سیستم حفاظتی نظارتی مجتمع های تجاری

از آنجا که شلوغی و ترکام جمعیت جزء لاینفک این مراکز می باشد، دوربین مداربسته مجتمع های تجاری قابل اهمیت است، سرقت های جزئی و متعدد صاحبان فروشگاه های موجود در پاساژ را بستوه آورده است.

سیستم حفاظتی نظارتی مجتمع های تجاری با نصب دوربین مداربسته مناسب با رزولوشن بالا و استفاده از دستگاه DVR بروز با آخرین تکنولوژی با قابلیت تشخیص چهره  بسیار کمک کننده و بازدارنده خواهد بود و نیروی نگهبانی قدرت نظارت بالاتری در آمد و شد ها و وقایع داخل محوطه کسب خواهد نمود.

مراکز خرید یا بعبارتی پاساژ ها و مال به ساختمان هایی گفته میشود که فروشگاههای خرده فروش در کنار هم به فعالیت می پردازند. باید در نظر داشت به مراکز خرید امروزی یا همان مال ها امکانات تفریحی و رفاهی مانند: رستوران، بانک، سالن تئاتر، پارک بازی و… نیز افزوده شده است که باعث رونق بیشتر پاساژ ها گشته است.در بسیاری از این مجتمع ها سیستم نظارتی پیرامونی و در محیط مشاعات وجود دارد.

اما با این اوصاف هر واحد تجاری بنابر نیاز های خاص آن کسب و کار به سیستم حفاظتی نظارتی خاص خودش نیاز دارد. سیستمی که بتواند به نیاز های حفاظتی و نظارتی مخصوص آن مکان را پاسخ دهد.

لزوم استفاده از سیستم های نظارتی و حفاظتی در بازارچه ها

راسته ها و بازارچه ها در ایران عمری به قدمت تاریخ ایران زمین داره

راهنمای نصب گام به گام دوربین های مداربسته در واحد های تجاری

 انواع سیستم حفاظتی نظارتی مجتمع های تجاری  

سیستم اعلام حریق

در داخل واحد ها و یا مشاعات احتمال این وجود دارد که اشتعال و یا انفجار رخ دهد. فلذا باید در آن امکان از سیستم اعلان و یا اطفای حریق ویژه  استفاده نمود که  تا بتوان جلوی خسارت های سنگین را گرفت.

سیستم اعلام حریق برای هر واحد تجاری و مسکونی ضروری است.

از انواع سیستم های اعلان حریق فروشگاه زرین سیستم بازدید نمایید.

دفع حیوانات موذی

در مجتمع های تجاری به دلیل  ابعاد بزرگی که دارند و منابع غذایی ناشی از انبار ها و یا پسماند های مجتمع ، محیط های بسیار مناسب جهت لانه سازی حیوانات موذی در داخل واحد های تجاری و اماکن مشاع وجود دارد .میتوان برای مبارزه با این حیوانات موذی از سیستم های دفع موش و حیوانات موذی هوشمند استفاده نمود.

نحوه عملکرد این سیستم، دستگاه دفع موش با ارسال امواج فراصوت محیطی آزاردهنده برای جوندگان به وجود می آورد که باعث استرس و ناراحتی جانور میگردد، که متعاقبا حیوان ناچار به ترک محیط می شود.

آشنایی با دستگاه دفع موش و حیوانات موذی فراصوت

دوربین مداربسته

سیستم نظارتی مطلوب است که در یک واحد های تجاری  بتواند بر عمکرد پرسنل، رفتار مشتریان ، رویداد های داخل واحد تجاری احاطه کامل داشته باشد . با استفاده از این دوربین های مداربسته در جای جای واحد تجاری کم ترین نقاط کور را شاهد باشیم.

برای نظارت بر محیط میتوان با مانیتورینگ تصاویر و صداهای محیط و ذخیره ی اطلاعات در هارد دیسک دستگاه و انتقال تصاویر در بستر اینترنت و قابلیت مانیتورینگ از راه دور دسترسی ایجاد کرد.

چطور یک دوربین مداربسته مناسب با شرایط مکانی خودم ، انتخاب کنم؟

دزدگیر و بیم خطی

واحد های تجاری نیاز به سیستم حفاظتی پیشرفته وجود دارد که در صورت وقوع سرقت بازدارندگی ایجاد کند تابتوان موجبات توقف سرقت را فراهم کند.

میتوان جهت هر واحد تجاری سیستم دزدگیر مستقل استفاده نمود و یا میتوان یک سیستم دزدگیر چندین حالته را نصب نمود که توسط نگهبان پایش میشود و در صورت ورود غیر مجاز به مجتمع سیستم شروع به اطلاع دادن به نگهبان نماید.

انواع بیم خطی

آشنایی کامل با روش مقرون بصرفه ی حفاظ های مجازی به نام بیم خطی

کارشناسان ما در زرین سیستم جهت مشاوره در طراحی نصب و خرید سیستم های حفاظتی نظارتی در خدمت شما هستند

 

4.5/5 - (2 امتیاز)
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *