قیمت خرید!!نصب رایگان دوربین مدرابسته!!

نصب رایگان دوربین مداربسته

اگر مالک کسب و کاری مانند: کارخانه، مرغداری، پرورش ماهی، مغازه و … هستید و یا خودرویتان را کنار خیابان پارک می کنید، احتمالا با برگه های تبلیغاتی، مراجعه حضوری، تماس تلفنی ، تلگرامی و یا پیامکی مواجه شده اید که پیشنهاد تجهیز سیستم حفاظتی-نظارتی با نصب رایگان دوربین مداربسته و هوشمندسازی و دزدگیر برای محل کسب و یا منزل شما را مطرح میکند. تیتر هایی با مضامین عجیب و وسوسه انگیز چون:

  • فروش به قیمت خرید!!
  • نصب رایگان دوربین مداربسته؟!؟!
  • گارانتی ویژه ده ساله یا مادام العمر!؟!؟
  • پرداخت با شرایط ویژه پرداخت شش ماهه؟!؟!
  • فروش ویژه (بدون هیچ دلیل خاص)!!!

 هر کسب و کاری برای ایجاد مشتری نیاز به بازاریابی، بازار سازی و مشتری مداری دارد، این یک قاعده کلی برای تمامی کسب و کار ها می باشد.اما معضل از جایی آغاز میگردد که بعضی از افراد سودجو، با نیرنگ و وعده های دروغ به فریب مشتری میپردازند، البته روش هایی برای خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت نیز وجود دارد که در نهایت فاکتور خرید شما را پایین می آورد.

نصبب رایگان دروبین مداربسته

 

شگرد های منفعت طلبانه ی منفی در برخورد با مشتری

در ادامه به برخی از این شیوه ها در صنعت سیستم های حفاظتی و نظارتی جهت پوشش هزینه نصب رایگان دوربین مداربسته می پردازیم:

  • ارائه کالای تقلبی
  • ارائه کالایی خلاف توافق
  • ارائه ضمانت بدون اعتبار
  • خدمات پس از فروش نامناسب (در صورتی که سیستم با مشکلی روبه رو شود ارائه دهنده ی سیستم ها پاسخ گوی مشتری نیست)
  • قیمت های غیر اصیل
  • ارائه کالای از رده خارج شده
  • ارائه کالای قاچاق
  • نصب و طراحی غیر اصولی سیستم
  • پیشنهاد سیستمی با مارک یا مدل خاص بر مبنای کسب بیشترین سود (در حقیقت مجری پروژه و یا فروشنده تجهیزات بهترین مناسب ترین و بهینه ترین گزینه ی مورد نیاز مشتری را پیشنهاد نمیکند بلکه گزینه ای رو پیشنهاد میکند که بالاترین سود و منفعت را برایش به ارمغان میاورد)

توجه: گاها بعضی از افراد اقدام به زیر فروشی و یا  ارائه شرایط قیمتی و پرداختی خاصی مینمایند. اصطلاحا فروش جشنواره ای دارند و به مدت محدودی به این کار دست میزنند تا سهم بازار بیشتری را داشته باشند. مشخص است، کسب و کاری که همیشه در جشنواره فروش باشه یک جای کارش مورد دارد!)

زرین سیستم و نصب رایگان دوربین مداربسته

مش اصلی زرین سیستم رضایت مشتری و مشتری مداری است. افراد در صنعت حفاظت و نظارت ،دید بلند مدتی به کسب و کار خود ندارند، به مشتری مداری توجه چندانی نمیکنند . این افراد پرداخت فاکتور توسط مشتری را پایان رابطه ی خود با مشتری میدانند. اما زرین سیستم بدنبال حداکثر رضایت مشتری بعد از دریافت فاکتور، به پشتیبانی از کالایو خدمت عرضه شده می پردازد. با این الگو  زرین سیستم با گذشت بیست و پنج سال خدمت رسانی، باشگاه مشتریانی وفادار و پایدار ایجاد نموده است . بدین ترتیب در بلند مدت ثبات و ارزش خود را تضمین خواهیم کرد.

قطعا کسانی که ادعای نصب رایگان دوربین مداربسته دارند در جای دیگری از فاکتور این هزینه را پوشش میدهند، درحالیکه زرین سیستم تمامی نرخ ها متناسب با مصوبه های اتحادیه را بطور شفاف اعلام میدارد. در این بین نیز بنا به طرح های موجود ، برخی از قراردادها مشمول نصب رایگان دوربین مداربسته میگردند.

 

 

ثبات و تضمین پیشرفت یک مجموعه رابطه ی مستقیمی با کسب درآمد آن مجموعه دارد.

مجموعه ای که سود آوری قابل قبولی نداشته باشد منحل میشود.

یکی از ارکان توسعه کشور ها، ثبات کسب و کار های داخل آن کشور است. در کشور های پیشرفته کمپانی هایی توانسته اند پیشرفت کنند که تجربه ای به طول چندین دهه و یا چند صد سال داشته اند. شروع به کار زرین سیستم در زمینه ی سیستم های حفاظتی و نظارتی به سال 1372 برمیگردد.(البته استارتاپ های تکنولوژی محور سرعت بسیار بالایی دارند.)

هزینه های غیرقابل اجتناب کسب و کارها

یک کسب وکار هزینه های زیادی را متحمل میشود هزینه هایی از جمله :

  • هزینه ی نیروی انسانی
  •  حمل و نقل
  •  زیر ساخت
  •  اجاره ها
  •  خواب سرمایه درگردش مجموعه
  •  هزینه تحقیق توسعه
  •  تبلیغات و برندینگ
  •  مالیات

موارد بالا،جزو اصلی ترین هزینه های سرباره  یک کسب و کار است .

هر کسب و کاری باید در قدم اول هزینه های سربار خود را تامین نماید و در قدم بعدی به کسب سود بپردازد.به همین خاطر همواره باید نسبت به عبارت، نصب رایگان دوربین مداربسته، حساس تر باشید و مورد بررسی قرار دهید.

ما در زرین سیستم نیز از این امر مستثنا نیستیم ، قاعدتا برای ادامه در این صنعت نباید ضرر بدهیم، باید کسب سود منصفانه و منطقی را درپیش گیریم.

فاکتور رایج در هنگام تهیه سیستم حفاظتی و نظارتی

فاکتور رایج برای داشتن سیستم های حفاظتی و نظارتی مطمئن  جهت اماکن خود دارای دو بخش اصلی است:

نصب رایگان دوربنی مداربسته محاسبه هزینه ها

فروش ویژه بدون هیچ دلیل خاصی؟!؟! مثلا فروش ویژه به مناسبت 22 بهمن انقلاب اسلامی؟!؟ اخه برادر من خواهر من مگه شما اداره دولتی هستی که مثلا یارانه اختصاص بدی برای پیروزی انقلاب اسلامی؟!؟! یا برای شب یلدا؟!؟ یا عید در کومور(جزیره ای در افریقا) موجب تعطیلات میشه؟؟ هیچ گاه فریب این عبارات را نخورید و بعنوان یک مشتری آگاه کمی درنگ کنید.

پی نوشت ها:

پ.ن 1 : بسیاری از خریداران انتظارات عجیبی دارند، بطوریکه در فرایند فروش، فروشنده باید در معامله ضرر کند تا خریدار احساس کند که یک خرید موفق داشته است. (تقریبا همه ی فروشنده ها هم در حین فروش قسم جلاله میخورند که دارند ضرر میکنند!) اما وقتی قیمتی مصوب شده باشد و کالا اصالت قیمت تصویب شده را دارد تخفیف عجیب غریب در زمان پرداخت و نصب رایگان دوربین مداربسته عادلانه نیست. ( زرین سیستم به این نکته اگاه است که لذت خرید به تخفیف است اما در این امر محدودیت هایی نیز وجود دارد.)

پ.ن2 : در صورتی که در زمان خرید استعلامی از مجموعه های معتبر فعال سیستم های حفاظتی نظارتی دارید. کالا و قطعاتی را مشاهده فرمودید که ظاهرا شبیه به اقلام معرفی شده توسط زرین سیستم میباشند و فروشنده ی مورد نظر قیمت پایین تری  را به شما اعلام کرده است به ما اطلاع دهید. پس از راستی آزمایی و انطباق اصالت کالاها، چراکه گاها قطعاتی در بازار وجود دارد که از لحاظ شباهت فیزیکی بسیار شبیه به هم میباشند اما قطعات داخلی آن ها و یا نرم افزار آن ها با هم تفاوت های بسیاری دارد، جنس مورد نظر را به همان قیمت استعلام شده به همراه تحفه ای هر چند کوچک به شما عرضه میکنیم.

 

نوسانات نصب در نصب رایگان دوربین مداربسته

 

(البته نوسانات تعرفه و یا نوسانات دلار و تفاوت در زمان خرید اجناس نیز مهم است)

نصب دوربین مداربسته توسط خودتان

البته در صورتی که علاقه داشتید که خود سیستم دوربین مداربسته را راه اندازی کنید ما در زرین سیستم آموزش کامل صفر تا صد نصب دوربین مداربسته را نیز آموزش داده ایم.
Rate this post
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *