خدمات نصب دوربین مداربسته و دزدگیر

اگر قصد نصب دوربین مداربسته مناسب را داشته باشید ممکن است، مانند بسیاری از مشتریان سیستم های حفاظتی، نظارتی و مخابراتی زمانی که به فروشندگان، شرکت ها و مجریان این صنعت مراجعه کنید سوالات زیر برایتان پیش آید:

برای مکان مورد نظر ما چه نوع دوربین مداربسته ای توصیه میشه؟

چه نوع دزدگیر و سیستمی باید بخرم؟

دوربین و دزدگیر در چه مکان هایی نصب و به چه تعداد استفاده کنیم تا نیازمان بر طرف شود؟

مشتریان سیستم های نظارتی و حفاظتی به چند دسته اصلی تقسیم می شوند:

فروشگاه اینترنتی زرین سیستم

1-  مشتری هایی که دقیقا میدانند چه مدل از دوربین مداربسته، دستگاه نظارت تصویر دستگاه مرکزی دزدگیر و چشم های الکترونیک را و به چه تعدادی نیاز دارند (معمولا این افراد تجربه نصب سیستم ها حفاظتی یا نظارتی را داشته و یا نصاب مورد اعتمادی را میشناسند و یا خود علاقه مند به یادگیری و انجام این فعالیت را دارند که در هر سه صورت کارشناسان زرین سیستم در حد توان این عزیزان را راهنمایی خواهند کرد) بعد از ارائه سفارش و پرداخت وجه زرین سیستم تجهیزات مورد نیاز آن ها را بسته بندی کرده و به مشتری تحویل میدهد.(به صورت حضوری در دفتر فروش زرین سیستم و یا به صورت ارسال بار توسط باربری،تیپاکس و یا پست)2- مشتری هایی که سیستم حفاظتی و نظارتی دارند اما با مشکلی رو به رو شده اند و یا میخواهند نظارت و یا حفاظت مکان خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند و خواهان سیستم های حفاظتی و نظارتی قابل قبول تری هستند یا سیستم دوربین مداربسته و سیستم حفاظتی را ندارند، درخواست شفاهی یا کتبی نیاز خود را به سیستم های حفاظتی و نظارتی را به زرین سیستم اعلام میکنند و کارشناسان زرین سیستم با بازدید از مکان مورد نظر و شرایط مشتری و با در نظر گرفتن بودجه ی مشتری و  اولویت های او سیستم نظارتی و حفاظتی را برای آن مکان پیشنهاد میکنند که بتواند نیاز های امنیتی و حفاظتی آن ها را بنا بر نیازشان پوشش دهد.نصب دوربین مداربسته

آموزش گام به گام نصب دوربین مداربسته

3- مشتری هایی که سیستم حفاظتی و یا نظارتی ندارند اما میخواهند اقدام به نصب دوربین مداربسته و یا دزدگیر نمایند و در ضمن هیچ اطلاعی از این تجهیزات ندارند. در اینصورت کارشناسان فنی زرین سیستم با ارائه کاتالوگ های تصویری مناسب پیش زمینه اطلاعاتی را برایتان فراهم میکنند و درگام بعدی به بررسی مکان و معرفی تجهیزات موردنیازتان می پردازند.خدمات نصب دوربین مداربسته و دزدگیر به نحو احسن توسط تیم زرین سیستم ارائه می شود.

عملکرد سیستم حفاظتی

سیستم حفاظتی مهم ترین رکن برای حفاظت از سرقت های سخت میباشد. (شکاندن درب و یا باز کردن درب با ابزار خاص و یا کندن دیوار و… در کل وارد شدن غیر مجاز به محیط به قصد سرقت از اموال، اسناد موجود در محل) استفاده از درب ها و پنجره های ضد سرقت، دیوار های بلند فنس کشی شده، سگ های نگهبان و یا شب کشیک و نگهبان از معمول ترین راه های های حفاظت است.

اما سیستم حفاظتی الکترونیکی با استفاده از سنسور های پیشرفته احتمال وقوع سرقت موفق را به حداقل میرساند.

در صورتی که مکان مورد نظر دستگاه دزدگیر نداشته باشد ما با بررسی محیط دستگاه دزدگیر مناسب برای رفع نیاز آن محیط انتخاب میکنیم.

سپس با در نظر گرفتن نقاط خطر ورود و شرایط موجود مکان مورد نظر سنسور های الکترونیکی کامپیوتری را متناسب با آن محیط نصب میکنیم.

در صورتی که مکان مورد نظر دستگاه حفاظتی داشته باشند ولی نیاز به امکانات بیشتری داشته باشند با بررسی نقاط ضعف و نقاطی که سیستم پوشش نمیدهد سیستم را آپدیت کرده و سنسور ها را تعویض جا به جا و یا اضافه میکنیم.

تخمین هزینه ی سیستم حفاظتی

  • دستگاه دزدگیر مرکزی 650 هزار تومان الی2500 هزار تومان
  • چشم الکترونیک هر عدد (بنابر نوع تکنولوژی برند و شعاع دید) 130 هزار تومان الی 450 هزار تومان
  • ماژول اعلان حریق (زرین سیستم دستگاه مرکزی را پیشنهاد میدهد که پشتیبانی از ماژول اعلان حریق را دارا میباشد و بنا بر نوع تکنولوژی و محیط قابل پوشش) 95 هزار تومان الی 280 هزار تومان
  • باطری (برای جلوگیری از خاموش نشدن سیستم در اثر قطعی برق) 150 هزار تومان
  • اسپیکر بلندگو و پیزوالکتریک  45 هزار تومان الی 70 هزار تومان
  • انواع بیم خطی 160 هزار تومان الی 950 هزار تومان (بر مبنای تعداد چشم های سنسور نوع تکنولوژی و طول فاصله دو بیم )
  • کابل کشی و کانال کشی و سیم اندازی….
  • هزینه ی طراحی نصب راه اندازی و…

عملکرد سیستم نظارتی

سیستم نظارتی شامل دوربین مداربسته و دستگاه مدیریت تصویر میباشد که با بالا بردن حس نظارت میتواند عملکرد مثبتی را برای استفاده کننده از آن ایجاد کند (در مقاله ای جداگانه به صورت تفضیلی به اهمیت استفاده از دوربین مداربسته پرداخته ایم) ولی در کل برای بالا بردن نظارت و حفاظت (دوربین مداربسته مکمل سیستم حفاظتی در سرقت های سخت است.) نظارت تصویری کمک شایانی به کنترل فرایند های واحد میکند.

*****************************************

 دوربین مداربسته دزد نمی گیرد.

*****************************************

قبل از هر چیز باید بدانید که نصب دوربین مداربسته یک سیستم منفعل است.یعنی نمیتوان از آن به عنوان ابزار برخورد استفاده کرد.

اگر سارق وارد محل شما شود دوربین مداربسته به خودی خود نمی تواند اقدامی برای متوقف کردن او انجام دهد زیرا گاهی اوقات سارقان در زمان سرقت سخت از پوشش صورت و مخدوش کردن پلاک خودرو استفاده میکنند که به این صورت پیگیری سرقت بسیار مشکل میشود.

در صورتی که به دنبال یک ابزار متوقف کننده هستید بهتر است از دستگاه دزدگیر استفاده کنید. البته معمولا نصب دوربین مداربسته به همراه دستگاه دزدگیر بهترین تاثیر را در کاهش و توقف جرم دارد و نصب دوربین مداربسته مکملی فوق العاده برای سیستم حفاظتی میباشد.

دوربین مداربسته معمولا قبل (به صورت پیشگیری از وقوع جرم) و بعد از وقوع جرم (در صورت استفاده از تصاویر برای شناسایی مجرم) به کمک شما می آید، اما در طول وقوع جرم هیچ کارایی ندارد.

هفت راهنمایی مهم در حرید سیستم دوربین مداربسته

خدمات زرین سیستم

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته و تجهیزات سیستم نظارتی در کل بخش های خدماتی مختلفی دارد، ما در این مقاله به بررسی تامین تجهیزات میپردازیم و در مقاله ای دیگر که لینک آن را در پایین مشاهده میفرمایید به بخش به بخش و جزییات خدمات نصب دوربین مداربسته پرداخته ایم.

جزییات هزینه نصب دوربین مداربسته

  • طراحی
  • تامین تجهیزات
  • کابل کشی، کانال کشی، فلکسی کشی، داکت کشی
  • سیم اندازی
  • سوراخ کاری
  • نصب و راه اندازی تجهیزات
  • آموزش سیستم
  • انتقال تصویر و راه اندازی و نصب و تهیه و شخصی سازی نرم افزار ها
  • ارائه بیمه نامه ها  ،گارانتی خدمات، گارانتی ویژه محصول
  • ایاب ذهاب

در صورتی که مکان مورد نظر دوربین مداربسته نداشته باشد کارشناسان زرین سیستم با بررسی مکان مورد نظر دوربین مداربسته و سیستم نظارت تصویری، هارد دیسک حافظه،  مناسب با شرایط آن محیط پیشنهاد میکند و تک تک موارد زیر را بررسی خواهد نمود:

نکات مهم در نصب دروربین مداربسته

در صورتی که مکان مورد نظر دوربین مداربسته داشته باشد ولی نیاز آن مکان را پوشش ندهد ( از لحاظ تعداد دوربین ها – کیفیت تصویر دوربین ها – مکان دوربین ها – قدرت پردازشی دستگاه – قابلیت پلاک خوانی – حافظ ذخیره ساز دستگاه و … ) کارشناسان ما در ابتدا به بررسی نیاز سیستم نظارتی آن محیط میپردازند و سپس با در نظر گرفتن زیر ساخت های موجود و بودجه ی مشتری بهینه ترین سیستم نظارتی را انتخاب کرده و به جابه جایی و یا نصب دوربین ها و یا تغییر در دیگر اجزای سیستم نظارتی و اپدیت آن ( از جمله دستگاه پردازش تصویر،هارد و… ) میپردازیم.

تخمین هزینه نصب دوربین مداربسته

 

دستگاه چهار کانال

دستگاه چهار کانال آنالوگ (تی وی لاینی) از 150هزار تومان الی 250هزار تومان

دستگاه چهار کانال هایبرید (1.3 مگاپیکسلی) از 150 هزار تومان الی 205 هزار تومان

دستگاه چهار کانال هایبرید (2.4 مگاپیکسلی) از 750 هزار تومان الی 1400 هزار تومان

دستگاه چهار کانال هایبرید (5 مگاپیکسلی) از 850 هزار تومان الی 1800 هزار تومان

دستگاه هشت کانال

دستگاه هشت کانال آنالوگ (تی وی لاینی ) از 140هزار تومان الی 210هزار تومان

دستگاه هشت کانال هایبرید (1.3 مگاپیکسلی) از 185هزار تومان الی 250 هزار تومان

دستگاه هشت کانال هایبرید (2.4 مگاپیکسلی) از 950 هزار تومان الی 1400 هزارتومان

دستگاه هشت کانال هایبرید (5 مگاپیکسلی) از 1100 هزار تومان الی 2700 هزار تومان

دستگاه شانزده کانال

دستگاه شانزده کانال آنالوگ (تی وی لاینی) از 250 هزار تومان الی 550هزار تومان

دستگاه شانزده کانال هایبرید (1.3 مگاپیکسلی) از 600 هزار تومان الی 1000هزار تومان

دستگاه شانزده کانال هایبرید (2.4 مگاپیکسلی) از 1350 هزار تومان الی 2500 هزار تومان

دستگاه شانزده کانال هایبرید (4 مگاپیکسلی ) از 2000 هزار تومان الی 4500 هزار تومان

دستگاه سی و دو کانال

دستگاه های 32 کانال انالوگ و هایبرید نیز موجود میباشد برای اطلاع از قیمت و راهنمایی کارشناسان ما با ما تماس حاصل فرمایید.(اطلاعات تماس در قسمت پایین سایت موجود است.)

