امنیت واحد های تجاری با نصب دوربین مداربسته

استفاده از دوربین مداربسته واحد های تجاری موجب این میشود که کارمندان و مراجعه کنندگان (مشتریان) را تشویق میکند به بهترین نحو رفتار کنند، در ضمن حس اعتماد و امنیت بیشتری را در خریدارن ایجاد میکند.دوربین مداربسته واحدهای تجاری از ضروریات یک صنف محسوب میشود. انتخاب دوربین مداربسته مناسب و به دنبال آن دستگاه DVR می تواند به شما در تصمیم گیری های درست کمک کند، چرا که ضبط روند روزانه اتفاقات و رصد آن منجر به شناخت بهتر شما از پرسنل و نحوه ی ارائه خدمات مناسب به مشتری میگردد. در بلند مدت متوجه خواهید شد دوربین مداربسته مغازه منجر به کاهش هزینه های شما و افزایش بازدهی و سود شما خواهد شد.

آنچه را که باید برای دوربین مداربسته فروشگاه در نظر دادشت ضبط تصاویر با کیفیت جهت تشخیص چهره، دید در شب، حافظه دستگاه، برنامه انتقال تصویر با کاربری آسان و… می باشد. دوربین مداربسته واحدهای تجاری از کالاهای ضروری کسب و کارهای امروزی می باشد، در ادامه شما را به انتخاب درست سیستم نظارتی مورد نیاز واحدهای تجاری اعم از شرکت هاٰ دفاتر، فروشگاهها و مغازه ها می پردازیم.

دوربین مداربسته در واحدهای تجاری

نصب دوربین مداربسته در واحدهای تجاری با اهداف مختلفی صورت می گیرد. دوربین مداربسته مغازه یکی از اقلام ضروری برای شروع کسب و کار و حفظ آن می باشد. مهمترین هدف، حفظ نظارت و امنیت است. اما گاها وظایف و انتظارات بیشتری از سیستم نظارتی داریم:

  • در نظر گرفتن ورود و خروج مالی
  • نظارت بر انبارگردانی
  • نظارت بر اعمال و رفتار کارکنان و مشتریان
  • بالابردن سطح حفاظت و نظارت
  • ذخیره تصاویر اتفاقات غیر مترقبه(اعم از سرقت، زورگیری، حوادث و…)

دوربین مداربسته مغازه

برای راه اندازی یک کسب و کار و یا ادامه دادن و پایداری در کارتان همانطور که خرید و فروش لازمه هر تجارتی می باشد حفظ اموال و دارایی و حساب های مالی شما امری تردید ناپذیر است چرا که سهل انگاری در این زمینه ممکن است روند سودآوری کسب و کارتان را دچار اختلال کند. یکی از مواردی که این روزها نباید از آن غافل شد دوربین مداربسته مغازه است.

مغازه را می توان به هر مکانی که در آن نوعی فعالیت اقتصادی میشود تعمیم داد. دوربین مداربسته مغازه اگر به درستی انتخاب شود و بنابر حساسیت هایی که در واحد های تجاری وجود دارد، دوربین های مداربسته با کیفیت و قابلیت اطمینان بالا بکار گرفته شود از زیان های احتمالی جلوگیری میکند و درواقع ریسک کارتان را کاهش می دهد و همچنین امنیت خاطر برایتان بوجود می آورد.

انواع دوربین مداربسته مغازه

دوربین مداربسته مغازه در طول شبانه روز کسبتان را رصد می کنند و بمیزان قابل توجهی از خرده دزدی ها و یا دزدی توسط افراد نزدیک به کسبتان مانند پرسنل و همکارانتان جلوگیری می کند، اما برای دزدی های از قبل برنامه ریزی شده، دوربین های مداربسته کمکی برای جلوگیری از سرقت نمی کند و باید مغازه را به دزدگیر اماکن تجهیز کنید.

تعیین مکان دوربین مداربسته مغازه 

دوربین مداربسته رو به روی مشتریان

به وسیله ی این دروبین اعمال مشتریان مانیتور میشود و این گونه مدیریت بهتری در بالا بردن سطح خدمات ارائه شده به مشتریان ایجاد میگردد:دوربین روبه روی مشتریان جهت نظارت رفتار ارباب ورجوع

دوربین مداربسته رو به روی فروشنده

در صورتی که فروشنده واحد تجاری خود کارفرما نباشد، احتمالا نیاز به کنترل عملکرد فروشنده و یا فروشندگان وجود خواهد داشت. برای این کار باید دوربین رو به روی فروشنده قرار خواهد گرفت.

کنترل دخل این امکان را به شما می دهد تا از ورود و خرج شدن پول مطلع شوید.

معمولا به یک دوربین پیشرفته با لنز مناسب نیاز خواهد بود.

شایان ذکر است استفاده از برد صدا میباشد که میتواند صدای محیط را به سیستم مدیریت تصاویر منتقل کرده و ذخیره کنید.دوربین مداربسته بالای صندوق و دخل

دوربین مداربسته محوطه ی بیرونی واحد تجاری

محوطه بیرونی واحد تجاری معمولا از حساسیت خاصی برخوردار است. از طریق کنترل این محوطه میتوان امینیت واحد تجاری و واحدهای اطراف را به شدت افزایش داد. استفاده از یک الی دو دوربین با توجه به شرایط محل مناسب خواهد بود.نصب دوربین مداربسته در محوطه بیرونی ساختمان

دوربین مداربسته انبار یا قفسه ها

در صورتی که مغازه دارای یک انبار باشد یا قفسه های داخلی به وسیله دیگر دوربین ها پوشش داده نشوند باید برای کنترل آنها تعداد مناسبی دوربین در نظر گرفته شود.دوربین مداربسته مابین قفسه ها در انبار و فروشگاهها

کاربرد های انتقال تصاویر و صوت مغازه

یکی از مواردی که صاحبان کسب و کار خواهان آن از سیستم دوربین مداربسته هستند این مورد است که در صورتی که در مکان تجاری خود حضور ندارند بتوانند محل کسب خود را به صورت از راه دور مورد نظارت قرار دهند، با استفاده از انتقال تصاویر و اصوات در گوشی موبایل خود میتوانند دسترسی بالایی در محیط کار خود ایجاد نمایند.استفاده از سیم کارت های ایرانسل به راحت یبه اینترنت جهت انتقال تصویر دسترسی داشته باشید.

  • در زمان هایی که در محل کار حضور ندارید از این موضوع مطمئن شوید که مغاره را به کسانی که سپرده اید مشکلی ایجاد نمیکنند.
  • از شرایط مغازه و موارد موجود اطلاع پیدا کنید.
  • بازدارندگی جهت سرقت و در صورت وقوع سرقت تصاویر دوربین مداربسته
  • دوربین مداربسته در مغازه معمولا قبل (به صورت پیشگیری از وقوع جرم) و بعد از وقوع جرم (از تصاویر برای شناسایی مجرم) به کمک ساکنین می آید.

توضحیات کامل پیرامون انتقال تصویر و دانلود نرم افزار انتقال تصویر و صدا

انتقال تصویر از دوربین مداربسته به موبایل یا تبلت شماقابل ذکر است که دوربین مداربسته بیشتر جنبه ی نظارت تصویری دارند.

اگرچه در کاهش سرقت موثر است اما همواره احتمال وقوع وجود دارد.

در نتیجه در صورتی که احتمال سرقت در واحد تجاری وجود دارد استفاده از دزدگیر بسیار مهم است.

سیستم حفاظتی که سنسور هایی با قابلیت اطمینان بالا دارد و میتواند موجب جلوگیری از وقوع سرقت شود.قرار گیری دوربین مداربسته مغازه و دوربین مداربسته هایپر مارکت

انتخاب نوع سیستم مداربسته

با وجود اینکه استفاده از دوربین مداربسته آنالوگ در محیط های تجاری بسیار رایج است و از گذشته در اماکن تجاری استفاده میشد، اما این دوربین های معمولا نیازهای کارفرمایان را عملا پوشش نمی دهند.دوربین های مداربسته با تکنولوژی ip و آنالوگدر صورتی که تشخیص چهره مشتریان برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است یا نیاز به دیدن جزئیات خاص در تصویر دارید، حتما از دوربین های AHD و یا شبکه برای واحد تجاری خود استفاده کنید.

مقایسه دوربین مداربسته IP و AHD

هر واحد تجاری بنابر نیاز ها و اقتضائات اش از دوربین مداربسته در شکل، نوع و در مکان های خاص استفاده می کند.

گام های انتخاب سیستم مداربسته مناسب واحد های تجاری

 انتخاب سیستم مدیریت تصویر

دستگاه DVR و NVR بنا بر تکنولوژی دوربین ها و تعداد دوربین ها و نیاز های پردازشی که مشتری از سیستم نظارت تصویری انتظار دارد انتخاب میشوند.قابلیت های دستگاه مدیریت تصویر:

  • انتقال تصویر به وسیله اینترنت و یا اینترانت و رادیو
  • بک آپ گیری و طول زمان ذخیره سازی تصاویر و آلارم ها بنابر نیاز مشتری
  • ضرورت همیشه فعال بودن دستگاه
  • نرم افزار با رابط کاربری مناسب در دستگاه و سیستم های کنترلی
  • ورودی صدا
  • کنترل PTZ

انواع دستگاه و انواع سیستم نظارت تصویری DVR

بهترین پک دزدگیر واحد تجاری

محتویات پک های دزدگیر ارائه شده در زرین سیستم شامل: پنل دزدگیر – سنسور دزدگیر – کابل ارتباطی – هشدار دهنده صوتی می باشد. این پک های دزدگیر با برندهای مختلف بسته بندی و آماده ارسال می باشند.

درصورتی که نیاز به سنسور بیشتر یا کابل اضافی و هر محصول مرتبطی نیاز داشتید بصورت اختصاصی به پک شما اضافه و ارسال میشود.

این پک های دزدگیر مغازه در زرین سیستم تست و سپس با اطمینان از سالم بودن سیستم دزدگیر برای مشتری نهایی ارسال میشود

آموزش نصب صفر تا صد پک دزدگیر مغازه را ما در تیم تولید مجتوی زرین سیستم تهیه نموده ایم و تیم پشتیبانی فنی زرین سیستم نیز آماده ی راهنمایی شما در نصب پک دزدگیر ویلا هستند.
پک دزدگیر ویلا

پک های دزدگیر با برندهای زیر در نظر گرفته شده است:

  1. پک دزدگیر سایلکس SG7+
  2. پک دزدگیر گلدن 809
  3. پک دزدگیر گلدن 808
  4. پک دزدگیر بی سیم
  5. پک دزگیر پارادوکس MG5000و تلفن کننده G1
  6. دزگیر پارادوکسSP4000 و تلفن کننده G1
  7. پک دزگیر پارادوکس MG5050 و تلفن کننده VDMP3
  8. پک دزدگیر پارادوکس SP4000 و تلفن کننده VDMP3
  9. پک دزدگیر MG6250 به همراه ماژول سیم کارتی
  10. پک دزدگیر MG5000 به همراه تلفن کننده VDMP3

معرفی انواع پک دزدگیر مغازه

بهترین پک دوربین مداربسته مغازه

در بسیاری از موارد مالکین مغازه ها اقدام به سفارش پک دوربین مداربسته و یا پک دزدگیر میکنند و خود اقدام به نصب پک دوربین مداربسته واحد تجاری مینمایند.پک دوربین مداربسته در برندهای مختلف بسته بندی و آماده ارسال می باشند. درصورتی که نیاز به تجهیزات جانبی دوربین مداربسته، کابل اضافی و یا هر محصول مرتبطی داشتید، آن محصول بصورت اختصاصی به پک شما اضافه و ارسال میشود.

این پک دوربین مداربسته در زرین سیستم تست و پس از اطمینان از سالم بودن سیستم دوربین مداربسته برای مشتری نهایی ارسال میشود.

آموزش نصب صفر تا صد دوربین مداربسته را ما در تیم تولید مجتوی زرین سیستم تهیه نموده ایم و تیم پشتیبانی فنی زرین سیستم نیز آماده ی راهنمایی شما در نصب پک دوربین مداربسته واد تجاری هستند.

انواع پک دوربین مداربسته

پک دوربین مداربسته واحد تجاری شامل این موارد میشود: دوربین مداربسته دام و یا بولت(بنابر انتخاب شما دوربین مداربسته بولت و یا دام انتخاب میگردد) – یک عدد دستگاه DVR منبع تغذیه مرکزی – فبش تغذیه –  فیش BNCکابل کواکسیال ترکیبی

  1. پک دو عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  2. پک سه عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  3. پک چهار عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  4. پک پنج عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  5. پک شش عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  6. پک هفت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  7. پک هشت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل

اهمیت نصب دوربین مداربسته در اماکن

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی با هدف بالا بردن سطح حفاظت اماکن شما هستیم، هر مکانی بنابر نیاز های خاص خود و همچنین موارد استفاده نیازمند موارد خاصی هست.دزدگیر جهت اماکن، دزدگیر اپارتمان، دزدگیر ویلا، دزدگیر مغازه، دزدگیر باغما برای هر فضا برای مثال: تجاری، آپارتمان، ویلا، باغ، دامداری، مرغداری، کارخانه، آموزشگاه، اداره، طلافروشی، مجتمع تجاری، منزل یک سری نکات خاص جهت نصب تجهیزات حفاظت الکترونیک و همچنین تجهیزات خاص به خودشان را دارند.

4.3/5 - (3 امتیاز)
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *