دزدگیر و دوربین مداربسته باغ و زمین

دزدگیر باغ و دوربین مداربسته باغ را میتوان از بهترین روش ها جهت تامین امنیت باغ و زمین شما نام برد که بدین ترتیب سطح امنیت مکان شما بالا خواهد رفت.

حفاظت از محصولات باغ در هنگام برداشت، لوازم و ادوات کشاورزی، خانه باغ، سرایداری و انبارها همه و همه لزوم استفاده از دوربین مداربسته مناسب و دزدگیر حرفه ای  را ضروری می کند.دزدگیر و دوربین مداربسته هوشمند سازی اماکنهر باغ میوه ای نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد تا بتواند به صورت بهینه رشد کند و تولید محصول عالی و با کیفیت داشته باشد تا سرانجام زمانی زحمات باغدار سودآور خواهد بود که محصولات را از گزند، حمله ی حیوانات وحشی در فصل برداشت و یا سارقانی که محصولات آماده شده را به راحتی از باغ خارج میکنند و یا کم کاری و دزدی های خرد برخی از کارگران محافظت شوند و همچنین حفاظت از اموال موجود.

سیستم های هشدار نفوذ(دزدگیر باغ) می توانند با دوربین مداربسته ترکیب شوند تا به طور خودکار مواردی را که رخ میدهد را ذخیره کند. به عبارتی راستی آزمایی دزدگیر را نیز بررسی نمایند و سطح نظارت و حفاظت در مکان شما بالا برود.دزدگیر باغ و دوربین مداربسته باغ جهت حفاظت از اماکن شما

دزدگیر باغ در صورت ورود افراد غیر مجاز (سارق) شروع به آژیر کشیدن و تماس با شماره های از قبل مشخص شده مینماید.

در کل استفاده از دزدگیر باغ و دوربین مداربسته باغ موجب بالا رفتن حس نظارت و امنیت در اماکن میشود. نصب بیم خطی بر روی دیوار و یا دور تا دور باغ به عنوان فنس مجازی میتواند مانع از ورود افراد غیر مجاز (سارق) به مکان مورد نظر میشود.

بیم خطی از طریق کابل و یا بی سیم به پنل مرکزی (واقع در فضای سرپوشیده ای که در داخل مکان مورد نظر وجود دارد.) متصل میشود، دزدگیر باغ موجب بالا بردن حس امنیت در محیط میشود.

هزینه خرید نصب و راه اندازی کامل دزدگیر باغ بسیار مقرون به صرفه است و حتی از نصب نازک ترین فنس توری و یا شیشه ی شکسته بر روی دیوار نیز هزینه ی کم تری برای شما خواهد داشت.

فهرست محتوا

هشت سوال رایج در رابطه با نصب بیم خطی و دزدگیر باغ و مزارع کشاورزی

آیا نصب بیم خطی و دزدگیر در باغ جلوی سرقت را میگیرد

بیم لیزر خطی مناسب برای دزدگیر باغ ها و زمین ها کشاورزی با احاطه دور تا دور دیوار ها

قطعا با استفاده از بیم خطی و سیستم دزدگیر در فضای های محصور شده مانند: باغچه ها، باغ ها به محض ورود افراد غیر مجاز (سارق)‌ سیستم دزدگیر باغ شروع به اعلام خطر به وسیله ی پیامک، آژیر یا عملگر های دیگر (مه پاش، روشن شدن پروژکتور ها، فلاشر نوری، قفل کن های برقی و…)‌ میکند و موجب فرار و یا گیر افتادن سارق و در نتیجه جلوگیری از وقوع سرقت میکند.

 آیا آژیر کشیدن و تماس جلو سرقت را میگیرد

بعد از شناسایی فرد غیر مجاز و تحریک شدن بیم لیزر و در نهایت فعال شدن پنل مرکزی دزدگیرباغ، سیستم حفاظتی شروع به آژیر کشیدن و فعال کردن فرامین صوتی و نوری (فلاشر)‌ کرده و همزمان شروع به تماس گرفتن و پیام دادن به شماره های از قبل ثبت شده میکند.

بعد از شروع صدای آژیر با صدای بیش از ۱۲۰ دسیبل در مکان مورد نظر (خصوصا در باغ ها که معمولا چند عدد پیزو الکتریک آژیری نصب میشود که حجم صدای بسیار بالایی را ایجاد میکند.) این صدا در حدی است که حتی افراد آشنا که وارد مکان میشوند و اگر به صورت عمد و یا غیر عمد سیستم را به صورت دستی فعال نموده اند استرس و فشار روانی بالایی ناشی از صدای بسیار بالا را تجربه خواهند کرد.

حال فرض کنید سارق و یا سارقینی که به قول قدیمی ها: دزد پاش سست است، در نیمه های شب و سکوت و شرایط خاص به خودش (استرس حاصل از سرقت)‌ تحت تاثیر این صدا باشد چه شرایطی را تحمل خواهد کرد.

سرقت از اماکن و آغاز صدای آژیر

 ما در زرین سیستم با 27 سال تجربه در زمینه ی تولید، طراحی، نصب سیستم های حفاظتی مکان های بسیاری را بعد از اقدام به سرقت مشاهده کرده ایم در بسیاری از این موارد سارق تجهیزات سرقت (اره و تیشه و ابزار خاص به سرقت) و یا حتی وسیله ی نقلیه خود را رها کرده و از ترس گرفتاری متواری شده اند.

ضمنا بعد از تماس و ارسال پیامک به شماره های از قبل ثبت شده و حضور به موقع افرادی که شماره شان از قبل ثبت شده بود بعد از اقدام به سرقت بسیاری از سارقان سراسیمه متواری شده اند و یا با حضور به موقع رهگذران، همسایگان، نگهبان و مالک دستگیر بشوند.

قطع شدن عمدی و یا غیر عمدی برق و تلفن

در بسیاری از موارد باغچه ها، باغ ها، فضا های محصور شده که در آن سیستم حفاظتی در آن اماکن نصب شده است در مناطق خارج شهری و روستایی واقع شده اند که دارای مشکلات انتقال برق هستند. (قطع مکرر برق)‌ و یا بسیار پیش آمده که بسیاری از سارقان قبل از اقدام به سرقت به قطع کردن برق اصلی و یا خط تلفن مکانی که قصد سرقت از آن را دارند پرداخته اند و سپس اقدام به سرقت از مکان مورد نظر کرده اند.

برای جلوگیری از از کار افتادن سیستم حفاظتی بر اثر قطعی برق پنل مرکزی دزدگیر باغ و چشم الکترونیک های آن به باطری وصل شده اند و تا ساعت ها بعد از قطع برق از باطری موجود در سیستم تغذیه میکنند.

(پنل مرکزی دزدگیر گلدن 809 و دزدگیر گلدن 808، دزدگیر گلد 9000 در صورتی که تغذیه برق شهری سیستم قطع شود، شروع به اطلاع دادن به شماره های از قبل ثبت شده توسط پیامک و تماس میکند و در صورتی که باطری رو به اتمام باشد شروع به الارم دادن میکند.)

به طور معمول پنل مرکزی دزدگیر باغ به غیر از خط تلفن به سیم کارت (همراه اول یا ایرانسل) نیز متصل میشود.

(البته پنل مرکزی دزدگیر گلدن 809، پنل دزدگیر هوشمند (گلد 9000) میتواند همزمان به سیم کارت یا فقط به خط تلفن متصل باشد یا همزمان به خط تلفن و سیم کارت متصل شود‌. )

قطع پنل دزدگیر

 آیا احتمال دستکاری دزدگیر و یا بریدن کابل وجود دارد؟ایا امکان قطع کردن دزدگیر باغ وجود دارد

یکی از نگرانی های مشتریان سیستم حفاظتی نگرانی از دست کاری سیستم (دزدگیر اماکن، چشم الکترونیک، بیم دزدگیر) و یا قطع کابل های سیستم است.

ما در زرین سیستم با تجربه ی 28 ساله در صنعت حفاظت و نظارت میتوانیم این اطمینان را بدهیم که در زمان ساخت سیستم ها و طراحی و نصب سیستم تمامی تمهیدات ممکنه در نظر گرفته شده است به عبارتی:

  • اگر کابل ارتباطی پنل مرکزی به سنسور ها و بیم ها و بریده و یا دستکاری شود.
  • اگر فردی اقدام به دستکاری پنل مرکزی و یا چشم الکترونیک و بیم خطی بکند.

سیستم فعال شده و شروع به اعلام خطر و آژیر کشیدن و تماس گرفتن و ارسال پیامک به شماره های از قبل ثبت شده میکند.

در مقاله ای به صورت مفصل در مورد امکان دستکاری دزدگیر و روش های دستکاری دزدگیر پرداخته ایم.

دستکاری و از کار انداختن دزدگیر

آیا نور خطی لیزر رو میشه دید و از بالای آن پرید؟

نحوه کار بیم خطی و دزدگیر ها با لیزر و نور مرئی؟

آیا بیم خطی نور مریی دارد و خط هایی شبیه به خطی فیلم های هالیوودی (خط های نوری منقطع) ایجاد میکنه که تو اون فیلم ها قهرمان فیلم با پریدن و حرکات اکروباتیک بیم خطی را از کار میندازد؟ خیلی از سوال های که برای مشتریان صنعت حفاظت و نظارت پیش می آید بر گرفته از فیلم های سینمایی و یا ویدیو های منتشر شده در شبکه های اجتماعی است که معمولا هیچ بویی از حقیقت و واقعیت نبرده اند.

یکی از این داستان های تخیلی اشعه های لیزر نورانی است که تو فیلم های هالیوودی محوطه های حفاظت شده مجهز به این سیستم ها و خط های تو در تو هستند و ستاره فیلم با انجام حرکت های اکروباتیک این مانع را از پیش خود بر میداره و به سرقت میپردازه اما خب چند مورد مهم در این باره وجود دارد.

1 – اول از همه طیف نوری حاصل از بیم خطی کاملا نامرئی است و امکان مشاهده آن توسط چشم انسان و در نتیجه پیدا کردن راه نفوذ وجود ندارد.

2 – سارقین مجهز به دوربین های طیف نگار نوری که خط های حاصل از نقطه های بیم خطی را مشاهده کرده و آن را فریب میدهند آن گاه چه اتفاقی می افتد؟

جواب ساده است ما در صنعت حفاظت و نظارت مهندسی قابلیت اطمینان استاندراد های مختلفی داریم.

طیف نگار نوری:

در صورتی که مکان مورد نظر شما آنقدر حساسیت و خطر سرقت بالایی دارد که امکان دارد که سارق و یا سارقین ابتدا به بررسی حرفه ای سیستم حفاظتی شما پرداخته و سپس با استفاده از دوربین های ویژه ی طیف نگار نوری (دوربین های طیف نگار نوری صد ها میلیون تومان قیمت دارند و فقط استفاده اش در صنعت هوافضا هست) با مشخص کردن خط ها و نقطه ها (در بیم خطی از دو نقطه تا شش نقطه) اقدام به سرقت کنند.

آن گاه ما به شما استفاده از بیم خطی با تکنولوژی رادیویی مایکرویوو را که استانداردی نظامی و امنیتی بالایی دارد را پیشنهاد میکنیم.

3 – بیم لیزر خطی با تکنولوژی اپتیکی (بیم لیزر خطی، بیم لیزر میله ای) تقریبا قابلیت اطمینان لازم برای همه ی اماکن را فراهم میکند.

(‌البته به جز زاغه های موشکی خاص، صنایع هسته ای، موزه های جواهرات و مکان های از این دست که خطر های زیادی تهدیدشان میکنند در این اماکن نیاز به استفاده از سیستم هایی با طراحی های ویژه هستند.)

آیا دزدگیر باغ و بیم لیزر خطا و آژیر مزاحم دارد؟

تنظیمات جهت رفع آژیر مزاحم دزدگیر باغ و مزارع

در صورت حضور حیوانات (‌سگ نگهبان، گربه خانگی، سمور و…)‌ و رد شدن آن ها از بیم لیزر سیستم اعلام هشدار نمیکند.

میتوان سیستم را به گونه ای تنظیم کرد که با تحریک حیوانات از این دست اعلام هشدار کند. گاها برای هشدار ورود سگ ولگرد و یا گرگ و راسو به مکان مورد نظر از این تنظیمات استفاده میشود.

خصوصیت پت به این صورت عمل میکند که چیزی که قادر به تحریک کردن بیم لیزر باشد باید ابعاد انسانی داشته باشد تا سیستم تحریک بشود. (البته با تنظیم در بیم خطی دیجیتال سرعت حرکت جسم تحریک کننده را نیز میتوان تنظیم نمود.) ویدیو های تست بیم خطی توسط تحریک به وسیله ی حیوانات نیز در سایت موجود است.

در کل اگر:

  • اجزای یک سیستم حفاظتی (پنل مرکزی، سنسور ها، کابل، هشدار دهنده ها) درست انتخاب بشوند.
  • مشکلی از لحاظ ساخت، نصب، طراحی و راه اندازی نداشته باشند.
  • درست کالیبره باشند.
  • درست استفاده بشوند.

سیستم اطمینان بالایی خواهد داشت و قطعا اقدام به جلوگیری از سرقت خواهد کرد.دزدگیر باغتقریبا میتوان اطمینان داد چیزی به نام آژیر مزاحم و خطا وجود ندارد.

(‌ما در زرین سیستم تجربه ی این را داشته ایم که سیستم حفاظتی برای مکانی نصب و راه اندازی کرده بودیم و در طول پنج سال که از زمان نصب سیستم گذشته دو بار سیستم هشدار داده است که هر دو بار سارقین اقدام به سرقت از مکان مورد نظر کرده بودند.)

دزدگیر فنس باغ

در بسیاری از موارد باغ ها و زمین های کشاورزی به وسیله ی فنس مورد حفاظت قرار میگیرند، اما گاها پیش می آید که سارق یا سارقین اقدام به پاره کردن فنس و وارد شدن به مکان و یا حتی اقدام به سرقت خود فنس بپردازند.فنس دزدگیر و یا بیم خطی فنسی یکی از مواردی است که به جهت بالا رفتن سطح حفاظت اماکن پیشنهاد میشود.

با استفاده از بیم خطی میله ای در دزدگیر باغ و به عبارتی ایجاد یک دیواره ی نامرئی در دور تا دور محیط باغ و شبیه به دزدگیر فنس و همچنین سیم کشی دزدگیر از مسیر فنس باغ سیستم به گونه ای چیده میشود که در صورتی که فرد یا افرادی به محیط باغ نزدیک بشوند یا قصد بریدن فنس دور تا دور را داشته باشند سیستم دزدگیر فعال شده و شروع به آژیر کشیدن و هشدار دادن مینماید.

دزدگیر بیم خطی میله ای و پوشش دور تا دور مسیر کابل کشی سیستم حفاظتی

ضمن این که میتوان با بافتن کابل دزدگیر در مسیر فنس و همچنین نصب رله جهت جبران افت ولتاژ NC در کنار پنل دزدگیر در صورتی که فرد یا افرادی اقدام به بریدن فنس بنمایند سیستم دزدگیر شروع به هشدار دادن مینماید.

نصب بیم خطی بر روی دیوار

در صورتی که بیم خطی بر روی دیوار نصب شود، دیگر ارتفاع بیم مهم نیست در صورتی که فردی اقدام به بالا رفتن از دیوار و گذشتن از دیوار بکند به هر صورت بیم دزدگیر تحریک میشود و فرمان به هشدار دادن مینماید.

نصب بیم خطی بر روی دیوار

به عبارتی فردی که قصد بالا رفتن از دیوار داشته باشد بدون شک سطح مقطعی بیش از بیست سانتی متر را بر روی دیوار ایجاد خواهد کرد بدین صورت خط نامرئی ایجاد شده ی بیم قطع شده و شروع به هشدار دادن مینماید.

مزیت دیگر نصب بیم خطی بر روی دیوار این است که در صورتی که گربه یا موش از روی دیوار راه برود بیم خطی تحریک نشده و سیستم آژیر نمی‌زند، ضمن این که از آن جا که پرنده ها نیز به صورت عمودی پرواز نمی‌کنند بلکه زاویه دار پرواز میکنند در نتیجه بیم خطی توسط پرندگانی که بر روی دیوار نیز نشسته اند تحریک نمی‌شوند.

مکان نصب بیم خطی

میتوانید بیم خطی 100 متری را به چندین روش مختلف بنابر شرایط محیطی و حفاظتی و همچنین نیاز در مکان مورد نظر نصب نمایید.
مکان نصب بیم خطی و نوع نصب بیم خطی در اماکن مختلف بنا بر نیاز شما
  1. نصب بر روی دیواره ها، بدین صورت شما میتوانید بر دیواره های دیوار های بیرونی در ارتفاع مناسب (شصت الی نود سانت) نصب نمایید.
  2. نصب بیم خطی بر بالای دیوار به صورتی که اگر کسی از دیوار بالا رفت و قصد ورود به داخل را داشت سیستم حفاظتی تحریک شده و اعلان هشدار مینماید.
  3. نصب بیم خطی بر روی تیر حائل بر روی دیوار دیوار
  4. نصب بیم خطی بر روی تیر مجزا در ارتفاع های مختلف

تمپر بیم(ضد دستکاری بیم)

از آن جا که بیم خطی و چشم الکترونیک و آژیر بیرونی مجهز به تمپر می‌باشد، در صورتی که حتی دزدگیر خاموش باشد و کسی قصد دستکاری اجزای آن را داشته باشد، در همان لحظه سیستم فعال شده و شروع به اعلام خطر و آژیر کشیدن و تماس گرفتن و ارسال پیامک به شماره های از قبل ثبت شده میکند، بیم های عرضه شده در زرین سیستم قابلیت کلید تمپر را دارند.تمپر ضد خرابکاری

 چشم دزدگیر الکترونیک پت (چشمی فضای بیرون)

برای محیط داخل و یا زیر سقف میتوان از انواع جشم الکترونیک ها استفاده نمود ولی در صورتی که نیاز است که چشم الکترونیک در فضای باز و یا نیمه باز قرار گیرد، از چشم الکترونیک های خاص که ترکیب نوری پیشرفته و تکنولوژی پردازش دیجیتال دارای چشم دو گانه(دارای ۲ سنسور المنت دوگانه در خلاف جهت یکدیگر و یا مایکروویو) که در چشمی وزنی G235 وجود دارد پیشنهاد میشود، چشمی های فضای باز جهت محافظت از محیط بیرونی ساختمان و محوطه اطراف آن مورد استفاده قرار میگیرد و به حیوانات، نور افتاب، باد گرم و… نیز حساسیت نشان نمیدهند و خطا نمی‌زنند.

انواع چشمی دزدگیر اماکن

  چه مدل از بیم خطی برای مکان مورد نظر ما استفاده میشودبیم خطی لیزر در مدل های مختلف

بنابر نیاز مشتری و شرایط محیط از لحاظ فاصله ی بین دهنه ها (فاصله ی فرستنده و گیرنده ی بیم خطی از هم) و پهنای خط فنس مجازی(ارتفاع بیم خطی)، بیم های لیزر متنوعی مورد استفاده قرار میگیرد:بیم لیزر خطی

آشنایی کامل با انواع بیم خطی عرضه شده در فروشگاه زرین سیستم

 

 دزدگیر باغ شامل چه تجهیزاتی است و نصب آن چگونه است.

همه ی اقلام در انواع و برندهای مختلف متناسب با نیاز و بودجه ی شما در لیست فروش زرین سیستم موجود است. (که در فروشگاه اینترنتی و یا کانال تلگرام زرین سیستم)‌ وجود دارد.

این اقلام شامل: پنل دزدگیر، کابل دزدگیر، هشدار دهنده ها، باطری، بیم خطی و… می‌باشد.

البته شما میتوانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری (به وسیله ی : تلفن های زرین سیستم، تلگرام زرین سیستم، واتساپ زرین سیستم)‌ ارتباط داشته باشید کارشناسان فنی و فروش ما راهنمایی های لازم جهت خرید، طراحی، نصب و خدمات دهی را در اختیار شما قرار خواهند داد.تیم تولید محتوا زرین سیستم آموزش نصب گام به گام صفر تا صد سیستم دزدگیر را آموزش داده است و میتوانید با استفاده از این آموزش اقدام به نصب دزدگیر باغ بنمایید.

 

آموزش کامل نصب دزدگیر

دزدگیر باغ بدون برق

در بسیاری از باغ ها در اقصی نقاط ایران برق جهت روشنایی و سیستم دزدگیر باغ وجود ندارد، در این صورت ما به شما استفاده از سلول خورشید و یا باطری های با آمپراژ بالا را پیشنهاد میدهیم.(باطری آمپر بالا برای دزدگیر باغ بدون برق مشکلات متعددی جهت شارژ ایجاد میکنم و حداقل هر چند روز یک بار باید اقدام به شارژ باطری بنمایید که خود مشکلات بسیاری را در آینده ایجاد میکند.)

نکته ی بسیار مهمی که در این امر وجود دارد این است که دزدگیر ها نیاز به ورودی دوازده ولت دارند و شما بدون استفاده از اینورتر که هزینه ی بالایی دارد نیز میتوانید دزدگیر باغ را راه اندازی نمایید.

در صورتی که امکان نصب سلول خورشیدی وجود ندارد و یا شما به صورت مقطعی نیاز به سیستم دزدگیر دارید و از طرفی تردد به نسبت بالایی به باغ دارید(در حد هفته ای یک بار) میتوانید یک باطری خودرویی تهیه نموده و باطری را هر مدتی شارژ و دشارژ نمایید.

پک دزدگیر باغ

ما تجربه عرضه، فروش، اجرای سیستم دزدگیر باغ های مختلفی را در اقصی نقاط ایران داشته ایم(از باغ های کیوی در شمال تا باغ های بزرگ پسته در رفسنجان و کرمان و… و همچنین باغ های مرکبات استان فارس و…) و بنابر نیاز های حفاظتی شما جهت بالا بردن حفاظت باغ و زمین های کشاورزی پک های دزدگیر مناسبی را به شما عرضه میداریم.

محتویات پک های دزدگیر باغ ارائه شده در زرین سیستم شامل: پنل دزدگیر، چشم الکترونیک، کابل ارتباطی، هشدار دهنده صوتی می باشد. این پک های دزدگیر با برندهای مختلف بسته بندی و آماده ارسال می باشند.تجهیزات پک دزدگیر و سیستم های حفاظت الکترونیکدر صورتی که نیاز به سنسور بیشتر یا کابل اضافی و هر محصول مرتبطی نیاز داشتید به صورت اختصاصی به پک شما اضافه و ارسال میشود.

این پک های دزدگیر باغ در زرین سیستم تست و سپس با اطمینان از سالم بودن سیستم دزدگیر برای مشتری نهایی ارسال میشود

آموزش نصب صفر تا صد پک دزدگیر ( نصب دزدگیر) باغ و زمین های کشاورزی را ما در تیم تولید محتوی زرین سیستم تهیه نموده ایم و این آموزش ها به گونه ای است که شما با کم ترین دانش فنی نیز میتوانید این سیستم ها را راه اندازی فرمایید.

تیم پشتیبانی فنی زرین سیستم نیز آماده ی راهنمایی شما در نصب پک دزدگیر باغ هستند.
پک دزدگیر ویلا

برای سیستم دزدگیر باغ شما پک های دزدگیر با برندهای زیر در نظر گرفته شده است:

  1. پک دزدگیر سایلکس SG7+
  2. پک دزدگیر گلدن 809
  3. پک دزدگیر گلدن 808
  4. پگ دزدگیر گلد 9000
  5. پک دزدگیر بی سیم
  6. پک اعلان سرقت پارادوکس MG5000 و تلفن کننده G1
  7. اعلان سرقت پارادوکسSP4000 و تلفن کننده G1
  8. پک اعلان سرقت پارادوکس MG5050 و تلفن کننده VDMP3
  9. پک دزدگیر پارادوکس SP4000 و تلفن کننده VDMP3
  10. پک دزدگیر MG6250 به همراه ماژول سیم کارتی
  11. پک دزدگیر MG5000 به همراه تلفن کننده VDMP3

معرفی انواع پک دزدگیر باغ

دزگیر باغ پارادوکس

دزدگیر پارادوکس با قابلیت های فنی بسیار بالا

کمپانی پارادوکس را میتوان به عنوان سردمدار و پیشرو در توسعه سیستم های حفاظت الکترونیکی و دزدگیر در دنیا نام برد، محصولات این کمپانی محصولاتی کارا، پیشرفته با بالا ترین سطح امنیت و ضریب اطمینان بالا بهترین گزینه برای اماکنی است که نیاز به سطح حفاظتی بالایی دارند، گاها دسته ای از عزیزان به دنبال بالا ترین و با کیفیت ترین دزدگیر باغ جهت بالا بردن سطح حفاظت اماکن خود هستند در این صورت ما به شما پیشنهاد استفاده از دزدگیر پارادوکس را میدهیم.

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع دزدگیر پارادوکس و برند های دیگر در ایران هستیم.

معرفی دزدگیر پارادوکس

استفاده از چشمی فضا باز پارادوکس به جهت باغ یکی از مواردی است که میتوان با استفاده از این سنسور ها حفاظت باغ خود را بسیار بالا ببرید.

چشمی dg85 پارادوکس

اهمیت نصب دوربین مداربسته در اماکن

ما در زرین سیستم عرضه کننده انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی با هدف بالا بردن سطح حفاظت اماکن شما هستیم، هر مکانی بنابر نیاز های خاص خود و همچنین موارد استفاده نیازمند موارد خاصی هست.دزدگیر جهت اماکن، دزدگیر اپارتمان، دزدگیر ویلا، دزدگیر مغازه، دزدگیر باغما برای هر فضا دوربین مداربسته مورد نیاز اماکن را بررسی و نیازسنجی نموده ایم. برای مثال:  واحد‌های تجاری، آپارتمان ، ویلا، باغ، دامداری، مرغداری، کارخانه، آموزشگاه، اداره، طلافروشی، مجتمع تجاری، منزل یک سری نکات خاص جهت نصب تجهیزات حفاظت الکترونیک و همچنین تجهیزات خاص به خودشان را دارند.

قیمت دوربین مداربسته برای باغ

انواع دوربین مداربسته با تکنولوژی ها کیفیت ها برند ها و قیمت های مختلفی در بازار موجود است، قیمت دوربین مداربسته برای باغ با توجه به شرایط کنونی بازار ایران بسیار عامل تعیین کننده در انتخاب دوربین مداربسته باغ می باشد. ما در زرین سیستم انواع دوربین مداربسته جهت باغ را بر مبنای بودجه شما و البته نیاز شما پیشنهاد مینماییم، با مراجعه به فروشگاه زرین سیستم می توانید هر آنچه را برای تجهیز امنیتی باغتان نیاز دارید ببینید و مقایسه کنید.

پس از طراحی سیستم نظارتی و مشخص کردن تجهیزات و اقلام مورد نیاز اعم از دوربین مداربسته، دستگاه DVR کابل و… اقدام به خرید این تجهیزات  از فروشگاه مینمایید، پس از تحویل این تجهیزات به شما فرایند خدماتی نصب شامل موارد زیر ساخت و نصب و راه اندازی تجهیزات اغاز میشود، در مقاله ای به صورت کامل به تجهیزات مورد نیاز و یا اپشنال سیستم دوربین مداربسته اشاره شده است.هزینه های نصب دوربین مدرابسته باغ تجهیزات دوربین مداربسته

مکان مناسب نصب دوربین باغ

پیدا کردن محل مناسب جهت نصب دوربین مداربسته و زاویه ی مناسب آن ها جهت باغ ها و باغ ویلا ها امری است بسیار مهم که نیازمند دانش و تجربه ی بالایی در امر سیستم های حفاظتی نظارتی را میطلبد.محل نصب دوربین مداربسته باغ در ورودی باغ، حیاط دور تا دور بنا، انباری و سرایداری، ورودی ساختمان اصلی اما بنا بر تجربه ی ما مکان های معمولی که نیاز به پوشش سیستم دوربین مداربسته دارد عبارت است از:

ورودی اصلی ساختمان باغ ویلا:

معمولا ورودی های اصلی ساختمان واقع شده در باغ مهم ترین قسمت جهت قرار گیری دوربین مداربسته میباشد، پیشنهاد ما این است که ورودی های دور تا دور خانه باغ را با دوربین مداربسته پوشش دهید.

محوطه رو به رو ساختمان به سمت باغ:

معمولا محوطه رو به روی ساختمان حیاط و پارکینگ خودرو های و یا استخر و انبار و… قرار دارد، پیشنهاد میشود چند دوربین این محوطه را مورد پوشش قرار دهند.

درب های ورودی اصلی باغ:

میتوان جهت نظارت بر خودرو ها و افرادی که وارد و خارج میشوند از حیاط باغ در ورودی باغ دوربین یا دوربین های مداربسته ای را نصب کرد که حس نظارت بیشتری را ایجاد نمود.

رو به سرایداری یا نگهبانی باغ:

نصب دوربین مداربسته به سمتی که ورودی های سرایداری،نگهبانی و انبار های باغ را نیز پوشش بدهد نیز یکی از مواردی است که جهت خفظ حراست هر چه بیشتر پیشنهاد میشود.

با توجه به این که ساختمان های واقع شده در باغ ها بنابر طراحی خود و همچنین ابعاد نیازمند طراحی و به کارگیری سیستم حفاظتی و دوربین مداربسته اختصاصی خاص به خودشان هستند پیشنهاد میکنیم برای انتخاب و خرید سیستم حفاظتی و نظارتی مناسب با کارشناسان ما در تماس باشید.

حفاظت از باغ به وسیله سگ نگهبان

بسیاری از مالکین باغ ها برای حفاظت از باغ از سگ نگهبان استفاده میکنند و معتقدند با استفاده از سگ نگهبان دیگر نگران سرقت از مکان و باغشان نیستند.

اما متاسفانه تجربه ثابت کرده است که سگ داشتن در باغ به غیر از علاقه شخصی جهت نگهداری از سگ کاربرد حفاظتی ندارند و چه بسیار سگ هایی که مسموم و کشته شدند و یا حتی سگ های نگهبان با ارزشی که دزدیده شده اند.(بسیاری از مالکان سگ های نگهبان با ارزش برای نگهداری سگ خود نیز دزدگیر نصب نموده اند.)

 

 

 

انواع برندهای مناسب دوربین مداربسته باغ

دوربین مداربسته باغ ODM شده در زرین سیستم
جهت تجهیز دوربین مداربسته باغ با قیمت مناسب و کیفیت معقول میتوانید از تجهیزات ODM شده زرین سیستم استفاده نمایید. و یا پک دوربین مداربسته را خریداری نمایید.

مشخصات، کارایی و قیمت دوربین های مداربسته ODM شده در فروشگاه زرین سیستم

دوربین مداربسته مگاویژن یک دوربین مداربسته با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب است.

دوربین مداربسته باغ مگاویژن
جهت تجهیز دوربین مداربسته باغ با قیمت قابل قبول و کیفیت خوب میتوانید از سیستم های دوربین مداربسته با مارک مگاویژن که مرکزیت این کمپانی در کشور تایوان است را از زرین سیستم تهیه نمایید.

مشخصات، کارایی و قیمت دوربین های مداربسته مگاویژن در فروشگاه زرین سیستم

داهوا یکی از بهترین دوربین مداربسته سازان دنیا است.

دوربین مداربسته باغ داهوا
جهت تجهیز دوربین مداربسته باغ میتوانید از سیستم های دوربین مداربسته با داهوا یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و دومین تولید کننده سیستم حفاظتی دنیا است، استفاده فرمایید. دوربین های مداربسته داهوا کیفیت قابل قبولی برخودار هستند و البته قیمت بالایی دارند.(نسبت به دیگر برند های هم کیفیت قیمت بالا تری دارد و نسبت به هایک ویژن قیمت پایین تری دارد.)

مشخصات ، کارایی و قیمت دوربین های مداربسته داهوا در فروشگاه زرین سیستم

زرین سیستم این نوید را به تمامی خریداران و مشتریانش می دهد، در صورتی که در زمان خرید استعلامی از مجموعه های معتبر فعال سیستم های حفاظتی نظارتی دارید. کالا و قطعاتی را مشاهده فرمودید که ظاهرا شبیه به اقلام معرفی شده توسط زرین سیستم میباشند و فروشنده ی مورد نظر قیمت پایین تری را به شما اعلام کرده است به ما اطلاع دهید.

پس از راستی آزمایی و انطباق اصالت کالاها، چراکه گاها قطعاتی در بازار وجود دارد که از لحاظ شباهت فیزیکی بسیار شبیه به هم میباشند اما قطعات داخلی آن ها و یا نرم افزار آن ها با هم تفاوت های بسیاری دارد، جنس مورد نظر را به همان قیمت استعلام شده به همراه تحفه ای هر چند کوچک به شما عرضه میکنیم.

پک دوربین مداربسته باغ

ما در زرین سیستم تجربه نصب و همچنین عرضه انواع سیستم دوربین مداربسته جهت باغ ها را داشته ایم، در بسیاری از موارد مالکین باغ ها اقدام به سفارش پک دوربین مداربسته و یا پک دزدگیر میکنند و خود اقدام به نصب پک دوربین مداربسته باغ مینمایند.پک دوربین مداربسته در برندهای مختلف بسته بندی و آماده ارسال می باشند. درصورتی که نیاز به تجهیزات دوربین مداربسته، کابل اضافی و یا هر محصول مرتبطی داشتید، آن محصول بصورت اختصاصی به پک شما اضافه و ارسال میشود.

این پک دوربین مداربسته در زرین سیستم تست و پس از اطمینان از سالم بودن سیستم دوربین مداربسته برای مشتری نهایی ارسال میشود.

آموزش نصب دوربین مداربسته  از صفر تا صد  را در تیم تولید محتوی زرین سیستم تهیه نموده ایم و تیم پشتیبانی فنی زرین سیستم نیز آماده ی راهنمایی شما در نصب پک دوربین مداربسته باغ هستند.

انواع پک دوربین مداربسته

پک دوربین مداربسته باغ شامل این موارد میشود: دوربین مداربسته دام و یا بولت (بنابر انتخاب شما دوربین مداربسته بولت و یا دام انتخاب میگردد.) – یک عدد دستگاه DVR – منبع تغذیه مرکزی – فیش تغذیه –  فیش BNC – کابل کواکسیال ترکیبی

پک دوربین مداربسته باغ

  1. پک دو عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  2. پک سه عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  3. پک چهار عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  4. پک پنج عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  5. پک شش عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  6. پک هفت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل
  7. پک هشت عدد دوربین مداربسته دو مگاپیکسل

نصب دوربین مداربسته باغنصب دوربین مداربسته باغ

با نصب دوربین مداربسته باغ شما میتوانید به صورت بیست و چهار ساعته به پایش تصویری مکان خود بپردازید و رویداد ها و فرایند ها مکان خود را مشاهده و همچنین بازبینی نمایید، این سیستم ها متناسب با مکان شما و همچنین بودجه در نظر گرفته شده ی شما انتخاب میگردد.

ضرورت نصب پک دزدگیر باغسردار رهگذر با استفاده از دزدگیر و دوربین مداربسته ویلا اقدام به بالا بردن سطح حفاظت نماییید.

جانشین پلیس آگاهی فراجا سردار فرامرز ره گذر گفت: در نتیجه تحقیقات کارآگاهان در خصوص آمار وقوع جرایم در دی ماه که یکی از سردترین ماه‌های سال است، مشخص شده که آمار سرقت در این فصل در حوزه سرقت از اماکن که سرقت از باغ ویلاها در آن گنجانده شده است به عنوان دومین فراوانی جرم (بعد از سایر سرقت‌ها) تلقی می‌شود به نحوی که ۱۴.۶ در صد سرقت‌ها در این حوزه طبقه بندی می‌شود.

سردار رهگذر به تشریح عوامل زمینه ساز در سرقت از این اماکن و همچنین نکات ایمنی آن پرداخت و گفت: هنگام ساخت و ساز باغ ها و ویلاها به استحکام و ایمنی محل و سیستم‌های امنیتی و حفاظتی به اندازه زیبایی اهمیت قائل شوید.

دوربین مداربسته باغ و ویلا و دزدگیر باغ

وی با اشاره به اینکه سارقان پس از شناسایی محل‌های فاقد تجهیزات ایمنی و نگهبان‌های شبانه روزی اقدام به سرقت می‌کنند، گفت: با اقداماتی از جمله استفاده از دوربین‌ مداربسته، دزدگیر و حفاظ محکم درب‌ها و همچنین سرکشی مداوم فرصت سرقت را از سارقان سلب کنید.

این مقام انتظامی همچنین اشاره کرد: صاحبان باغ ویلاها، مزارع و روستاییان دقت لازم در نگهداری تجهیزات کشاورزی به خصوص موتور، پمپ‌های آب و… را داشته باشند و سعی کنند اطراف باغ را فنس کشی و از سامانه‌های هشدار دهنده(دزدگیر) استفاده کنند.

ما در زرین سیستم به شما ویلا دار ها و باغداران محترم توصیه ی اکید میکنیم که اقدام به بالا بردن سطح حفاظت و نظارت اماکن خود به وسیله ی پک دزدگیر و دوربین مداربسته بنمایید که در آینده دچار خسارت های دهشناک نشوید.

دوربین مداربسته تحت شبکه باغ

دوربین مدرابسته تحت شبکه

برای دوربین مداربسته باغ میتوانید از دوربین مداربسته تحت شبکه و یا دوربین مداربسته AHD استفاده فرمایید، در کل دوربین مداربسته IP تکنولوژی روز دنیاست و تقریبا در هیچ پروژه ی بزرگی به غیر از سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه استفاده نمیشود و برای پروژه های کم تر از هشت دوربین مداربسته نیز بستگی به نیاز ها، بودجه، قابلیت های مورد نیاز مشتری دارد که تکنولوژی دوربین مداربسته خود را انتخاب نماید.

دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین مخفی باغ

بسیاری از مالکین باغ در زمان مراجعه به تامین کنندگان سیستم های نظارتی و حفاظتی(دوربین مداربسته و دزدگیر) در اولین صحبتی که میکنند خواهان دوربین مداربسته مخفی هستند.دوربین مداربسته مخفی باغبه عبارتی در فکر خودشان میخواهند با جا گذاری یک سری دوربین مخفی در اماکن مختلف باغ اقدام به پیدا کردن سارق بنمایند که متاسفانه این امر کاملا نادرست است، در ابتدا باید بگوییم دوربین مداربسته مخفی یک دوربین مدرابسته موقتی است که در شرایط بسیار خاص و فقط تحت پیگیری های قضایی امکان نصبش وجود دارد ضمن این که سارقان سال هاست که چهره ی خود را میپوشانند فلذا دوربین مداربسته برای سرقت از باغ کاری نمیتواند بکند و فقط بحث نظارتی است که طبق تحقیقاتی که در انگلستان و شهر لندن صورت گرفته است اماکنی که دوربین مداربسته دارند و افراد حاضر در آن مکان این قضیه را میدانند(دوربین های مداربسته عادی) در برابر اماکنی که دوربین مداربسته مخفی دارند و افراد حاضر در آن مکان این قضیه را نمیدانند تا هفتاد درصد آمار بزه کم تر شده است.

دوربین مداربسته وای فای

دوربین مداربسته وای فای را میتوانید در خانه باع ها مورد استفاده قرار دهید.

بسیای از مراجعان به زرین سیستم به دنبال دوربین مداربسته ی ساده ای میگردند که فقط تصاویری از داخل فضای بسته را به آن ها نمایش بدهد و یا استفاده های بسیار محدودی دارند و به دنبال دوربین های مداربتسه ی ساده ای هستند که قیمت بسیار پایی نیز دارتد و معمولا خواستار دوربین مداربسته وای فای هستند.دوربنی مدرابسته وای فایدوربین مداربسته وای فای یکی از دسته های دوربین مداربسته میباشد، در گذشته در مورد دوربین مداربسته بی سیم مقاله ای به صورت مستقل تهیه کرده بودیم که میتوان در بستر رادیویی دیتا رو انتقال داد.

در کل همه ی دوربین های مداربسته اعم از دوربین مداربسته شارژی، دوربین مدرابسته وای فای خورشیدی، دوربین مداربسته لامپی، دوربین مداربسته بیبی کم و…. جزو دوربنی های مداربسته وای فای هستند، پک چند دوربین مداربسته وای فای نیز جزو این دوربین های مداربسته است که قابلیت های بسیاری را ایجاد میکند.

اما اگر به دنبال دوربین مداربسته ای هستید که قابلیت اطمینان بالا، کیفیت ساخت مناسب و همچنین پایداری بالایی داشته باشه به شما دوربین های مداربسته با تجهیزات وابسته اش را پیشنهاد میکنیم.

انواع دوربین مداربسته وای فای

دوربین مداربسته باغ سیم کارتی

دوربین مداربسته اسپید دام سیم کارتی

استفاده از دوربین مداربسته اسپید دام سیم کارتی برای باغ و اماکنی شبیه به باغ امری است بسیار کاربردی و بدون نیاز به مودم و یا دستگاه مدیریت تصویر این دوربین مداربسته راه اندازی میشود، البته مدل های سلول خورشیدی دار این محصول نیز موجود است که دیگر حتی نیاز به برق نیز ندارد و فقط با نصب تنهای این دوربین مداربسته امکان پایش باغ خود را به صورت بیست و چهار ساعته خواهید داشت.

ریز هزینه ی نصب دوربین مداربسته باغ

نصب دوربین مداربستهنصب و راه اندازی دوربین مداربسته باغ و تجهیزات سیستم نظارتی در کل بخش های خدماتی مختلفی دارد، در مقاله ای که لینک آن را در پایین مشاهده میفرمایید به بخش به بخش و جزییات خدمات نصب دوربین مداربسته پرداخته ایم.

هزینه ی جزییات گام به گام نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته بحش بندی های هزینه ای مختلفی دارد از جمله:

  • طراحی
  • تامین تجهیزات
  • کابل کشی، کانال کشی، فلکسی کشی، داکت کشی
  • سیم اندازی
  • سوراخ کاری
  • نصب و راه اندازی تجهیزات
  • آموزش سیستم
  • انتقال تصویر و راه اندازی و نصب و تهیه و شخصی سازی نرم افزار ها
  • ارائه بیمه نامه ها، گارانتی خدمات، گارانتی ویژه محصول
  • ایاب ذهاب

اهمیت نصب سیستم حفاظتی در اماکن

زریین سیستم عرضه کننده انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی با هدف بالا بردن سطح حفاظت اماکن شما هستیم، هر مکانی بنابر نیاز های خاص خود و همچنین موارد استفاده نیازمند موارد خاصی هست.دزدگیر جهت اماکن، دزدگیر اپارتمان، دزدگیر ویلا، دزدگیر مغازه، دزدگیر باغ و...ما برای هر فضا دوربین مداربسته موردنیاز اماکن را نیازسنجی و بررسی نمودیم برای مثال: تجاری، آپارتمان، ویلا، باغ، دامداری، مرغداری، کارخانه، آموزشگاه، اداره، طلافروشی، مجتمع تجاری، منزل یک سری نکات خاص جهت نصب تجهیزات حفاظت الکترونیک و همچنین تجهیزات خاص به خودشان را دارند.

دانلود pdf اطلاعات کامل در مورد بیم خطی

4.3/5 - (94 امتیاز)
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

33 thoughts on “دزدگیر و دوربین مداربسته باغ و زمین

  1. مقاله عالی بود
    توضیحات خوبی درباره دیوار لیزری
    و امنیت مکان و دزدگیر دادین

    1. دوربین مداربسته برای باغ چه موردی برای ویلا خوبه؟

      1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
        در کل مورد مصرف باغ ها در سراسر ایران به چند دسته ی اصلی تقسیم میشوند
        1- باغ های کشاورزی، این باغ ها معمولا مساحت های بالایی دارند(بیش از 5 هزار متر) و استفاده ی اصلی آن ها کشاورزی و به عبارتی باغداری است و معمولا برق و دیوار پیرامونی ندارند مهم ترین نگرانی باغدار ها سرقت پمپ آب، بریدن درخت ها و البته سرقت محصولات کشاورزی است.
        2-خانه باغ ها، معمولا در حاشیه شهر ها قرار گرفته و بیشتر استفاده ی تفریحی، ویلایی مورد استفاده قرار میگیرند تا باغداری و کشاورزی و نگرانی اصلی در این باغ ها سرقت از انبار ها و خانه باغ و تجهیزات تفریحی مکان و کابل های برق اصلی ویلا هستند.
        پیشنهاد ما برای باغ ها استفاده از دوربین مداربسته باغ و همچنین دزدگیر باغ است.
        با تشکر

  2. من نگران ورود به زمینم و اسیب زدن به تراکتور و سم پاش و وسایل دیگری ام که داخل باغ گذاشتم این که ایا این دزدگیر مشکلی ایجاد نمیکنه؟ یعنی میتونه خوب کار کنه و به من خبر بده؟

    1. سلام وقت بخیر

      شما میتوانید با تعبیه بیم خطی دزدگیر در دور تا دور زمینتان حفاظت محیطی را ایجاد فرمایید.
      ضمن این که با استفاده از دوربین مداربسته امکان پایش بیم ها را خواهید داشت.

      با تشکر از شما

  3. ببخشید این بیم های چند نقطه ای غیر از فاصله های مختلف باز در مورد چی تفاوت دارند؟ اینکه آیا خطا هم دارند؟

    1. چند تفاوت اصلی وجود دارد که در ادامه خدمتتون ارائه میدهیم:
      تکنولوژی(بیم رادیویی، بیم IR) – بی سیم و یا با سیم بودن – چند نقطه ای بودن(تک نقطه، دو نقطه، سه نقطه، چهار نقطه و…) – کد گذاری شده بودن تابش – مارک و برند هایی که وجود دارد(از برند های ایتالیایی و تایوانی و چینی و…) – دیجیتال بودن تنظیمات – فیلتر های نوری و موج و البته بسیاری از موارد دیگر که به صورت نیاز های اختصاصی جهت شرایط خاص استفاده میشود.
      در کل بنا بر فضای شما پیشنهاد های مختلفی جهت حفاظت محیطی پیشنهاد میگردد.

  4. سلام باغ من برق ندارم و میخوام خونه باغی که ساختم رو دزدگیر نصب کنم چه باید بکنم؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      شما میتوانید سلول خورشیدی متناسب با نیاز دزدگیر باغتون تهیه نمایید و در روز باطری ها شارژ بشود و در شب نیز از باطری های شارژ شده استفاده نماید.
      برای اطلاعات بیشتر و خرید سلول خورشیدی میتوانید با پشتیبانی زرین سیستم تماس حاصل فرمایید.

  5. سلام خسته نباشید.
    ما یک خانه باغ داریم میخواهیم دزد گیر نصب کنیم ، هزینه ی (بیم )برای دو تا دیوار ۱۰۰ متری و دو تا دیوار ۳۵ متری چقدر میشه ؟ هزینه ی کابل کشی ها شون چقدر میشه؟

    1. سلام امیدوارم حالتون خوب باشه

      بیم برای دو دیوار بزرگتون اگر طول دیوار دقیق صد متر باشه باید بیم خطی صد و پنجاه متری استفاده بفرمایید(اصولا در زمان نصب دو گزینه وجود دارد یک ظرفیت اسمی و ظرفیت عملی و بیم خطی صد متری تا نود و دو سه متر خوب جواب میدهد اگر طول بیشتری نیاز دارید باید بیم با دهنه ی بزرگ تری را خریداری نمایید.)

      برای دیوار سی و پنج متری هم میتونید از بیم خطی صد متری استفاده بفرمایید.
      جهت کابل و کابل کشی باغ هم نیاز به کابل دو زوج است.

      به دو طریق امکان کابل کشی و جود دارد:
      1- هر جفت بیم خطی با یک کابل دو زوج به پنل مرکزی دزدگیر متصل بشوند و این گونه طول کابل و کابل کشیتون بیشتر میشه اما مزیتی که داره اینه که بخش بندی دارید به عبارتی اگر بیم دیوار شرقی تحریک شد پنل دزدگیر اعلام میکند که دیوار شرقی است و بدین صورت چهار دیوار شرقی، غربی و شمالی و جنوبی خواهید داشت و تقسیم بندی میشود.
      2- همه ی بیم های خطی با یک کابل کشیده شود به اصطلاح کابل کشی به صورت سری انجام بپذیرد به این صورت شما از یک بیم به بیم بعدی کابل مکشید و کل محیط دیوار را با یک کابل میپیمایید.
      دو نوع کابل هست برای کابل کشی :
      1- کابل دو زوج هوایی
      2- کابل دو زوج زمینی
      فرق این دو تا کابل در ضخامت لایه های بیرونی آن و این که زمینی بدنه ی محکم تری داره و تمام مس هست در کل برای فضای بیرون مناسب تر است.
      اگر پنل مرکزی دزدگیر دارید که میتوانید این بیم های خطی رو به ان متصل بفرمایید ار هم که ندارید میتوانید انواع پنل عرضه شده در فروشگاه زرین سیستم را انتخاب نمایید.
      که پیشنهاد ما دزدگیر گلدن 808 و دزدگیر گلد 9000 است.
      اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید و یا میخواید اقدام به خرید نمایید با شماره های :

      09114435545
      01143232122
      تماس حاصل بفرمایید و اگر امکانش رو دارید میتوانید به دفتر فروش زرین سیستم هم مراجعه نموده و اقدام به خرید اقلام بفرمایید.

      موفق و پیروز باشید.

  6. سلام
    در ارتباط با نگهداري و زينه هاي نگهداري هم اگه بفرماييد مقاله ي كاملتان جامع تر خواهد شد آيا به نگهداري نياز دارد ؟

    1. سلام
      متشکرم از لطف شما
      شاید بتوانیم خدمتتون عرض کنیم که شاید ما در زرین سیستم ذی صلاح ترین باشیم جهت جواب به این سوال چرا که ما نزدیک به بیست و هشت سال هست که به فروش و البته نصب و اجرا و خدمات فنی سیستم های حفاظت الکترونیک(دزدگیر، دوربین مداربسته میپردازیم)
      دو قسم هزینه در نکهداری سیستم حفاظتی وجود دارد:
      1 – هزینه ی اقلام مصرفی همانند:باطری، منبع های تغذیه، هارد که بستگی به جنس این تجهیزات دارد به عبارتی ما مشتری هایی داریم که بیش از پانزده سال است که سیستم هاشون نصب شده است و نیاز به تعویض باطری نیز نداشتند و اگر هم جریان برق منطقه ای شما مشکلی نداشته باشد و منبع تغذیه ای با جنس قابل قبول استفاده شود( بعضی از منابع تغذیه عرضه شده در بازار کیفیت افتضاحی دارد و خیلی زود خراب میشوند) در آن صورت باز هم میتواند سال ها بدون تعویض منبع تغذیه سیستم کار بکند و در مورد هارد نیز باید عرض کنیم اگر شما از هارد های غیر از هارد ویژه دوربین مداربسته (هارد وسترن دیجیتال سریال بنفش با گارانتی های معتبر مثل:سازگار،اواژنگ،ایمن صنعت استفاده نمایید) احتمال خرابی خود به خودی بسیار پایینی خواهید داشت(در این حدود پنج یا شش سال اخیر که هارد های وسترن بنفش تولید شده است به غیر از دو سه مورد خرابی که به دلیل جریان برق و یا مشکلات فنی و خرابی های از این دست بوده دیگر مشکلی را ما در هارد ها مشاهده ننمودیم)
      2 – هزینه های بهبود سیستم و ایجاد نیاز های جدید در حال حاضر هر روز تکنولوژی بیشتر و بیشتر پیشرفت میکند و مراجعان سیستم های حفاظتی و نظارتی نیازمند بیشتری به تکنولوژی های جدید دارند(در سه چهار سال پیش دوربین های مگاپیکسلی و دزدگیر های سیم کارتی و در حال حاضر سیستم های هوش مصنوعی و…..) بالطبع اگر شما بخواهید تکنولوژی های روز را داشته باشید باید دوباره به بهبود سیستم های حفاظتی خود بپردازید(برای مثال در زمینه ی گوشی تلفن همراه نیز همین طور است شاید گوشی سونی اریکسونی که ده سال پیش خریداری نمودید الان هم کار کند ولی شما از یک تلفن همراه قابلیت های جدید میخواهید و در نتیجه تلفن همراه جدید میخواهید) در کل میتونم خدمتتون عرض کنم که اگر سیستم حفاظتی و نظارتی درست انتخاب بشود(جنس های با کیفیت و دارای گارنتی معتبر، درست نصب شود، درست استفاده شود(قاعدتا اگر کامیون به دوربین بخورد میشکند(البته مورد داشتیم که کامیون هم به دوربین برخورد کرده و چون دوربین مداربسته کاور داشت دوربین چیزیش نشد) نیاز به هزینه های بعدی ندارد.
      موفق و پیروز باشید.

  7. سلام ما 5 هکتار باغ به صورت مستطیل داریم که کاملا آزاد هست و هیچگونه حصاری نداریم شما برای حفاظت چی پیشنهاد میکنید

    1. سلام وقت بخیر
      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل بفرمایید.
      09114435545
      01143232122

  8. سلام
    من برای خونه باغم چی کار کنم هر دفعه میان در سوییت رو میشکونن و به ما ضرر میزنند واقعا خسته شدیم چه کنیم

    1. سلام وقت بخیر
      ما در زرین سیستم آرزو داریم که هیچ وقت هیچ مالباخته ای از ما خواهان سیستم حفاظت الکترونیک نباشه بلکه سیستم حفاظتی را از ملزومات اصلی یک مکان بدونه(شبیه به سقف، در، پنجره و…) متاسفانه درصد زیادی از متقاضیان سیستم حفاظتی افرادی هستند که مالباخته اند.
      برای سیستم حفاظتی باغ شما دوست عزیز سه تا پیشنهاد اصلی داریم.

      الف) ارزان ترین و مهم ترین اولویتکه شما برای حفاظت مکانتان نیاز دارید سیستم دزدگیر داخلی سوییت است که با اتصال سنسور های چشم الکترونیک، مگنت و سنسور های دیگر با اتصال کابلی و یا بی سیم در صورت ورود سارق از طریق درب، پنجره، دیوار و… به ساختمان سوییت سیستم دزدگیر سوییت اقدام به آژیر زدن و تماس با شماره های از قبل ثبت شده مینماید و شما را خبردار میکند.

      ب) سیستم دوربین مداربسته باغ شما میتوانید به وسیله ی دوربین های مداربسته ی فضای بیرونی و یا داخلی باغ و وقایع را به صورت زنده هر جای دنیا که باشید از طریق تلفن همراه خود مشاهده بفرمایید و یا تصاویر گذشته را نیز ذخیره و بازبینی نمایید.

      ج) دزدگیر محیطی باغ که با استفاده از چشم الکترونیک فضای باز و همچنین چشمی خطی دزدگیر فضای باغ و دیوار های دور تا دور باغ را مورد پوشش قرار میدهد و بدین ترتیبی سطح حفاظت از باغ شما بالاتر میرود و در صورتی که کسی وارد منطقه ی شما بشود سیستم دزدگیر شروع به هشدار دادن میکند.

  9. برای باغم چیزی می‌خوام که کسی اومد تو چراغ ها روشن بشن و دزدا فرارر کنند

    1. سلام و عرض ادب و احترام
      این که شما به فکر بالا بردن سطح امنیت مکانتان هستید امری بسیار مهم است، اما به شما پیشنهاد میکنم که از یک سیستم حفاظت الکترونیک واقعی استفاده نمایید.
      صنعت سیستم های حفاظت الکترونیک به حدی از بلوغ رسیده است که برای ایجاد و حفظ امنیت در اماکن دیگر نیاز به ایده های ابتکاری وجود ندارد و شما با خرید و نصب سیستم دزدگیر هوشمند سیم کارتی و سنسور ها میتوانید سطح حفاظت مکان خود را بالا ببرید.
      با تشکر

  10. سلام پک دوربین برای باغ چی خوبه؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      مهم ترین بخش از جواب این سوال شما بودجه ی در نظر گرفته شده برای این کار است.
      ما به شما استفاده از پک دوربین مداربسته تیتان را پیشنهاد میکنیم که کیفیت تصویر فوق العاده، قیمت منطقی، پایداری تصویر خوبی دارد.
      با تشکر

  11. نصب دوربین و دزدگیر عالی است ولی کارگران دزد را استخدام نکنید.

    1. سلام و عرض ادب و احترام
      متاسفانه طبق اعلان پلیس بیش از چهل درصد از سرقت های رخ داده توسط سرایداران، کارگران باغ ها بوده است.
      شما میتوانید با یک سیستم حفاظتی و نظارتی پیشرفته اقدام به نظارت بر کارکرد کارگران و همچنین جلوگیری از سرقت از اماکن و تجهیزات و افلام باغ خود نمایید.
      با تشکر

  12. سلام من یه باغ در اطراف تبریز دارم و نیازمند دوربین مداربسته باغ و دزدگیر باغ هستم چه تعداد دوربین و چه دزدگیر و چشمی باید بزارم و کجا ها بزارم؟
    ممنون

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
      ما تجربه ی خوبی در دزدگیر باغ و دوربین مداربسته باغ داشته ایم در کل سه سیستم اصلی را در باغ و خانه باغ ها میتوان به کار برد.
      الف) سیستم دزدگیر داخلی که با اتصال سنسور های چشم الکترونیک، مگنت و سنسور های دیگر با اتصال کابلی و یا بی سیم در انبار و یا فضای مسکونی داخل باغ در صورت ورود سارق از طریق درب، پنجره، دیوار و… به ساختمان سیستم دزدگیر باغ اقدام به آژیر زدن و تماس با شماره های از قبل ثبت شده مینماید و بدین ترتیب وسایل با ارزش شما حفظ و حراست میشود.

      ب) سیستم دوربین مداربسته باغ که شما میتوانید به وسیله ی دوربین های مداربسته نقاط مختلف ورودی ها و فضاهای مختلف را به صورت زنده هر جای دنیا که باشید از طریق تلفن همراه خود مشاهده بفرمایید و یا وقایع گذشته را نیز ذخیره و بازبینی نمایید.

      ج) دزدگیر محیطی باغ که با استفاده از چشم الکترونیک فضای باز و همچنین چشمی خطی دزدگیر فضای داخلی باغ و دیوار ها، فنس و یا پرچین دور تا دور باغ رو مورد پوشش قرار میدهد و بدین ترتیبی سطح حفاظت از باغ شما بالا تر میرود و در صورت ورود غیر مجاز سیستم هشدار دهنده ی شما شروع به آژیر کشیدن و یا زنگ زدن به شما مینماید.

  13. دزد گیرتون نجاتمون داد
    خدا امواتمون رو رحمت کنه
    دزد های از خدا بی خبر ، دو سه روز هم صبر نکردن و اقدام به سرقت باغ شهریار ما که شما سیستم دزدگیرش رو اجرا کردید نمودند
    ساعت یک نصف شد اومدن
    پلیس هم بعد نیم ساعت آمد و صورت جلسه کرد
    مهندس زرین کیای بزرگوار ، لطف شما بی نهایته
    🌹🙏🏻🌹
    واقعا بعضی چیزا با پول جبران نمیشه .
    اصن یک دنیا به شما بدهکارم
    اگر پنل های خورشیدی رو میدزدیدن واقعا فشار خیلی خیلی سنگینی از لحاظ مالی و روحی پیدا میکردیم
    ما رو از کلی اعصاب خردی و کام تلخی نجات دادین، این با هیچ چیزی قابل جبرا نیست
    ضرر مالی به جهنم
    مهندس ولی دزدش خیلی هوشمند و الکترونیکی بوده
    یکار کرده کلا آژیر ها قطعه
    هر جارو نگاه میکنیم، هیچ قطعی نمی بینیم

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما همراه عزیز جناب مهندس روشنایی
      تنها جمله ای که تیم زرین سیستم در مورد این اتفاق میتونیم بگیم خدمتتون این است که:
      واقعا خیلی خوش حال هستیم که فن و خدمات و تجهیزاتی که به شما عرضه داشتیم مثل بسیاری دیگر از مشتریان عزیزمان موجب ایجاد حس امنیت و اسایش آن ها شده است.
      خدا رو شاکریم برای این اتفاق فرخنده
      پ ن: ضمنان برای این که مشکل قطعی آژیر و موارد شبیه به این اتفاق نیفتد به شما پیشنهاد آژیر پاراهورن پارادوکس را کردیم، درسته که یه مقدار قیمت به نسبت بالا تری دارد ولی سطح حفاظت و امنیت و همچنین کیفیت فوق العاده ای دارد.
      ارزوی توفیق روز افزون برای شما همراه زرین سیستم داریم.
      با تشکر

  14. سلام، من واقعا نگران امنیت در خونه باغ خودم هستم، خونه باغ من سی میلیارد قیمتشه ولی وقتی نیستم یا این که هستم شب و روز نگران این هستم که سرقت بشه واقعا نمی‌دونم چی کار کنم!؟ سگ گرفتم ولی اون هم خیلی اذیت می‌کنه و سگ همسایه من رو هم دزدیدن میترسم سگم رو هم بدزدند.

    1. سلام وقت بخیر
      متاسفانه بسیاری از افراد نگران سکونت و همچنین عدم حضورشان در خانه باغ های خود هستند.
      انواع روش ها همانند: سرایدار، سگ، قفل و آهن و زنجیر، سیم خاردار و همچنین نرده کشی جزو مواردی است که جهت حفاظت از اماکن پیشنهاد میشود.
      اما قطعا مهم ترین و قابل اطمینان ترین راهکار ممکن استفاده از سیستم دزدگیر باغ و دوربین مداربسته باغ است که سطح حفاظت و نظارت را بالا میبرد.
      ما به شما استفاده از سیستم دزدگیر پارادوکس به جهت باغ و همچنین اتصال سیستم به سامانه مها را پیشنهاد می‌نماییم.
      بدین صورت سیستم دزدگیر باغ با سطح اطمینان بسیار بالایی دارید که هر لحظه با مرکز هشدار الکترونیک پلیس و همچنین گشتی های پلیس هماهنگ است و بدین ترتیب امنیت شما تامین شده است.(حتی با وجود پدال زورگیری پلیس این امکان وجود دارد که در صورت زورگیری در زمان حضور هم پلیس به مکان شما اعزام گردد.) و همچنین با استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه و نظارت ۲۴ ساعته میتوانید وقایع و رخداد ها را لحظه به لحظه در باغ خود رصد نمایید.
      برای اطلاعات بیشتر و همچنین خرید و اجرای سیستم حفاظتی و نظارتی میتوانید با پشتیبانی زرین سیستم تماس حاصل فرمایید.
      با تشکر

  15. برای دزدگیر باغ بهتره که دزدگیر پارادوکس بزاریم و یا دزدگیر خطی؟

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
      قطعا سیستم دزدگیر پارادوکس به جهت فضای باز کیفیت ساخت بالا تر و همچنین قابلیت های فنی بسیار بالایی دارد و نسبت به دزدگیر خطی قابلیت های بسیار بالا تری دارد.
      با تشکر

  16. از موقعی که سیستم دزدگیر باغ و دوربین مداربسته باغ رو برای ما گذاشتیم واقعا امنیت ما رو تضمین کردید.
    مرسی از شما

    1. سلام ارادت
      مایه افتخار ماست که توانسته ایم با دوربین مداربسته باغ و دزدگیر باغ شما حفاظت را برای شما تامین نماییم.
      با تشکر