 

  • دوربین مداربسته (بنابر نوع تکنولوژی، کیفیت، رزولوشن تصویر، کیفیت ساخت کمپانی، برند دوربین، چیپست دوربین و نوع لنز دوربین ) قیمت های متنوعی دارد.

 

دوربین مداربسته انالوگ

(450 الی 1000 تی وی لاین) از 135 هزار تومان الی 300 هزار تومان

دوربین مداربسته AHD

یک و سه دهم مگاپیکسل از 200 هزار تومان الی 300 هزار تومان

(قیمت ها به چیپ پردازش تصویر داخلی دوربین مداربسته بستگی دارد)

 دو مگاپیکسل 285 هزار تومان الی 1200 هزار تومان

 دو  چهار دهم مگاپیکسل از 300هزار تومان الی 1350 هزار تومان

سه مگاپیکسل از 420 هزار تومان الی 1500 هزار تومان

 چهار مگاپیکسل از 395 هزار تومان الی 1500 هزار تومان

دوربین مداربسته IP

یک مگاپیکسل از 550هزار تومان 800هزار تومان

 دو مگاپیکسل از 750 هزار تومان الی 1950 هزار تومان

 پپنج مگاپیکسل از 900 الی 2500 هزار تومان

دوربین های مداربسته IP با کیفیت 3 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل نیز موجود است برای اطلاع از قیمت و راهنمایی کارشناسان ما با ما تماس حاصل فرمایید.

کابل کواکسیال ترکیبی 3250تومان الی 4800تومان کابل لن 5800تومان الی 25000تومانImage result for cctv wire

(بنا بر نوع هارد و ظرفیت هارد و گارانتی تقسیم بندی میشود)

 

هارد یک ترابایت از 700 هزار تومان الی 1350 هزار تومان

هارد دو ترابایت از 950 هزار تومان الی 2100 هزار تومان

هارد چهار ترابیات از 1850هزار تومان الی 2850هزار تومان

هارد هشت ترابایت نیز موجود است برای اطلاع از قیمت و راهنمایی کارشناسان ما با ما تماس حاصل فرمایید.

(اطلاعات تماس در قسمت پایین سایت موجود است)

  • لوله فلکسی کاور دوربین مداربسته پایه و دیگر ابزار

بنا بر نوع و کیفیت قیمت های متنوعی دارند. لوله فلکسی بنا بر قطر و جنس و رنگ و کمپانی سازنده 9000 تومان الی 50000تومان کاور دوربین مداربسته بنابر اندازه جنس بدنه و استاندارد استحکام 320هزار تومان الی 1500هزار تومان(در مقاله ای جداگانه به تفضیل به آن پرداخته ایم)

 

همه ی هزینه های نصب دوربین مداربسته

  • رک

در صورت نیاز (رک محفظه ای است که DVR مودم سوییچ دستگاه مرکزی دزدگیر و… در آن قرار می گیرد و با توجه به نوع رک قطعات سرور را ساماندهی میکند ضمن این که سیستم را تهویه و از صدمات فیزیکی نیز جلو گیری میکند قیمت رک ها بنابر اندازه ی آن ها و کیفیت ساخت بدنه و امکانات(پریز ها یونیت ها و…) و ابعاد متفاوتی دارد و از 450 هزار تومان الی چند میلیون تومان قیمت دارند.

  • یو پی اس

از 600هزار تومان الی چند میلیون تومان (در مقاله ای به صورت جداگانه اشاره کردیم)

UPS دوربین مداربسته

 

استابلایزر و UPS چیست و چه کاربردی دارد؟

در انتها ساختار سیستم نظارت تصویر و اجزای آن شامل انتقال تصاویر، نمایش تصاویر استفاده از فضای ابری را به شکل نمودار توضیح دادیم.آموزش نصب دوربین مداربسته

4/5 - (1 امتیاز)
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران