این جنس ساخت کجاست؟؟

دوربین های مداربسته فانتوم جزو دوربین های مداربسته odm میباشد، دو واژه odm و oem به شرکت هایی اطلاق می شود که معمولا کالای تولیدی خود را در قالب برندی دیگر بفروش می رسانند، گاهی تامین کننده برای کمپانی دیگر هستند و گاهی صفر تا صد را بنام کمپانی دیگر تولید میکنند.

رضایت مشتری

یکی از سوالات رایج در بین مخاطبین و مشتریان سیستم های الکترونیکی و کامپیوتری با حالت اکراه در زمان انتخاب محصول معمول میباشد این است:

 

آیا این محصول چینی هست؟

 

ایا این که ساخت چین است یعنی بی کیفیت؟
تلفن های هوشمند ایفون اپل که لقب با کیفیت ترین محصول جهان را دارد و جزو پیچیده ترین قطعات الکترونیکی کامپیتوری ساخته شده در تاریخ میباشد توسط کمپانی فاکسکان و در کشور چین ساخته میشود و خب این نشان دهنده ی این است اگر که یک کالا ساخت یک کشور خاص است معمولا این قضیه تاثیری در کیفیت دوام و بالا بودن تکنولوژی آن محصول ندارد و معمولا کمپانی های بزرگ به علت فراوانی نیروی کارمتخصص و ارزان دسترسی بسیار زیاد تامین کنندگان قطعات و .... ترجیح میدهند که محصولات خود را در کشور های شرق آسیا بسازند.
فاکسکان یک شرکت OEM محسوب می شود.

کیفیت، دوام، کارا بودن، طی کردن استاندارد های جهانی و خدمات پس از فروش مناسب مهم ترین پارامتر های تاثیر گذار در رضایت مشتری از محصول خریداری شده است. حال آن محصول ساخت ایالات متحده ی امریکا باشد و یا ساخت مجمع الجزایر کومور فرقی به حال مصرف کننده ندارد اگر محصولی ساخت ایالات متحده ی امریکا باشد و کیفیت مناسبی نداشته باشد و یا خدمات پس از فروش خوبی نداشته باشد مشتری از آن محصول راضی نخواهد بودو

Image result for earth white background

حال با تمامی این اوصاف توزیع کننده ها و فروشندگان معتبر الکترونیکی و کامپیوتری داخل ایران با در نظر گرفتن شرایط مختلف اعم از انتظارات مشتریان داخلی از سیستم های مورد نظر، تحریم ها و شرایط تولید داخلی کشور برای محصولات مختلف بنابر نیاز و شرایط موجود انتخاب های گسترده ای دارند که آیا آن محصول را خود در داخل کشور بسازند و یا داخل کشور سر هم کنند و یا از کمپانی های امریکایی و اروپایی و یا اسیایی به صورت odm و oem تهیه شود.
بسیاری از تولید کنندگان کنندگان محصولات در اقصی نقاط جهان بخاطر مسائل بازرگانی و دغدغه های خاص بازاریابی فروش و خدمات پس از فروش در کشورهای مختلف این امکان را به بازرگانان و یا شرکت هایی با محوریت بازرگانی میدهند که محصول خریداری شده را بتوانند با نام و برند خود وارد بازار نمایند.

شاید یک برند جهانی عرضه کننده های مناسبی در ایران نداشته باشد و خدمات پس از فروش و یا خدمات راه اندازی و نصب را به شما ارائه ندهند در این صورت شما با مشکلات فراوانی رو به رو خواهید شد.

با این شرایط تحریم و خدمات ندادن شرکت های بزرگ و یا قیمت های گذاف سیستم ها ما در زرین سیستم به عرضه انواع دوربین مداربسته دام و بولت و فیش ای در بستر AHD و IP به صورت اختصاصی میپردازیم که تمامی تجهیزات آن یکی به یک از با کیفیت ترین محصولات بازار (با تست های استاندارد و دقیق) تهیه و یا تولید گردیده و با برند فانتوم عرضه میشود، در این جا به معرفی انواع دوربین مداربسته دو مگاپیکسل AHD عرضه شده در زرین سیستم میپردازیم:انواع دوربین مدرابسته دام و بولت

دوربین مداربسته دام دو مگاپیکسل بدنه پلاستیکی

این دوربین مداربسته دام فانتوم مجهز به چیپست سونی IMX323  و دید در شب بیست و پنج متری است و قابلیت های فنی بسیار زیادی از جمله: DWDR -UTC و…. دارد، مناسب برای نصب در فضاهای بسته میباشد، ما در زرین سیستم این دوربین مداربسته دام را با لنز های:1.8 میلی متر – 2.8 میلی متر – 3.6 میلی متر عرضه مینماییم.

دوربین مداربسته دام دو مگاپیکسل سونی بدنه پلاستیکی فانتوم
دوربین مداربسته دام دو مگاپیکسل بدنه فلزی 

این دوربین مداربسته دام فانتوم مجهز به چیپست سونی IMX323  و دید در شب بیست و پنج متری است و قابلیت های فنی بسیار زیادی از جمله: DWDR -UTC و…. دارد، مناسب برای نصب در فضاهای بسته میباشد، ما در زرین سیستم این دوربین مداربسته دام را با لنز های:1.8 میلی متر – 2.8 میلی متر – 3.6 میلی متر عرضه مینماییم.

دوربین مداربسته دام فلزی دو مگاپیکسل فانتوم
دوربین مداربسته بولت دو مگاپیکسل بدنه فلزی کیس کوچک

این دوربین مداربسته بولت فانتوم مجهز به چیپست سونی IMX323  و دید در شب سی متری است و قابلیت های فنی بسیار زیادی از جمله: DWDR -UTC و…. دارد، مناسب برای نصب در فضاهای باز و یا بسته میباشد و دارای استاندارد مقاومت در برابر ریزش آب و گرد و غبار IP65 میباشد.

 

دوربین مداربسته بولت دو مگاپیکسل بدنه فلزی کیس بزرگ

این دوربین مداربسته بولت فانتوم مجهز به چیپست سونی IMX323  و دید در شب فوق العاده ای دارد سی و پنج متری را به راحتی در شب به شما نمایش میدهد و قابلیت های فنی بسیار زیادی از جمله: DWDR -UTC و…. دارد، مناسب برای نصب در فضاهای باز و یا بسته میباشد و دارای بدنه ای مستحکم استاندارد مقاومت در برابر ریزش آب و گرد و غبار IP65 میباشد.

 

 

دوربین مداربسته بولت کیس بزرگ دو مگاپیکسل فانتوم

دوربین مدرابسته بولت دو مگاپیکسل وریفوکال 

این دوربین مداربسته بولت وریفوکال فانتوم مجهز به چیپست سونی IMX323  و دید در شب فوق العاده ای دارد سی و پنج متری را به راحتی در شب به شما نمایش میدهد و قابلیت های فنی بسیار زیادی از جمله: DWDR -UTC و…. دارد، مناسب برای نصب در فضاهای باز و یا بسته میباشد و دارای بدنه ای مستحکماستاندارد مقاومت در برابر ریزش آب و گرد و غبار IP65 میباشد.

این دوربین مداربسته دارای لنز وریفوکال بین 2.8 میلی متر الی 12 میلی متری است و امکان زوم اپتیکال را به کاربر میدهد، فرایند تنظیم زوم و فوکوس این دوربین مدرابسته بسیار آسان است.

دوربین مداربسته بولت وریفوکال دو مگاپیکسل فانتوم
دوربین مداربسته بولت دو مگاپیکسل استارلایت وریفوکال

ولت مجهز به چیپست پیشرفته IMX219 سونی استارلایت دارای قابلیت پلاکخوانی با لنز وریفوکال 2.8 میلی متری به 12 میلی متری با کیس فلزی بزرگ و دید در شب با تکنولوژی استارلایت با ماژول و پروژکتور IR پیشرفته پروژکتور دید در شب بسیار مناسب جهت فضا های باز و بزرگ میباشد.

این دوربین مداربسته دارای WDR فیزیگی و تنظیمات مرتبط با پلاک خوانی است و میتوان گفت از قوی ترین دوربین های مداربسته با تکنولوژی AHD عرضه شده در بازار است.

 

دوربین مداربسته استارلایت بولت وریفوکال فانتوم

 

 

تمامی دوربین های مداربسته عرضه شده: از جمله همین دوربین مداربسته بولت فلزی کیس متوسط دو مگاپیکسل AHD مجهز به چیپست سونی میباشند و همچنین دارای گارانتی ویژه ی تعویض و قیمت 24 ماهه زرین سیستم هستند

 

دوربین  مداربسته پاناروما فانتوم با لنز 2.1 میلی متر

فهرست محتوا

 

OEM

مخفف Original Equipment Manufacture و به شرکتی گفته میشود که قطعات و تجهیزات را تولید و از کانال بازاریابی برند دیگر و محصول تکمیلی به فروش می رساند و نامی از این شرکت در محصول نهایی قید نمی شود. درواقع محصول اولیه برای کمپانی دیگر را تولید میکند.

ODM

مخفف Original Design Manufacture به شرکتی گفته میشود از صفر تاصد یک محصول را تولید میکند حتی طراحی قالب محصول، اما ترجیحا بنا به مسائل استراتژیک با نام برند یگر در بازار عرضه می کند.

 

 

کارشناسان ما در زرین سیستم جهت مشاوره در طراحی نصب و خرید سیستم های حفاظتی نظارتی در خدمت شما هستنند

تماس با ما 

Rate this post
نوشته شده توسط zarinsystem_admin_08
نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *