسته فانتوم جزو دوربین های مداربسته odm میباشد، دو واژه odm و oem به شرکت هایی اطلاق می شود که معمولا کالای تولیدی خود را در قالب برندی دیگر بفروش می رسانند، گاهی تامین کننده برای کمپانی دیگر هستند و گاهی صفر تا صد را بنام کمپانی دیگر تولید میکنند.

این شرایط تحریم و خدمات ندادن شرکت های بزرگ و یا قیمت های گذاف سیستم ها ما در زرین سیستم به عرضه انواع دوربین مداربسته دام و بولت و فیش ای در بست AHD و IP به صورت اختصاصی میپردازیم که تمامی تجهیزات آن یکی به یک از با کیفیت ترین محصولات بازار (با تست های استاندارد و دقیق) تهیه و یا تولید گردیده و با برند فانتوم عرضه میشود،انواع دوربین مدرابسته دام و بولت

دوربین مداربسته دام دو مگاپیکسل بدنه پلاستیکی

این دوربین مداربسته دام فانتوم مجهز به چیپست سونی IMX323  و دید در شب بیست و پنج متری است و قابلیت های فنی بسیار زیادی از جمله: DWDR -UTC و…. دارد، مناسب برای نصب در فضاهای بسته میباشد، ما در زرین سیستم این دوربین مداربسته دام را با لنز های:1.8 میلی متر – 2.8 میلی متر – 3.6 میلی متر عرضه مینماییم.

دوربین مداربسته دام دو مگاپیکسل سونی بدنه پلاستیکی فانتوم
دوربین مداربسته دام دو مگاپیکسل بدنه فلزی 

این دوربین مداربسته دام فانتوم مجهز به چیپست سونی IMX323  و دید در شب بیست و پنج متری است و قابلیت های فنی بسیار زیادی از جمله: DWDR -UTC و…. دارد، مناسب برای نصب در فضاهای بسته میباشد، ما در زرین سیستم این دوربین مداربسته دام را با لنز های:1.8 میلی متر – 2.8 میلی متر – 3.6 میلی متر عرضه مینماییم.

دوربین مداربسته دام فلزی دو مگاپیکسل فانتوم
دوربین مداربسته بولت دو مگاپیکسل بدنه فلزی کیس کوچک

این دوربین مداربسته بولت فانتوم مجهز به چیپست سونی IMX323  و دید در شب سی متری است و قابلیت های فنی بسیار زیادی از جمله: DWDR -UTC و…. دارد، مناسب برای نصب در فضاهای باز و یا بسته میباشد و دارای استاندارد مقاومت در برابر ریزش آب و گرد و غبار IP65 میباشد.

 

دوربین مداربسته بولت دو مگاپیکسل بدنه فلزی کیس بزرگ

این دوربین مداربسته بولت فانتوم مجهز به چیپست سونی IMX323  و دید در شب فوق العاده ای دارد سی و پنج متری را به راحتی در شب به شما نمایش میدهد و قابلیت های فنی بسیار زیادی از جمله: DWDR -UTC و…. دارد، مناسب برای نصب در فضاهای باز و یا بسته میباشد و دارای بدنه ای مستحکم استاندارد مقاومت در برابر ریزش آب و گرد و غبار IP65 میباشد.

 

 

دوربین مداربسته بولت کیس بزرگ دو مگاپیکسل فانتوم

دوربین مدرابسته بولت دو مگاپیکسل وریفوکال 

این دوربین مداربسته بولت وریفوکال فانتوم مجهز به چیپست سونی IMX323  و دید در شب فوق العاده ای دارد سی و پنج متری را به راحتی در شب به شما نمایش میدهد و قابلیت های فنی بسیار زیادی از جمله: DWDR -UTC و…. دارد، مناسب برای نصب در فضاهای باز و یا بسته میباشد و دارای بدنه ای مستحکماستاندارد مقاومت در برابر ریزش آب و گرد و غبار IP65 میباشد.

این دوربین مداربسته دارای لنز وریفوکال بین 2.8 میلی متر الی 12 میلی متری است و امکان زوم اپتیکال را به کاربر میدهد، فرایند تنظیم زوم و فوکوس این دوربین مدرابسته بسیار آسان است.

دوربین مداربسته بولت وریفوکال دو مگاپیکسل فانتوم
دوربین مداربسته بولت دو مگاپیکسل استارلایت وریفوکال

ولت مجهز به چیپست پیشرفته IMX219 سونی استارلایت دارای قابلیت پلاکخوانی با لنز وریفوکال 2.8 میلی متری به 12 میلی متری با کیس فلزی بزرگ و دید در شب با تکنولوژی استارلایت با ماژول و پروژکتور IR پیشرفته پروژکتور دید در شب بسیار مناسب جهت فضا های باز و بزرگ میباشد.

این دوربین مداربسته دارای WDR فیزیگی و تنظیمات مرتبط با پلاک خوانی است و میتوان گفت از قوی ترین دوربین های مداربسته با تکنولوژی AHD عرضه شده در بازار است.

 

دوربین مداربسته استارلایت بولت وریفوکال فانتوم

 

تمامی دوربین های مداربسته عرضه شده: از جمله همین دوربین مداربسته بولت فلزی کیس متوسط دو مگاپیکسل AHD مجهز به چیپست سونی میباشند و همچنین دارای گارانتی ویژه ی تعویض و قیمت 24 ماهه زرین سیستم هستند

دزدگیر سیم کارتی گلدن

یکی دیگر از محصولاتی که به سفارش مستقیم ما و تحت کنترل ما میباشد دستگاه دزدگیر میباشد.

گلدن 805 دزدگیر گلدن 806 دزدگیر گلدن 808 دزدگیر گلدن 809

دستگاه دزدگیر گلدن یکی از پیشرفته ترین دستگاه های دزدگیر موجود در کشور است که در ایران ساخته میشود.

دزدگیر سیم کارتی گلدن

دزدگیر گلدن در مدل های 806 و 807 و 808 و 809 در بازار عرضه میشود.پنل مرکزی دزدگیر گلدن قابلیت های فنی بالایی به شرح زیر دارد:

مجهز به 4 زون هوشمند تفکیک پذیر
منبع تغذیه استاندارد جهت شارژ باطری بعد از قطع برق و رساندن تغذیه به سیستم
مجهز به ریموت کنترلر بتا با برد مناسب
قابلیت برنامه ریزی و کنترول کامل سیستم با پیامک و یا نرم افزار ویژه دستگاه(حتی به وسیله ی گوشی ساده)
قابلیت معرفی ده تلفن جهت تنظیم کردن برای شنود محیط
قابلیت سیو 10 شماره تلفن جهت ارسال پیامک
جداسازی انتن از سیستم کنترل از راه دور جهت بالا بردن اطمینان
دارای دو مودلاتور RF مجزا برای ریموت و دستگاهای بیسیم
قابلیت نصب چهار اسپیکر خروجی جهت اعلام هشدار صوتی
دارای میکروکنترهای  صنعتی با بالاترین فناوری روز دنیا
حالت نیمه فعال با تفکیک دو منطقه به صورت مجزا
ذخیره سازی وکد گیری 40 دستگاه بیسیم مستقل از هم با فرکانس های 433 و 315 کیلو هرتز
خروجی 20 آمپری مجزا برای در بازکن

نصب و راه اندازی آسان و ده ها امکان امنیتی بالا…

UPS ویژه دوازده ولت میتواند جایگزین برق اضطراری یا UPS 220 ولت باشد که با قیمت های بسیار بالا برای سیستم نظارت تصویری استفاده میگردد.
این UPS مخصوص سیستم دوربین مدار بسته طراحی شده است و دارای 4 خروجی 12 ولت جهت تامین برق دوربین و DVR می باشد که دارای منبع تغذیه و باتری 12 ولت می باشد.
یکی دیگر مزیت سیستم UPS مداربسته عدم نیاز به خرید آداپتور برای دوربین ها و دی وی آر و همچنین هزینه بسیار پایین خرید خود UPS می باشد که هزینه نهایی را نیز بسیار تقلیل خواهد داد.

کارشناسان ما در زرین سیستم جهت مشاوره در طراحی نصب و خرید سیستم های حفاظتی نظارتی در خدمت شما هستنند

تماس با ما